Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Bertu » dc. jul. 25, 2012 8:46 am

Pascual, gràcies per l'oferiment de fer-nos de guia.....quan vulguis, per poc que pugui, vindré.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: CMB » dc. jul. 25, 2012 8:59 am

[quote user="Pasqual" post="208215"]Strawman: La pujada a Talaixà des de Hormoier, ja t'he dit que cap problema. Des de Talaixà a Monars o veig gairebé impossible si no fas trial (i ni així). Per anara Monars, el millor és anar cap a Baget i desprès del poble en direcció Camprodon, desviar-te a la dreta per anar a les basses de Monars, al peu del Comanegra. El camí és ample i apte per qualsevol vehicle TT.

L'alternativa (més ràpida) és agafar una pista que hi ha a l'entrada de Baget (venint d'Oix) a la dreta i que s'acaba al cap d'uns quilòmetres. Des d'allà, hi ha un corriol per dins el bosc no apte per motos (almenys per la meva....)

Qualsevol dia que vulguis, només has de dir-ho ens hi acostem. (oferta oberta a tothom, eh?). Qualsevol informació o ruta de la zona que pugui ajudar...ja ho sabeu, demaneu.

Siso, cada cop em sorprens més. tens autèntiques joies del paleolític... :lol: :lol: :lol: les fotos, autèntics documents històrics. Gràcies per compartir-les.

Em sorprèn que ara necessitem tota la parafernàlia de motos, rodes de tac, casc, defenses, proteccions, guants.... per anar fins a Hormoier i vosaltres ho fèieu en Vespa :eyes :eyes . Per cert quina és la moto verd clar del fons?

Si, encara que la sort d'alguns no és consol del altres, hem tingut sort de que el foc no arribés aquí, però la destrossa de l'Alta Empordà tardarà anys a recuperar-se[/quote]

Tal com diu l'Enric, algun dia plourà i ho refrescarà tot una mica, llavors et vindrem a visitar i ens fas de guia per la zona... Ja portarem entrepans per esmorzar una mica! Fer foc millor que no!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Kpeps » dc. jul. 25, 2012 9:01 am

[quote user="Pasqual" post="208215"] Per cert quina és la moto verd clar del fons?
[/quote]

jo diria que es una Laverda 500 :twisted:
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. jul. 25, 2012 10:33 am

[quote user="Kpeps" post="208220"][quote user="Pasqual" post="208215"] Per cert quina és la moto verd clar del fons?
[/quote]

jo diria que es una Laverda 500 :twisted:[/quote]

Si,si, exacte , ja t´ho diu, la verda :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Straw man » dc. jul. 25, 2012 10:43 am

Pasqual, com veus has llençat el guant i no faltarà gent amb ganes de recollir-te'l :mrgreen:
a la tardor hem de muntar alguna cosa per la zona. Tinc algunes coses en projecte que podríem enllaçar i fer una ruta complerta.

pel que fa a l'accés a Talaixà des d'Hormoier em dones una gran alegria, tenia entès que era impossible acostar-s'hi en moto, almenys per la banda de Sadernes.

Talaixà-Monars ja ho descarto d'entrada, tenia mirada i marcada amb un track al basecamp la pista que dius des de la carretera de Beget fins a les basses i mirant pel google earth ja es veu que el corriol que hi baixa no és apte per al trànsit rodat. Hi ha un desnivell considerable en molt pocs metres. S'haurà de caminar una mica per arribar-hi. No és el que més m'agrada però quin remei :mrgreen:

Suposo que coneixes Can Bundància, no seria mal lloc per fer-hi el tiberi corresponent. Ja ho anirem parlant i gràcies per l'oferiment.

salut
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. jul. 25, 2012 3:26 pm

Quina verdor que hi ha més guapa, unes fotos molt ben parides....merci.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: 650X » dc. gen. 09, 2013 12:31 am

[quote user="Straw man" post="208237"]Pasqual, com veus has llençat el guant i no faltarà gent amb ganes de recollir-te'l :mrgreen:
a la tardor hem de muntar alguna cosa per la zona. Tinc algunes coses en projecte que podríem enllaçar i fer una ruta complerta.

pel que fa a l'accés a Talaixà des d'Hormoier em dones una gran alegria, tenia entès que era impossible acostar-s'hi en moto, almenys per la banda de Sadernes.

Talaixà-Monars ja ho descarto d'entrada, tenia mirada i marcada amb un track al basecamp la pista que dius des de la carretera de Beget fins a les basses i mirant pel google earth ja es veu que el corriol que hi baixa no és apte per al trànsit rodat. Hi ha un desnivell considerable en molt pocs metres. S'haurà de caminar una mica per arribar-hi. No és el que més m'agrada però quin remei :mrgreen:

Suposo que coneixes Can Bundància, no seria mal lloc per fer-hi el tiberi corresponent. Ja ho anirem parlant i gràcies per l'oferiment.

salut[/quote]Estava mirant cosetes i he re-llegit aquest tema.

Coses a comentar: A Talaixa realment s'hi arriba amb moto des d'Hortmoier, altre cosa es que l'últim tram des de la bassa fins al poble es més enduro que trail. Però bé si ha de servir de mesura la ktm690 no va patir gaire per arribar-hi. A mitja pujada al passar per una casa hi ha una cadena de difícil passar, amb una moto petita es pot arribar a passar per el costat, amb una de més gran s'ha de passar per unes feixes que queden més avall.

Com a coses a mirar properament m'han dit que hi ha una altre pista (nova) que puja a Talaixa des de la vall de Sant Aniol.(Sadernes)

Em sumo a voler anar a Monars amb moto. :okcat

Salut
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2013 12:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 09, 2013 7:03 am

Moltes gràcies per compartir fotos i explicar-nos la teva sortida.

Son indrets que al ésser pistes son accesibles a pocs de nossltres i compartir-ho és una manera de fer-nos participar i gaudir del nostre entorn.

Novament moltes gràcies.

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Straw man » dc. gen. 09, 2013 10:28 am

Aprofito que ha reflotat aquesta crònica per posar algunes fotos més d’una posterior ruta exploratòria per la zona.

Això ens ho vam trobar fent camí entre Vallfogona i l’ermita de Santa Llúcia de Puigmal, curiós, si més no. Potser algú me’n sap dir alguna cosa.

Imatge

ermita de santa Llúcia de Puigmal

Imatge

Imatge

Passada l’ermita, seguin camí direcció nord en direcció a Hostalnou de Bianya hi ha una bassa on el camí creua la riera de Torrents.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

poc abans d’arribar a Hormoier

Imatge

A la tarda em vaig quedar sol per la zona i vaig aprofitar per explorar a veure si arribava al mas de Pererols amb la moto amb resultat infructuós, però de propina vaig arribar al capdamunt del cràter del volcà aigua negra, lloc amb unes vistes de 360º de la comarca.

Aquest és el camí que hi dóna accés

Imatge

des de l’extrem oposat del crater

Imatge

vistes panoràmiques

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



[quote user="650X" post="224040"]Estava mirant cosetes i he re-llegit aquest tema.

Coses a comentar: A Talaixa realment s'hi arriba amb moto des d'Hortmoier, altre cosa es que l'últim tram des de la bassa fins al poble es més enduro que trail. Però bé si ha de servir de mesura la ktm690 no va patir gaire per arribar-hi. A mitja pujada al passar per una casa hi ha una cadena de difícil passar, amb una moto petita es pot arribar a passar per el costat, amb una de més gran s'ha de passar per unes feixes que queden més avall.

Com a coses a mirar properament m'han dit que hi ha una altre pista (nova) que puja a Talaixa des de la vall de Sant Aniol.(Sadernes)

Em sumo a voler anar a Monars amb moto. :okcat

Salut
Imatge
[/quote]

650X, si em poguessis passar el tracklog de la pujada des d’Hormoier a Talaixà t’ho agrairia. Nosaltres vam arribar al punt on es creua el riu i sembla que surt la pista cap amunt però a l’inici estava molt trencada i recent desbrossada i no vam provar de fer-la. A més hi vam arribar ja massa tard pels horaris que dúiem previstos.

Sobre l’altra pista que comentes que puja des de la vall de Sant Aniol, podria ser una que surt del pont d’en Valentí i que passa per les passeres de la Farga i puja pel vessant oriental del Ferran. La tinc pendent de verificar.
Com ja es va dir, estaria molt bé fer una ruta trail per la zona quan comenci a allargar una mica més el dia. Lo d’arribar a Monars ja seria la cirereta.

salut
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: 650X » dc. gen. 09, 2013 4:03 pm

Dit i fet, Ruta al wikiloc, només advertir que el tram entre el pont del Llierca i Oix es "Enduro" amb una DRZ i mans es pot fer, però jo aviso. EL resta es trail de pista. Si un dia la vols fer no quedis per proposar-ho, segur que algú et voldrà acompanyar i a Talaixà es pot investigar aquesta nova pista de baixada...
Imatge
Salut! :okcat

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. gen. 10, 2013 9:03 am

La pista que surt de la Muntada, no arriba a Talaixà. És una pista nova que ha obert un holandés que ha comprat la Quera i ha aixecat força polèmica.

És pot llegir aquí http://amicsdetalaixa.blogspot.com.es/2012/10/la-nova-pista-forestal-la-quera.html

L'antic camí (per anar a peu o Trial MOOOLT avançat) és el que surt a l'esquerra del Pont d'en Valentí i pujava fins a Talaixà.

La casa amb la cadena d'Hormoier, és el Vaquer. El més fàcil és entre dos (o tres) aixecar la moto. El camí a peu surt a l'esquerra de la casa abans d'arribar-hi, però està molt complicat per fer-ho en moto.

Una alternativa per anar cap a Oix-Hormoier, és nar fins a Plansellosses (pista ample, apta per cotxe) i agafar el corriol que surt just al darrera de la casa (fa temps que no hi he anat, però ho havia fet amb una SWM fa anys). Vas a sortir al coll de Palomeres, abans de Santa Bàrbara de Pruneres.

Aquesta andròmina fa dies que hi és Imatge i no en tinc n'idea del perquè. Ho tinc relacionat amb quan van tancar el camí de Santa Llucia a la Vall d'en Bas i varen posar-hi vaques. Però no en sé res.

Talaixà Monars, cal oblidar-ho d'intentar fer-ho en moto. S'ha de fer anant per les Basses de Monars (Comanegra). Màxim és pot arribar a Maians.

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Straw man » dj. gen. 10, 2013 9:26 am

Molt agraït Enric :birracat

a veure si aquesta primavera posem fil a l'agulla amb aquest tema.

et deixo l'enllaç per l'accés a Monars que comenta en Pasqual.
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3834983
hi ha una altra pista sortint de Beget que hi arriba per sota però el camí es queda a més distància.

Pasqual, moltes gràcies de nou per les explicacions. Cada intervenció teva en aquest fil il·lumina el meu camí :jajacat
La pista d'accés a Hormoier que comentes per plansesolles és la que va fer l'Enric pel que veig mirant el seu track.
una pregunta abusant de la teva sabiduria Pasqual: entre Talaixà i La Quera hi ha camí practicable?

El xiringuito aquest és molt estrany, perquè està sense rodes i com mig abandonat. NO té pinta que hi visqui ningú, però tampoc té signes d'haver estat saquejat. Jo pensava en una mena de "centre d'interpretació" ambulant de medi ambient però no té cap rètol ni res que ho indiqui.

salut.
Straw man l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 10, 2013 2:29 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: CMB » dj. gen. 10, 2013 4:26 pm

Bufa, quantes novetats...

Fa uns dies que hi vam passar per aquesta andròmina, crec que el dia de la ruta hivernal... Vaig pensar el mateix!

Aquest volcà que comentes, on és exactament?

En Pasqual és un 'gat vell' de la zona i té molt informació interessant.

Un dia d'aquests hauriem de quedar per anar a fer prèvies d'aquestes interessants... potser un diumenge pel mati?

:birracat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: 650X » dj. gen. 10, 2013 10:53 pm

[quote user="Pasqual" post="224226"]La pista que surt de la Muntada, no arriba a Talaixà. És una pista nova que ha obert un holandés que ha comprat la Quera i ha aixecat força polèmica.

És pot llegir aquí http://amicsdetalaixa.blogspot.com.es/2012/10/la-nova-pista-forestal-la-quera.html

L'antic camí (per anar a peu o Trial MOOOLT avançat) és el que surt a l'esquerra del Pont d'en Valentí i pujava fins a Talaixà.

La casa amb la cadena d'Hormoier, és el Vaquer. El més fàcil és entre dos (o tres) aixecar la moto. El camí a peu surt a l'esquerra de la casa abans d'arribar-hi, però està molt complicat per fer-ho en moto.

[/quote]
Caram Paqual ets "lo mestre de l'Alta Garrotxa" el dia que hi vem pujar amb en Sidru sentiem treballar les màquines sota la Quera.
El GR que puja des de l'Holstal de Cala Bruta ja el conec amb bici baixant es tot un divertimento.

La cadena no es problema, amb la meva que no es pas petita vaig passat entre la pilona i la paret de la casa i tornant vaig voltar unes feixes avall i cap problema. El que no entenc es que hi fà aquesta cadena..

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: 650X » dj. gen. 10, 2013 11:02 pm

[quote user="Straw man" post="224231"]a veure si aquesta primavera posem fil a l'agulla amb aquest tema.
et deixo l'enllaç per l'accés a Monars que comenta en Pasqual.
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3834983
hi ha una altra pista sortint de Beget que hi arriba per sota però el camí es queda a més distància.[/quote]

Estic tinguent un inici d'any molt complicat en quan a horaris de feina que no em permeten fer sortides per la zona, a veure si ho arreglo que estic perdent la temporada...
La pista de les Basses l'havia fet fa molts any amb una C-15 i estava trencada però circulable imagino que deu seguir igual.

De vegades a les nits em desperto suat... i es que tinc un somni eròtic recurrent que seria enllaçar Sant Julia de Ribelles i Sant Sebastià de Monars :cat_vergonya :cat_vergonya

He vist que a part de la Gauloises també tens una DRZ?

Salut

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: 650X » dj. gen. 10, 2013 11:06 pm

[quote user="Pasqual" post="224226"]("... relacionat amb quan van tancar el camí de Santa Llucia a la Vall d'en Bas i varen posar-hi vaques...")[/quote]

La Vall d'en Bas?? vols dir que no has saltat alguna vall per el mig?

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Straw man » dv. gen. 11, 2013 8:49 am

[quote user="CMB" post="224274"]

Aquest volcà que comentes, on és exactament?

Un dia d'aquests hauriem de quedar per anar a fer prèvies d'aquestes interessants... potser un diumenge pel mati?

:birracat[/quote]

aquí et deixo les coordenades del WP N42 12.298 E2 31.047
i un track per accedir-hi des de la N-260 sortint d'Olot direcció NE:
camí ample apte per maxitrails i tot tipus de moto si no hi ha fang.
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3838275

Jo acostumo a sortir més els dissabtes, els diumenges acostuma a haver-hi més moviment de gent pels camins i sempre va bé tenir un dia per recuperar forces, però tot és mirar-ho.



[quote user="650X" post="224313"]
Estic tinguent un inici d'any molt complicat en quan a horaris de feina que no em permeten fer sortides per la zona, a veure si ho arreglo que estic perdent la temporada...

De vegades a les nits em desperto suat... i es que tinc un somni eròtic recurrent que seria enllaçar Sant Julia de Ribelles i Sant Sebastià de Monars :cat_vergonya :cat_vergonya

He vist que a part de la Gauloises també tens una DRZ?

Salut[/quote]

A veure si s'arregla el tema dels horaris, però de feina, millor que en sobri que no que en falti.

Aquest somni eròtic té bona pinta, a veure si el podem fer realitat algun dia.

La DRZ 400S, una trail lleugera perfecta per explorar sense haver d'estar patint per si el camí es complica més del previst. No t'haig d'explicar res que tu no sàpigues :okcat

salut
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: CMB » dv. gen. 11, 2013 9:06 am

[quote user="Straw man" post="224344"][quote user="CMB" post="224274"]

Aquest volcà que comentes, on és exactament?

Un dia d'aquests hauriem de quedar per anar a fer prèvies d'aquestes interessants... potser un diumenge pel mati?

:birracat[/quote]

aquí et deixo les coordenades del WP N42 12.298 E2 31.047
i un track per accedir-hi des de la N-260 sortint d'Olot direcció NE:
camí ample apte per maxitrails i tot tipus de moto si no hi ha fang.
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3838275

Jo acostumo a sortir més els dissabtes, els diumenges acostuma a haver-hi més moviment de gent pels camins i sempre va bé tenir un dia per recuperar forces, però tot és mirar-ho.



[quote user="650X" post="224313"]
Estic tinguent un inici d'any molt complicat en quan a horaris de feina que no em permeten fer sortides per la zona, a veure si ho arreglo que estic perdent la temporada...

De vegades a les nits em desperto suat... i es que tinc un somni eròtic recurrent que seria enllaçar Sant Julia de Ribelles i Sant Sebastià de Monars :cat_vergonya :cat_vergonya

He vist que a part de la Gauloises també tens una DRZ?

Salut[/quote]

A veure si s'arregla el tema dels horaris, però de feina, millor que en sobri que no que en falti.

Aquest somni eròtic té bona pinta, a veure si el podem fer realitat algun dia.

La DRZ 400S, una trail lleugera perfecta per explorar sense haver d'estar patint per si el camí es complica més del previst. No t'haig d'explicar res que tu no sàpigues :okcat

salut[/quote]

Alguns dissabtes també tinc disponible...

Ja organitzarem alguna cosa per la zona d'Oix, que es prou divertida! Fa temps que tinc pendent anar fins a Hormoier.

Vaja, aquest volcà és ben aprop d'Olot!

Enric, aquest somni deu ser compartit amb en Pasqual, però ell vol desviar-se cap a Lamanere, direcció Prats de Molló.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. gen. 12, 2013 3:38 pm

[quote user="650X" post="224315"][quote user="Pasqual" post="224226"]("... relacionat amb quan van tancar el camí de Santa Llucia a la Vall d'en Bas i varen posar-hi vaques...")[/quote]

La Vall d'en Bas?? vols dir que no has saltat alguna vall per el mig?[/quote]

Se m'ha anat el sant al cel! Gràcies Enric per la correcció. Evidentment volia dir la Vall de Bianya.

Jo m'apunto dissabte o diumenge que no tingui feina.

Carles, per fí vaig ana a veure el coll de la Menera. Del tot impossible. La proposta de l'Enric, també la veig molt dificil per no dir imposible.

Entre Ribelles i Monars (o talaixà) hi ha una paret formada per la cresta que uneix el Comanegra, el Pic de les Bruixes i Sant Marc. La part nord, com sempre, molt més agreste i vertical. A peu ho he fet (fa anys) però en moto..... de totes maneres, m'apunto a fer l'explo.

Vinga, fixeu dia!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Dos Petits Tresors De L'Alta Garrotxa

Entrada Autor: 650X » dl. gen. 14, 2013 12:56 am

[quote user="Pasqual" post="224502"][quote user="650X" post="224315"][quote user="Pasqual" post="224226"]("... relacionat amb quan van tancar el camí de Santa Llucia a la Vall d'en Bas i varen posar-hi vaques...")[/quote]

La Vall d'en Bas?? vols dir que no has saltat alguna vall per el mig?[/quote]

Se m'ha anat el sant al cel! Gràcies Enric per la correcció. Evidentment volia dir la Vall de Bianya.

Jo m'apunto dissabte o diumenge que no tingui feina.

Carles, per fí vaig ana a veure el coll de la Menera. Del tot impossible. La proposta de l'Enric, també la veig molt dificil per no dir imposible.

Entre Ribelles i Monars (o talaixà) hi ha una paret formada per la cresta que uneix el Comanegra, el Pic de les Bruixes i Sant Marc. La part nord, com sempre, molt més agreste i vertical. A peu ho he fet (fa anys) però en moto..... de totes maneres, m'apunto a fer l'explo.

Vinga, fixeu dia![/quote]
Jo el primer dissabte o diumenge que tinc festa es el de la Sortida de les ermites el dia 9 de febrer... :sorry

Respon

Torna a “Zona Trail”