Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 11, 2013 6:16 pm

be,començem la temporada,ara que ja som com a minim 1001 odisea en el espacio i en Randy esta content,o era 2001 :sonat :sonat be es igual deixem-ho correr.....obro aquest fil per comunicar que un pasara per Salelles direccio a Reus i qui si vulgui apuntar dons ja se sap,que s'apunti i quedem alla,no fare l'embolic de lo de Portbou que hi ha molta gent nova i es podrien perdre si llegeixen aixo i tampoc es plan,en definitiva que deixo el fil obert per qui si vulgui apuntar que no se si ho he dit abans pero ara si que ja ho he dit i per cert qui vulgui quedar a Salelles alla estare :holacat :holacat :holacat
Imatge

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Paco64 » dv. gen. 11, 2013 6:25 pm

[quote user="Kpeps" post="224412"]be,començem la temporada,ara que ja som com a minim 1001 odisea en el espacio i en Randy esta content,o era 2001 :sonat :sonat be es igual deixem-ho correr.....obro aquest fil per comunicar que un pasara per Salelles direccio a Reus i qui si vulgui apuntar dons ja se sap,que s'apunti i quedem alla,no fare l'embolic de lo de Portbou que hi ha molta gent nova i es podrien perdre si llegeixen aixo i tampoc es plan,en definitiva que deixo el fil obert per qui si vulgui apuntar que no se si ho he dit abans pero ara si que ja ho he dit i per cert qui vulgui quedar a Salelles alla estare :holacat :holacat :holacat[/quote]



Gràcies kpeps!
Sóc de los nous en aquesta cita, pero baixare de Barcelona per l'autopista AP-7 i amb el Garmin me defendere
Gràcies una altra vegada

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. gen. 11, 2013 8:33 pm

[quote user="Kpeps" post="224412"]be,començem la temporada,ara que ja som com a minim 1001 odisea en el espacio i en Randy esta content,o era 2001 :sonat :sonat be es igual deixem-ho correr.....obro aquest fil per comunicar que un pasara per Salelles direccio a Reus i qui si vulgui apuntar dons ja se sap,que s'apunti i quedem alla,no fare l'embolic de lo de Portbou que hi ha molta gent nova i es podrien perdre si llegeixen aixo i tampoc es plan,en definitiva que deixo el fil obert per qui si vulgui apuntar que no se si ho he dit abans pero ara si que ja ho he dit i per cert qui vulgui quedar a Salelles alla estare :holacat :holacat :holacat[/quote]

No facis gaire conya amb aixó que ara segur que em d´anar a recollir algú a Portbou :b9 :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 14, 2013 1:02 pm

una hora correcte per anar ben tranquils,pot ser a les 7,30 h,per qui vulgui venir,la ruta que podriem fer,depenent del fred seria aquesta,la vem fer fa 2 anys i es molt entretinguda,en 1.30 h es pot fer tranquilament.

http://g.co/maps/u2rxa

si veiem que ha gelat molt,dons per Vilafranca i la N 340 :birracat i mes tranquils :okcat
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 14, 2013 1:35 pm

Nosaltres en principi anem a dormir a prop del punt de sortida.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 14, 2013 1:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 15, 2013 9:32 am

quin poc quorum,ara veient la llista veig pocs veins del Bages apuntats :???: :???:
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 16, 2013 7:53 am

Holaaa,


Potser si pases per Portbou.... no et trobaràs tan sol !!!!!



:okcat
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 16, 2013 10:58 am

[quote user="Albert" post="224943"]Holaaa,


Potser si pases per Portbou.... no et trobaràs tan sol !!!!!



:okcat[/quote]

la veritat es que l'any passat i vaig anar varis cops pero mai hi havia ningu......unas prometien xocolata desfeta pero res....altres....tan sol ser-hi.....pero tampoc.....m'he tornat molt descregut en aquest tema....ja ho se....la benzina esta cara....pero si es queda....es queda....ho deixo aqui i vaig a buscar un mocador.....que han estat molts moments de solitud a Portbou i ......m'emociono....... :b9 :b9 :b9 fins diumenge.....a Reus. :okcat :okcat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 16, 2013 10:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 17, 2013 2:22 am

Holaaa,

Tot i que sigui a Reus.... fins diumenge !!!


:okcat
Sort,

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Vini » ds. gen. 19, 2013 11:08 am

Josep............al final baixo a les terres del Ebre.Ruta d'anada (no se,depent del estat de la carretera"molla o no molla(glas o no glas)).si vols,ja em diras per quedar.
ens veiem.
Vini :okcat
.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 19, 2013 12:03 pm

[quote user="Vini" post="225217"]Josep............al final baixo a les terres del Ebre.Ruta d'anada (no se,depent del estat de la carretera"molla o no molla(glas o no glas)).si vols,ja em diras per quedar.
ens veiem.
Vini :okcat[/quote]

estimadisimo sr Don Vicente:si a vos us sembla correcte i pensant que l'any pasat vem quedar a les 7 a Salelles,paran a Vilafranca i arrivan molt d'hora al Agro reus,que li sembla si quedem a les 7,15 hora zulu (que aixo de zulu queda de superenrollat) d'avant del PATA NEGRA (l'altre cantonada) per enfilar avinguda universitats enlla i anar cap a Vilafranca tot xino-xano com vem fer l'any pasat,fent bondat com l'any pasat i arrivan a una hora prudencial per esmorçar com l'any pasat,si li sembla correcte,oblidem l'any pasat i ens centrem en aquest any i fins dema a les 7'15 hora zulu o un quart de vuit hora pages (aixo mes aviat per tocar els collons) com li sembli millor (pots escullir qualsevol del dos horaris,encara que jo em quedaria amb el segon) :birracat :birracat a disposar i ja dira el que.
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Vini » ds. gen. 19, 2013 3:43 pm

Amb relaciò al Sr Zulu(que no tinc n-hi punyetera idea de qui es),estare al "Pata Negra" a las 7,15,pero l-hi dono voltes :sonat (tampoc tantes),per on pasar,pero la veritat es que no en ve tan de "aixonxas".
Fins demá :holacat
.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 19, 2013 5:34 pm

ok,fins dema :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: VMan » ds. gen. 19, 2013 9:08 pm

Kpeps menys mal que has pogut trobar bona companyia per baixar a Reus, a veure si el mes que ve podem venir a la sortida ,demà toca anar a aixecar fang amb un mes novell que jo amb una wr450, el coneixes? ha ha ha
vinga bona ruta

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 19, 2013 9:48 pm

[quote user="VMan" post="225269"]Kpeps menys mal que has pogut trobar bona companyia per baixar a Reus, a veure si el mes que ve podem venir a la sortida ,demà toca anar a aixecar fang amb un mes novell que jo amb una wr450, el coneixes? ha ha ha
vinga bona ruta[/quote]

si i tant :birracat :birracat amb en Vini ens entenem molt be en ruta,dema ja aneu a llaurar ??ja deia jo que no us estarieu de sortir a cremar benzina,jjajajajaa,passeu-ho molt be i que recordi lo de freda - calenta :okcat :okcat fins la propera :holacat :holacat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 19, 2013 9:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Xavier » dg. gen. 20, 2013 9:42 pm

Que potser vaig tard?

Nosaltres hi hem passat pel bages però vosaltres segurament ja ereu a Reus. Sou massa matiners.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 21, 2013 9:55 am

[quote user="Xavier" post="225343"]Que potser vaig tard?

Nosaltres hi hem passat pel bages però vosaltres segurament ja ereu a Reus. Sou massa matiners.[/quote]

ja us haguesim esperat ja,el que pasa es que no m'agrada arrivar just i prefereixo sortir abans, a la propera ens esperes tu que em sembla que es cap amunt :birracat :birracat ah !! i que vingui la Merçe,eh !!perque els espectacles que dones quan no be :callo :callo ....sort que som companys i no ho posem ni aqui.... ni al yutube esto o tube lo otro :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Dodo » dl. gen. 21, 2013 3:19 pm

Jo no vaig dir res, per qué per Salelles hi passava a les 6,50h. aprox. :sonat
Punt del Tontorron--------> "247 20/01/2013 6:54:47 N41 41 44.1 E1 46 51.3"
Hi tenir que esperar-me!! ja m'entens :birracat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 21, 2013 9:02 pm

[quote user="Dodo" post="225403"]Jo no vaig dir res, per qué per Salelles hi passava a les 6,50h. aprox. :sonat
Punt del Tontorron--------> "247 20/01/2013 6:54:47 N41 41 44.1 E1 46 51.3"
Hi tenir que esperar-me!! ja m'entens :birracat[/quote]

pero que i vas anar a fer a Salelles? ara venint de Girona i per anar a Vilafranca ja no hi has de pasar,han fet un desviament passat Sant Joan de Vilatorrada que guanyes 10 minuts,de totes maneres,el proper cop avisa que un cafe en llet sempre el tindras a punt a mitg cami :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Vini » dl. gen. 21, 2013 11:22 pm

Josep(kpeps) dons.........l'averia de la Hyosung....... :picant ,no era res mes que mal contacte del sensor de la ...............POTA de CABRA,que donava el suficient "ERROR",perque s'ensengues la llum vermella i s'incies el chekin (la moto no es paraba),per que l'error desaparexia abanç de ser causa de parada del motor.
La veritat que en la pota de cabra,no hi pensem mai i el sensor fá la seva funció .Pero reconec que no hi paro mai l'atenció deguda.Et desconcentra molt tenir un llum vermell devant de la cara.
Ara ja puc :orquestra .
Vini :" Un coreano,japones,media vuelta y al reves"
.

Respon

Torna a “2013”