FOTOS / 11 - La tardor a la Garrotxa #96

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Jutge » dt. nov. 12, 2013 10:07 am

Esment especial per a l'Oriol en la seva primera sortida amb nosaltres !!!
això és saber-se sobreposar amb enteresa i ràpid davant els incidents !!!!!
Felicitats Oriol :okcat !!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 12, 2013 11:49 am

[quote user="Jutge" post="246298"]Esment especial per a l'Oriol en la seva primera sortida amb nosaltres !!!
això és saber-se sobreposar amb enteresa i ràpid davant els incidents !!!!!
Felicitats Oriol :okcat !!![/quote]

Què va passar amb l'Oriol? :sorry
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Jordi » dt. nov. 12, 2013 3:01 pm

[quote user="Randy-650" post="246301"]
Què va passar amb l'Oriol? :sorry[/quote]Doncs que va arribar un moment que estava mes aprop del "pelotón de cabeza" que en el de cua i quan ets allà, ja ho saps, "agárrate, que vienen curvas". Suposo que tothom es va espantar mes que ell. En definitiva, que es va comprar una parcel.la però sense cap conseqüència.

Pel que fa al tema penjar imatges, veig que les indicacions donades a la taula rodona han estat seguides al peu de la lletra, no recordo cap altre sortida en la que s'hi hagin publicat tantes fotografies (ni tan bones).

Moltes gràcies a tots els fotògrafs. Sense vosaltres, la mes moderna que jo tindria seria la del meu bateig.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Jesus » dt. nov. 12, 2013 3:21 pm

Hola un altre cop !!! :holacat

Aquí us deixo la segona part de les filmacions de diumenge... :pc

[youtube]Aoe4QcS4Vbg[/youtube]

Kike, t'he dit un apetita mentida ... prou que veia pel retrovissor que algú m'anava apretant ... jo també m'ho passar molt bé. :okcat
Trencaferro, quant tingui temps ja li fotaré mà al material dels Alps :cat_vergonya
Eva, vaig progressant adequadament, no? Merci guapa. :kiss


Randy, el nano d'en Pep va tenir una petita caiguda sense conseqüencies ... :shock: ... va ser un descuit, ja que es veu un nano amb molt de ceny ( més que el pare ... :callo ... :mrgreen: )
ja veig que algú tindrà que fer una crònica de cada sortida per ficar-vos al dia ... :b9
Respecte a la toma frontal, et deixo l'enllaç d'un video de fa uns dies ... el diumege no vaig poder aprofitar res... el comandament a distància va fallar ... :wall

Link Vídeo Vimeo

Ens veiem pel dinar de Nadal !!!

Salut !!! :birracat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 12, 2013 4:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

rieju_uri
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dt. des. 08, 2009 9:02 pm

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: rieju_uri » dt. nov. 12, 2013 3:50 pm

[quote user="Jutge" post="246298"]Esment especial per a l'Oriol en la seva primera sortida amb nosaltres !!!
això és saber-se sobreposar amb enteresa i ràpid davant els incidents !!!!!
Felicitats Oriol :okcat !!![/quote]

Moltíssimes gràcies!!! m'ho vaig passar molt i molt bé i a més vaig aprendre! Les fotografies molt i molt xules! Gràcies per tot!!

rieju_uri
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dt. des. 08, 2009 9:02 pm

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: rieju_uri » dt. nov. 12, 2013 3:54 pm

[quote user="Randy-650" post="246301"][quote user="Jutge" post="246298"]Esment especial per a l'Oriol en la seva primera sortida amb nosaltres !!!
això és saber-se sobreposar amb enteresa i ràpid davant els incidents !!!!!
Felicitats Oriol :okcat !!![/quote]

Què va passar amb l'Oriol? :sorry[/quote]

Ei Randy! No hem va passar gaire res, més que res va ser un susto i tenia curiositat per saber el gust del asfalt (Ara que ja el sé i no em va agradar gens no el vull provar un altre cop!), en un revolt la roda de darrera va relliscar i vaig clavar els dos frens per no anar-me recte, quan estava recte i els frens clavats la roda de davant sem va creuar i vaig anar a terra, però per sort estic bé!!

Avatar de l’usuari
Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Monxu » dt. nov. 12, 2013 4:07 pm

Ostres tu! quins megacracks de la foto i la moto, merci per la feinada, ah i sobretot per deixar-me tant afavorit Eva :mrgreen: , es nota l'experiència, una abraçada a tots.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 12, 2013 4:38 pm

[quote user="rieju_uri" post="246313"]

Ei Randy! No hem va passar gaire res, més que res va ser un susto i tenia curiositat per saber el gust del asfalt (Ara que ja el sé i no em va agradar gens no el vull provar un altre cop!), en un revolt la roda de darrera va relliscar i vaig clavar els dos frens per no anar-me recte, quan estava recte i els frens clavats la roda de davant sem va creuar i vaig anar a terra, però per sort estic bé!![/quote]

Al menys no et vas fer res, que és el important. I ja veus que l'asfalt és més dur que la terra de la muntanya.

Aviam si ens veiem pel dinar de Nadal, a aquesta sortida no vaig poder venir. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Xago
Presentats
Entrades: 112
Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
Ubicació: Calonge & L´H

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Xago » dt. nov. 12, 2013 7:39 pm

En Jesus es un crack :birracat
Imatge
The ninja turtle and the power kawasaki green attack again :jump :jump :jump

Avatar de l’usuari
Xago
Presentats
Entrades: 112
Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
Ubicació: Calonge & L´H

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Xago » dt. nov. 12, 2013 7:43 pm

I que puc dir de L'Eva ............IMPRESSIONANT
Imatge
The ninja turtle and the power kawasaki green attack again :jump :jump :jump

Avatar de l’usuari
MontseR
Presentats
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: MontseR » dt. nov. 12, 2013 9:08 pm

Acabo de veure els teus vídeos Jesús, molt bé :okcat què guapos.

Oriol, què bé que t'hagis registrat :jajacat ja tenim el futur del Mototurisme assegura't amb tot el jovent que s'incorpora :viscat
MontseR l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 12, 2013 9:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Avatar de l’usuari
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Unboncatala » dt. nov. 12, 2013 9:28 pm

[quote user="MontseR" post="246343"]Acabo de veure els teus vídeos Jesús, molt bé :okcat què guapos.

Oriol, què bé que t'hagis registrat :jajacat ja tenim el futur del Mototurisme assegura't amb tot el jovent que s'incorpora :viscat[/quote]

Intentarem dónar canya :orquestra
Unboncatala l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 12, 2013 9:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 12, 2013 9:32 pm

[quote user="MontseR" post="246343"]Acabo de veure els teus vídeos Jesús, molt bé :okcat què guapos.

Oriol, què bé que t'hagis registrat :jajacat ja tenim el futur del Mototurisme assegura't amb tot el jovent que s'incorpora :viscat[/quote]

+2

Avatar de l’usuari
Freedom
Presentats
Entrades: 171
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 1:05 pm
Ubicació: Santa Pau

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Freedom » dt. nov. 12, 2013 11:22 pm

[quote user="Randy-650" post="246258"]Moltes gràcies per les fotos, Eva. Cada dia et superés mès. Em pregunto a vegades on tens el teu límit...

Freedom, amb mòbils i tablet no puc veure les fotos. Mira aviam si actives l'opció per veureu en aquests dispositius. Gràcies!

Parlant de les fotos:

-Quina moto porta en Crossrunner? M'encanta!!
-Què fa la Kinder amb una trail?[/quote]


Randy m'he mirat la configuració del video al YouTube i he trobat aquesta opció que està desactivada, però també m'he trobat que no podia activar-la i no sé perquè.
Però ja ho tindré en compte en propers videos

Fins aviat
Freedom

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Kinder » dc. nov. 13, 2013 7:14 am

MOLTES GRÀCIES A TOTS PER LES FOTOS IMPRESSIONANT !!!!


[quote user="Randy-650" post="246258"]
-Què fa la Kinder amb una trail?[/quote]


Randy, vaig tenir l'oportunitat de "robar" una Transalp, la meva deia que tenia fred i que no volia sortir que estava molt i molt bé tancada a casa :b9 :b9 :b9 :b9 i.... va ser una molt i molt bona experiència, ara ja sé que són els baixos !!! :jajacat :jajacat

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Kinder » dc. nov. 13, 2013 7:18 am

[quote user="Unboncatala" post="246346"][quote user="MontseR" post="246343"]

Oriol, què bé que t'hagis registrat :jajacat ja tenim el futur del Mototurisme assegura't amb tot el jovent que s'incorpora :viscat[/quote]

Intentarem dónar canya :orquestra[/quote]

Entre en Freedom, Unboncatala i ara en rieju_uri........ uffff ..... mototuristes.... tremoleu !!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Kinder » dc. nov. 13, 2013 7:29 am

[quote user="Eva" post="246198"]
Aquí voldría fer un petit incís constructiu per a dir que els Cruilleros que solen recuperar la totalitat del grup , cada vegada ho fan més bé.
No es que em volgui ficar amb ningú, però de vegades els mototuristes que van més "alegres" no s´en adonen que al adelantar poden "espantar" a aquella persona que, com jo, va conduint Tranquil.lament i que potser no està tant atent al retrovisor com hauría d´estar. Francament he de dir que s´ha millorat molt i molt ( possen intermitents per adelantar, s´esperen a tenir bona visibiltat... francament un 10)
[/quote]

Està clar que tots anem millorant, en el dia a dia a les mensuals, la nostre conducció i el comportament entre nosaltres, amb tot el grup, però el que és evident i important és que a tothom absolutament a tothom li puja en algun moment donat de la ruta l'adrenalina i és en aquest punt quant tots, tant si fem de cruillers com si no, tenim el "subidón" i podem arribar a fer adelantaments sense visibilitat i sense pensar amb els demés :)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 13, 2013 4:34 pm

[quote user="Kinder" post="246373"][quote user="Eva" post="246198"]
Aquí voldría fer un petit incís constructiu per a dir que els Cruilleros que solen recuperar la totalitat del grup , cada vegada ho fan més bé.
No es que em volgui ficar amb ningú, però de vegades els mototuristes que van més "alegres" no s´en adonen que al adelantar poden "espantar" a aquella persona que, com jo, va conduint Tranquil.lament i que potser no està tant atent al retrovisor com hauría d´estar. Francament he de dir que s´ha millorat molt i molt ( possen intermitents per adelantar, s´esperen a tenir bona visibiltat... francament un 10)
[/quote]

Està clar que tots anem millorant, en el dia a dia a les mensuals, la nostre conducció i el comportament entre nosaltres, amb tot el grup, però el que és evident i important és que a tothom absolutament a tothom li puja en algun moment donat de la ruta l'adrenalina i és en aquest punt quant tots, tant si fem de cruillers com si no, tenim el "subidón" i podem arribar a fer adelantaments sense visibilitat i sense pensar amb els demés :)[/quote]

Eva ,aixo del ''susto'' quan adelantas,a mi mes d'un quan anava amb la K i aquell escapament m'ho havia dit,pero si has deixat la distancia prudencial,crec que ningu pot dir res,altre cosa seria si passas massa a la vora que es el que no s'ha de fer :birracat
Kinder aixo que anomenes de l'adrenalina es inadmissible,mes quan es va d'excursio,sincerament no ho he vist mai de fer en una sortida un adelantament com els que dius,pero si algu ho fes se li hauria de dir sense contemplacions,es el mateix que trepitjar una continua o fer un adelantament apurat,son coses que no s'han de fer :foracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 13, 2013 6:05 pm

[quote user="Kinder" post="246373"][quote user="Eva" post="246198"]
Aquí voldría fer un petit incís constructiu per a dir que els Cruilleros que solen recuperar la totalitat del grup , cada vegada ho fan més bé.
No es que em volgui ficar amb ningú, però de vegades els mototuristes que van més "alegres" no s´en adonen que al adelantar poden "espantar" a aquella persona que, com jo, va conduint Tranquil.lament i que potser no està tant atent al retrovisor com hauría d´estar. Francament he de dir que s´ha millorat molt i molt ( possen intermitents per adelantar, s´esperen a tenir bona visibiltat... francament un 10)
[/quote]

Està clar que tots anem millorant, en el dia a dia a les mensuals, la nostre conducció i el comportament entre nosaltres, amb tot el grup, però el que és evident i important és que a tothom absolutament a tothom li puja en algun moment donat de la ruta l'adrenalina i és en aquest punt quant tots, tant si fem de cruillers com si no, tenim el "subidón" i podem arribar a fer adelantaments sense visibilitat i sense pensar amb els demés :)[/quote]

Dons francament això es un problema circulant amb MOTOTURISME perque per sobre del subidón , hi ha la seguretat del grup.

Jo crec que som TOTS adults i per molt subidón que tinguis has de respectar els demés, que per aixó surts en GRUP.

I afegiría que un SUBIDÓN d´algú amb molta experiencia, és una cosa, però un subidón d´algú sense sexperiencia es converteix en "un etarra" en poténcia a la carretera.

Jo vaig en moto per divertir-me, gaudir del paisatje , la moto i la companyia, el día que vegi que les anteriors qualitats es vegin alterades i posi en risc la meva seguretat, tingues per ben segur que deixaré de sortir amb Mototurisme.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 13, 2013 6:31 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: AFM -11 - La Tardor A La Garrotxa

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 13, 2013 10:13 pm

[quote user="Kinder" post="246373"]

Està clar que tots anem millorant, en el dia a dia a les mensuals, la nostre conducció i el comportament entre nosaltres, amb tot el grup, però el que és evident i important és que a tothom absolutament a tothom li puja en algun moment donat de la ruta l'adrenalina i és en aquest punt quant tots, tant si fem de cruillers com si no, tenim el "subidón" i podem arribar a fer adelantaments sense visibilitat i sense pensar amb els demés :)[/quote]

Imatge

Marta, els moments de "subidòn" millor deixar-los pels moments dels jocs sobre un bon matalãs, que si t'esveres massa caurás sobre un lloc tou.

T'ho dic amb tot el carinyo i estima que et tinc, eh?. :okcat
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 13, 2013 10:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “2013”