11 - La tardor a la Garrotxa #96

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: 11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Xavier » dl. nov. 11, 2013 12:52 pm

La d'ahir va tornar a ser una jornada mototurística genial. La ruta escollida molt maca, gràcies Enric.

A tots els que heu participat en la preparació de la festa d'ahir, moltes gràcies.

I a tots els mototuristes, fins al dinar de Nadal que està al caure!

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: 11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Merce » dl. nov. 11, 2013 6:25 pm

Que macos estàn els nostres boscos amb aquests colors ocres, verds, marrons...Precioses carreteres boscoses ara la tardor.

Gracies Enric per aquesta ruta i que varem poder disfrutar d'aquest paratges que tenim.

El restaurant molt be i la companyia inmillorable.

Fins la pròxima.
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 11, 2013 6:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

rieju_uri
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dt. des. 08, 2009 9:02 pm

Re: 11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: rieju_uri » dl. nov. 11, 2013 9:54 pm

Mototuristes!

Parla el noi més jove :jajacat , però a la vegada el menys experimentat. Només volia donar-vos les gràcies per haver-m’hi acollit amb els braços oberts i per obrir els vostres secrets de conducció per tal que aprengui a dur una moto com deu mana! També m’agradaria donar-vos les gràcies per la preocupació que veu mostrar quan em vaig caure.... però treien la caiguda m’ho vaig passar molt i molt bé! Vaig riure molt i vaig aprendre dels millors!
Moltíssimes gràcies, i aquest és el primer cop que vinc però no l’últim! :cat_vergonya
Gràcies Mototuristes!

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: 11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Jl61 » dl. nov. 11, 2013 10:08 pm

[quote user="rieju_uri" post="246244"]Mototuristes!

Parla el noi més jove :jajacat , però a la vegada el menys experimentat. Només volia donar-vos les gràcies per haver-m’hi acollit amb els braços oberts i per obrir els vostres secrets de conducció per tal que aprengui a dur una moto com deu mana! També m’agradaria donar-vos les gràcies per la preocupació que veu mostrar quan em vaig caure.... però treien la caiguda m’ho vaig passar molt i molt bé! Vaig riure molt i vaig aprendre dels millors!
Moltíssimes gràcies, i aquest és el primer cop que vinc però no l’últim! :cat_vergonya
Gràcies Mototuristes![/quote]


:okcat
ljl

Avatar de l’usuari
Xago
Presentats
Entrades: 112
Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
Ubicació: Calonge & L´H

Re: 11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Xago » dt. nov. 12, 2013 7:47 pm

M'alegra molt saber, que us ho vau passar tant i tant bé...............FELICITATS PER TOTS I TOTES. :okcat
Imatge
The ninja turtle and the power kawasaki green attack again :jump :jump :jump

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: 11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Cabirol » dt. nov. 12, 2013 8:38 pm

[quote user="rieju_uri" post="246244"]Mototuristes!

Parla el noi més jove :jajacat , però a la vegada el menys experimentat. Només volia donar-vos les gràcies per haver-m’hi acollit amb els braços oberts i per obrir els vostres secrets de conducció per tal que aprengui a dur una moto com deu mana! També m’agradaria donar-vos les gràcies per la preocupació que veu mostrar quan em vaig caure.... però treien la caiguda m’ho vaig passar molt i molt bé! Vaig riure molt i vaig aprendre dels millors!
Moltíssimes gràcies, i aquest és el primer cop que vinc però no l’últim! :cat_vergonya
Gràcies Mototuristes![/quote]

Anims i endevant noi, el meu avi deia, que de les equivocacions , sha aprenia molt, , esperem veuret ala propera , salud i kmss

Respon

Torna a “2013”