08 -Ruta Embassaments (St.Pons,Llosa del cavall,Baells) #93

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Kpeps » dl. ago. 26, 2013 2:08 pm

[quote user="Steelman" post="241108"] la Sortida de la Loteria (que no de Sort) la penjarem la pròxima setmana.[/quote]

vaja....veig que hi hauran novetats..... :callo :callo
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Xavier » dl. ago. 26, 2013 3:56 pm

Jo també he arribat a casa. De fet, hi vaig arribar ahir però noi no m'he enxufat a l'ordinador fins avui.

Una sortida molt maca, hem comprovat que de moment d'aigua no en falta i hem passat per paratges molt bonics.

Només vull queixar-me del roadleader i de l'escombra: uns petardos tots dos.

Una altra sortida de MTC que ens fa la vida més agradable, molt més agradable.

Gràcies a tots els que hagin participat en l'organització, també al roadleader i l'escombra. Al capdevall, són bons nanos.

Avatar de l’usuari
Fpardo
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Fpardo » dl. ago. 26, 2013 4:21 pm

Una mica tard però us faig saber que nosaltres també varem arrivar molt be ahir. (impossibilitats técniques informàtiques)

Encara que sembli una repetició, ratifico que ha sigut una jornada fantàstica. Felicitats als organitzadors i donar les gràcies per una companyia molt bona i com no a la "repórter" gráfica que entre tots li tindrem que fer-li una asseguraça per el riscos que pren per fer uns màgnifics reportatges i passa el que passa "revolcons pim-pam" jejejeje.

:jajacat :jajacat

Salutacions i fins molt aviat.

Francesc i Montse.

:viscat

Ryder-vs
Presentats
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 26, 2013 6:28 pm
Ubicació: la Seu d'Urgell - Lleida

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Ryder-vs » dl. ago. 26, 2013 9:18 pm

hola!! a tots jo també vaig arribar be a casa mol content tan que ja estic esperant a la la pròxima, Que es pot dir tot fantàstic ruta, menjar i personal felicitats a tots els que o van fer possible vaig gaudir mol

Avatar de l’usuari
Joserra
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 11:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Joserra » dl. ago. 26, 2013 10:26 pm

Jo ja soc a Cuenca :jajacat

Avatar de l’usuari
Joserra
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 11:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Joserra » dl. ago. 26, 2013 10:45 pm

Del dia----GENIAL !!!!!!!!
com sempre.... ruta dinar companyia :jajacat

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Napoleon » dt. ago. 27, 2013 1:03 am

[quote user="Prony" post="241092"][quote user="Randy-650" post="241076"][quote user="Enric-13" post="241074"]

Ah!!!!, en Prony no ha llençat cap cop més la moto a terra, sembla que ja s'adonat que es la seva. :b9 :b9
:birracat
[/quote]
Que no us entereuuuuu!! El Sr. Jordi té el model BMW GS Adventure Terra!!! :b9[/quote]

Cadascú aparca la moto com li dona la gana. La propera vegada que em vingueu a ajudar, encara m'enfadaré. :box :box

Vaig a fotre-li un cop de radial als estreps i, ja que la tinc endollada, em rebaixaré els bessons (no els meus germans, sinó les meves cames) per que no es tornin a enganxar.

M'esborro de la sortida de Sort perquè estaré de baixa.

Jordi "Prony"[/quote]

Jordi, tens tota la raó amb el tema de l'aparcament. Només ens faltaría una normativa per aparcar :b9 :b9 :b9
Espero qe la teva baixa no sigui res i que et puguis reincorporar abans que jo :okcat
Salut i quilòmetres :burrucat
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Jordi » dt. ago. 27, 2013 6:21 pm

Que NOOOOOOOOO!!!!!!! Que lo de la baixa ho deia perquè per evitar tornar-me a enganxar amb els estreps, em passaré la radial per "les pantorrilles" i així no s'enganxaran quan hagi de posar el peu al terra.

Ja he trobat el "publema". Em sembla que la moto te tendència a calar-se si no li dones un pel de gas al deixar l'embragatge i per això s'atura el motor i em veig obligat a posar el peu i es en aquell moment quan "patapim-patapum-barrabim-barrabum" gràcies a Deu no he patit cap mal i tan sols ha servit per riure-me'n de lo inútil que arribo a ser, però ara ja tinc apresa la lliçó. Amb la V-Strom, això no feia falta, es posava en moviment amb tan sols el ralentí.

Moltes gràcies als que van córrer a ajudar-me a aixecar-la. Us estic molt agraït.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
STV
Presentats
Entrades: 2424
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: STV » dt. ago. 27, 2013 6:31 pm

[quote user="Prony" post="241272"]Que NOOOOOOOOO!!!!!!! Que lo de la baixa ho deia perquè per evitar tornar-me a enganxar amb els estreps, em passaré la radial per "les pantorrilles" i així no s'enganxaran quan hagi de posar el peu al terra.

Ja he trobat el "publema". Em sembla que la moto te tendència a calar-se si no li dones un pel de gas al deixar l'embragatge i per això s'atura el motor i em veig obligat a posar el peu i es en aquell moment quan "patapim-patapum-barrabim-barrabum" gràcies a Deu no he patit cap mal i tan sols ha servit per riure-me'n de lo inútil que arribo a ser, però ara ja tinc apresa la lliçó. Amb la V-Strom, això no feia falta, es posava en moviment amb tan sols el ralentí.

Moltes gràcies als que van córrer a ajudar-me a aixecar-la. Us estic molt agraït.

Jordi "Prony"[/quote]



El que has de fer de una P. vegada, es la presentació gráfica amb societat de la Adventure-Terra.

Quina falta de respecte vers el respectable. :picant
STV l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 27, 2013 6:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Jordi » dt. ago. 27, 2013 7:03 pm

[quote user="STV" post="241274"]

El que has de fer de una P. vegada, es la presentació gráfica amb societat de la Adventure-Terra.

Quina falta de respecte vers el respectable. :picant
[/quote]

Disculpi, però si per fer la presentació haig de fer una ruta Terrassa - Olot i tornar pels túnels i ja està, prego al respectable que es compri una moto mes adient a la seva capacitat física de fer rutes mes agosarades i que vingui amb nosaltres. Per altra banda, em sembla que en dues setmanes tenim una barbacoa (si el "respectable" se sent amb capacitat d'arribar a Vallgorguina)
I crec que te pregat molt, potser massa perquè ens acompanyessis i a ultima hora sempre et desdius. Que te anat mes al darrera que a la dona que reparteix el carnet de famílies amb pocs recursos de l'Ajuntament.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
STV
Presentats
Entrades: 2424
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: STV » dt. ago. 27, 2013 7:21 pm

[quote user="Prony" post="241279"][quote user="STV" post="241274"]

El que has de fer de una P. vegada, es la presentació gráfica amb societat de la Adventure-Terra.

Quina falta de respecte vers el respectable. :picant
[/quote]

Disculpi, però si per fer la presentació haig de fer una ruta Terrassa - Olot i tornar pels túnels i ja està, prego al respectable que es compri una moto mes adient a la seva capacitat física de fer rutes mes agosarades i que vingui amb nosaltres. Per altra banda, em sembla que en dues setmanes tenim una barbacoa (si el "respectable" se sent amb capacitat d'arribar a Vallgorguina)
I crec que te pregat molt, potser massa perquè ens acompanyessis i a ultima hora sempre et desdius. Que te anat mes al darrera que a la dona que reparteix el carnet de famílies amb pocs recursos de l'Ajuntament.

Jordi "Prony"[/quote]

De vegades no ens entenem, ............. :nonocat potser deu ser perque tú ets Ingenyer Superior i jo només hi fet la Carrera de San Jerónimo.
:jajacat
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: Jordi » dc. ago. 28, 2013 8:37 am

[quote user="STV" post="241280"]
De vegades no ens entenem, ............. :nonocat potser deu ser perque tú ets Ingenyer Superior i jo només hi fet la Carrera de San Jerónimo.
:jajacat
[/quote]Ja m'agradaria assolir una minsa fracció del teu ingeni, sarcasme, raciocini i celeritat alhora de reaccionar envers aquells comentaris que un "no-res" como jo et projecta (sense càrrega explosiva).

Avatar de l’usuari
STV
Presentats
Entrades: 2424
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE

Re: 08 -Ruta Dels Embassaments (St.Pons,Llosa Del Cavall,Bae

Entrada Autor: STV » dc. ago. 28, 2013 10:52 am

[quote user="Prony" post="241296"][quote user="STV" post="241280"]
De vegades no ens entenem, ............. :nonocat potser deu ser perque tú ets Ingenyer Superior i jo només hi fet la Carrera de San Jerónimo.
:jajacat
[/quote]Ja m'agradaria assolir una minsa fracció del teu ingeni, sarcasme, raciocini i celeritat alhora de reaccionar envers aquells comentaris que un "no-res" como jo et projecta (sense càrrega explosiva).[/quote]


Els veritables amics s'han d'enfadar de tant en tant

Louis Pasteur

:birracat :birracat :birracat


:birracat :birracat


:birracat
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .

Respon

Torna a “2013”