Dissabte A Figueres

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Dissabte A Figueres

Entrada Autor: Kpeps » ds. juny 01, 2013 10:53 am

aprofitant la sortida mensual,he pensat que dissabte en acavat de treballar,potser ens atansarem cap a Figueres,ja que vull visitar el museu del juguet,
i aixi al mati estarem mes a la voreta del punt de sortida,algu em podria indicar algun lloc que es sopi be ??
Pascual ja saps....un lloc tipic del indret (woc's ,pans & cia,maximburguers i demes) :b9 :b9 :nonocat :nonocat
bromes a part si algu hem pot aconsellar una mica li agrairia,l'hotel ja el tinc mitg lligat.....que de moment no m'el volen vendre :b9 :b9
i no cal dir que si algu es vol apuntar a la proposta,sera benvingut :birracat :birracat .
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Dissabte A Figueres

Entrada Autor: Kinder » ds. juny 01, 2013 4:28 pm

Sempre pots anar al Restaurant Duran, al cap damunt de les Rambles, el meu avi ja hi anava !!!! però això si..... prepara la butxaca !!!!

:lol:

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Dissabte A Figueres

Entrada Autor: Cristina » ds. juny 01, 2013 5:14 pm

[quote user="Kinder" post="235889"]Sempre pots anar al Restaurant Duran, al cap damunt de les Rambles, el meu avi ja hi anava !!!! però això si..... prepara la butxaca !!!!

:lol:[/quote]


Kpeps, i a menys de cinc minuts del sopar (dir. Besalú) hi tens la plaça del Sol amb oferta suficient per fer el toc :birracat :birracat :birracat i :orquestra

FRANCESC RT
Presentats
Entrades: 17
Membre des de: ds. maig 04, 2013 10:50 pm
Ubicació: BCN

Re: Dissabte A Figueres

Entrada Autor: FRANCESC RT » ds. juny 01, 2013 9:23 pm

kpeps, tambe tens l´hotel Ampurda, a la sortida,i tambe es pot sopar molt be. :okcat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Dissabte A Figueres

Entrada Autor: Kpeps » dg. juny 02, 2013 11:11 am

gracies per els consells,l'hotel ja el tinc lligat,tindre en conte aixo que em proposeu :okcat :okcat
Imatge

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Dissabte A Figueres

Entrada Autor: Hook » dv. juny 07, 2013 9:32 pm

Una altra opció per sopar a prop de Figueres: A l'entrada de Creixell hi ha un restaurant a ma dreta.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Dissabte A Figueres

Entrada Autor: Kpeps » dg. juny 09, 2013 11:47 am

gracies per les ideies,dormirem i soparem a Figueres :birracat :birracat farem cap de setmana mototuristic,ja que dissabte anirem de ruta per la vall de Vianya i dinarem a Camprodon,si algu s'anima ja ho sap :birracat :birracat en acavat entrarem a França i agafarem la D3,carretera que van pendre aquells dos xicots que vaig trobar en l'excursio de Setmana Santa i em van dir que era molt xula, fins a Darnius fent visita al panta de Boadella i d'aqui cap a Figueres que hi falta gent :orquestra :orquestra
Imatge

Respon

Torna a “2013”