FOTOS / 01 - Terres de l'Ebre #86

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

FOTOS / 01 - Terres de l'Ebre #86

Entrada Autor: Mototurisme » dc. gen. 16, 2013 8:11 am



FOTOS SORTIDA MENSUAL GENER

Dia:20 de Gener 2013
Lloc Terres de l'Ebre

Imatge




Imatge


Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

FOTOS / 01 Terres de l'Ebre #86

Entrada Autor: Digamjordi » dg. gen. 20, 2013 9:17 pm

Digamjordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 23, 2013 4:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Compartir la carretera

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: A.f.m

Entrada Autor: Jsk » dg. gen. 20, 2013 9:39 pm

Molt bon reportatge fotográfic Jordi. Unes fotos magnifiques. Merci per compartir-les.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: A.f.m

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. gen. 20, 2013 9:54 pm

Moltíssimes gracies Jordi, magnífic testimoniatge gràfic!!!!!!!!!!!!!!!!!
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: A.f.m

Entrada Autor: PEPI600 » dg. gen. 20, 2013 10:08 pm

Quatre fotos més

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Joserra
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 11:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: A.f.m

Entrada Autor: Joserra » dg. gen. 20, 2013 10:44 pm

Un bon reportatge, te de total una mica

Avatar de l’usuari
Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Re: A.f.m

Entrada Autor: Edelweiss » dg. gen. 20, 2013 11:22 pm

Gràcies per compartir les fotos Jordi...! :okcat (i als que no hem pogut anar.hi, al menys tenim l'oportunitat de gaudir d'aquestes excelents fotos). :razz:
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: A.f.m

Entrada Autor: Minina » dl. gen. 21, 2013 7:58 am

Més fotos.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I la resta de fotos

Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: A.f.m

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 21, 2013 9:29 am

:birracat unas fotos molt macas,gracies a tots els reporters :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
IsraGS
Presentats
Entrades: 191
Membre des de: dc. feb. 02, 2011 7:29 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt, Vallès Oriental

Re: A.f.m

Entrada Autor: IsraGS » dl. gen. 21, 2013 9:42 am

Gràcies a tots per les fotos !!! :okcat

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: A.f.m

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. gen. 21, 2013 9:59 am

[quote user="Minina" post="225360"]Més fotos.[/quote]

Encara més "MOLTES GRACIES", ara ja no sols per la impecable organització sinó també per les magnífiques fotos... Ah! i també a en PEPI600, gracies per las fotos, boníssimes també.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Otto
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
Ubicació: Berga

AgraÏment.

Entrada Autor: Otto » dl. gen. 21, 2013 10:20 am

Menys mal dels reportatge fotogràfics que ens fan els companys de MOTO TURISME. Agrair el seva inversió a fer les. Sempre quedant un molt bon record per tots nosaltres. Sou de p..... mare!!!!

Salut i calers!!!!

:birracat

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: A.f.m

Entrada Autor: Xavier » dl. gen. 21, 2013 11:59 am

Merci pels reportatges fotogràfics.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: A.f.m

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 21, 2013 12:56 pm

Anar a Agroreus representa, per els de Girona llevar-nos molt i molt d’hora , es a dir… llevar-nos a les 5 del matí per recórrer els 240 km que ens separen.
Amb les males previsions que hi havia, varem decidir anar a dormir prop del punt de sortida.

En Vidi, la Mònica i jo dissabte a la tarda varem marxar cap al Sud de Catalunya. Òbviament poc minuts després de la nostra sortida va començar a ploure i a ploure… arribant a destí més que molls.

Arribat a aquest punt i com que aquest apunt crec que no el llegirà masses persones….voldria fer una crítica sobre la meva jaqueta RUKKA G STAR… que ningú la compri. Ja em va passar a NZ i al tornar ho vaig comprovar sota 90 minuts de pluja intensa, la jaqueta que venen de millor nivell de la ARMAS queda absolutament empapada amb la pluja. Empapada vol dir chorrejant TOTAL. Axó ho dic perquè a ningú se li acurreixi comprar-la.

Moltes vegades diem que ens sentim molt i molt a gust a Mototurisme i jo soc també una de les persones que es suma a aquest sentiment .
A Mototurisme s’hi troben, a part del Turisme i molta moto , altres valors com l’amistat , el companyerisme i el saber estar. L’any passat vaig començar amb el Visitem ¿??? , aquest any m’esperaré un parell de mesos per tornar a proposar un altre Visitem ¿?? ( que es tracte de fer una visita cultural prop del lloc de la sortida mensual.- Val a dir que ens divertim molt i molt i és una molt bona manera de conèixer ciutats catalanes on normalment només coneixem perquè hi passem al costat o veiem desde la moto) . El fet de que altres Mototuristes ens invitin a casa seva perquè la sortida no s´ens faci tant llarga , és tot un luxe.

Moltes gràcies a TOTS aquells que ho fan possible. Es tot un detall ( petit gran detall).

Diumenge al matí només vaig conduir uns 40 km ¡!!!!. Varem arribar a Agroreus i DESPRÉS DE REPOSTAR ¡!!!!!! (Fredelucs, la propera vegada no os en oblideu ¡!!!!!!) varem aparcar davant el restaurant.

Personalment que només os veig una vegada al mes , no em fa vergonya reconèixer que em fa molta i molta il•lusió tornar-vos a veure un mes més. Només aparcar i veure les 4 motos em vaig dir…. COMENÇA UN GRAN DIA.

Imatge

Assentar-nos a la taula per esmorzar i compartir històries i acudits es molt i molt divertit e intens… sabem que esmorzar i saludar a TOTHOM mentre va arribant tés el millor dels plaers de primera hora del matí.

Imatge

Imatge

Segurament molta gent ho pensa i no diu res, però acostumada que no callo ni sota aigua , he de dir el que penso.

Em feia molta il•lusió conèixer els nous Mototuristes que feia pocs díes s’havien donat d’alta i molt valents TOTS ells varen venir a la primera sortida malgrat les MALES PREVISSIONS ATMOSFÉRIQUES , acompanyats de les seves senyores. Si señor ¡!!! Així m’agrada. Donant exemple. A més TOTS ells molt i molt agradables i….. després vaig comprovar que desseguida s´els va donar Super bé el tema de les cruïlles ¡!!!.

Imatge

Imatge

Toni Wan Kenobi, a tu no et vaig presentar com a nou membre de Mototurisme, perquè per a mi desde Urbanitas ja formes part de Mototurisme , hem parlat i de cap de les maneres tenia la sensació que aquesta era la teva/vostre “posta de llarg” a Mototurisme.

Imatge

Després d’esmorzar i saludar toca fer algunes de les fotografies. L´Albert ( Administrador de Mototurisme) al veurem cámara en mà em va portar al costa de la seva Pan i em va dir MIRA… MIRA…. I jo el vaig contestar…. QUE ¿?????..... ESTÀ NETA!!!!!!! ONDIA ERA VERITAT, per primera vegada vaig veure la moto de un dels “jefes” NETA:

Imatge

Començo a reconèixer les vostres motos per els extres o personalitzacions :

Imatge

Curiosament aquesta moto ( d´en Jaumot ) té una matrícula fàcil de recordar : 0000.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ja es la segona vegada que es recull els diners del dinar a l’hora del esmorzar: El Isra i en Jaume es varen ocupar en aquesta ocasió de tal noble “tasca” .

Imatge

La sortida .... no massa puntual.... va ésser de lo més ordenada i deseguida es va veure que el vent ens faria “aguantar el tipu”.

Jo vaig sortir amb un “canguelis bestial” només anunciaven ràfegues de 100 km/h. Jo ja em veia amb la K dalt d’un pi.... gràcies a Deu i a que les Mototuristes son bons, MOLT BONS... no va passar res digne d’ésser explicat.

Abans d’arribar a la visita cultural i com si de una sortida trail es tractés varem fer uns escassos 300 m de carretera en obres.... casumlolla ... botes brutes, moto exxxx i aguantar novament el canguelis no per el vent , sinó per el fang.... Una sortida de Mototurisme a TUTTI PLENI.

Olaff, la propera sortida portaré un necesser que semblarà la butxaca d´en Doraemon ( el que faci falta...)

A dalt de Miravet després del vent, el fang i totes les corbes ja no sabia ni com em deia, sort que en Xavier es fa oferir a fer canvi de moto !!! Moltes gràcies Xavier.

Unaltra cosa que no vull passar per alt és TOTS ELS CONSELLS QUE DONEU . Potser vosaltres no os s´en adoneu, però amb les vostres experiències doneu consells molt i molt vàlids a persones ( com jo que ho necessitem). Creieu-me que axó es d’agrair de veritat ( Faisser, James, Albert, Pep1600, Angel) .
Ja per acabar la foto de grup desde el Castell de Miravet.

La foto de grup és d´en Jaume :

Imatge

Ja sé que avui m’he allargat molt, però penseu que no es tornarà a repetir.....(jeje).

A TOTS , absolutament a TOTS vosaltres que feu possible MOTOTURISME .- MOLTES GRÀCIES

Eva
Imatge

Ja sé que no té cap mena de importància, però en aquesta sortida el 59 % de les motos eran BMW, 21 % HONDA i 20% la resta... :eyes :eyes :eyes :eyes
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 23, 2013 6:04 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Avatar de l’usuari
SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Re: A.f.m

Entrada Autor: SetCincTres » dl. gen. 21, 2013 1:06 pm

Hola

Mes fotos.


CASTELL DE MIRAVET

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

[/align]CAVALLERISSA
Imatge
RIU EBRE
Imatge

Imatge
TERRSSA INFERIOR
Imatge

Imatge

Imatge
GRUP
Imatge
RECINTE SOBIRA
Imatge
CISTERNA
Imatge

Imatge
PATI D'ARMES
Imatge
REFETOR
Imatge
GRANER
Imatge
MAGATZEM
Imatge
GALERIA
Imatge
ESGLESIA
Imatge
ESCALA DE CARGOL
Imatge

Imatge

Imatge

TIVISSA (RESTAURANT)
ESTRIS DEL CAMP
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
DINAR FABES A LA CATALANA
Imatge
ESTOFAT DE VEDELLA
Imatge
MOUSSE DE XOCOLATE
Imatge


Fins a la proxima
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT


JAUME I Mª ANGELS

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: A.f.m

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. gen. 21, 2013 2:42 pm

[quote user="Eva" post="225385"]http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 411&type=1[/quote]

Llàstima!!!! no soc usuari de FACEBOOK, conseqüentment no puc accedir a les imatges. :nonocat o potser hi ha altres motius que m'impedeixen l'accés, el resultat es el mateix, em diu que no tinc permís per veure aquestes pàgines :nonocat
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 21, 2013 2:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: A.f.m

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 21, 2013 3:08 pm

Bones

Gracies a les fotos puc veure que bé s´ho vareu passar.
Nosaltres no varem poder venir, una indisposició de la Natàlia ens ho va privar. Vaig venir a esmorzar per saludar..pero no vaig poder estar-m'hi massa estones.


A la pròxima intentarem no fallar!!


[quote user="Toni Wan Kenobi" post="225395"][quote user="Eva" post="225385"]http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 411&type=1[/quote]

Llàstima!!!! no soc usuari de FACEBOOK, conseqüentment no puc accedir a les imatges. :nonocat o potser hi ha altres motius que m'impedeixen l'accés, el resultat es el mateix, em diu que no tinc permís per veure aquestes pàgines :nonocat[/quote]

Si...
Sempre és millor penjar-les al Fòrum directament, o en el seu defecte un enllaç obert ;)


Amb tot gràcies per compartir-les
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: A.f.m

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 21, 2013 3:18 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="225395"][quote user="Eva" post="225385"]http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 411&type=1[/quote]

Llàstima!!!! no soc usuari de FACEBOOK, conseqüentment no puc accedir a les imatges. :nonocat o potser hi ha altres motius que m'impedeixen l'accés, el resultat es el mateix, em diu que no tinc permís per veure aquestes pàgines :nonocat[/quote]

Toni,

Ja les penjaré aquest vespre :okcat

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: A.f.m

Entrada Autor: Minina » dl. gen. 21, 2013 6:08 pm

[quote user="Steelman" post="225396"]Bones

Gracies a les fotos puc veure que bé s´ho vareu passar.
Nosaltres no varem poder venir, una indisposició de la Natàlia ens ho va privar. Vaig venir a esmorzar per saludar..pero no vaig poder estar-m'hi massa estones.


A la pròxima intentarem no fallar!![/quote]

Que es millori!

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: A.f.m

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. gen. 21, 2013 7:21 pm

[quote user="Steelman" post="225396"]Bones

Gracies a les fotos puc veure que bé s´ho vareu passar.
Nosaltres no varem poder venir, una indisposició de la Natàlia ens ho va privar. Vaig venir a esmorzar per saludar..pero no vaig poder estar-m'hi massa estones.


A la pròxima intentarem no fallar!!
[/quote]

Caram! ho sento! esperem que no hagi estat més que un petit ensurt, que es millori.


[quote user="Eva" post="225402"]
Toni,

Ja les penjaré aquest vespre :okcat[/quote]

Gracies Eva, continuem esperant amb "infantil impaciència" :jajacat :okcat
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Respon

Torna a “2013”