De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Spektakl
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dt. des. 04, 2012 1:42 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: Spektakl » dt. des. 04, 2012 1:51 pm

Bones!

Us passo l'enllaç a una crònica d'una ruta offroad que vam fer a l'agost. De Barcelona a El Pont de Suert offroad:

Crònica a 1001experiencias: http://www.1001experiencias.com/experiencias-inolvidables/de-barcelona-a-el-pont-de-suert-offroad/

La premisa era conseguir unir les dues localitats per camins i pistes forestals legals. Vam aconseguir un 75% del traçat offroad. A més, havia de ser apta per a gent amb no molta experiència offroad. El resultat va ser satisfactor. Val a dir que vam aprendre offroad tots i, com sempre, la realitat va superar la ficció, i les pedres del Berguedà, la sorra del Vallès i les roderes del Pirineu ens van fer guanyar moooolta experiència per lo marró ;)

Aviat els tracks

Salut!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 04, 2012 2:18 pm

Molt bona excursió.
L'aventura no existeix en el destí. Ens la creem cadascú de nosaltres en la forma d´assolir aquest objectiu ;)



Gracies per compartir-ho ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dt. des. 04, 2012 2:34 pm

Bona ruta, gracies per compartir-la. He vist que amb les GS anaveu amb "mixtes", no?

Perfecte per un justet de l'off com jo. Aviam quan m'animo.

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: VMan » dt. des. 04, 2012 2:35 pm

Molt bona ruta,el video :okcat i la musica :okcat :okcat


ja tinc feina :burrucat :burrucat :burrucat
Algu s'anima a fer-ho? :birracat :birracat
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 04, 2012 2:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: Pere29 » dt. des. 04, 2012 2:57 pm

Home veient la cantitat de rutes que entre uns i els altres em fet practicament tindriem els traks per fer una volta a Catanya aqui deixo l énllaç de Torello Viella i ens faltaria el troçet del Tarragones.


viewtopic.php?f=2&t=13363



Jo amb aquestes rutes he descubert una manera diferent de gaudir de la moto i ara per ara disfruto molt fent-les.


Felicitats per la ruta (sera qüestio de fer un intercanvi de traks, va gent del Tarragones propose-ho maneres posibles de enllaçar LLeida-Tarragona-Barcelona). :666

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: Llagasta » dt. des. 04, 2012 8:17 pm

bones rutes off !!! i aixó que diueu de les Trails...... pagues una moto i en tens dues..... tant serveixen per fregir una corbata com per planxar un ou..... :viscat
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: CMB » dt. des. 04, 2012 8:37 pm

Molt bona ruta!

Això enganxa, eh?

Spektakl
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dt. des. 04, 2012 1:42 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: Spektakl » dc. des. 05, 2012 12:32 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="221098"]Bona ruta, gracies per compartir-la. He vist que amb les GS anaveu amb "mixtes", no? [/quote]

Efectivament, excepte en Sergi que portava unes de tac, però jo per exemple anava amb les que porta la moto de serie, i la veritat, molt content ;)

[quote user="Pere29" post="221100"]Felicitats per la ruta (sera qüestio de fer un intercanvi de traks, va gent del Tarragones propose-ho maneres posibles de enllaçar LLeida-Tarragona-Barcelona). :666[/quote]

Doncs la veritat es que seria un puntàs fer la Volta a Catalunya Offroad! Ara caldria trobar una bona ruta cap al Cap de Creus i cobrir el Gironès... i ho tindriem! No es mala idea!

[quote user="CMB" post="221121"]Molt bona ruta! Això enganxa, eh?[/quote]

Moltissim!! hehe!

Gràcies pels comentaris a totes i tots. Aviat penjo el track!! Que l'estic editant per deixar-lo polit.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: Pere29 » dc. des. 05, 2012 12:53 pm

[quote user="spektakl" post="221167"][quote user="CarlesOsonaGS" post="221098"]Bona ruta, gracies per compartir-la. He vist que amb les GS anaveu amb "mixtes", no? [/quote]



[quote user="Pere29" post="221100"]Felicitats per la ruta (sera qüestio de fer un intercanvi de traks, va gent del Tarragones propose-ho maneres posibles de enllaçar LLeida-Tarragona-Barcelona). :666[/quote]

Doncs la veritat es que seria un puntàs fer la Volta a Catalunya Offroad! Ara caldria trobar una bona ruta cap al Cap de Creus i cobrir el Gironès... i ho tindriem! No es mala idea


La ruta de cap de creus fins a vielha et puc abançar que ja la tenim, ( explorada i feta.) , ens faltaria acabar de definir la ruta de Lleida fins Tarragona, i i de Tarragona direccion Barcelon i decinir per on atravessar el Barcelones..

DE Barcelona cap a cap de creus ( nosaltres no) pero ja tenim companys que ens ho tenen mes o menys controlat.

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: Raky » dc. des. 05, 2012 11:00 pm

[quote user="Pere29" post="221170"][quote user="spektakl" post="221167"][quote user="CarlesOsonaGS" post="221098"]Bona ruta, gracies per compartir-la. He vist que amb les GS anaveu amb "mixtes", no? [/quote]



[quote user="Pere29" post="221100"]Felicitats per la ruta (sera qüestio de fer un intercanvi de traks, va gent del Tarragones propose-ho maneres posibles de enllaçar LLeida-Tarragona-Barcelona). :666[/quote]

Doncs la veritat es que seria un puntàs fer la Volta a Catalunya Offroad! Ara caldria trobar una bona ruta cap al Cap de Creus i cobrir el Gironès... i ho tindriem! No es mala idea


La ruta de cap de creus fins a vielha et puc abançar que ja la tenim, ( explorada i feta.) , ens faltaria acabar de definir la ruta de Lleida fins Tarragona, i i de Tarragona direccion Barcelon i decinir per on atravessar el Barcelones..

DE Barcelona cap a cap de creus ( nosaltres no) pero ja tenim companys que ens ho tenen mes o menys controlat.[/quote]

Jo m'apunto si obres llista seré el primer ok :jajacat :jajacat Vindre amb la burreta :burrucat
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: De Barcelona A El Pont De Suert Offroad

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. des. 06, 2012 8:15 am

Bona cronica Ignasi !!!


Aquesta es la ruta que em vaig perdre :cat_vergonya , a veure si la propera ...........................
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Zona Trail”