Trail: Volta A Catalunya (previa)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Fazer i Nina » dg. ago. 04, 2013 4:18 pm

[quote user="650X" post="239776"][quote user="Fazer i Nina" post="239736"][quote user="650X" post="239704"][quote user="Fazer i Nina" post="239683"]Perdoneu que em fiqui on no em criden ... em podeu enviar a menjar pastanagues si voleu ... però no li doneu moltes voltes a la "volta"?, Si que és bonic és anar a l'aventura sense exploratòries prèvies ni res! !, això si que 4 dies per fer-ho veig molt poc ...[/quote]
I perquè no t'hi has de ficar? tot consell, opinió i ajuda es benrebuda. :okcat

La veritat es que si que hi donem moltes voltes a la volta, però a falta de tracks complets s'ha de preveure per on passarem, si no ho planifiquem una mica amb 15 dies potser tampoc la fariem. :b9

Jo he proposat 4 dies, i si hem de fer asfalt (que amb 4 dies no hi ha més remei...) doncs el farem, a no ser que algú proposi unes altres dates...

I ja posats si tens algún track que ens pugui ser d'utilitat, segur que t'ho agraïriem :birracat :birracat :birracat :birracat[/quote]

Algun tram en concret?[/quote]

ummmhhh.... per demanar...
Tens alguna cosa entre la zona de Barcelona i Tarragona que es pugui fer amb 5 o 6h?
el track de Tarragona-Lleida en Raky havia explorat alguna cosa, va comentar que estava una mica dolent el camí, en coneixes alguna alternativa?
El resta crec que més o menys ho tindriem tot. A falta d'enllaçar el futur track d'en JoanCG fins a Mollet amb el que miraré de fer fins a Hostalric des de Girona.
:birracat :birracat

Gràcies!![/quote]

Un correu sisplau

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dg. ago. 04, 2013 5:07 pm

Senyors organitzadors:

certifico de forma fefaent que gràcies a la paciència de la meva estimada senyora (la qual, únicament m'ha renyat unes 15 vegades), entre ahir i avui, ja he acabat la comprovació del track que se m'havia adjudicat. :conducat

El formalisme tan oficiós d'aquest rapport, ve donat pel fet que la meva benvolguda companya, està al meu costat, controlant què escric, i correngint les meves errades ortogràfiques (ja fa més de 15 minuts que intento escriure aquest parell de ratlles, i si no li faig cas em torna a renyar....encara més) :cat_vergonya

Calleu!, qua ya ha marchat!!! Cagunlaputadorusitotselsssants !! :okcat

Tú, Anric ,ca ya ting al track Mollet-Tordera acavat. Ta'l pasu pel correu electric.

Salut !!! :birracat

P.D. On els hi ensenyen el "art renyaderu", a les dones? Els hi ve de sèrie com a mí no atinar dins la tassa quan faig pipí?
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 04, 2013 5:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dg. ago. 04, 2013 5:20 pm

Per cert, m'oblidava; si vols algún tram d'enllaç entre Mollet i el rpincipi d'algún altre track que tinguis direcció Sud, passa-me'l, i el faig.

Salut !!! :birracat
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 04, 2013 7:10 pm

[quote user="Fazer i Nina" post="239893"][quote user="650X" post="239776"][quote user="Fazer i Nina" post="239736"][quote user="650X" post="239704"][quote user="Fazer i Nina" post="239683"]Perdoneu que em fiqui on no em criden ... em podeu enviar a menjar pastanagues si voleu ... però no li doneu moltes voltes a la "volta"?, Si que és bonic és anar a l'aventura sense exploratòries prèvies ni res! !, això si que 4 dies per fer-ho veig molt poc ...[/quote]
I perquè no t'hi has de ficar? tot consell, opinió i ajuda es benrebuda. :okcat

La veritat es que si que hi donem moltes voltes a la volta, però a falta de tracks complets s'ha de preveure per on passarem, si no ho planifiquem una mica amb 15 dies potser tampoc la fariem. :b9

Jo he proposat 4 dies, i si hem de fer asfalt (que amb 4 dies no hi ha més remei...) doncs el farem, a no ser que algú proposi unes altres dates...

I ja posats si tens algún track que ens pugui ser d'utilitat, segur que t'ho agraïriem :birracat :birracat :birracat :birracat[/quote]

Algun tram en concret?[/quote]

ummmhhh.... per demanar...
Tens alguna cosa entre la zona de Barcelona i Tarragona que es pugui fer amb 5 o 6h?
el track de Tarragona-Lleida en Raky havia explorat alguna cosa, va comentar que estava una mica dolent el camí, en coneixes alguna alternativa?
El resta crec que més o menys ho tindriem tot. A falta d'enllaçar el futur track d'en JoanCG fins a Mollet amb el que miraré de fer fins a Hostalric des de Girona.
:birracat :birracat

Gràcies!![/quote]

Un correu sisplau[/quote]

enric{punt}corominas{arroba}gmail{punt}com

Gràcies! :okcat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 04, 2013 7:16 pm

[quote user="JoanCG" post="239895"]Per cert, m'oblidava; si vols algún tram d'enllaç entre Mollet i el rpincipi d'algún altre track que tinguis direcció Sud, passa-me'l, i el faig.

Salut !!! :birracat[/quote]
Oido cocina...

Deixa que torni a casa (el 12 ja seré a casa) i que pugui començar el corta-pega-empalma-cagateentoooo i a veure que queda.

Bona feina Joan, ho sento per les esbroncades. Si et serveix de consol la meva ja no em renya... em pica directament. :b9 :b9 :b9


Salut

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Fazer i Nina » dg. ago. 04, 2013 10:05 pm

[quote user="650X" post="239903"]

enric{punt}corominas{arroba}gmail{punt}com

Gràcies! :okcat[/quote]

:okcat

Respon

Torna a “Zona Trail”