Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dj. maig 17, 2012 8:14 pm

[quote user="650X" post="200345"][quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cmi de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

No em temptis que jo tinc males intencions... que vols fer? pista o més corriol?[/quote]

No ho se Enrric, es nomes una idea que podriem rumiar, a veure si ens trobem i ho parlem obrim un post i que cadascu aporti el que s'apiga o fer exploratories no se tio

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dj. maig 17, 2012 8:24 pm

[quote user="Pescallunes4x4" post="200444"][quote user="650X" post="200345"][quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cmi de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

No em temptis que jo tinc males intencions... que vols fer? pista o més corriol?[/quote]

No ho se Enrric, es nomes una idea que podriem rumiar, a veure si ens trobem i ho parlem obrim un post i que cadascu aporti el que s'apiga o fer exploratories no se tio[/quote]

Ja esteu tardant... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: 650X » dj. maig 17, 2012 8:31 pm

[quote user="CMB" post="200447"][quote user="Pescallunes4x4" post="200444"][quote user="650X" post="200345"][quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cmi de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

No em temptis que jo tinc males intencions... que vols fer? pista o més corriol?[/quote]

No ho se Enrric, es nomes una idea que podriem rumiar, a veure si ens trobem i ho parlem obrim un post i que cadascu aporti el que s'apiga o fer exploratories no se tio[/quote]

Ja esteu tardant... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Tu Carles ja saps que tinc entre cella i cella una volta a Catalunya trail... :twisted:

............. :mrgreen: :mrgreen:

......................................................la liem grosa? :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dj. maig 17, 2012 8:50 pm

Jo de moment tinc a punt desde Cabrera a Manresa per motos com l'altre dia es collonut i amb enduro hi han trams que poden ser molt divertides, el que pasa que jo de gps hi histories d'aquestes ni idea i ni ganes. (Aquests temes son cosa de la meva dona) :D :D :D :D :D

Va rumiem el tema i el que sapig que obri un post. :D :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Charlyxt » dj. maig 17, 2012 9:04 pm

Una bona iniciativa. Si necessiteu colaborador per la zona Anoia i Valles puc colaborar amb al track.
Charlyxt l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 17, 2012 9:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dj. maig 17, 2012 9:47 pm

[quote user="650X" post="200449"][quote user="CMB" post="200447"][quote user="Pescallunes4x4" post="200444"][quote user="650X" post="200345"][quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cmi de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

No em temptis que jo tinc males intencions... que vols fer? pista o més corriol?[/quote]

No ho se Enrric, es nomes una idea que podriem rumiar, a veure si ens trobem i ho parlem obrim un post i que cadascu aporti el que s'apiga o fer exploratories no se tio[/quote]

Ja esteu tardant... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Tu Carles ja saps que tinc entre cella i cella una volta a Catalunya trail... :twisted:

............. :mrgreen: :mrgreen:

......................................................la liem grosa? :mrgreen:[/quote]

Accepto el repte! :mrgreen:

Comença una nova etapa de rutes prèvies!!! ;)

Dates?

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dj. maig 17, 2012 9:54 pm

[quote user="Pescallunes4x4" post="200455"]Jo de moment tinc a punt desde Cabrera a Manresa per motos com l'altre dia es collonut i amb enduro hi han trams que poden ser molt divertides, el que pasa que jo de gps hi histories d'aquestes ni idea i ni ganes. (Aquests temes son cosa de la meva dona) :D :D :D :D :D

Va rumiem el tema i el que sapig que obri un post. :D :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

Ara mateix no recordo exactament on és Cabrera?

Una possible ruta seria: Girona - Viella - Lleida - Prades - Barcelona - Girona

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dj. maig 17, 2012 9:55 pm

[quote user="Charlyxt" post="200459"]Una bona iniciativa. Si necessiteu colaborador per la zona Anoia i Valles puc colaborar amb al track.[/quote]

D'acord Carles... Però t'enviarem cap a Lleida, que pels de Girona ens queda massa lluny. :halfcry

És broma!

Però si que et podriem encarregar el tram de pujada de Barcelona!

Vaig a obrir un post...

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Lluismiquel » dj. maig 17, 2012 10:59 pm

Ei a mi també m'agrada la idea, pero per pistes amples , res de trialeres

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dl. nov. 05, 2012 9:15 pm

[quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cami de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

David, com va aquesta proposta????

:picant :picant :picant
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 05, 2012 9:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Ra-mon » dl. nov. 05, 2012 9:24 pm

[quote user="CMB" post="217884"][quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cami de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

David, com va aquesta proposta????

:picant :picant :picant[/quote]

No m'ho crec ... a peu ? :eyes :eyes :eyes

Jo ja us porto una mica d'avantatge, he fet de Salt a Montserrat i hi ha alguns trossos molt bonics.
Pobres de vosaltres que hi aneu en moto ! :caçador

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dl. nov. 05, 2012 9:29 pm

[quote user="Ramon" post="217888"][quote user="CMB" post="217884"][quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cami de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

David, com va aquesta proposta????

:picant :picant :picant[/quote]

No m'ho crec ... a peu ? :eyes :eyes :eyes

Jo ja us porto una mica d'avantatge, he fet de Salt a Montserrat i hi ha alguns trossos molt bonics.
Pobres de vosaltres que hi aneu en moto ! :caçador[/quote]

Ramon, Ramon, ...

Jo crec que volia dir amb moto! :okcat

Per cert, et falta un bon tall, no? Durant quants anys ho has fet això? Com a màxim deu ser un 5% del total!!!!

:burrucat

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dl. nov. 05, 2012 9:30 pm

Collons de moment parat, fins que no neixi la nena hem sembla que res de res

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Ra-mon » dl. nov. 05, 2012 9:46 pm

[quote user="CMB" post="217890"]Ramon, Ramon, ...

Jo crec que volia dir amb moto! :okcat

Per cert, et falta un bon tall, no? Durant quants anys ho has fet això? Com a màxim deu ser un 5% del total!!!!

:burrucat[/quote]

Ups si, amb moto: BÉ, en moto: MALAMENT ;)

Si, encara em falta molt però és que fent-ho a trams es fa llarg.
Fa dies que ho tinc aturat ... ara cara a l'hivern ... ;)

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dl. nov. 05, 2012 10:47 pm

[quote user="Ramon" post="217898"][quote user="CMB" post="217890"]Ramon, Ramon, ...

Jo crec que volia dir amb moto! :okcat

Per cert, et falta un bon tall, no? Durant quants anys ho has fet això? Com a màxim deu ser un 5% del total!!!!

:burrucat[/quote]

Ups si, amb moto: BÉ, en moto: MALAMENT ;)

Si, encara em falta molt però és que fent-ho a trams es fa llarg.
Fa dies que ho tinc aturat ... ara cara a l'hivern ... ;)[/quote]

D'acord, amb la correcció! :okcat

El que volia dir és que aniríem com una moto!

Respon

Torna a “Zona Trail”