FOTOS KDD 2013

KDD a Andorra

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Storm » dt. oct. 29, 2013 7:10 pm

Quina llàstima que em feu!

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Bolero » dt. oct. 29, 2013 7:18 pm

[quote user="Steelman" post="244986"]Vaig tenir molt poc temps per fer fotos, però les poques que vaig fer aquí van. Totes amb el mobil.
Divendres al matí a les quarts del vuit del matí apunt per començar l'anada cap a Andorra.


Divendres, a la tarda em vaig escapar a veure la Fira de Andorra on hi havia algunes maquines molt maques..



La resta són dels altres moments (dinars,Sopars,Partit del Barça,...)
Imatge
[/quote]

Demano disculpes formalment perquè amb la meva poca melena.... he fet que la foto sortis fosca del fons al rebotar el flash a la cocorota!!! :sorry :b9 :b9 :b9
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: JosepM » dt. oct. 29, 2013 8:12 pm

Primer que res, l'enhorabona pel bé que us ho vau passar! :okcat

Després, m'agradaria preguntar a qui en sàpiga la resposta dos petits detallets:

U: hi ha una BMW que sembla amb matrícula no convencional alemanya de Múnic. De quin tipus de matrícula es tracta?

Dos: CrossRunner; fora d'un neozelandès que se la va comprar perquè n'hi van deixar una un mes i li va encantar, no he tingut notícia de ningú que se la comprés, ni n'he vist cap pel carrer; aquí a la KDD n'hi havia una, la pregunta és si l'amo n'està molt/gaire/poc content!

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Trencaferro » dt. oct. 29, 2013 8:24 pm

[quote user="JosepM" post="245008"]Primer que res, l'enhorabona pel bé que us ho vau passar! :okcat

Després, m'agradaria preguntar a qui en sàpiga la resposta dos petits detallets:

U: hi ha una BMW que sembla amb matrícula no convencional alemanya de Múnic. De quin tipus de matrícula es tracta?

Dos: CrossRunner; fora d'un neozelandès que se la va comprar perquè n'hi van deixar una un mes i li va encantar, no he tingut notícia de ningú que se la comprés, ni n'he vist cap pel carrer; aquí a la KDD n'hi havia una, la pregunta és si l'amo n'està molt/gaire/poc content!

Salut,

Josep[/quote]

La BMW que et referèixes és la del Carlos Paulsen de Canàries, venia d'Alemania de comprar-la i la placa que demanes és una placa provisional alemana amb el segell de la itv d'allà i amb la data de caducitat de la placa. Just per sortir del pais i fer el cambi de nom i la nova matriculació allà on toqui.

I ja t'ho contestarà ell, però em sembla que en Crossrunner n'està molt content de la seva màquina. Jo la trovo preciosa!

Salutacions :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Eva » dt. oct. 29, 2013 8:26 pm

[quote user="JosepM" post="245008"]Primer que res, l'enhorabona pel bé que us ho vau passar! :okcat

Després, m'agradaria preguntar a qui en sàpiga la resposta dos petits detallets:

U: hi ha una BMW que sembla amb matrícula no convencional alemanya de Múnic. De quin tipus de matrícula es tracta?

Dos: CrossRunner; fora d'un neozelandès que se la va comprar perquè n'hi van deixar una un mes i li va encantar, no he tingut notícia de ningú que se la comprés, ni n'he vist cap pel carrer; aquí a la KDD n'hi havia una, la pregunta és si l'amo n'està molt/gaire/poc content!

Salut,

Josep[/quote]


Crec que et puc respondre a les dues preguntes:

Tema 1 Gs

La gs que vares veure amb les plaques diferents pertanys a Carlos Paulsen

Imatge

Imatge

Carlos Paulsen treballa eporàdicament amb BMW Motorrad Alemanya presentant nous models de motos ( entre altres aconteixaments ha presentat la K1600, la Gs d´aigua, va estar a Barcelona amb les Scooters de BMW ) i també vaestà a la Gs Trail de Sudamerica ( continent que ell coneix molt i molt bé)

Bmw motorrad li va possar una moto a la seva disposició TOTALMENT EQUIPADA y amb moltíiiiisms extres de TOURATECH.
Quant es va acabar aquest esdeveniment, totes les motos dels treballador de bmw vàren retornar a Alemanya, però abans de posar-les a la venda els ha ofert amb unes condicions preferents a les persones que les varen portar a Sud america.

En Carlos es va quedar la seva i va aprofitar per fer un viatge fins a casa seva i de pas va gaudir de un extraordinari cap de setmana amb moooolts MOTOTURISTES.

Les plaque que portava eran especials i ara haurà de tramitar la matriculació a les Illes Canaries on en Carlos viu.

Tma Crossrunner:
L´Ernest està encantat amb la moto. Si te interessa les seves impressions de ben segur que no li farà res que li preguntis directament.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 29, 2013 8:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Santos » dt. oct. 29, 2013 8:38 pm

Hola a tothom.
Gracies als organitzadors per la bona feina feta. Ha sigut un fin de setmana complert al 100 x 100

I sobre tot, agraïr tambe a les motos escombres per la paciencia que han tingut amb mi

I aqui les fotos de Charly i meves.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
[
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/543/r3za.jpg/]Imatge[/URL]

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Santos » dt. oct. 29, 2013 8:39 pm

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Santos » dt. oct. 29, 2013 8:41 pm

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Rad » dt. oct. 29, 2013 8:50 pm

Les nostres

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Rad l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 29, 2013 9:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Rad » dt. oct. 29, 2013 9:03 pm

[quote user="Jutge" post="244895"]:dancer [quote user="Xavier_vf" post="244891"][quote user="Jutge" post="244888"][quote user="Xavier" post="244876"]Aquesta vegada tancava el grup però ja m'imagino que en James devia anar "ballant" sobre la vfr a cada revolt, cul a l'esquerra, cul a la dreta. Revolt a l'esquerra? faig un gest cap a la dreta i tiro la moto a l'esquerra i tomba que fa fort, revolt a la dreta, doncs igual però a l'altra banda...

A ritme... de samba.[/quote]
:bow :bow :bow és molt bon mestre de ball aquest James, :dancer :dancer :dancer :dancer solament has de seguir-lo i gaudir. :dancer :dancer :dancer :dancer[/quote]

Amen![/quote]
i tu també Xavier, que anaves traient las patetas ara la dreta :dancer , ara l'esquerra, :dancer per timonegar, com els de moto GP. sou uns cracs.[/quote]

:cat_vergonya :cat_vergonya

Gràcies Xavi!!

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Cristina » dt. oct. 29, 2013 9:18 pm

.
Bones!!! :holacat

Tot i ser una KDD a 4 rodes vaig gaudir d´un bon cap de setmana.

Per mi va ser més una trobada social que motera, un plaer retrobar als “carcas” i conèixer algunes de les darreres incorporacions :gathering

Gràcies per tot :birracat :birracat

Fins aviat!!

Avatar de l’usuari
Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Santos » dt. oct. 29, 2013 9:19 pm

I una "critica" constructiva si es permet

Jo no esperfave cap regal. Moltes gracies. Pero me he portat la impressio de que havia uns quants companys oblidats: els acompanyants
Jo ting el meu diploma, dons surt el meu nom que es el mateix que el meu nick. Pero no surt el de la meva acompanyant, l' Isabel.
Crec que estaria be que tambe es posses el nom del acompanyant en el diploma. Aixo no incrementaria els costos dels regals. Millor si es dongues dos diplomas, un a cada persona que hagues assistit, ja que vare-ho demanar els noms de tots els assistents.

I una "apreciacio" molt personal

Jo no he anat a gaires sortides amb vosaltres, pero desde la primera amb la Super Tenere 750 fins aquesta, he notat que ha augmentat el ritme. Ja se que cada un va al seu "aire" i no es perdra gracies als cruïlleros, a la moto escombra, i als reagrupaments, pero es corra massa. S'insisteix en els avançaments, de no fer-ho amb linea continua. De guardar la distancia de seguretat. De no corre, etc. pero els limits de velocitat no es respecten. Jo anava dels ultims i amb limit de 90 anava a 120 per no perdre distancia. Ademes amb varen fer una "foto" a Andorra, pero de cara, aixins que no arrivara.
Crec que aquest Mototurisme se esta tornan en Sport. I algun cop en MototuRisme

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 29, 2013 9:25 pm

[quote user="Santos" post="245025"]I una "critica" constructiva si es permet

Jo no esperfave cap regal. Moltes gracies. Pero me he portat la impressio de que havia uns quants companys oblidats: els acompanyants
Jo ting el meu diploma, dons surt el meu nom que es el mateix que el meu nick. Pero no surt el de la meva acompanyant, l' Isabel.
Crec que estaria be que tambe es posses el nom del acompanyant en el diploma. Aixo no incrementaria els costos dels regals. Millor si es dongues dos diplomas, un a cada persona que hagues assistit, ja que vare-ho demanar els noms de tots els assistents.
[/quote]
Tens tota la raó, l´any que bé ho millorarem.


[quote user="Santos" post="245025"]
I una "apreciacio" molt personal

Jo no he anat a gaires sortides amb vosaltres, pero desde la primera amb la Super Tenere 750 fins aquesta, he notat que ha augmentat el ritme. Ja se que cada un va al seu "aire" i no es perdra gracies als cruïlleros, a la moto escombra, i als reagrupaments, pero es corra massa. S'insisteix en els avançaments, de no fer-ho amb linea continua. De guardar la distancia de seguretat. De no corre, etc. pero els limits de velocitat no es respecten. Jo anava dels ultims i amb limit de 90 anava a 120 per no perdre distancia. Ademes amb varen fer una "foto" a Andorra, pero de cara, aixins que no arrivara.
Crec que aquest Mototurisme se esta tornan en Sport. I algun cop en MototuRisme[/quote]
També pots tenir raó....
Però a part d´aquí al forum, que és un bon lloc per explicar aqustes opinions....
Hi ha un dia a l´any que fem una Taula Rodona on hi som tots i podem parlar de temes que us preocupent.. i precissament , com saps, la varem fer a Andorra..
Hauria estat molt bé , que haguessis tret el tema allà i entre tots debatre'l :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Cristina » dt. oct. 29, 2013 9:33 pm

[quote user="PEPI600" post="244824"]Hola mototuristes de la KDD, sóc l’Esther Pepi600,

com diu en Pepi600, si!! m’ho he passat molt bé! Jo de fet anàva a la KDD amb qualitat d’observadora i he rigut tant amb vosaltres que aquí van algunes frases cèlebres que he sentit durant el cap de setmana perquè quedin per la posteritat:

-Tu també vas a fer la migdiada?
-Anem a la farmàcia per les pastilles blaves?
-Pantalons tres estacions
-Quin mal caràcter!
-Un aplaudiment pels que foten canya!
-Per veure un quadre? jo no reduiria kilòmetres,
-Sobre la qualitat de les samarretes de la KDD: Que li fotarem foc! alguns semblem un tall rodó! Que un encara té sentit de l’estètica!
-Si les samarretes aquestes es fan d’aquesta manera, acabarem fen "mis camiseta mojada"

Així que queda inaugurada la “Patata Brava” de Mototurisme.

I només cal dir que després d’observar molt i molt, hi ha moltes possibilitats que repeteixi amb tots vosaltres, gracies per les bones estones!
Esther[/quote]

Bones Esther!!

Vas fer un bon treball de camp, però encara queda feina per fer... així que no et queda altre remei que anar a les sortides de MTC.

I d'aquest cap de setmana potser encara tens alguna cosa amagada per públicar :picant :picant

Bona idea això de la "Patata Brava", però vigilia on ho poses... ara no vulguis obrir un altre subfòrum que sinó el "personal" s'estressa :b9 :b9

Avatar de l’usuari
SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: SetCincTres » dc. oct. 30, 2013 10:58 am

Hola a tothom.

Despres de passar uns dies fantantics amb tots vosaltres, i una KDD de lo millor (be a mi amb van sobrar uns quants graus de temperatura). be dons aqui posso unes quantes fotos d'aquesta KDD.

Gracies a tots i en especialment a els organitzadors sou lo millor :bow :bow :bow :kiss :kiss :kiss


Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge


Fins a la proxima sortida, i esperan la proxima KDD
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT


JAUME I Mª ANGELS

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 30, 2013 12:16 pm

quin niu de fotos,es casi casi insuperable tot aquest reportatge :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Joan XT » dc. oct. 30, 2013 1:17 pm

Una cosa que m'ha vingut al cap i és que si tots sàviau la importància de portar la targeta verda de l'assegurança per poder circular al pais vei?
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Rad » dc. oct. 30, 2013 1:55 pm

[quote user="Joan XT" post="245054"]Una cosa que m'ha vingut al cap i és que si tots sàviau la importància de portar la targeta verda de l'assegurança per poder circular al pais vei?[/quote]

Jo sempre la porto a sobre.
Bona observació Joan.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 30, 2013 2:18 pm

Jo també, si quan renovo la pòlissa no m'arriva, truco de seguida xq me l'enviin.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Comentaris I Fotos De La KDD 2013

Entrada Autor: VMan » dc. oct. 30, 2013 3:59 pm

[quote user="Kpeps" post="244881"]

tema leads estan o no estan prohibits,jajajajaja

Imatge

[/quote]

He he he, de moment no m'han multat el Mossos, suposo que el ser de sèrie!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9
Per cert, gràcies per les fotos

Respon

Torna a “2013”