FOTOS / 07 - Muntanyes Prades i Vinyes/Castell Milmanda

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: A.F.M. 07 - Muntanyes De Prades I Vinyes/Castell De Milm

Entrada Autor: Jordi Pons » dj. jul. 25, 2013 5:09 pm

[quote user="kzjbuc" post="239263"][quote user="Eva" post="239261"][quote user="Dodo" post="239244"]Vosaltres vareu fer una sortida en moto o la festa de l'aigua? :b9
Sap greu no haver-hi pogut ser :foracat
Gràcies per les fotos a tots plegats!!! :birracat[/quote]


Si al restaurant haguessin anat lleugerets en servir , res no hagués passat. El problema va ésser que varen tardar molt .... Massa en servir nos i... Va passar el que va passar[/quote]
Si va ser una passada aquesta vegada el Restaurant un ... 3 i he donat molt ... :foracat
Salutacions
Nachete[/quote]

continuant amb el restaurant i per no parlar de que van deixar "amb el cul a l'aire" al pobre Steelman amb el tema de l'amanida russa :foracat :foracat :foracat

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: A.F.M. 07 - Muntanyes De Prades I Vinyes/Castell De Milm

Entrada Autor: Jordi » dj. jul. 25, 2013 5:34 pm

Oblidem el tema restaurant. Sempre hem estat força ben servits i això ens ha fet uns massa-ben-acostumats. Hem de pensar que d'aquesta manera vam passar una divertida experiència i guardem unes alegres imatges de les quals sempre n'esbossarem un somriure.

Total, jo vaig demanar canelons.........

Jordi "Prony"

I la culpa, segueixo dient, es del "vinillo" aquell de les Grans Muralles

Avatar de l’usuari
MontseR
Presentats
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Re: A.F.M. 07 - Muntanyes De Prades I Vinyes/Castell De Milm

Entrada Autor: MontseR » dj. jul. 25, 2013 5:55 pm

Jo no sé si va ser el vi de les "grans muralles" com diu en Jordi, o que van tardar molt en servir-nos al restaurant com diu l'Eva, o que feia molta calor, o..... la qüestió és que m'ho vaig passar MOOOOOLT BÉ :jajacat :jajacat i sigui pel que sigui aquella estona de riure no ens l'ha treu ningú, feia temps que no reia tant en un àpat, ens vam anar engrescant i va acabar.... :mrgreen: com sortim a les imatges que he penjat, llàstima que estan fetes amb el mòbil i algunes han sortit una mica mogudes :sorry , no penseu malament que jo estava bé :razz:

Va, que només han passat quatre dies i ja tinc ganes de tornar a veure-us :birracat :birracat
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: A.F.M. 07 - Muntanyes De Prades I Vinyes/Castell De Milm

Entrada Autor: Jeppy » dj. jul. 25, 2013 7:43 pm

[quote user="Eva" post="239261"][quote user="Dodo" post="239244"]Vosaltres vareu fer una sortida en moto o la festa de l'aigua? :b9
Sap greu no haver-hi pogut ser :foracat
Gràcies per les fotos a tots plegats!!! :birracat[/quote]


Si al restaurant haguessin anat lleugerets en servir , res no hagués passat. El problema va ésser que varen tardar molt .... Massa en servir nos i... Va passar el que va passar[/quote]

Excuses, només son excuses. Diguem que veníem una mica "acalorats", hehehehe :Saltant :Saltant
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: A.F.M. 07 - Muntanyes de Prades i Vinyes/Castell de Milm

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 26, 2013 1:49 am

Holaaa,

El tema restaurant, interessant. Tan si anàvem acalorats com si ens va ajudat el Milmanda, el que es segur que SI va ajudar a que ens divertíssim tant, va ser sense cap mena de dubte la extrema lentitud amb la que ens varen servir.
El fet de que “Sempre hem estat força ben servits i això ens ha fet uns massa-ben-acostumats” no es excusa. Senzillament es motiu per a que MotoTurisme no hi torni mes. Tal i com ja tenim decidit en algun altre restaurant que hem estat.
Aquest Restaurant l’havíem provat, però era una taula de 6 o 7 persones solament. La relació preu/qualitat estava força al límit, però no varem pensar que podessin ser tan lents i que s’equivoquessin amb els plats !!


:nonocat :nonocat
Sort,

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: A.F.M. 07 - Muntanyes De Prades I Vinyes/Castell De Milm

Entrada Autor: Rad » dv. jul. 26, 2013 8:04 pm

Genials les fotos.
Una llàstima no haver compartit aquest dia amb vosaltres.
Una abraçada!!

Respon

Torna a “2013”