03 - Montseny i Sant Miquel del Fai #88

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: 03 - Montseny I Sant Miquel Del Fai

Entrada Autor: Cristina » dl. març 18, 2013 9:06 pm

[quote user="Kpeps" post="231746"]ja estic a casa,fa una estoneta,que es pot dir del dia d'avui,a primera hora plovia un xic,res del altre mon,hem sortit els del Bages cap alla......per mi feia un sol radiant.....al arrivar a lloc,com sempre el caliu de la gent......fa pasar tot el fred (que avui no en feia gens)......sortir i ruta molt maca,m'gradat molt lo de Sant Miquel del Fai,despres fins el restaurant,quin tip de riure i de menjar,ha estat massa,ja li he dit en persona a l'Alucina,pero ho torno a dir,de conya marinera :birracat :birracat i en acavat per rematar la jugada la tornada perfecte,en Prony,la Dona i l'VMAN,un tros en Sergi 3 i l'Alucina, :okcat :okcat fins el mes que ve companys !!!!!!
agraiments a la Cristina pel prestec de las alforges,que m'ha salvat de comprar algu que no feria servir :birracat :birracat
p.d. a la fotografa oficial,li posarem un acompanyant quan vagi a buscar el lloc per trovar bones instantanias i no es per ficar embolics,eh !!!! :SOS :SOS :b9 :b9[/quote]

Eii! les gràcies no fan falta, em portes una GS nova i tot arreglat :jajacat :jajacat

Amb la GS nova i les alforges "retro"... ahir vares fer una barreja explosiva.

Espero que els hi treguis profit, ja porten moltes batalles. :okcat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 03 - Montseny I Sant Miquel Del Fai

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 18, 2013 11:38 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="231896"]
Amb la GS nova i les alforges "retro"... ahir vares fer una barreja explosiva.
Espero que els hi treguis profit, ja porten moltes batalles. :okcat[/quote]

dons mira que et dic que li queden de conya,li donen un aire gamberro i sport,que m'agrada molt,a part que i cap el casc,el favor que m'has fet !!!!! :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: 03 - Montseny I Sant Miquel Del Fai

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 19, 2013 12:20 am

[quote user="Kpeps" post="231920"].......li donen un aire gamberro i sport........[/quote]

Que si, que si, no cal que ho juris, no. :666
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “2013”