01 - Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. gen. 19, 2022 12:53 pm

Alucinamaripili ha escrit:
dc. gen. 19, 2022 11:20 am

Apreciat Toni:

La barreja dels porros es fa amb 80% de marihuana i 20 de tabac, NO al revés. -punk
MMMmmm... sí, clar!!! al revés quedaria molt fluix :riure :riure :riure
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. gen. 19, 2022 1:32 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dc. gen. 19, 2022 12:53 pm
Alucinamaripili ha escrit:
dc. gen. 19, 2022 11:20 am

Apreciat Toni:

La barreja dels porros es fa amb 80% de marihuana i 20 de tabac, NO al revés. -punk
MMMmmm... sí, clar!!! al revés quedaria molt fluix :riure :riure :riure

Just la fust, my friend.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: PEPI600 » dc. gen. 19, 2022 7:18 pm

Fins ara no m´he pogut apuntar, no tenia pneumàtics, bé de fet encara no els tinc muntats .........si ja vaig tard m´ho dieu, cap problema.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Feisser » dc. gen. 19, 2022 7:28 pm

vindré amb un company, estic una mica rovellat a veure si li vaig agafant el ritme, amb moltes ganes de veure-os :catsalt

fins diumenge :cathola

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. gen. 19, 2022 10:24 pm

PEPI600 ha escrit:
dc. gen. 19, 2022 7:18 pm
Fins ara no m´he pogut apuntar, no tenia pneumàtics, bé de fet encara no els tinc muntats .........si ja vaig tard m´ho dieu, cap problema.
Que va, de fet, al restaurant hi havia un casament i els hi han anulat, així que no hi ha cap problema si algú més es vol apuntar.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. gen. 19, 2022 10:25 pm

Feisser ha escrit:
dc. gen. 19, 2022 7:28 pm
vindré amb un company, estic una mica rovellat a veure si li vaig agafant el ritme, amb moltes ganes de veure-os :catsalt

fins diumenge :cathola

Dichosos los ojos, Xavi!!!

Avatar de l’usuari
Otili
Presentats
Entrades: 38
Membre des de: ds. oct. 18, 2014 7:56 pm
Ubicació: El Prat de LLobregat

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Otili » dj. gen. 20, 2022 12:05 pm

Alucinamaripili ha escrit:
dc. gen. 19, 2022 10:24 pm
PEPI600 ha escrit:
dc. gen. 19, 2022 7:18 pm
Fins ara no m´he pogut apuntar, no tenia pneumàtics, bé de fet encara no els tinc muntats .........si ja vaig tard m´ho dieu, cap problema.
Que va, de fet, al restaurant hi havia un casament i els hi han anulat, així que no hi ha cap problema si algú més es vol apuntar.
Home, si cal els montem un casament en plan catxondo i en comptes combregar donem Satisfyers (ni puta idea de que va, pero pinta divertit)

:catsalt :catsalt

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. gen. 20, 2022 3:53 pm

Otili ha escrit:
dj. gen. 20, 2022 12:05 pm
Alucinamaripili ha escrit:
dc. gen. 19, 2022 10:24 pm
PEPI600 ha escrit:
dc. gen. 19, 2022 7:18 pm
Fins ara no m´he pogut apuntar, no tenia pneumàtics, bé de fet encara no els tinc muntats .........si ja vaig tard m´ho dieu, cap problema.
Que va, de fet, al restaurant hi havia un casament i els hi han anulat, així que no hi ha cap problema si algú més es vol apuntar.
Home, si cal els montem un casament en plan catxondo i en comptes combregar donem Satisfyers (ni puta idea de que va, pero pinta divertit)

:catsalt :catsalt
La millor idea que he sentit avui, company!!! :riure :riure :riure

Avatar de l’usuari
Xevit
Presentats
Entrades: 101
Membre des de: dl. jul. 26, 2021 8:45 pm
Ubicació: Manresa

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Xevit » dv. gen. 21, 2022 7:00 am

Bones, aquesta vegada i potser les pròximes tot i voler-ho difícilment podré venir, com no sigui amb una scopy...
El dia de Nadal l'Afriqueta em fer entendre, no de gaires bones maneres que ja en tenia prou d'anar estressada... i vaig "clavar" el motor.
El "julius" ja deia que feia pudor a oli el fum, però jo entre candy i que em refiava que tansols duia 4000 km des de l'última revisió poc contava que tansols quedés mig litre d'oli... I sense encendre cap llum d'advertència.
Qüestió que segurament tocarà jubilar-la i esperar trobar alternativa.
Ja em fot, per que ganes i disponibilitat en tinc, i ja vaig valorar i tot l'opció de la scoopy amb el bidonet de gasolina...

Xevi
salut, Xevi
el Bages

Avatar de l’usuari
MARtAT7
Presentats
Entrades: 66
Membre des de: ds. oct. 16, 2021 9:53 am
Ubicació: Berga

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: MARtAT7 » dv. gen. 21, 2022 11:39 am

Ostres Xevit, ja m' estranyava que no vinguessis, quin greu això de l' Àfrica, amb lo xula que era! A veure si pots trobar alguna solució ben aviat, no es pot viure sense moto!!
Marta

(Si vols venir de paquet i ens tornem...)

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Kinder » dv. gen. 21, 2022 1:00 pm

Xevit ha escrit:Bones, aquesta vegada i potser les pròximes tot i voler-ho difícilment podré venir, com no sigui amb una scopy...
El dia de Nadal l'Afriqueta em fer entendre, no de gaires bones maneres que ja en tenia prou d'anar estressada... i vaig "clavar" el motor.
El "julius" ja deia que feia pudor a oli el fum, però jo entre candy i que em refiava que tansols duia 4000 km des de l'última revisió poc contava que tansols quedés mig litre d'oli... I sense encendre cap llum d'advertència.
Qüestió que segurament tocarà jubilar-la i esperar trobar alternativa.
Ja em fot, per que ganes i disponibilitat en tinc, i ja vaig valorar i tot l'opció de la scoopy amb el bidonet de gasolina...

Xevi
Ostres!!! Deu ni do!!!

A veure si l’alternativa no s’estressa tant!!! Imatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. gen. 21, 2022 1:57 pm

Xevit ha escrit:
dv. gen. 21, 2022 7:00 am
Bones, aquesta vegada i potser les pròximes tot i voler-ho difícilment podré venir, com no sigui amb una scopy...
El dia de Nadal l'Afriqueta em fer entendre, no de gaires bones maneres que ja en tenia prou d'anar estressada... i vaig "clavar" el motor.
El "julius" ja deia que feia pudor a oli el fum, però jo entre candy i que em refiava que tansols duia 4000 km des de l'última revisió poc contava que tansols quedés mig litre d'oli... I sense encendre cap llum d'advertència.
Qüestió que segurament tocarà jubilar-la i esperar trobar alternativa.
Ja em fot, per que ganes i disponibilitat en tinc, i ja vaig valorar i tot l'opció de la scoopy amb el bidonet de gasolina...

Xevi
Hosti, quina mala jugada. Doncs a renovar el parc mòbil.

Ja ens posaràs fotos del nou fitxatge.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dv. gen. 21, 2022 2:35 pm

O sento molt però no podré anar amb vosaltres el diumenge, tot i haver canviat un "ineludible dinar familiar" per un "berenar" (amb el corresponent "mosqueig" de la resta de participants), el Kharma m'ha castigat -nj amb un pinçament a l'esquena -stretcher estic al llit sense quasi moure'm, escrivint amb el portàtil de costat i un dolor que només coneixen els qui ho hagin patit... EM FA MAAAAL, MOLT MAAAAL!!!!!
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Kinder » dv. gen. 21, 2022 4:16 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:O sento molt però no podré anar amb vosaltres el diumenge, tot i haver canviat un "ineludible dinar familiar" per un "berenar" (amb el corresponent "mosqueig" de la resta de participants), el Kharma m'ha castigat -nj amb un pinçament a l'esquena -stretcher estic al llit sense quasi moure'm, escrivint amb el portàtil de costat i un dolor que només coneixen els qui ho hagin patit... EM FA MAAAAL, MOLT MAAAAL!!!!!
Ostres!!! A descansar, paciència i a deixar-te cuidar!!!

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. gen. 21, 2022 4:20 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dv. gen. 21, 2022 2:35 pm
O sento molt però no podré anar amb vosaltres el diumenge, tot i haver canviat un "ineludible dinar familiar" per un "berenar" (amb el corresponent "mosqueig" de la resta de participants), el Kharma m'ha castigat -nj amb un pinçament a l'esquena -stretcher estic al llit sense quasi moure'm, escrivint amb el portàtil de costat i un dolor que només coneixen els qui ho hagin patit... EM FA MAAAAL, MOLT MAAAAL!!!!!
Això deu haver sigut la fi del confinament i les farres fins a altes hores, golfo, bandarra!!! :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: La Padrina » dv. gen. 21, 2022 8:14 pm

Xevit ha escrit:
dv. gen. 21, 2022 7:00 am
Bones, aquesta vegada i potser les pròximes tot i voler-ho difícilment podré venir, com no sigui amb una scopy...
El dia de Nadal l'Afriqueta em fer entendre, no de gaires bones maneres que ja en tenia prou d'anar estressada... i vaig "clavar" el motor.
El "julius" ja deia que feia pudor a oli el fum, però jo entre candy i que em refiava que tansols duia 4000 km des de l'última revisió poc contava que tansols quedés mig litre d'oli... I sense encendre cap llum d'advertència.
Qüestió que segurament tocarà jubilar-la i esperar trobar alternativa.
Ja em fot, per que ganes i disponibilitat en tinc, i ja vaig valorar i tot l'opció de la scoopy amb el bidonet de gasolina...

Xevi
Quina llàstima, com diu la Marta si vols et portem. No tardis a trobar una solució, per si t'interessa tinc un amic que en te una com la teva tancada al garatge i no la pot fer servir per Bcn. La te aquí a Vic. Fins aviat!!!!!

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: La Padrina » dv. gen. 21, 2022 8:17 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dv. gen. 21, 2022 2:35 pm
O sento molt però no podré anar amb vosaltres el diumenge, tot i haver canviat un "ineludible dinar familiar" per un "berenar" (amb el corresponent "mosqueig" de la resta de participants), el Kharma m'ha castigat -nj amb un pinçament a l'esquena -stretcher estic al llit sense quasi moure'm, escrivint amb el portàtil de costat i un dolor que només coneixen els qui ho hagin patit... EM FA MAAAAL, MOLT MAAAAL!!!!!
Ayyyy la Kharma!!! Potser diumenge ja estaràs be.. uns quants voltarens i dalt de la moto passen tots els mals!!!! Cuidat!!!

Avatar de l’usuari
Xevit
Presentats
Entrades: 101
Membre des de: dl. jul. 26, 2021 8:45 pm
Ubicació: Manresa

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Xevit » ds. gen. 22, 2022 2:23 pm

Ei, bones, al final em deixen una moto "iogurin", així que si hi sóc a temps m'apuntaria, i si és possible a dinar.
Digueu-me si és que si, sí he d'emplenar el Google.
Xevi
salut, Xevi
el Bages

Avatar de l’usuari
Xevit
Presentats
Entrades: 101
Membre des de: dl. jul. 26, 2021 8:45 pm
Ubicació: Manresa

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Xevit » ds. gen. 22, 2022 2:31 pm

MARtAT7 ha escrit:
dv. gen. 21, 2022 11:39 am
Ostres Xevit, ja m' estranyava que no vinguessis, quin greu això de l' Àfrica, amb lo xula que era! A veure si pots trobar alguna solució ben aviat, no es pot viure sense moto!!
Marta

(Si vols venir de paquet i ens tornem...)
Ei Marta, mil gràcies per l'oferta, ara no sé si seria una bona experiència portar un benaventurat de més de 90 kg de paquet, valor no et falta :aplaudiment, aquest cop ho he resolt però en prenc nota per si dura més del previst tenir moto.
Moltes gràcies per l'oferiment!

Xevi
salut, Xevi
el Bages

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 01 - Mensual Calçotada #183 x... Alucinamaripili

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. gen. 22, 2022 3:22 pm

Xevit ha escrit:
ds. gen. 22, 2022 2:23 pm
Ei, bones, al final em deixen una moto "iogurin", així que si hi sóc a temps m'apuntaria, i si és possible a dinar.
Digueu-me si és que si, sí he d'emplenar el Google.
Xevi
Holaaa
Clar que sí, no hi ha problema.
I contents que ho hagis pogut arreglar.

Respon

Torna a “2022”