Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Jordivili » ds. maig 12, 2012 9:50 pm

bon reportatge Eva.Be jo ja soc a casa,en principi nomes tenia pensat anar al dinar i al final els he acompanyat desde el pantà de sau fins a Setcases,aixo si tot per asfalt o ciment :lol: :lol:
A veur si la proxima ja estic al 100% i la puc fer tota sencera.

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Jordivili » ds. maig 12, 2012 9:52 pm

.
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 12, 2012 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Charlyxt » ds. maig 12, 2012 10:34 pm

Be ja estic a casa, mes satisfet impossible. M´ho he psasat de conya. :roll: :roll:
Eva bon reportage.
Fins la propera.

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » ds. maig 12, 2012 10:55 pm

Be ja soc a casa net i planxat, Gracies Eva pel reportatge, m´ha agradat molt coneixet :D
Moltes gracies als orgnitzadors, m'ho he pasat com un nen petit uns paisatges molt xulos, unes maquines espectaculars i una gent impresionant tot hi ser la meva estrena m'heu fet sentir com si fosim amics de tota la vida, així doncs nomes hem queda dir que dára en endevant m'haureu de veure en mes dúna sortida.

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Jsk » ds. maig 12, 2012 11:34 pm

Un dia molt ben aprofitat, molt divertit, molta pols, amb gent estupenda i amb algún ensurt i petit accident que sortosament no ha sigut res greu.
Gràcies a tothom per fer-ho posible.
Algunes fotos de la diada....

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 13, 2012 6:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pere29 » dg. maig 13, 2012 12:03 am

Moltes fotos i molt maques, pero recordar que encara no ha acabat dema es fara la patejada fins ulldeter

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 13, 2012 12:10 am

au que no ho paseu be ,unes fotos molt macas,que vagi molt be la caminata final ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Jesus » dg. maig 13, 2012 12:47 am

Com us cuideu bandarres :twisted: ... m'alegra veure que heu gaudit de la sortida. ;)

PD: un altre dia penjeu les fotos més grans !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Jsk » dg. maig 13, 2012 6:35 am

[quote user="Jesus GS" post="200015"]Com us cuideu bandarres :twisted: ... m'alegra veure que heu gaudit de la sortida. ;)

PD: un altre dia penjeu les fotos més grans !!! :mrgreen: [/quote]

Ok. mida fotos arreglat... :mrgreen:
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Snorkel
Presentats
Entrades: 18
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 8:39 am
Ubicació: Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Snorkel » dg. maig 13, 2012 10:29 am

Gracies Eva per les fotos, gracies als organitzadors per la feina ben feta, que no es pas facil!! aixo s´ha de repetir que
ja som colla!! fins aviat :D

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Tiramilles » dg. maig 13, 2012 12:36 pm

Hola a tots.

Ahir vaig acabar a les 9:30 del vespre després de deixar els 5 que al final dormient a Setcases, juntament amb en Vili que al final es va animar i va pujar fins a Setcases. La veritat des de les 6.30 del matí i una bona colla de Km ja en vaig tenir prou.

La ruta va anar molt bé, tot i els petits problemes (caigudes, avaries...) habituals en aquest tipus de ruta off-road, la pluja al final no va fer acte de presencia, el promotor de la ruta va aguantar bé tot i els problemes de salut i en general la gent va disfrutar.

Bé espero que avui arrivin fins a Ulldeter i així s'acabi del tot la ruta del Ter.

Gracies al promotor (CMB), a l'equip de secres i fotògrafs de la sortida, a tots els que han col.laborat per l'organització i a tots els participants pel bon rollo.

Adjunto algunes fotos:
[img align=left]https://lh6.googleusercontent.com/-4MS2 ... 40/009.JPG[/img]
[img align=left]https://lh5.googleusercontent.com/-N-X_ ... 40/010.JPG[/img]
[img align=left]https://lh5.googleusercontent.com/-VrQD ... 40/011.JPG[/img]
Tiramilles l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 13, 2012 12:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pasqual » dg. maig 13, 2012 4:06 pm

Finalment, només he pogut fer la meita de la ruta (els problemes laborals han impedit que la completes). Tot i la por que em feia una sortida tant nomerosa, el resultat ha esta més que bo.

Un cop aclarit el tema dels diferents grups, la cosa ha anat rodada i excepta la no-pujada a Sant Mateu, no han hagut despitades importants.

Cal agrair amb en Carles-CMB la feina feta en totes les previes i la ruta escollida. Porta moltes hores i sovint no es valora lo suficient: GRÀCIES!

Amb ànim constructiu, una suggerència per la propera (perquè n'hi haurà, no?): al primer tram, no cal encarregar que hi hagi tanta pols. Amb una dècima part, ja ens en fem càrrec :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

M'ho he passat molt bé, però ahir vaig arribar reventat a casa.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dg. maig 13, 2012 6:24 pm

Hola

La sortida ha anat prou bé, tot i la gran quantitat de motos que érem. Per un problema de salut, casi que me la perdo...

Bé, la gent ha sigut força puntual a la sortida, tot i els nervis adrenalínics d'en Pasqual... La sortida oficial, ha sigut a la Platja de la Gola del Ter, just a la desembocadura del Ter, 208 km més avall del seu naixement a UlldeTer.

Imatge

L'Eva, les secres i en Tommy, ens han vingut a fer els honors... (Gràcies per les fotos, un bon reportatge Eva)

Imatge

Fem grups i a poc a poc aquests van sortint. Anem resseguint el curs del riu Ter per la seva llera, passem per camps de fruiters, millions de mosquits i pistes ben planeres que inciten a correr i s'ha de vigilar. Arribem al primer lloc on parem a comentar la jugada. La passera del Ter a Sobrànigues

Imatge

Tot, ok!

El següent tram és una mica és caotic a causa de les pedres que hi havia en el cami i que dos 'road-liders' van haver de desapareixer per tema de logística. a partir d'aqui m'he posat al darrera a controlar possibles despistaments a causa de la pols que s'aixecava.

No sense abans tastar una mica l'aigua d'un petit afluent.

Imatge

Anem direcció cap a Anglès, amb gran celeritat... Pasant per algun corriol (vull dir pista ampla de més de 4 metres, que l'herba de la vorera ha crescut més del compte)

Imatge

Per no faltar el costum, creuar un rierol més. Llàstima que en Manel, última moto a creuar.

Imatge

Imatge

Hem arribat a la conclusió que les Hondes poden circular a sota de l'aigua sense cap problema! :razz:

A causa de la caiguda hi ha hagut una mica de disbauxa i la gent no ha esperat al segon punt de reagrupament definit. A causa d'això no hi ha foto de la presa de Susqueda. :(

Però si mentre esperava un primer abastament de betzina...

Imatge

La pista de Susqueda a Sau, estava més lliure de pols i es podia anar abon ritme, fent derrapades aqui i allà i més enllà fins a arribar a Sau. Ara si que la gent havia esperat, bé no tothom, alguns assadegats que no deurien portar camelback van anar a fer un tallat o una cervesseta, veieu com en Vendetta no és l'únic! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Imatge

Tot seguit continuem vorejat la presa de Sau i pugem cap als cingles de Vilanova per una pista divertida, on es pot observar una vista expectacular de les Guilleries i Vilanova de Sau. Aqui la ruta era responsabilitat d'en Jordi 'Tiramilles' i val a dir que molt encertada! Gràcies!

Imatge

Amb una mica de cansament al cos baixem cap a la plana, on ens espera el dinar...

Imatge

Imatge

Imatge

Com no, sempre que hi ha molta gent, 'rebenton'

Imatge

Anem fent via cap a Setcases, pasasnt per Sant Maria de Besora. Aqui ens allunyem una mica del curs del riu, ja que la única alternativa era l'autovia i tampoc calia. :mrgreen:

Fins a la carretera de Vallfogona vam seguir una pista emporlanada on ens permetia divisar una tempesta a la zona del Berguedà...

Ara, ja toca primera retirada d'alguns components que havien de ser més o menys d'hora a casa seva...

Els que quedem tirem per dues variants diferents, una d'elles pujava cap a Vallfogona per baixar llavors cap a Capsacosta.

Imatge

Imatge

Molt divertit aquest tram. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Va ser mès fàcil fer-lo de baixada, que no pas de pujada el dia d'una de les prèvies...

Parada tècnica a Sant Pau de Segúries, on dues KTM's toquen retirada.

Despres d'un últim tram ben exigent, per fi em creuat el riu Ter per dins del seu cabal, no hi ha foto però, l'aigua arribava ben bé a les orelles de la moto... Eh Sidru? Arribem a Setcases amb una de pressa, eh Sidru?

Imatge

Ens dutxem, sopem, fem tertulia a la llum dels llamps de les tempestes que s'allunyen i anem a dormir... L'Hotel força recomanable per anar-hi. Hotel La Coma de Setcases.

Agraïr a la parella de l'Enric, la Marta, que ens ha pujat les bosses amb la roba per poder anar més descansats amb la moto durant la sortida. :D

Una vegada llevats pel mati ben d'hora, ben d'hora, he anat a fer rodar la Husky per treure l'oli de la roda que li havia sobrat generosament la tarda anterior... :oops: :oops: :oops:

He fet unes fotos de reconeixement de la zona:

Imatge

Imatge

Tot seguit toca finalitzar la ruta 208km més amunt del curs del riu Ter. S'ha de pujar a VallTer. Deixem les motos al pàrquing del refugi i pujem fins a UlldeTer. Al final per requeriments de maquinari d'alguns dels 'moterus', només pugem a UlldeTer, quatre persones... ;)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

FITA ACONSEGUIDA!

Llavors, descens fins a les motos, arribar a Setcases i fer la ruta de tornada cap a casa.

Prometia prou, però calia ser a casa a dinar i a més el cos ha dit prou a l'alçada de Rocabruna. De totes maneres he aprofitat per fer una prèvia per...

Imatge

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 13, 2012 6:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dg. maig 13, 2012 6:38 pm

Us deixo l'enllaç de Wikiloc per si algú li pot servir...

Mati: Enllaç

Tarda: Enllaç

Aquesta ruta publicada es pot fer perfectament amb una maxitrail.

Durada real, 9-10 hores.

son de la ruta prevista i és millor que no pas la real, ja que tinc registrat al GPS alguna variant una mica més tècnica del compte!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 13, 2012 6:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dg. maig 13, 2012 6:49 pm

Algunes fotos alternatives i divertides de la sortida:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Randy-650 » dg. maig 13, 2012 7:02 pm

Enhorabona a tots els que Heu pogut gaudir d'aquesta aventura trail. Fa goig veure tot tipus de trails, des d'una V-Strom, passant per una TT o una KLE, veure una AT incombustible, una Husky últim model o bones F 800 GS.

Gràcies per compartir-ho amb tots nosaltres. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pasqual » dg. maig 13, 2012 7:45 pm

Imatge


Estavem possant en pràctica el que l'Enric m'havia ensenyat durant el dinar:

"En temps de guerra, tot forat és trinxera..."

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dg. maig 13, 2012 7:58 pm

[quote user="Pasqual" post="200044"]Imatge


Estavem possant en pràctica el que l'Enric m'havia ensenyat durant el dinar:

"En temps de guerra, tot forat és trinxera..."[/quote]

Jejeje, la teva ma queda clara, però la de l'Enric i en Sidru, no tant! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Fjodor » dg. maig 13, 2012 8:08 pm

:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

M'alegro que us ho haveu passat tant be, home...

:roll: :roll:

:D :D :D :D :D :D :D

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Ra-mon » dg. maig 13, 2012 8:30 pm

Caram quina ruta més xula, es veu que heu disfrutat ;)

He fet alguns dels camins de la Plana pels que heu passat amb cotxe, moto i a peu i n'hi ha de molt bonics.
Es clar que potser teníeu poc temps per fer parades a pendre les vistes, devíeu anar a sac, jeje.

Respon

Torna a “Zona Trail”