Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Sidru » dg. maig 13, 2012 8:31 pm

Hola que tal ........................som arribat ...................estic rebentat com un cuc..jajajaja abans no em vingui la pajara.... :mrgreen: agrair a tots el que heu penjat fotos, organitzat rutes, traks i altres coses, per la feina feta, tambe gracies al dep de "secres" per la companyia a l'hora de la sortida i el reportatge. Dir que he xalat com un nen petit i molt content de compartir ruta amb tots els participants .....per cert la gent de Torello a quina edat deixeu la "teta" de la mama.....quines besties de homes ..,.....jajaja salut companys..... El "senglar" ....perdo ...vull dir l'Enric..... em sembla que te algun tros de peli-cula.......gracies a tots i fins la propera.

Salut i benzina

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pere29 » dg. maig 13, 2012 10:33 pm

Simplement dir que ha estat genial i he disfrutat molt.

Cuan vaig veure la roda punxada vaig creure que sabia acabat per mi la sortida, pero gracies a la colaboracio d´uns quants( Enric, Jordi, David, Lluis i jo mateix) vaig poder acabar la sortida i simplement va ser una anectodad mes.

La caminada final a estat molt maca i molt molt aconsellable der fer..

Com deia aquell KUI KUI (ESTO ES TODO AMIGOSSSS)

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Lluismiquel » dg. maig 13, 2012 11:57 pm

Bones,,,, Feia molt de temps que no entrave en aquest ni altres foros, pero... ara tornaré:
Be només dir que he disfrutat molt, m'he cansat, he patit, m'he enpolsinat, matinat etc.. pero tot plegat fantastic. Agrair als oranizers, a les/els fotógrafers, als webmasters, i com no a tota la penya que al final es la millor companyía, llástima que dels vintipico que varem començar, només en varem arribar uns 15 al dinar, uns 8 a dormir i finalment 4 a la meta.El percentatge d'incidencies també va ser minim un rebentón tres compras de parcela, dos repatriacións amb grua en fi res dímportancia.Espero poder tornar sortir aviat amb vosaltres.Salut a tothom
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 14, 2012 12:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: 650X » dl. maig 14, 2012 12:20 am

Un més que ja ha arribat a casa, el resum de la sortida és:

DIA1: Fantàstic, la companyia hi fa molt, es veritat però si a sobre hi ha un grapat de cracks que preparen una ruta com aquesta, el resultat és, excel·lent. Tanta gent sempre implica augmentar el risc de trompades i avaries i així a sigut, però en cap cas desmereix el global de la sortida, de la que s'ha posat el llistó molt alt. Uns tracks fets amb molta cura, mirant sempre les capacitats de les diferents màquines i conductors, realment te molt mèrit fer una ruta tant llarga i que en acabar més de 200 km tant una F800GS com una 450 enduro s'ho hagin passat bé, això vol dir que la sensibilitat per la part organitzativa es molt alta. El sistema de grups ha funcionat crec que prou bé. Ànims als que heu patit caigudes, que us recupereu ràpid per la propera.

DIA2: Encara no estic recuperat, la tornada de Setcases fins a Banyoles sense casi tocar l'asfalt prometia aventura i l'ha donat, boira, pluja a la Garrotxa, dinar molls com ànecs i quan estàvem a punt de tirar la tovallola, ha deixat de ploure! i fins quarts de 8 hem estat pujant i baixant muntanyes fins que hem acabat les forces. Això si hi havia estones que ja no corríem, volàvem arran de terra, començàvem pujant a casi 2.000m, per després passar per els prats de Molló esquivant vaques a les tarteres amb forma de camí de la zona de Resclusanys amb pluja i a la tarda... hem tingut també la nostra dosis de "hard trail" tirant a enduro amb pujades impossibles i esglaons de pedra molla, fangueres, ...

En arribar a casa el gps em marcava més de 400km més de 300 per camins, la Susi s'ha guanyat un canvi d'oli i una neteja de filtre.

La ruta dels dos dies "arreglada" està AQUÍ...

Apa salut i fins la propera. :mrgreen:

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Fazer i Nina » dl. maig 14, 2012 9:46 am

Una ruta de las macas!! :bow

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 14, 2012 12:00 pm

Bones
Es veu que ho vareu passar bé i que vareu tenir un dia bastant fresc i no vareu passar calor

Gracies per compatir les fotos


PD: hi ha molta gent que no conec. Que no son de Mototurisme o no hanvingut en cap sortida?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dl. maig 14, 2012 12:52 pm

[quote user="Steelman" post="200093"]Bones
Es veu que ho vareu passar bé i que vareu tenir un dia bastant fresc i no vareu passar calor

Gracies per compatir les fotos


PD: hi ha molta gent que no conec. Que no son de Mototurisme o no hanvingut en cap sortida?[/quote]

Hola

si, ens ho vam passar molt bé! I més aviat vam passar molta calor el dissabte, per la zona de Vic al migdia. Sort que de tant en tant passàvem per un riu o rierol i ens podiem refrescar. Per la tarda la cosa va millorar i les tampestes properes van refrescar l'ambient! El diumenge va ser diferent i certament algú es va mullar una mica.

Segurament hi ha gent que no coneixes o no reconeixes vestida, tal com diu l'Eva, tuticolori. :mrgreen:

S'hi van afegir companys i/o amics d'usuaris d'aquest fòrum i que no estan donats d'alta. Tens raó amb això, però tampoc ha de ser cap problema, no? Mentre que els que controlem l'activitat puntual ho tinguem present, bé! No era una sortida oficial de Mototurisme. De totes maneres jo diria que un 75% eren usuaris registrats a Mototurisme. Sovint passa això en altres activitats de per aqui!

Alguns d'ells ja es van donar d'alta al fòrum i van fer la seva presentació oficial fa uns mesos, però no son massa actius. :(

Salut

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 14, 2012 12:54 pm

[quote user="CMB" post="200098"][quote user="Steelman" post="200093"]Bones
Es veu que ho vareu passar bé i que vareu tenir un dia bastant fresc i no vareu passar calor

Gracies per compatir les fotos


PD: hi ha molta gent que no conec. Que no son de Mototurisme o no hanvingut en cap sortida?[/quote]

Hola

si, ens ho vam passar molt bé! I més aviat vam passar molta calor el dissabte, per la zona de Vic al migdia. Sort que de tant en tant passàvem per un riu o rierol i ens podiem refrescar. Per la tarda la cosa va millorar i les tampestes properes van refrescar l'ambient! El diumenge va ser diferent i certament algú es va mullar una mica.

Segurament hi ha gent que no coneixes o no reconeixes vestida, tal com diu l'Eva, tuticolori. :mrgreen:

S'hi van afegir companys i/o amics d'usuaris d'aquest fòrum i que no estan donats d'alta. Tens raó amb això, però tampoc ha de ser cap problema, no? Mentre que els que controlem l'activitat puntual ho tinguem present, bé! No era una sortida oficial de Mototurisme. De totes maneres jo diria que un 75% eren usuaris registrats a Mototurisme. Sovint passa això en altres activitats de per aqui!

Alguns d'ells ja es van donar d'alta al fòrum i van fer la seva presentació oficial fa uns mesos, però no son massa actius. :(

Salut[/quote]

No ho deia per aixó!!
No hi ha problema, es que ..mirave les fotos...i no reconeixia a gaires...i jajajajaj
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dl. maig 14, 2012 1:05 pm

[quote user="Steelman" post="200099"][quote user="CMB" post="200098"][quote user="Steelman" post="200093"]Bones
Es veu que ho vareu passar bé i que vareu tenir un dia bastant fresc i no vareu passar calor

Gracies per compatir les fotos


PD: hi ha molta gent que no conec. Que no son de Mototurisme o no hanvingut en cap sortida?[/quote]

Hola

si, ens ho vam passar molt bé! I més aviat vam passar molta calor el dissabte, per la zona de Vic al migdia. Sort que de tant en tant passàvem per un riu o rierol i ens podiem refrescar. Per la tarda la cosa va millorar i les tampestes properes van refrescar l'ambient! El diumenge va ser diferent i certament algú es va mullar una mica.

Segurament hi ha gent que no coneixes o no reconeixes vestida, tal com diu l'Eva, tuticolori. :mrgreen:

S'hi van afegir companys i/o amics d'usuaris d'aquest fòrum i que no estan donats d'alta. Tens raó amb això, però tampoc ha de ser cap problema, no? Mentre que els que controlem l'activitat puntual ho tinguem present, bé! No era una sortida oficial de Mototurisme. De totes maneres jo diria que un 75% eren usuaris registrats a Mototurisme. Sovint passa això en altres activitats de per aqui!

Alguns d'ells ja es van donar d'alta al fòrum i van fer la seva presentació oficial fa uns mesos, però no son massa actius. :(

Salut[/quote]

No ho deia per aixó!!
No hi ha problema, es que ..mirave les fotos...i no reconeixia a gaires...i jajajajaj[/quote]

ok, ;)

Potser et vas mirar la foto de l'Eva:

Imatge

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Gandalfgs » dl. maig 14, 2012 2:48 pm

A caseta també! amb una dosi de vitamines preventives, cansat, mooolt cansat, però feliç com un anis!
A l'anada un servidor no hi era (no es pot fer tot) pero la tornada va esser brutal :-)

Pistes divertidíssimes, alguna pujadeta cabrona... això d'arrencar la moto a base de patades a vegades dona algun problemet! i una mica d'aigua per fer la dutxa anual.

Són aquests moments els que realment valen la pena, divertits, esgotadors, plens de companyerisme i si, naturalment amb una bona dosi de bojeria :-)

Quant va començar a ploure i veia aigua per tot arreu ho vaig veure clar: guerrrra de fang :-) com un nen quan amb les botes d'aigua (per esglai de la seva mare) comença a saltar sobre la bassa, nosaltres veiem passar rierols d'aigua pels camins, veiem mullar-se la terra canviant-ne la textura i oferint noves possibilitats de conducció.

També (no és que ho veiessim) notavem com l'aigua dolça i freda, molt freda, s'anava filtrant fins a tocar les nostres parts nobles! aquest va esser l'únic punt que em va tocar una mica els collons d''el viatge ves per on :-) pero va esser sobradament compensat pel paisatge, l'adrenalina i per el plaer de poder conduïr una moto per la nostre terra.


Salut gent :-)
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: CMB » dl. maig 14, 2012 4:52 pm

[quote user="Gandalfgs" post="200111"]A caseta també! amb una dosi de vitamines preventives, cansat, mooolt cansat, però feliç com un anis!
A l'anada un servidor no hi era (no es pot fer tot) pero la tornada va esser brutal :-)

Pistes divertidíssimes, alguna pujadeta cabrona... això d'arrencar la moto a base de patades a vegades dona algun problemet! i una mica d'aigua per fer la dutxa anual.

Són aquests moments els que realment valen la pena, divertits, esgotadors, plens de companyerisme i si, naturalment amb una bona dosi de bojeria :-)

Quant va començar a ploure i veia aigua per tot arreu ho vaig veure clar: guerrrra de fang :-) com un nen quan amb les botes d'aigua (per esglai de la seva mare) comença a saltar sobre la bassa, nosaltres veiem passar rierols d'aigua pels camins, veiem mullar-se la terra canviant-ne la textura i oferint noves possibilitats de conducció.

També (no és que ho veiessim) notavem com l'aigua dolça i freda, molt freda, s'anava filtrant fins a tocar les nostres parts nobles! aquest va esser l'únic punt que em va tocar una mica els collons d''el viatge ves per on :-) pero va esser sobradament compensat pel paisatge, l'adrenalina i per el plaer de poder conduïr una moto per la nostre terra.


Salut gent :-)[/quote]

Jaume ...

M'ha agradat la frase teva: "... veiem mullar-se la terra canviant-ne la textura i oferint noves possibilitats de conducció ..." :cool:

JA m'ho va explicar l'Enric! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Llàstima que no arribessis a temps pel mati.

Salut

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Albert_KTM » dl. maig 14, 2012 6:05 pm

Mira que me les perdo totes :crys :crys

M'alegra veure que us ho vau passar tant i tant bé.

Aquesta és una sortida de les memorables i veig que els meus companys de Torelló es van portar força bé. No és pas normal, això :mrgreen:

Salut i a veure si per la propera tinc lliure ;)

Paco-v1000
Presentats
Entrades: 18
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:37 pm
Ubicació: Sant Pere de Torelló

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Paco-v1000 » dl. maig 14, 2012 10:08 pm

hola a tots , jo tambe ja he arrivat a casa :mrgreen:

pero es que fins ara , no podia ni escriure , no torno a agafa la moto fins el mes que be
bueno , nomes en queda felicita a tots els responsables de que una ruta com aquesta
amb la varietat de motos , " amb tots els inconvenients que aixo inplica " surti tant be

la veritat es que m'ho he pasat molt be , m'hagues agradat acompanyar-vos fins a vall-ter pero la family tenia latres plans
a veure si la proxima la puc fer sencera , pero en sembla que per poc que pugui , sera amb una altre moto
fins a la proxima a tots

albert , ha veure si la proxima pots acompanyar-nos

:cerv :cerv :cerv

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Gandalfgs » dl. maig 14, 2012 10:57 pm

jejejejej si Carles :razz:

Ja sigui per montanya o per carretera és una passada gaudir-ne.

Pero el que realment és una passada és veure com la gent es mou, organitza sortides molt treballades (sort pq un servidor...) i encare té l'esperit aventurer a dintre.
Si hi ha una constant a Mototurisme, és la gran qualitat de les rutes, el gran treball que fan o vaja feu els organitzadors i el bon rotllo que tenim tots.

Per desgracia la constant en aquest món és treure sempre les coses negatives i cuasi mai felicitar per les positives i crec que val la pena reconeixer la feina de la gent:

Carles, Enric això es mereix unes cerveses alemanes com Déu mana :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Rose
Presentats
Entrades: 30
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 8:07 pm
Ubicació: l'Estartit

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Rose » dl. maig 14, 2012 11:06 pm

Una de les secres : felicitats a tots !!!!!

Rose
Presentats
Entrades: 30
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 8:07 pm
Ubicació: l'Estartit

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Rose » dl. maig 14, 2012 11:07 pm

Una de les secres: felicitats a tots !!!!!!

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dc. maig 16, 2012 9:54 pm

Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cmi de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 16, 2012 10:25 pm

[quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cmi de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

Ups, ara faré un off-topic, ho sento :(

Pescallunes4x4, tu vas amb una KTM amb una enganxina del teu avatar a la banda esquerra ?
Aquesta setmana passada em sembla que vaig veure una enganxina així en una moto taronja al davant del Garbí de Vic :mrgreen:

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: 650X » dc. maig 16, 2012 10:42 pm

[quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cmi de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

No em temptis que jo tinc males intencions... que vols fer? pista o més corriol?

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Trail: Ruta Del Ter (12 De Maig)

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dj. maig 17, 2012 8:12 pm

[quote user="Ramon" post="200342"][quote user="Pescallunes4x4" post="200327"]Collons que no hem trec del cap la sortida de dissabte, ja tinc ganes de tornar-hi, que esteu preparant?
Proposo fer el tram catala del cmi de St Jaume, o aixo ja s'ha fet? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:[/quote]

Ups, ara faré un off-topic, ho sento :(

Pescallunes4x4, tu vas amb una KTM amb una enganxina del teu avatar a la banda esquerra ?
Aquesta setmana passada em sembla que vaig veure una enganxina així en una moto taronja al davant del Garbí de Vic :mrgreen:[/quote]

Si senyor, com hem sobra pasta els dimecres a aquesta hora vaig al dentista :D :D :D :D

Respon

Torna a “Zona Trail”