Trail: Volta A Catalunya (previa)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » dj. maig 17, 2012 10:05 pm

Bé, doncs obrim aquest port per anar preparant entre tots una possible volta a Catalunya per pistes amb moto trail.

La idea seria fer aproximadament el triangle Girona - Viella - Lleida - Tarragona - Barcelona - Girona.

Suposo que la durada seria de 4 o 5 dies mínim, mirant de fer el màxim de trajectes per pistes més o menys ràpides.

Per la zona de Girona i Pirineu està més o menys clar, però ara mateix ens faltaria la zona de Viella - Lleida - Tarragona - Barcelona

Apa, anem parlant-ho! A veure què en surt!

Salut

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dj. maig 17, 2012 10:25 pm

Molt bé, ja la tenim liada... esque no sus pot deixar sols... :lol: :lol:

Tenim a disposició una gran quantitat de tracks, la zona de Girona-Viella tinc un track comprovat de Girona-Setcases i un setcases Viella per la transpirenaica.

Girona-Setcases

Planoles-Llavorsí

Llavorsí-Beret

Aquestes etapes jo les modificaria i pasaria per Andorra des de Martinet i sortiria per Tor i Alins

Apa... a liarla :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Lluismiquel » dj. maig 17, 2012 11:03 pm

Eiiiiii que jo també vull venir.
Va com ho fem aixó, jo també puc aportar algu(encare no se que pero ja pensaré)
Ja ho he pensat, podríe encarregarme del tram Barcelona-Girona, pero i d'ahon treureu els 4 o 5 dies de festa els pobres mortals que treballeu?
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 17, 2012 11:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Sidru » dj. maig 17, 2012 11:32 pm

Eppppppp....quin dia sortim......??????? Aviseu amb temps que tinc que anar encarregant les rodes......jajajajaja......als diferents punts de pas....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Charlyxt » dv. maig 18, 2012 2:46 pm

Jo he demanat a un company tracks de Lleida a Tarragona i altres de Tarragona direcció Barcelona. Si ho aconsegueixo els enviaré en CMB. De l'area de Barcelona a Llafranc (pasant per les Gavarres) en tinc mes d'un que poden ser d'utilitat.
Charlyxt l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 2:51 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Avatar de l’usuari
Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Ricard_biker » dv. maig 18, 2012 3:12 pm

Quina enveja que em feu...!!! :enfadat

El dia que tingui 3000€, no m'ho penso i em compro un "juguet de muntanya" per poder anar amb vosaltres... ;)

Que ho disfruteu molt, tant montant la sortida com fent-la...

Salutacions!!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 18, 2012 4:25 pm

[quote user="Charlyxt" post="200508"]Jo he demanat a un company tracks de Lleida a Tarragona i altres de Tarragona direcció Barcelona. Si ho aconsegueixo els enviaré en CMB. De l'area de Barcelona a Llafranc (pasant per les Gavarres) en tinc mes d'un que poden ser d'utilitat.[/quote]
Els pots possar aqui també...
Poden ser útils per a tothom ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Qmelo
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 16, 2012 5:43 pm
Ubicació: València

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Qmelo » dv. maig 18, 2012 4:35 pm

Hola sóc nou en el fòrum per tant no tinc el gust de conèixer-vos.

Tinc algunes preguntes ja que m'agrada el desafiament.....

Ja coneixeu dates?
com són les pistes?

Conec l'etapa de Tor, una vegada vènia de Viella i vaig putjar per Tor fins a Arinsal amb una Gs 1200 amb la meva dona i carregat amb les maletes.... són així totes?
Ara tinc una xt 660 r amb la qual em pregunto si es prodría fer la volta plantejada o pel contrari es necesiten motos mes d'enduro?
Ha i l'últim, en cas de poder anar, acceptarieu a un valencià entre vosaltres?

Moltes gràcies i salut per a tots.
Qmelo l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 4:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Charlyxt » dv. maig 18, 2012 4:47 pm

[quote user="Steelman" post="200518"][quote user="Charlyxt" post="200508"]Jo he demanat a un company tracks de Lleida a Tarragona i altres de Tarragona direcció Barcelona. Si ho aconsegueixo els enviaré en CMB. De l'area de Barcelona a Llafranc (pasant per les Gavarres) en tinc mes d'un que poden ser d'utilitat.[/quote]
Els pots possar aqui també...
Poden ser útils per a tothom ;)[/quote]

Cap problema. Quam me'ls passin els enganxo ;)
Charlyxt l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 4:49 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » dv. maig 18, 2012 7:35 pm

[quote user="qmelo" post="200519"]Hola sóc nou en el fòrum per tant no tinc el gust de conèixer-vos.

Tinc algunes preguntes ja que m'agrada el desafiament.....

Ja coneixeu dates?
com són les pistes?

Conec l'etapa de Tor, una vegada vènia de Viella i vaig putjar per Tor fins a Arinsal amb una Gs 1200 amb la meva dona i carregat amb les maletes.... són així totes?
Ara tinc una xt 660 r amb la qual em pregunto si es prodría fer la volta plantejada o pel contrari es necesiten motos mes d'enduro?
Ha i l'últim, en cas de poder anar, acceptarieu a un valencià entre vosaltres?

Moltes gràcies i salut per a tots.
[/quote]

Bufa, quantes preguntes...

Amb una XT 660R i bones mans es pot fer tot el que fem en públic per aqui! Per tant si has fet la pista de Tor, jo la posaria amb un nivell de dificultat 4-5 d'una escala de 10, criteri Trail, no enduro! La pista és ampla, però hi ha trams amb pedrots grans i algun rierol que s'ha de creuar.

Ara mateix, no hi ha dates, ni recorregut definit, ni participants màxims, ...

Salut

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Lluismiquel » dv. maig 18, 2012 8:05 pm

[quote user="CMB" post="200533"][quote user="qmelo" post="200519"]Hola sóc nou en el fòrum per tant no tinc el gust de conèixer-vos.

Tinc algunes preguntes ja que m'agrada el desafiament.....

Ja coneixeu dates?
com són les pistes?

Conec l'etapa de Tor, una vegada vènia de Viella i vaig putjar per Tor fins a Arinsal amb una Gs 1200 amb la meva dona i carregat amb les maletes.... són així totes?
Ara tinc una xt 660 r amb la qual em pregunto si es prodría fer la volta plantejada o pel contrari es necesiten motos mes d'enduro?
Ha i l'últim, en cas de poder anar, acceptarieu a un valencià entre vosaltres?

Moltes gràcies i salut per a tots.
[/quote]

Bufa, quantes preguntes...

Amb una XT 660R i bones mans es pot fer tot el que fem en públic per aqui! Per tant si has fet la pista de Tor, jo la posaria amb un nivell de dificultat 4-5 d'una escala de 10, criteri Trail, no enduro! La pista és ampla, però hi ha trams amb pedrots grans i algun rierol que s'ha de creuar.

Ara mateix, no hi ha dates, ni recorregut definit, ni participants màxims, ...

Salut[/quote]Si si pero si et trobes el Palanca :mrgreen: quina por
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 8:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Qmelo
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 16, 2012 5:43 pm
Ubicació: València

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Qmelo » dv. maig 18, 2012 8:23 pm

Quines motos aneu a fer la volta?

Quins pneumatics equipeu, mixtes o amb tacs?

M'agrada, m'agrada el repte, a banda de coneixer catalunya desde un altra prespectiva será collonut.

Moltes gràcies LLuis Miquel per les aclaracions estaré pendent del post i ja vorem.....

Salut

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » dv. maig 18, 2012 8:56 pm

[quote user="qmelo" post="200538"]Quines motos aneu a fer la volta?

Quins pneumatics equipeu, mixtes o amb tacs?

M'agrada, m'agrada el repte, a banda de coneixer catalunya desde un altra prespectiva será collonut.

Moltes gràcies LLuis Miquel per les aclaracions estaré pendent del post i ja vorem.....

Salut[/quote]

Hola

Escolta, potser et queda una mica lluny de casa teva... però el més vinent es fa una mensual ON-OFF per la zona de Girona. Podria ser una bona oportunitat de fer la teva primera sortida amb el grup de Mototurisme i pots triar fer-la On o bé OFF. Llavors veuràs com funcionem i en podem parlar de tot plegat!

Ja diràs. Però t'has d'esperar que primer s'ha de fer la sortida mensual d'aquest mes a terres de Lleida, que també t'hi pots apuntar, per descomptatm i llavors la de Girona.

Salut

P.D. En la presentació no has explicat massa les motos que tens. És una GTL i una XT? Ho veig bé? Bona dualitat, si senyor! :razz:
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 8:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dv. maig 18, 2012 9:58 pm

Ep aixo ja pinta molt be, ja podem començar a treballar-hi :D :D :D :D

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dv. maig 18, 2012 10:32 pm

[quote user="Pescallunes4x4" post="200549"]Ep aixo ja pinta molt be, ja podem començar a treballar-hi :D :D :D :D[/quote]... veus com només havies d'encendre la metxa? :mrgreen:

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dv. maig 18, 2012 10:39 pm

[quote user="qmelo" post="200538"]Quines motos aneu a fer la volta?

Quins pneumatics equipeu, mixtes o amb tacs?

M'agrada, m'agrada el repte, a banda de coneixer catalunya desde un altra prespectiva será collonut.

Moltes gràcies LLuis Miquel per les aclaracions estaré pendent del post i ja vorem.....

Salut[/quote]Si agafem com a referència la última sortida del Ter, o la Lleida-Girona de l'any passat, hi ha des de F800GS (200kg) o Africa Twin, o V-Storm, passant per casi totes les trails, XT, TTR, Husky 630, DRZ400 fins a enduros 4T, amb molta varietat de pneumàtics des de tacs enduro 100% pasant per els tacs asfaltics o mixtes tipus Metzeler Tourance.

I tothom que s'ho ha proposat sempre ha arribat, en cap cas pensem en trialeres o zones molt tècniques que puguin posar a les motos o conductors en problemes. Encara que alguns ens falti un bull el sentit comú encara raja.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dv. maig 18, 2012 10:41 pm

[quote user="Charlyxt" post="200508"]Jo he demanat a un company tracks de Lleida a Tarragona i altres de Tarragona direcció Barcelona. Si ho aconsegueixo els enviaré en CMB. De l'area de Barcelona a Llafranc (pasant per les Gavarres) en tinc mes d'un que poden ser d'utilitat.[/quote]

Podem quedar un dia tots per anar a sopar i saludar en "Rambo" de Llafranc i que ens pasi el track Mollet-Llafranc, encara que per el que tinc entés es Hard-trail o enduro.

salut

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » dv. maig 18, 2012 10:51 pm

[quote user="650X" post="200556"][quote user="Charlyxt" post="200508"]Jo he demanat a un company tracks de Lleida a Tarragona i altres de Tarragona direcció Barcelona. Si ho aconsegueixo els enviaré en CMB. De l'area de Barcelona a Llafranc (pasant per les Gavarres) en tinc mes d'un que poden ser d'utilitat.[/quote]

Podem quedar un dia tots per anar a sopar i saludar en "Rambo" de Llafranc i que ens pasi el track Mollet-Llafranc, encara que per el que tinc entés es Hard-trail o enduro.

salut[/quote]

+1

Avatar de l’usuari
Qmelo
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dc. maig 16, 2012 5:43 pm
Ubicació: València

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Qmelo » dv. maig 18, 2012 11:30 pm

[quote user="CMB" post="200540"][quote user="qmelo" post="200538"]Quines motos aneu a fer la volta?

Quins pneumatics equipeu, mixtes o amb tacs?

M'agrada, m'agrada el repte, a banda de coneixer catalunya desde un altra prespectiva será collonut.

Moltes gràcies LLuis Miquel per les aclaracions estaré pendent del post i ja vorem.....

Salut[/quote]

Hola

Escolta, potser et queda una mica lluny de casa teva... però el més vinent es fa una mensual ON-OFF per la zona de Girona. Podria ser una bona oportunitat de fer la teva primera sortida amb el grup de Mototurisme i pots triar fer-la On o bé OFF. Llavors veuràs com funcionem i en podem parlar de tot plegat!

Ja diràs. Però t'has d'esperar que primer s'ha de fer la sortida mensual d'aquest mes a terres de Lleida, que també t'hi pots apuntar, per descomptatm i llavors la de Girona.

Salut

P.D. En la presentació no has explicat massa les motos que tens. És una GTL i una XT? Ho veig bé? Bona dualitat, si senyor! :razz:[/quote]

CMB, vaig a fer el possible per poder fer alguna mensual amb vosaltres abans que res per coneixer-nos i vore com funcioneu, pero t'ens que entendre que m'agradat molt la posibilitat de fer una volta a catalunya de la manera que esteu plantejant-la es per aixó que us he demant mes informació.
Respecte a les motos que tinc, si disposo de una gtl per fer turisme amb parella i tinc una xt que la faig gastar cada día i tambe per fer alguna sortideta per off. No voldría fer-me el pesat ja que no es la meva intenció, tan sols volia saber alguns aspectes del equipament que feu servir habitualment per fer aquestes rutes, mes que res per saber si están dintre de les meves possibilitats tant com moto com a pilot.
Tinc que donarte la raó i el millor será coneixernos abans de res....


Salut amic.

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Sidru » dv. maig 18, 2012 11:31 pm

[quote user="CMB" post="200558"][quote user="650X" post="200556"][quote user="Charlyxt" post="200508"]Jo he demanat a un company tracks de Lleida a Tarragona i altres de Tarragona direcció Barcelona. Si ho aconsegueixo els enviaré en CMB. De l'area de Barcelona a Llafranc (pasant per les Gavarres) en tinc mes d'un que poden ser d'utilitat.[/quote]

Podem quedar un dia tots per anar a sopar i saludar en "Rambo" de Llafranc i que ens pasi el track Mollet-Llafranc, encara que per el que tinc entés es Hard-trail o enduro.

salut[/quote]

+1[/quote]

I si en contes de sopar.....quedem per esmorzar i verifiquem el estat de la ruta esmentada...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .....per si de cas.....jajaja..... uyuy quin peligru...

Respon

Torna a “Zona Trail”