Trail: Volta A Catalunya (previa)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » dj. feb. 14, 2013 10:03 am

[quote user="Xgal" post="228019"]Però tenim alguna previsió de dates????[/quote]

A veure si el Sr. Administrador del subfòrum en troba una adequada! :holacat

Costa, per que són 4 o 5 dies i aniria bé fer-ho a l'estiu. Per la zona delPirineu, cap problema, però per la zona central i sud, ens podem morir de calor!

Haurem de tornar a fer una segona trobada i acabar-ho de decidir

Apa, Salut

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Xgal » dj. feb. 14, 2013 10:11 am

A veure si quedem un dia per esmorzar i en parlem.....
Podriem agafar un divendres i dilluns, així agafariem un cap de setmana i dos dies de festa :idea
És una proposta....

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Pere29 » dj. feb. 14, 2013 10:04 pm

[quote user="Pere29" post="227984"]LLeida - Tarragona esta fet[/quote]

Ahir l´amic Raky va anar a fer les exploratories d´aquest trak que vist amb el google sembla bo pero que la realitat es que sels i va complicar bastant tot i que al final van pasar-

Millor que ho expliqui ell (RAKY EXPLICA)


El trak ens pot servir com base i aprofitar-lo en part pero......

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Raky » dg. març 03, 2013 2:18 pm

Molt bones nois el track de Lleida a Tarragona en si es molt maco però amb un gran problema que al arribar cap a les muntanyes de Prades la cosa es complica i MOLT!!!!!!! :666 i ja dic que per passar per allí amb les motos grosses i carregades amb les maletes o tenim molt malament. De fet el tros mes complicat de passar serà la zona de prades que crec jo que aquest tram es tindria que fer per carretera o buscar una variant direcció Falset per la serra del Montsant i des de allí anar cap a Reus i Tarragona.
Aquí una petita mostra de les dificultats.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge


Raky l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 30, 2013 7:33 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dc. març 06, 2013 11:49 pm

cuyons que bé que us ho passeu... diuen que tothom aparca la moto com vol. Quin fart d'aixecar-les!! :okcat

Bon reportatge a veure si ho anem quadran això.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » dc. març 06, 2013 11:59 pm

Caram Raky,

Quina aventurilla!

Aquesta imatge fa pensar que fàcil no era!

[img width=600]http://img255.imageshack.us/img255/9712/img3632i.jpg[/img]

Però segur que us ho vau passar molt bé!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 30, 2013 7:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Raky » dj. març 07, 2013 12:05 am

:holacat Doncs ja et ben asseguro que de fàcil res de res o pujaves sense miraments o et quedaves pel camí i en la foto no es veu mol clar però empenyen eren 3 mes el de la moto donant gas i jo a mitja pujada que feia corba esperant per si agafava carrerilla no caigues al forat. Total varem començar el dia amb molt de fred i varem acabar amb molta calor. :burrucat
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Raky » ds. març 09, 2013 11:07 pm

Nois tinc un altre track per fer Lleida-Tarragona, intentaré investigar :okcat
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » ds. març 09, 2013 11:16 pm

[quote user="Raky" post="230925"]Nois tinc un altre track per fer Lleida-Tarragona, intentaré investigar :okcat[/quote]

Molt bé! :okcat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dt. jul. 30, 2013 7:24 pm

He tirat la galleda al pou dels posts... i n'ha sortit aquest :okcat

He estat mirant dates i que us semblaria la següent proposta:

11 de Setembre: Cadascú celebri la diada com més l'hi plagui.

12 de Setembre: Girona-Tarragona
13 de Setembre: Tarragona-Tremp
14 de Setembre: Tremp-Ribes de Freser
15 de Setembre: Ribes de Freser-Girona


Vinga va opinions! d'aquest any no passa...

Salut i rocs!

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dt. jul. 30, 2013 7:52 pm

Doncs em sembla genial !!!!

Suposo que parlem d'anar a dormir a hostals, no? Per que en cas contrari, no m'hi cabría a la KTM petita la tenda de campanya, sac, esterilla, etc.

Sempre podria fer algun invent, clar...

Va, avia'm si animem aquest tema, que justament ho comentàvem amb la colla d'aquest cap de setmana parlant de tu i el Carles, Enric.

:jajacat

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 30, 2013 7:55 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » dt. jul. 30, 2013 8:56 pm

Si, si parlem-ho!

Pero de moment aquestes dates, ho veig una mica complicat laboralment tots 4 dies...

:birracat

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Jordivili » dt. jul. 30, 2013 9:15 pm

Enric que't varen xiular les orelles aquest dissabte?
jeje..justament en varem parlar aquest cap de setmana de que la volta estava una mica parada,jo tindria de mirar si m'ho puc combinar amb la feina, a veure si la gent s'anima..

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dt. jul. 30, 2013 11:53 pm

Jejeje... Si que sentia xiular! He pensat que el dia es prou llarg i la calor es més suportable. I tenint el dimecres de festa la setmana queda una mica tonta, espero que la poguem aprofitar, perquè sino jo ja no veig més dates disponibles.
Hostals, evidentment. El problema el veig amb la primera etapa, es molt hardcore? Penseu que la zona de bcn fariem bastant asfalt... :birracat

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dc. jul. 31, 2013 8:26 am

[quote user="650X" post="239596"]El problema el veig amb la primera etapa, es molt hardcore? Penseu que la zona de bcn fariem bastant asfalt... :birracat[/quote]

Quan dius si es molt Hardcore la primera etapa, quina seria, aquesta que deies, afeguint també fins a Tarraqona?

[quote user="650X" post="200478"]
Tenim a disposició una gran quantitat de tracks, la zona de Girona-Viella tinc un track comprovat de Girona-Setcases i un setcases Viella per la transpirenaica.

Girona-Setcases

Planoles-Llavorsí

Llavorsí-Beret

Aquestes etapes jo les modificaria i pasaria per Andorra des de Martinet i sortiria per Tor i Alins

Apa... a liarla :mrgreen:[/quote]


Home, en un dia, afeguir a tot això, Tarragona, potser sí, que és hardcore... :shock:

A no ser que això es fes de tornada...


I pel que fa a fer asfalt, entenc que si és imprescindible, es fa i ja esta.

No s'ha d'anar per camins prohibits o molt molt dificultosos, ja que tot i que en el meu cas aniria amb la moto lleugera i amb ella es pot pujar per tot arreu, potser companys vindràn amb motos més pesades tipus F800GS o fins i tot alguna 1200 si porta tacs...

Suposo que es tracta, per un tema de seguretat de que tothom vagi mínim amb mixtes de tacs (TCK, Sahara, Heidenau, Karoo...), oi?

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 31, 2013 8:38 am, en total s’ha editat 10 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dc. jul. 31, 2013 9:09 am

:gathering El tema de les etapes: Jo crec que se n'ha de parlar amb deteniment, ja que en plantejar la volta amb 4 dies, en algun moment s'haurà de fer via ràpida i guanyar kilòmetres. I jo havia pensat fer-ho durant l'etapa Girona-Tarragona, on donades les característiques del terreny ens serà més fàcil intercalar trams asfaltats.

Tipus de motos, pel que jo tinc testejat de la zona nord, (personalment) no recomanaria portar motos més grans que una F800 o una Africa, i sí que recomanaria que tothom portés tacs, més que per un tema de seguretat, per un tema de practicitat, així tots anem amb les mateixes condicions i és més fàcil aconseguir un ritme homogeni.

Proposta d'ordre de les coses:

1. Definir completament els tracks
2. Acotar segons els tracks el tipus de moto que es recomana participar
3. Tallar la volta en 4 parts que siguin les etapes
4. Obrir inscripcions
5. Reservar allotjaments
6. Tancar inscripcions
7. Donar gas.
:holacat

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dc. jul. 31, 2013 9:57 am

Ok.

Ja demanaràs el que necessitis.

Si et falta algun track d'un tram en concret ja m'ho diràs, que a part del que et vaig passar, potser en tinc algun més.

I si tens algun track del Valles oriental o Occidental, Osona, Maresme, Bages, o del Barcelonès que vulguis que el comprovi sobre el terreny, cap problema.

Salut !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Straw man » dc. jul. 31, 2013 10:36 pm

ep companys, estic estalviant algun dia de vacances i potser em podria apuntar si m'hi voleu, el tema pinta interessantíssim.
Qualsevol cosa anem parlant. Encara no és segur però m'agradaria molt. compteu amb mi si cal suport en la planificació.
salut :birracat

la primera etapa jo la faria tirant cap a vic-manresa o fins i tot començar-la allà per evitar acostar-se gaire a Barcelona, sortint de Girona, no sé si arribarem gaire més avall del pendès. Jo començaria a l'eix a la sortida de les 4 carreteras i començar a baixar des d'allà i baixar per igualada.

PD: allotjaments econòmics, que la butxaca no està per bromes :burrucat
Straw man l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 31, 2013 10:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Bertu » dj. ago. 01, 2013 8:13 am

Hola gent!! Si em quadren les dates definitives també m'agradaria venir. Per si de cas algú (o jo mateix) no pogués fer festa 4 o 5 dies per fer-la completa, hi hauria la possibilitat de fer les etapes del cap de setmana?
Amb els traks no us puc ajudar, però si feu alguna exploratòria m'hi apunto.
Salut

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Llagasta » dj. ago. 01, 2013 5:12 pm

jo no ppodre venir a aquesta volta , son masses dies per a mi.

però si es tracta de fer quilometres i no voleu agafar massa asfalt.... sempre hi ha la solució de fer alguns quilometres pel cami arran d´autopista ... i us puc assegurar que s´en passa via..... per exemple dels voltants de Girona fins a quasi a Mollet es un cami de " mànec " i si hi ha ques, inclús s´arriba abans :okcat

una colla de trails fa molts anys vàrem anar de a prop de Barcelona fins més enllà de Lyon per aquest camins...... però clar, eren altres temps..... si busqués bé encara trobaria el Road-Book !!!! je,je,je... :form
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 01, 2013 5:22 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “Zona Trail”