Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: VMan » dv. març 15, 2013 4:48 pm

Que us sembla si quedem a 2/4 de 9 a la benzinera repsol de la pujada roja?

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 15, 2013 5:35 pm

Us recomano passar per Calders-Monistrol-Sant Llorenç-Castellar-Sentmenat-Polinyà-recte avall.

0 radars I diversió assegurada tot el trajecte. :okcat :okcat

Compteu 1:15' de camí anant per feina.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 15, 2013 5:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Eva » dv. març 15, 2013 5:43 pm

Jo pasaria per Fonollosa, Cap de Creus i Begur, sens dubte la millor opció :ksss

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 15, 2013 9:47 pm

axi m'agrada,que facis servir un titol personalitzat,no com altres copions :picant :picant i no vull anomenar ningu (que te molt mala os....a) :b9 :b9
a veure,per tocar la fibra que no sigui dit,jo faria a dos quarts menys cinc de nou,si us sembla be :b9 :b9 fins diumenge a la pujada roja.
p.d. Eva no fiquis embolics amb la ruta de primera hora dels del Bages que som una pinya i no ens deiexem influenciar :b9 :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: VMan » dv. març 15, 2013 10:10 pm

Al final amb que vindras? amb la classica, amb la derbi, si vols et deixo un vespinuuu :b9 :b9 :b9
fins diumenge a 2/4 menys cinc de nou :holacat :holacat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 15, 2013 10:47 pm

[quote user="VMan" post="231507"]Al final amb que vindras? amb la classica, amb la derbi, si vols et deixo un vespinuuu :b9 :b9 :b9
fins diumenge a 2/4 menys cinc de nou :holacat :holacat[/quote]

vindre amb la Derbi 2002,prepareu-vos a tragar fum :birracat :birracat ara que sempre em pots deixar la XT :okcat :okcat
Imatge

Avatar de l’usuari
Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Ubicació: Manresa

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » ds. març 16, 2013 5:36 pm

[quote user="VMan" post="231478"]Que us sembla si quedem a 2/4 de 9 a la benzinera repsol de la pujada roja?[/quote]

Allà estarem, juntament amb l'Emili i senyores
En Blai m'ha comentat que no s'ha pogut recuperar del tot i no podrà venir.

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: VMan » ds. març 16, 2013 6:26 pm

Kpeps amb aquesta maquina seras el rei de la sortida :okcat , no us us oblideu les camaras de fotos, que aquesta maquina fa molt goig ,ahir la vaig veure i esta com nova, totalment restaurada un altre cosa es que pugui segui el nostre titme :b9 :b9

Imatge

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: VMan » ds. març 16, 2013 6:27 pm

[quote user="Toni Muntada Regada" post="231549"][quote user="VMan" post="231478"]Que us sembla si quedem a 2/4 de 9 a la benzinera repsol de la pujada roja?[/quote]

Allà estarem, juntament amb l'Emili i senyores
En Blai m'ha comentat que no s'ha pogut recuperar del tot i no podrà venir.[/quote]

Ok Toni fns demà :jajacat :jajacat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 16, 2013 6:37 pm

[quote user="VMan" post="231554"]Kpeps amb aquesta maquina seras el rei de la sortida :okcat , no us us oblideu les camaras de fotos, que aquesta maquina fa molt goig ,ahir la vaig veure i esta com nova, totalment restaurada un altre cosa es que pugui segui el nostre titme :b9 :b9

Imatge[/quote]

jo lo unic que dic es que fa molt de fum,i no m'agradaria que algu es molestes si li queda la roba amb olo de Castrol TTS de 2 T :cat_vergonya :cat_vergonya
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Xavier » ds. març 16, 2013 10:14 pm

[quote user="Kpeps" post="231503"]axi m'agrada,que facis servir un titol personalitzat,no com altres copions :picant :picant i no vull anomenar ningu (que te molt mala os....a) :b9 :b9
a veure,per tocar la fibra que no sigui dit,jo faria a dos quarts menys cinc de nou,si us sembla be :b9 :b9 fins diumenge a la pujada roja.
p.d. Eva no fiquis embolics amb la ruta de primera hora dels del Bages que som una pinya i no ens deiexem influenciar :b9 :b9 :b9[/quote]

Si que tinc mala hòstia sí... però com que tú encara en tens més, aquesta vegada els d'osona no hem obert cap fil per estalviar-nos demandes, querelles o qualsevol cosa que se us acudeixi en aquests del Bages.

I mira que em pensava que ereu bona gent...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Manresans Bagencs O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 16, 2013 10:56 pm

[quote user="Xavier" post="231597"][quote user="Kpeps" post="231503"]axi m'agrada,que facis servir un titol personalitzat,no com altres copions :picant :picant i no vull anomenar ningu (que te molt mala os....a) :b9 :b9
a veure,per tocar la fibra que no sigui dit,jo faria a dos quarts menys cinc de nou,si us sembla be :b9 :b9 fins diumenge a la pujada roja.
p.d. Eva no fiquis embolics amb la ruta de primera hora dels del Bages que som una pinya i no ens deiexem influenciar :b9 :b9 :b9[/quote]

Si que tinc mala hòstia sí... però com que tú encara en tens més, aquesta vegada els d'osona no hem obert cap fil per estalviar-nos demandes, querelles o qualsevol cosa que se us acudeixi en aquests del Bages.

I mira que em pensava que ereu bona gent...[/quote]

ni som bona gent,ni som de fiar,perillosos de debo,ja saps que nosaltres de quequequequerellas res, tot ho arreglem a la nostra manera :b9 :b9 :b9 :b9 fins dema CHAMPION !!!!! :birracat :birracat :birracat
Imatge

Respon

Torna a “2013”