FOTOS / 11 - La tardor a la Garrotxa #96

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Randy-650 » dl. nov. 11, 2013 11:28 pm

Moltes gràcies per les fotos, Eva. Cada dia et superés mès. Em pregunto a vegades on tens el teu límit...

Freedom, amb mòbils i tablet no puc veure les fotos. Mira aviam si actives l'opció per veureu en aquests dispositius. Gràcies!

Parlant de les fotos:

-Quina moto porta en Crossrunner? M'encanta!!
-Què fa la Kinder amb una trail?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Jesus » dl. nov. 11, 2013 11:37 pm

Una mica més de material ... perdoneu que hagi trigat tant, però és que no ho tinc gaire per mà !!!

[youtube]sedeoXT8390[/youtube]

Link

Salut !!! :birracat

PD1: Al editar el vídeo m'he fixat que en Kike Esteban s'ho va passar teta seguint-me ... :twisted:

PD2: a l'Entxuscat li tinc que pressentar al Sacot ... s'ho passaran pipa junts ... :mrgreen: ... quina pujada que hem fet cap a la Mare de Deu del Far :okcat ... ja te nassos que t'he tingut que reconèixer després per les botes ... com a la ventafocs !!! :b9

PD3: dono gràcies a l'Eva pels seus consells a l'hora de l'edició. :ksss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 12, 2013 12:10 am, en total s’ha editat 6 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Joan XT » dl. nov. 11, 2013 11:38 pm

Ostres Jesus, em demana un plugin.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Jesus » dl. nov. 11, 2013 11:45 pm

[quote user="Joan XT" post="246261"]Ostres Jesus, em demana un plugin.[/quote]

Tens el link a sota ... està pujat a VIMEO, ja miraré de pujar-ho al YOUTUBE !!! :okcat

Salut !!! :birracat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Miquel xlv
Presentats
Entrades: 508
Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
Ubicació: La Garrotxa

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Miquel xlv » dl. nov. 11, 2013 11:46 pm

Xavier_xlv :nonocat


Imatge[/quote]

Eva que m'has canviat el nom :okcat

Molt macas totes les fotos i el video que has posat , pero les que estan fetes amb la Gro-pro son una pasada

Suposo que et refereixes a nosaltres amb :

" En aquesta ocasió, val a dir que alguns mototuristes varen fer ben pocs kms fins el lloc de sortida "

Es veritat , ho teniem a 10 minuts de casa aquesta vegada

Gràcies i fins la propera

Miquel , Dolors

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Randy-650 » dl. nov. 11, 2013 11:46 pm

Molt bon vídeo, Jesús. M'encanten aquestes perspectives. Altre vegada mira d'enfocar la roda del davant, queda súper espectacular també. :okcat
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 11, 2013 11:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Jesus » dl. nov. 11, 2013 11:48 pm

[quote user="Randy-650" post="246258"]Moltes gràcies per les fotos, Eva. Cada dia et superés mès. Em pregunto a vegades on tens el teu límit...

Freedom, amb mòbils i tablet no puc veure les fotos. Mira aviam si actives l'opció per veureu en aquests dispositius. Gràcies!

Parlant de les fotos:

-Quina moto porta en Crossrunner? M'encanta!!
-Què fa la Kinder amb una trail?[/quote]

l'Ernest porta una Imapala 175, pasada 250 ... i fa una oloreta quant vas al darrera que enamora !!!

A la Marta crec que li van deixar, ja que la GS500 estava espatllada.

Salut Toni !!! :birracat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Joan XT » dl. nov. 11, 2013 11:50 pm

[quote user="Jesus" post="246265"][quote user="Joan XT" post="246261"]Ostres Jesus, em demana un plugin.[/quote]

Tens el link a sota ... està pujat a VIMEO, ja miraré de pujar-ho al YOUTUBE !!! :okcat

Salut !!! :birracat[/quote]
Ja ta, merçi :okcat
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Xavier » dl. nov. 11, 2013 11:56 pm

Gràcies a tots els reporters i reporteres per les imatges.

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Kike Esteban » dt. nov. 12, 2013 12:00 am

[quote user="Jesus" post="246260"]Una mica més de material ... perdoneu que hagi trigat tant, però és que no ho tinc gaire per mà !!!



Link

Salut !!! :birracat

PD1: Al editar el vídeo m'he fixat que en Kike Esteban s'ho va passar teta seguint-me ... :twisted:

PD2: a l'Entxuscat li tinc que pressentar al Sacot ... s'ho passaran pipa junts ... :mrgreen: ... quina pujada que hem fet cap a la Mare de Deu del Far :okcat ... ja te nassos que t'he tingut que reconèixer després per les botes ... com a la ventafocs !!! :b9

PD3: dono gràcies a l'Eva pels seus consells a l'hora de l'edició. :ksss[/quote]

Jesus, seguir-te va resultar realment divertit: Com tires !! i la líquida va ràpida com un llamp. Vaig aprendre molt i vaig gaudir com un macaco. En general no es pot demanar més a una sortida motera TOP10. Gràcies un cop més.
Salut!
Kike
"La moto és un vehicle fantàstic i apassionant, la funció principal del qual es tornar-te a casa."
Santiago Esteban (Pare motero, papà).

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Jesus » dt. nov. 12, 2013 12:11 am

[quote user="Jesus" post="246265"][quote user="Joan XT" post="246261"]Ostres Jesus, em demana un plugin.[/quote]

Tens el link a sota ... està pujat a VIMEO, ja miraré de pujar-ho al YOUTUBE !!! :okcat

Salut !!! :birracat[/quote]

Ja tá !!! :viscat

[youtube]sedeoXT8390[/youtube]

Salut !!! :holacat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 12, 2013 12:24 am

[quote user="Eva" post="246237"]Menció especial per en Carles (CMB), que va patir un accident a la prèvia d´aquesta sortida i que malgrat no va estar amb nosaltres a la ruta, va venir a saludar al restaurant amb tota la seva familia.

Carles, moltes i moltes gràcies per tot,

Imatge[/quote]

Gràcies Eva,

la veritat és que ja tinc mono de moto!

:holacat

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Trencaferro » dt. nov. 12, 2013 3:32 am

Moltes, moltes gràcies a tots els fotògrafs i video-reporters, per tota la feinada que teniu a fer-ho i després a editar-ho i penjar-ho.
Jesús, ja veig que per fi vas posar fil a l'agulla amb lo dels videos i tot ok!!! :birracat :birracat

Eva, a vegades tinc la sensació que tens "truc" i quan arrives a casa poses a descarregar les fotos, i ja se't penjen soles i triades al foro, i mira que ja veus que no et perdo de vista, eh!!!! :b9 :b9 :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 12, 2013 7:00 am

[quote user="Miquel xlv" post="246267"]Xavier_xlv :nonocat



Eva que m'has canviat el nom :okcat

Molt macas totes les fotos i el video que has posat , pero les que estan fetes amb la Gro-pro son una pasada

Suposo que et refereixes a nosaltres amb :

" En aquesta ocasió, val a dir que alguns mototuristes varen fer ben pocs kms fins el lloc de sortida "

Es veritat , ho teniem a 10 minuts de casa aquesta vegada

Gràcies i fins la propera

Miquel , Dolors[/quote]

Miquel, perdona, ja ho he arreclat :okcat

Vosaltres teniu la sortida moooooooolt a prop (jeje)... dona gust no tenir cap pressa a l´hora de marxar...
A veure on ens tocarà el 1 de Gener, que per cert, encara no se sap...

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 12, 2013 7:13 am

Jesús, t´has ben currat el video.

Moltes gràcies. M´ha agradat molt.

El tema de les fotos i videos amb les càmares, és que has d´estar pràcticament a sobre de la persona que vols grabar o fotografiar.

No es fácil, només que estiguis a una distancia prudencial, ja sembla massa lluny.

De mica en mica ´s en apren i sobretot a base de probar i probar i hores i hores, oi ???

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 12, 2013 7:27 am

[quote user="Trencaferro" post="246283"]

Eva, a vegades tinc la sensació que tens "truc" i quan arrives a casa poses a descarregar les fotos, i ja se't penjen soles i triades al foro, i mira que ja veus que no et perdo de vista, eh!!!! :b9 :b9 :b9[/quote]

Tinc 14 nans que em fan la feina al arribar a casa :b9 :b9

Arribar a casa amb 600 fotos a la Canon i 200 a la Gopro, dona feina, molta feina.
Es questió de fer una primera sel.lecció, una segona i una tercera.
En auqestes sel.leccions llençes les desenfocades, les fotos que no diuen res, les repetides i molt important , les que no quedeu bé.
Tambe elimino les imatges de la GoPro on surt algú fent una infracció, per exemple trepitxar línea contínua.

En acabat edito les que penjaré , en retoca algunes altres per un tema de colors o retallo el que m´interessa de la foto i les exporto en un format més petit.

Les pujo amb el imageshuck i , com que en Prony sempore es queixa de que no coneix a ningú, os posso els noms.

Després faig un video absoltmant cassolà amb el windowsmoviemaker. Aquí el únic problema és la música que hi tinc que possar, dons la Mar, la meva filla diu que m´estic tornant "carca" i que he de possar més rock català :orquestra :orquestra ...

I una vegada acabat tot aixó...... toca penjar-ho al foro, poc a poc perque si ho penjo massa rapid malgrat demana les imatges en una mida, em surten en unaltre missa gran i queda lleig.

Habia pensat en la posibilitat de penjar només les millors, però vaig descartar aqeust criteri perque considero que a tothom li agrada veure´s una foto seva.

A mi també em fa il.lussió. De fet moltes vegades em comenteu: Eva les úniques fotos que tinc en moto en moviment son les de Digam i les tevés ... per lo tant... és el que toca.

La sort es que cada vegada hi han més fotografs i sobretot COPILOTS que ens donen altres perspectives.

A TOTS ELS FOTOGRAFS, MOLTES GRÀCIES.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 12, 2013 7:32 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
MontseR
Presentats
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: MontseR » dt. nov. 12, 2013 7:38 am

Moltes gràcies per tots els fotògrafs :okcat , heu fet tots i totes unes fotos i vídeos molt guapos, jo aquest cop no en vaig fer :sorry

Vam passar un dia fantàstic amb molt bona companyia i un paisatge espectacular de tardor.

Fins la propera :castell

P.D.: Déu n'hi do tota la feinada que tens Eva, és d'agrair tot el que fas perquè tots sortim bé, ja sigui damunt de la moto, parats o en marxa, l'estona d'esbarjo o menjant o.... moltíssimes gràcies per tot el que fas :kssss
MontseR l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 12, 2013 8:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Claudi
Presentats
Entrades: 14
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:53 am
Ubicació: Argentona

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Claudi » dt. nov. 12, 2013 7:40 am

Hola Eva, para mi, en esta 1ª salida todo ha estado muy bien, la buena organización ( aunque casi la estropeo un poco...), la selección de la ruta y tambien por el buen ambiente ( y en esto Eva, tienes un carisma y a papel entrañables). Las fotos una regalo. Gracias de verdad Salutacions a tothom!

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Jutge » dt. nov. 12, 2013 9:49 am

Una vegada més gràcies a tots els organitzadors, a tots els reporters-as i a la saludable companyia.
Entre tots aconseguiu que els meus problemes quotidians vagin quedant-se enrere quilòmetre a quilòmetre fins a desaparèixer.
Desitjo una ràpida millorança per a Carlos (CMB), i el meu agraïment a Pasqual per la seva hospitalitat.
Fins a la propera !!

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Minina » dt. nov. 12, 2013 9:59 am

Moltes gràcies per aquest munt de fotos i vídeos. He pogut veure lo que em vaig perdre.

[quote user="Eva" post="246233"]Recordant alguns absents d´aquesta sortida.....

Imatge[/quote]

I moltes gràcies per recordar-nos. :jajacat :jajacat

Respon

Torna a “2013”