Trail: Volta A Catalunya (previa)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dj. ago. 01, 2013 6:35 pm

[quote user="Llagasta" post="239671"]..... per exemple dels voltants de Girona fins a quasi a Mollet es un cami de " mànec " i si hi ha ques, inclús s´arriba abans :okcat [/quote]

Caram!!! I el tens, aquest track?
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dj. ago. 01, 2013 8:19 pm

[quote user="JoanCG" post="239674"][quote user="Llagasta" post="239671"]..... per exemple dels voltants de Girona fins a quasi a Mollet es un cami de " mànec " i si hi ha ques, inclús s´arriba abans :okcat [/quote]

Caram!!! I el tens, aquest track?[/quote]

Ostres doncs es veritat, pot ser una bona alternativa en algunes zones. :okcat

Que us sembla si fem un recull de tracks (a veure que trobem...) entre p.ex.
La primera etapa:
- Girona-Vidreres (jo passaria per les Gavarres fins a Llagostera i després ja ho desconec)
- Vidreres-Hostalrich
- Hostalrich-Cardedeu (Montnegre-Corredor??)
- Cardedeu-Vallirana ??
- Vallirana-El Vendrell ??
- El Vendrell-Reus ??

He fet unes particions una mica aleatories de la etapa a veure si surt algún valent que diu: D'aquest tram ja m'en ocupo jo!! :b9 :please

Aprofitant que avui es 1 d'Agost i molts començeu vacances segur que us avorriu a casa. :orquestra


salut!!

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Fazer i Nina » dj. ago. 01, 2013 9:40 pm

Perdoneu que em fiqui on no em criden ... em podeu enviar a menjar pastanagues si voleu ... però no li doneu moltes voltes a la "volta"?, Si que és bonic és anar a l'aventura sense exploratòries prèvies ni res! !, això si que 4 dies per fer-ho veig molt poc ...

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dj. ago. 01, 2013 11:36 pm

[quote user="Fazer i Nina" post="239683"]Perdoneu que em fiqui on no em criden ... em podeu enviar a menjar pastanagues si voleu ... però no li doneu moltes voltes a la "volta"?, Si que és bonic és anar a l'aventura sense exploratòries prèvies ni res! !, això si que 4 dies per fer-ho veig molt poc ...[/quote]
I perquè no t'hi has de ficar? tot consell, opinió i ajuda es benrebuda. :okcat

La veritat es que si que hi donem moltes voltes a la volta, però a falta de tracks complets s'ha de preveure per on passarem, si no ho planifiquem una mica amb 15 dies potser tampoc la fariem. :b9

Jo he proposat 4 dies, i si hem de fer asfalt (que amb 4 dies no hi ha més remei...) doncs el farem, a no ser que algú proposi unes altres dates...

I ja posats si tens algún track que ens pugui ser d'utilitat, segur que t'ho agraïriem :birracat :birracat :birracat :birracat

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dj. ago. 01, 2013 11:48 pm

Si vols jo me'n cuido de fer Hostaltric-Mollet (fins a Vallirana no tinc res...), tot i que aprofitaria i ho faria passar pel Montseny, que és preciòs... :okcat

Salut !!!
:birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 01, 2013 11:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Albert » dj. ago. 01, 2013 11:48 pm

Holaaa,

Jo fa molt de temps que no em bellugo pels camins de la província, però no tinc cap problema si voleu que faci alguna comprovació d’algun track que tingueu per las comarques properes.

Només ho heu de dir.


:razz: :razz: :razz:
Sort,

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dj. ago. 01, 2013 11:50 pm

Jo vull veure a l'Albert donant bots pels salts dels camins amb la Pan.... :shock:

Capaç és, Enric; prepara la GoPro... :b9 ...encara ens farà un exterior per un camí amb fang anant nosaltres amb les enduro i ens sumirà en la miseria...que no vingui :nonocat



:jajacat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 01, 2013 11:57 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Albert » dv. ago. 02, 2013 12:03 am

Holaaaa,
[quote user="JoanCG" post="239708"]Jo vull veure a l'Albert donant bots pels salts dels camins amb la Pan.... :shock:
Capaç és, Enric, prepara la GoPro... :b9 ...encara ens farà un exterior per un camí amb fang anant nosaltres amb les enduro i ens sumirà en la miseria...que no vingui :nonocat
:jajacat[/quote]

Joan, per molt bon concepte que tinguis de mi anant en moto, tot i que la antiga Pan que tenia havia fet mes de un camí... de cap manera us podria seguir a vosaltres amb la meva PAN!!!!
Per poder fer una mica el pena per camins, ho puc fer amb una vella XT 600 que de cap manera podria seguir-vos tampoc !!!

Però per donar-vos un cop de mà amb els camins, si us cal, estic a la vostra disposició.



:???: :???:
Sort,

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 02, 2013 1:45 am

[quote user="Llagasta" post="239671"]

però si es tracta de fer quilometres i no voleu agafar massa asfalt.... sempre hi ha la solució de fer alguns quilometres pel cami arran d´autopista ... i us puc assegurar que s´en passa via..... per exemple dels voltants de Girona fins a quasi a Mollet es un cami de " mànec " i si hi ha ques, inclús s´arriba abans :okcat

una colla de trails fa molts anys vàrem anar de a prop de Barcelona fins més enllà de Lyon per aquest camins...... però clar, eren altres temps..... si busqués bé encara trobaria el Road-Book !!!! je,je,je... :form[/quote]

No fa gaire a França vaig veure a tres paios amb enduros dakarianes a tota pastilla pel camí arran de l'autopista. Em vaig posar al seu costat i anaven a 110 un troç llarg. Aquí no he vist mai ningú circulant per aquests camins arran d'autopista.

Pregunto: -és legal circular-hi? Anant a una velocitat alteta et poden dir alguna cosa?

Quan m'aborreixo anant per autopista en cotxe mentalment em monto la pel•licula com si circulés en moto pel camí del costat. BRUUUMMmmmm....segona, tercera a fons, quarta, cinquena, derrapada bestial a 100 km/h.....saltet a 120.......ha de ser divertit, si.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Fazer i Nina » dv. ago. 02, 2013 10:34 am

[quote user="650X" post="239704"][quote user="Fazer i Nina" post="239683"]Perdoneu que em fiqui on no em criden ... em podeu enviar a menjar pastanagues si voleu ... però no li doneu moltes voltes a la "volta"?, Si que és bonic és anar a l'aventura sense exploratòries prèvies ni res! !, això si que 4 dies per fer-ho veig molt poc ...[/quote]
I perquè no t'hi has de ficar? tot consell, opinió i ajuda es benrebuda. :okcat

La veritat es que si que hi donem moltes voltes a la volta, però a falta de tracks complets s'ha de preveure per on passarem, si no ho planifiquem una mica amb 15 dies potser tampoc la fariem. :b9

Jo he proposat 4 dies, i si hem de fer asfalt (que amb 4 dies no hi ha més remei...) doncs el farem, a no ser que algú proposi unes altres dates...

I ja posats si tens algún track que ens pugui ser d'utilitat, segur que t'ho agraïriem :birracat :birracat :birracat :birracat[/quote]

Algun tram en concret?

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Llagasta » dv. ago. 02, 2013 11:10 am

[quote user="Randy-650" post="239722"][quote user="Llagasta" post="239671"]

però si es tracta de fer quilometres i no voleu agafar massa asfalt.... sempre hi ha la solució de fer alguns quilometres pel cami arran d´autopista ... i us puc assegurar que s´en passa via..... per exemple dels voltants de Girona fins a quasi a Mollet es un cami de " mànec " i si hi ha ques, inclús s´arriba abans :okcat

una colla de trails fa molts anys vàrem anar de a prop de Barcelona fins més enllà de Lyon per aquest camins...... però clar, eren altres temps..... si busqués bé encara trobaria el Road-Book !!!! je,je,je... :form[/quote]

No fa gaire a França vaig veure a tres paios amb enduros dakarianes a tota pastilla pel camí arran de l'autopista. Em vaig posar al seu costat i anaven a 110 un troç llarg. Aquí no he vist mai ningú circulant per aquests camins arran d'autopista.

Pregunto: -és legal circular-hi? Anant a una velocitat alteta et poden dir alguna cosa?

[/quote]
si que es legal circular per aqui, de fet es un cami de servei i (de fet hi circula molta gent ) de la AP-7 que ( p.ex) va des de Adra fins a Oslo, teoricament hi ha ( hi hauria d´haver ) un cami paral.lel.... de fet no fa gaire vaig anar amb la GS des de La Roca fins a prop de l´aeroport de Girona per aquest cami ( pista ) que va canviant de cantó i que está perfectament mantingut ( a prop de Girona hi havia obres pel tema TGV i molt de fang i vaig desistir ) només s´ha de anar al tanto a les rectes que de tant en tant baixen canalitzacions d´aigua i no es veuen fins que hi ets. :shock:

També una vegada vàrem anar des de a prop de Sant sadurni D´Anoia fins a Benicarló també per aquest cami, no tinc track, però es molt fàcil : només anar seguint cami principal...
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 02, 2013 11:14 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » dv. ago. 02, 2013 11:14 am

[quote user="Llagasta" post="239739"][quote user="Randy-650" post="239722"][quote user="Llagasta" post="239671"]

però si es tracta de fer quilometres i no voleu agafar massa asfalt.... sempre hi ha la solució de fer alguns quilometres pel cami arran d´autopista ... i us puc assegurar que s´en passa via..... per exemple dels voltants de Girona fins a quasi a Mollet es un cami de " mànec " i si hi ha ques, inclús s´arriba abans :okcat

una colla de trails fa molts anys vàrem anar de a prop de Barcelona fins més enllà de Lyon per aquest camins...... però clar, eren altres temps..... si busqués bé encara trobaria el Road-Book !!!! je,je,je... :form[/quote]

No fa gaire a França vaig veure a tres paios amb enduros dakarianes a tota pastilla pel camí arran de l'autopista. Em vaig posar al seu costat i anaven a 110 un troç llarg. Aquí no he vist mai ningú circulant per aquests camins arran d'autopista.

Pregunto: -és legal circular-hi? Anant a una velocitat alteta et poden dir alguna cosa?

[/quote]
si que es legal circular per aqui, de fet es un cami de servei de la AP-7 que ( p.ex) va des de Adra fins a Oslo, teoricament hi ha ( hi hauria d´haver ) un cami paral.lel.... de fet no fa gaire vaig anar amb la GS des de La Roca fins a prop de l´aeroport de Girona per aquest cami ( pista ) que va canviant de cantó i que está perfectament mantingut ( a prop de Girona hi havia obres pel tema TGV i molt de fang i vaig desistir ) només s´ha de anar al tanto a les rectes que de tant en tant baixen canalitzacions d´aigua i no es veuen fins que hi ets. :shock:

També una vegada vàrem anar des de a prop de Sant sadurni D´Anoia fins a Benicarló també per aquest cami, no tinc track, però es molt fàcil : només anar seguint cami principal...[/quote]

Jejejeje, per aquest cami que comentes a prop de Girona, si que s'hi ha anat a més de 100 km/h!

:sorry

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dv. ago. 02, 2013 8:00 pm

[quote user="Fazer i Nina" post="239736"][quote user="650X" post="239704"][quote user="Fazer i Nina" post="239683"]Perdoneu que em fiqui on no em criden ... em podeu enviar a menjar pastanagues si voleu ... però no li doneu moltes voltes a la "volta"?, Si que és bonic és anar a l'aventura sense exploratòries prèvies ni res! !, això si que 4 dies per fer-ho veig molt poc ...[/quote]
I perquè no t'hi has de ficar? tot consell, opinió i ajuda es benrebuda. :okcat

La veritat es que si que hi donem moltes voltes a la volta, però a falta de tracks complets s'ha de preveure per on passarem, si no ho planifiquem una mica amb 15 dies potser tampoc la fariem. :b9

Jo he proposat 4 dies, i si hem de fer asfalt (que amb 4 dies no hi ha més remei...) doncs el farem, a no ser que algú proposi unes altres dates...

I ja posats si tens algún track que ens pugui ser d'utilitat, segur que t'ho agraïriem :birracat :birracat :birracat :birracat[/quote]

Algun tram en concret?[/quote]

ummmhhh.... per demanar...
Tens alguna cosa entre la zona de Barcelona i Tarragona que es pugui fer amb 5 o 6h?
el track de Tarragona-Lleida en Raky havia explorat alguna cosa, va comentar que estava una mica dolent el camí, en coneixes alguna alternativa?
El resta crec que més o menys ho tindriem tot. A falta d'enllaçar el futur track d'en JoanCG fins a Mollet amb el que miraré de fer fins a Hostalric des de Girona.
:birracat :birracat

Gràcies!!
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 02, 2013 8:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dv. ago. 02, 2013 8:02 pm

[quote user="Albert" post="239707"]Holaaa,

Jo fa molt de temps que no em bellugo pels camins de la província, però no tinc cap problema si voleu que faci alguna comprovació d’algun track que tingueu per las comarques properes.

Només ho heu de dir.


:razz: :razz: :razz:[/quote]

Jo de track ara no en tinc cap, però en Raky va fer una ruta de Lleida a les muntanyes de Prades, coneixes quelcom per sortir de la zona Tarraconense en direcció Nord? en plan OFF ràpid?

Raky!!! Podem recuperar aquest track??

EDITO: En Pere29 també en sap alguna cosa d'aquest track oi?
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 02, 2013 8:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dv. ago. 02, 2013 8:18 pm

[quote user="CMB" post="202384"]Acords

1. Dates
Fer-ho ara a l'estiu s'ha descartat per la calor que podem pasar per les terres de Lleida i voltants
Per tant s'ha decidit fer-ho quan faci més fresca:[strike] 19-20-21-22 d'Octubre[/strike]

2. Ruta
Trail, per camins amples i menys amples sense arribar a corriols.
Sentit de la ruta: A decidir a l'últim moment. Horari o antihorari.
Com s'ha de fer amb 4 dies, s'extreuen els extrems del pais
Previsió:
a. Olot - Sant Joan de l'Erm
b. Sant Joan de l'Erm - Lleida
c. Lleida - Vilafranca
d. Vilafranca - Girona

3. Participants
15 màxim

4. Dormir
Es marcaran uns hotels definits a cada final d'etapa per facilitar la logística.[/quote]
He rescatat aquests acords que vem parlar a la Cimera de Mallorquines... creieu que hauriem de re-editar-la? o segueixen vigents?

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dv. ago. 02, 2013 8:37 pm

Per a mí Ok a tot plegat.

Amb tanta allargada de ruta, no podem anar per llocs on ens puguin parar, per tant Ok al tema de no corriols i llocs prohibits, clar.

De totes formes, el que crec que seria un error, és el deixar de passar per llocs macos de fer (ex. Montseny), pel fet de "anar amb poc temps". Sé que és un equilibri delicat, però si un company proposa una ruta que sap que és MOLT maca de fer, i pel fet de no tenir temps no la fem, potser és millor fer una mica més d'asfalt i gaudir d'aquells llocs espectaculars off de Catalunya, no?

Però com és obvi, és fara el que decidiu els promotors de l'iniciativa, ja que hi hauràn tatntes opinions com assistents.

Salut !!!

P.D. Tinc comprovats per mí, tracks preciosos de la Vall Fosca, llarg i a molta alçada, va des de Capdella fins a Spot, i fins a Andorra . I clar, també tinc els de Andorra fins Puigcerdà per off, enllaçant amb Ribes de Freser, i arribant cap a casi Prats de mollò. Ja saps, si en vols algun...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 02, 2013 8:38 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: 650X » dv. ago. 02, 2013 8:59 pm

[quote user="JoanCG" post="239784"]Per a mí Ok a tot plegat.

Amb tanta allargada de ruta, no podem anar per llocs on ens puguin parar, per tant Ok al tema de no corriols i llocs prohibits, clar.

De totes formes, el que crec que seria un error, és el deixar de passar per llocs macos de fer (ex. Montseny), pel fet de "anar amb poc temps". Sé que és un equilibri delicat, però si un company proposa una ruta que sap que és MOLT maca de fer, i pel fet de no tenir temps no la fem, potser és millor fer una mica més d'asfalt i gaudir d'aquells llocs espectaculars off de Catalunya, no?

Però com és obvi, és fara el que decidiu els promotors de l'iniciativa, ja que hi hauràn tatntes opinions com assistents.

Salut !!!

P.D. Tinc comprovats per mí, tracks preciosos de la Vall Fosca, llarg i a molta alçada, va des de Capdella fins a Spot, i fins a Andorra . I clar, també tinc els de Andorra fins Puigcerdà per off, enllaçant amb Ribes de Freser, i arribant cap a casi Prats de mollò. Ja saps, si en vols algun...[/quote]

Ostres... amb les preses he planxat el post sense comentar gaire res:
el tema de les etapes queda en principi anulat (el que es va parlar a la Cimera...) aleshores no teniem clar els dies i ara si. (o crec que si)
Totalment d'acord amb tu quan parles de buscar un equilibri, en eso tamos.. per el que comentes de les zones a passar, em sap greu si s'ha interpretat que no volia pasar per algun lloc... tot el contrari. Si tu agafes el tram de Hostalric a Mollet i vols passar per el Montseny jo no hi veig cap problema. Si no ens hem de fiar dels que fan les exploratòries i s'ocupen de preparar el trams, malament anem...

Una mica de resum del tema aquest dels tracks:
- En Sidru, en Julià i jo vam testejar en bona part (falten alguns retocs) De Lleida a Girona passant per el Pirineu.
- En Lluismiquel va comentar que miraria de fer exploratòries de la zona del Vallès
- En CharlyXt també havia comentat que coneixia com fer el pas per les afores del barcelonés.
- En Raky i en Pere29 havien fet exploratòries entre Lleida i Tarragona i entre Montblanc i Siurana

- A l'actualitat en JoanCG es mira el tram Hostalric-Mollet i en 650x el de Girona Hostalric

Em deixo quelcom?

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: JoanCG » dv. ago. 02, 2013 9:51 pm

:okcat

Aviam si aquesta setmana que vé el confirmo sobre el terreny tot el track Hostalric-Mollet (si algú vol venir, que ho digui) :conducat

Gràcies per la feinada, company !!

:birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 02, 2013 9:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: CMB » ds. ago. 03, 2013 12:16 am

Molt bé Enric...

Veig que hi poses fil a l'agulla!

Estic d'acord amb en Joan del tema de fer trams interesants trail i si cal més asfalt d'enllaç no passa res.

Observo, però que has canviat el sentit de la ruta, ara és en sentit horari. Bé això vol dir que es farà les etapes del Pirineu en cap de setmana, que és quan jo tindré més possibilitats de poder venir...

Tema cimera... avui pel mati jo també estava esmorzant a Girona... :-) Quan estigui tot més concretat s'en pot fer una, i tant!

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Trail: Volta A Catalunya (previa)

Entrada Autor: Pere29 » ds. ago. 03, 2013 1:18 am

Enric em sona que tel vaig enviar, el problema que vem trobar pel Tarragones era que el troç de les muntanyes de Prades es complicava molt, per trails grosses.
El que realment va estar fent exploratories va ser en RAKY.

Respon

Torna a “Zona Trail”