Voltant El Montseny

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Voltant El Montseny

Entrada Autor: CMB » dv. des. 28, 2012 8:29 pm

Avui divendres, alguns 'trailerus', hem anat a fer la volta al Montseny 360º.

Val a dir que tenim molts racons espectaculars al nostre país i que val la pena aturar-si una estona.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Despres de la volta, un bon dinar a Can Net de Mosqueroles

Imatge

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 28, 2012 9:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Jordivili » dv. des. 28, 2012 9:32 pm

Caram Carles,aixo es dit i fet!!has fet la cronica molt ràpid!!Merçi per les fotos,la veritat es que el montseny dona molt de si,ja sigui per rutes ON,OFF, o trail com la d'avui,unes pistes i vistes molt maques.


Per cert vols dir que el titol no seria aixi:

[quote user="CMB" post="222884"]Avui divendres, alguns [strike]'trialerus'[/strike] Traileros, hem anat a fer la volta al Montseny 360º.
Els "Tri" fan camins de -3metres d'amplada i els "Tra" camins legals,sempre que no ens despistem.En canvi tots acabem aixi :gathering :gathering
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 28, 2012 9:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: CMB » dv. des. 28, 2012 9:39 pm

[quote user="Jordivili" post="222890"]Caram Carles,aixo es dit i fet!!has fet la cronica molt ràpid!!Merçi per les fotos,la veritat es que el montseny dona molt de si,ja sigui per rutes ON,OFF, o trail com la d'avui,unes pistes i vistes molt maques.


Per cert vols dir que el titol no seria aixi:

[quote user="CMB" post="222884"]Avui divendres, alguns [strike]'trialerus'[/strike] Traileros, hem anat a fer la volta al Montseny 360º.
Els "Tri" fan camins de -3metres d'amplada i els "Tra" camins legals,sempre que no ens despistem.En canvi tots acabem aixi :gathering :gathering[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9

Bé, de fet volia dir 'motoristes que van per muntanya legalment per camins aptes i a velocitat moderada' = TRAILERUS

Ja ho edito... :okcat

:birracat
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 28, 2012 9:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Pere29 » dv. des. 28, 2012 10:05 pm

Avui he estat tot el mati pensant en vosaltres se que a anat tot molt be, (En Lluis es un catacrak preparant rutes) quina pena no haber pogut venir, espero no perdrem la proxima.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Ra-mon » dv. des. 28, 2012 10:25 pm

Carai, carai, quina colla de motos fent pistes, quina por ... els que caminaven per aquells verals segur que s'han recordat d'algun familiar proper vostre. :b9 :b9 :b9

Les fotos de les motos colgades al mig del mar de fulles, genials !

Irenne
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dv. des. 28, 2012 3:49 am
Ubicació: Vic

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Irenne » dv. des. 28, 2012 10:42 pm

Que bonics els paisatges, amb tanta fulla.

Ara que no us hi fa patir? rodar entre tanta fullaraca? Heu d'anar amb compte, us hi podeu trobar de tot amagat sota la follaraca.

Ara que tanta fulla.. llàstima que les fulles caiguin en tarda i hi fagi tant de fred que sino.. posar-s'hi a jugar entre elles, seria genial.

No trobeu? :jajacat :jajacat

Si si a vegades estic una mica.. :sonat ho sè..

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 29, 2012 12:07 am

Que bé us ho passeu ara en aquesta època. :okcat I en ple Montseny, sense forestals. :callo

M'agrada també perquè sou un grup tancat-tancat. :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. des. 29, 2012 7:30 am

Llàstima que heu passat gana :callo , el reste sembla que ha sortit rodò :okcat :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Minino » ds. des. 29, 2012 8:17 am

:birracat No sabia que les motos son com les tòfones que les traieu del bosc que estan amagades entre les fulles ........impressionant :viscat
:okcat Bones fotos, ,,,,,,,,,,,,,,passant un dia divertit ............... :okcat
:birracat GRÀCIES :birracat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: CMB » ds. des. 29, 2012 9:34 am

[quote user="Randy-650" post="222914"]Que bé us ho passeu ara en aquesta època. :okcat I en ple Montseny, sense forestals. :callo

M'agrada també perquè sou un grup tancat-tancat. :b9[/quote]

Qui ho diu això de 'tancat', pots venir sempre que vulguis. Seràs benvingut! De fet a cada sortida que fem, ve gent nova! Potser si ens cal una mica més de presència per aqui... (Crec que aviat serà, no?)

:picant

Això si et recomanaria que no vinguis amb la Bandit, els seus 'baixos' ho lamentarien!

:burrucat
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 29, 2012 10:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Steelman » ds. des. 29, 2012 9:46 am

Bona ruta!!!
Quin bosc de fulles eh!!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Jsk » ds. des. 29, 2012 3:49 pm

[quote user="CMB" post="222930"][quote user="Randy-650" post="222914"]Que bé us ho passeu ara en aquesta època. :okcat I en ple Montseny, sense forestals. :callo

M'agrada també perquè sou un grup tancat-tancat. :b9[/quote]

Qui ho diu això de 'tancat', pots venir sempre que vulguis. Seràs benvingut! De fet a cada sortida que fem, ve gent nova! Potser si ens cal una mica més de presència per aqui... (Crec que aviat serà, no?)

:picant

Això si et recomanaria que no vinguis amb la Bandit, els seus 'baixos' ho lamentarien!

:burrucat[/quote]

Hola Carles, tinc que donar la raò en Randy. Perque no penjeu les rutes aquí al forum abans de fer-les i no un cop ja les heu fet? A alguns s'ens posen les dents llargues amb les fotos i les cróniques... :b9
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 29, 2012 4:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: CMB » ds. des. 29, 2012 5:13 pm

[quote user="Jsk" post="222959"][quote user="CMB" post="222930"][quote user="Randy-650" post="222914"]Que bé us ho passeu ara en aquesta època. :okcat I en ple Montseny, sense forestals. :callo

M'agrada també perquè sou un grup tancat-tancat. :b9[/quote]

Qui ho diu això de 'tancat', pots venir sempre que vulguis. Seràs benvingut! De fet a cada sortida que fem, ve gent nova! Potser si ens cal una mica més de presència per aqui... (Crec que aviat serà, no?)

:picant

Això si et recomanaria que no vinguis amb la Bandit, els seus 'baixos' ho lamentarien!

:burrucat[/quote]

Hola Carles, tinc que donar la raò en Randy. Perque no penjeu les rutes aquí al forum abans de fer-les i no un cop ja les heu fet? A alguns s'ens posen les dents llargues amb les fotos i les cróniques... :b9[/quote]

D'acord Josep!

:okcat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: 650X » ds. des. 29, 2012 11:54 pm

Bona sortida!! Quina llàstima haver tingut altres afers. A veure si properament en podem muntar una que a tothom l'hi quadrin les dates.

Salut...

:666 l'enveja es terrible.
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 29, 2012 11:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dg. des. 30, 2012 1:37 pm

La veritat que el Montseny, tot i tenir el parc natural amb els seus forestals i limitacions; te molt per recorrer. Jo visc a tocar i sempre el tens a ma per improvitzar una sortideta curta. Te moltes cares i racons. Una tarda tonta...collformic + pla de la calma a la posta del sol.

Segur que us ho vareu pasar molt be.

M'apunto al reste de peticions de que publiquis la ruta. I si hi ha oportunitat d'apuntar-me a una altre, millor; encara que el meu ritme off no es ràpid i em fa dubtar per no se una llosa.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: CMB » dg. des. 30, 2012 2:57 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="223040"]La veritat que el Montseny, tot i tenir el parc natural amb els seus forestals i limitacions; te molt per recorrer. Jo visc a tocar i sempre el tens a ma per improvitzar una sortideta curta. Te moltes cares i racons. Una tarda tonta...collformic + pla de la calma a la posta del sol.

Segur que us ho vareu pasar molt be.

M'apunto al reste de peticions de que publiquis la ruta. I si hi ha oportunitat d'apuntar-me a una altre, millor; encara que el meu ritme off no es ràpid i em fa dubtar per no se una llosa.[/quote]

D'acord!

De cares al bon temps i que ja no hi hagi neu a les pistes es pot organitzar una apta per fer amb les 800GS i 1200GS de la Cerdanya fins a Andorra i si s'escau arribar a la Vall d'Aran per Montgarri.

Imatge

Seria una mica la ruta off que més o menys s'havia de fer per la KDD de la Val d'Aran

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Steelman » dg. des. 30, 2012 2:59 pm

[quote user="CMB" post="223044"]
D'acord!

De cares al bon temps i que ja no hi hagi neu a les pistes es pot organitzar una apta per fer amb les 800GS i 1200GS de la Cerdanya fins a Andorra i si s'escau arribar a la Vall d'Aran per Montgarri.

[/quote]

I per les 650,i 1150, varaderos,Tiger,Transalp,Africa's,SuperTenere,KLE,CrossTourer,............ ;)

Em sembla una idea perfecte ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Charlyxt » dt. gen. 01, 2013 10:33 am

Carles gràcies per la crónica, es una bona manera de compartir- ho i recordar- ho els qui hi hem anat. Per cert aquesta nova seccio trail facilitarà que tots podem participar de properes sortides.

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Gurringo » dt. gen. 01, 2013 6:27 pm

Estic d'acord amb els que demanen que es publiquin les convocatòries de les rutes.
Crec que precisament aquesta ZONA TRAIL farà fàcil aquesta tasca. Serà formidable si es va afegint mes gent a les properes sortides.
Segur que aviat surt el proper suggeriment.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: 650X » dt. gen. 01, 2013 7:20 pm

[quote user="Gurringo" post="223225"]Estic d'acord amb els que demanen que es publiquin les convocatòries de les rutes.
Crec que precisament aquesta ZONA TRAIL farà fàcil aquesta tasca. Serà formidable si es va afegint mes gent a les properes sortides.
Segur que aviat surt el proper suggeriment.[/quote]Dit i fet... abans ho haguessis dit... :burrucat

Respon

Torna a “Zona Trail”