Serra De Busa

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Caganer » dc. oct. 10, 2012 10:53 pm

Tranquil, ara hi passa un vw pijuan

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Straw man » dc. oct. 10, 2012 10:56 pm

[quote user="Caganer" post="214917"]http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3046879[/quote]
ara ja en són dues :mrgreen:

hi haurem d'anar a fer-hi un cop d'ull :roll:
per verificar el que diu en Cuco :mrgreen:
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Cuco » dc. oct. 10, 2012 10:57 pm

[quote user="Caganer" post="214920"]Tranquil, ara hi passa un vw pijuan[/quote]

Oído cocina!

Es que .... fa uns anys vaig despenjar el tub d'escapament d'un vitara en un d'aquells esgraons... jajajaja.

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Tiramilles » dc. oct. 10, 2012 11:54 pm

[quote user="Cuco" post="214915"][quote user="Steelman" post="214693"][quote user="Llagasta" post="214538"]Si em permeteu, ficaré cullerada, per què es una ruta que hi fet varies vegades:[/quote]

Amb el que et coneixes el país (on i off road) estaria bé que algun dia ens ensenyessis alguna ruta d´aquestes amagades que només gent com tu es coneix home!!! ;)[/quote]

Diumenge a les 8.00 h a Manresa? "La ruta del Maquis" :D :D :D

(Part 1: Manresa - Castellnou - Montmajor - La Vall d'Ora - Busa - Sant Llorenç - (Possible bucle Bòfia - Port del Compte))

(Hipotética Part 2: Tuixen - Gosol - Saldes - Pista Pedaforca - Gresolet - Saldes - Pleta de la Vila - Dinosaures- Rasos de Peguera - Berga)[/quote]

Va en serio? Aquest diumenge ?

Potser em va be...

Avatar de l’usuari
Jaumot
Presentats
Entrades: 73
Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
Ubicació: Sant Julià de Vilatorta

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Jaumot » dj. oct. 11, 2012 1:32 am

La carretera de Sant Llorenç de Morunys a Tuixent, per La Pedra i la Coma, és fantàstica. I les vistes de les valls fan trempar de veritat.

Per cert, sota la Serra de Busa, a tocar del pantà de la Llosa de Cavall i de la carretera de Solsona a Sant Llorenç per la presa, hi ha una casa de colònies-alberg (Les Cases Altes de Posada), on a bon preu s'hi pot fer nit i algun àpat. Si es vol més qualitat molt aprop hi ha Les Cases Baixes, apartaments de turisme rural. I si només es vol fer un àpat, bo de veritat, està el restaurant Masia Cavall, just abans d'arribar a la presa venint de Solsona.

És una zona que he visitat forces anys, encara que no he fet totes les pistes que esmenteu.

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Cuco » dj. oct. 11, 2012 4:57 pm

[quote user="Tiramilles" post="214929"][quote user="Cuco" post="214915"][quote user="Steelman" post="214693"][quote user="Llagasta" post="214538"]Si em permeteu, ficaré cullerada, per què es una ruta que hi fet varies vegades:[/quote]

Amb el que et coneixes el país (on i off road) estaria bé que algun dia ens ensenyessis alguna ruta d´aquestes amagades que només gent com tu es coneix home!!! ;)[/quote]

Diumenge a les 8.00 h a Manresa? "La ruta del Maquis" :D :D :D

(Part 1: Manresa - Castellnou - Montmajor - La Vall d'Ora - Busa - Sant Llorenç - (Possible bucle Bòfia - Port del Compte))

(Hipotética Part 2: Tuixen - Gosol - Saldes - Pista Pedaforca - Gresolet - Saldes - Pleta de la Vila - Dinosaures- Rasos de Peguera - Berga)[/quote]

Va en serio? Aquest diumenge ?

Potser em va be...[/quote]

Si, cap probema, però veig que en Pascual ha muntat sortida el diumenge i no li voldria xafar el plan.

A mi em va igual de bé el dissabte (divendres no, que treballo (no tinc res a celebrar...)). Hi hauria algú més interessat o cal deixar-ho per més endavant?

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Tiramilles » dj. oct. 11, 2012 6:32 pm

Hola jo si que estic interessat, també puc anar a la sortida d'en Pascual.
Si no surten mes interessats ho podem deixar per un altre dia.

Però ja podem posar data!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 11, 2012 6:42 pm

Cuco es una sortida apte per a MAXIVAQUES com la Vara?
Jo divendres no puc, també treballo, i el cap de setmana tampoc...
pero si és una ruta fàcil...igual si que em faria gracia venir...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Cuco » dj. oct. 11, 2012 7:43 pm

Ei.
Jordi, per maxivaques segur perquè jo vaig amb la superbedella de 260 kgs. La Vara pot pujar per tot arreu on aniriem (jo he fet tota la ruta també amb la BMW 1200 Adv amb mixtes), però lògicament ets el que patiria més per les llantes d'aleació (ho dic per experiència perquè jo em vaig fer els Monegros amb una Varadero com la teva). Si som pocs i no tenim pressa a ritme tranquil s´hauria de poder fer. Les mateixes pistes fetes més ràpides (en un grup de més motos i més lleugeres) crec que ja seria justet per la Vara, però haig de dir que a la sortida de Mototurisme de fa un any i mig que vam anar al Pantà de Susqueda si no recordo malament, va venir una Vara que em va deixar molt parat de com anava...

Em sembla que tu vas venir el dia de l'Ivan "el mexicà", doncs el nivell i pistes hauria de ser similar.

Pel que fa al dia, a veure si respira algú més però com més endavant més fang hi haurà, això segur (malgrat és una ruta que l'intenta evitar amb bastant èxit); per exemple, la baixada de Busa a Sant Llorenç (on hi ha un pas d'aigua allà a on han fet la foto) ara està nivell senzill, però allà la pista entrat l'hivern és cara nord i obaga i quan hi ha fang glaçat la moto grossa no ho passa massa bé. D'altra banda, al pas de la Bòfia al Port del Compte, i també a la pista del Pedraforca els hi deu quedar poc temps per ser transitables fins la primera nevada (o fins que tanquin la pista els forestals en el segon cas).

Disponibilitat (si no m'erro)

Cuco- dissabte 13, diumenge 14, (dissabte 20 o diumenge 21)
Jordi - no no ? ?
Tiramilles si si ? ?
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 11, 2012 8:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Pep1200GS » dj. oct. 11, 2012 8:19 pm

Ja m'agradaria però els caps de setmana faig de Kangur a ma mare malalta d'Alhzeimer..!!

Tingueu en compte la climatologia, poder hi haurà fang per avorrir i les supervedelles no estaran a gust..!!

Aviam si alguna vegada podem coincidir, em faria peça..!!

Pep

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Cuco » dj. oct. 11, 2012 8:28 pm

Si.
Va, ja penjo la sortida que si no se'ns passarà l'arròs. Si som colla, bé, i sino no passa res.
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 11, 2012 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Pere29 » dj. oct. 11, 2012 10:29 pm

[quote user="Caganer" post="214917"]http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3046879[/quote]

¿Aquesta es la ruta que vem fer amb vosaltres oi???

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Caganer » dj. oct. 11, 2012 10:31 pm

No pas Pere. Aquella era enduro. Aquesta és trail.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Llagasta » dv. oct. 12, 2012 8:52 am

Confirmat : de Sant Pere de Graudescales a la Crta de Berga a Sant Llorenç.... passat el Mirador dels Prisidents, molta pedra, molta pujada i quasi impossible amb Maxitrail ( juliol 2011 ) amb penumatics Trail

Jo vaig fer des de Cardona per la C-65 al Km. 61,5 ----> pista asfaltada a Sorba ---> cami al Querol ----> Santpare Vell --->La Flaquesa----> Sant Feliu de Lluelles -----> cami arran de Riera de Tantellatje ---> Desvio a Tentellatje ---->carretereta a Les escluses i Valldora ----> allà es pot anar a Sant Pere de Graudescales o a Busa --- > o seguir pista cap a la Mora --->El Cint i ja carretereta a L´Espunyola.

tinc el Track si algú el vol.

També venint de Manresa moltes pistes bones de gass cap el Cantó del Saló fins a Cardona etc. totes bones per fer amb Mxi trail.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 12, 2012 9:20 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Tiramilles » dv. oct. 12, 2012 10:31 am

Bones.

La meva disponibilitat per fer la sortida es:

Cuco- dissabte 13, diumenge 14, (dissabte 20 o diumenge 21), dissabte 27, diumenge 28.
Jordi - no no ? ?
Tiramilles no si no no si si

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: CMB » dv. oct. 12, 2012 11:05 am

[quote user="Tiramilles" post="215095"]Bones.

La meva disponibilitat per fer la sortida es:

Cuco- dissabte 13, diumenge 14, (dissabte 20 o diumenge 21), dissabte 27, diumenge 28.
Jordi - no no ? ?
Tiramilles no si no no si si[/quote]

Imatge

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Cuco » dv. oct. 12, 2012 12:01 pm

[quote user="Caganer" post="214920"]Tranquil, ara hi passa un vw pijuan[/quote]

Fins al Mirador només o també fins a dalt la carretera de Sant Llorenç - Berga ?

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Caganer » dv. oct. 12, 2012 9:56 pm

Fa unany era complicat. Ara no. El dia del track del wikiloc hi vam passar en miguel650 i jo mateix. Desde el monument a Guifre fins la ctra de Berga hi han passat les maquines per arreglar el cami. Molta terra per reomplir forats i esglaons. Cal veure ara el fang. La conclusio que vam treure aquell dia es que havien tret la gracia d' aquell tram.

Per que et facis una idea, l'han deixat mes senzilla que la pujada del poble de Peguera fins al parking dels Rasos, que es una pujada força assequible.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Pere29 » dv. oct. 12, 2012 10:08 pm

[quote user="Tiramilles" post="215095"]Bones.

La meva disponibilitat per fer la sortida es:

Cuco- dissabte 13, diumenge 14, (dissabte 20 o diumenge 21), dissabte 27, diumenge 28.
Jordi - no no ? ?
Tiramilles no si no no si si[/quote
pere29 no no no no si no

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Serra De Busa

Entrada Autor: Cuco » ds. oct. 13, 2012 7:30 pm

Vinga va, doncs el 27 que ja som 3.

Respon

Torna a “Zona Trail”