Voltant El Montseny

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: CMB » dg. des. 30, 2012 2:57 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="223040"]La veritat que el Montseny, tot i tenir el parc natural amb els seus forestals i limitacions; te molt per recorrer. Jo visc a tocar i sempre el tens a ma per improvitzar una sortideta curta. Te moltes cares i racons. Una tarda tonta...collformic + pla de la calma a la posta del sol.

Segur que us ho vareu pasar molt be.

M'apunto al reste de peticions de que publiquis la ruta. I si hi ha oportunitat d'apuntar-me a una altre, millor; encara que el meu ritme off no es ràpid i em fa dubtar per no se una llosa.[/quote]

D'acord!

De cares al bon temps i que ja no hi hagi neu a les pistes es pot organitzar una apta per fer amb les 800GS i 1200GS de la Cerdanya fins a Andorra i si s'escau arribar a la Vall d'Aran per Montgarri.

Imatge

Seria una mica la ruta off que més o menys s'havia de fer per la KDD de la Val d'Aran

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Steelman » dg. des. 30, 2012 2:59 pm

[quote user="CMB" post="223044"]
D'acord!

De cares al bon temps i que ja no hi hagi neu a les pistes es pot organitzar una apta per fer amb les 800GS i 1200GS de la Cerdanya fins a Andorra i si s'escau arribar a la Vall d'Aran per Montgarri.

[/quote]

I per les 650,i 1150, varaderos,Tiger,Transalp,Africa's,SuperTenere,KLE,CrossTourer,............ ;)

Em sembla una idea perfecte ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Charlyxt » dt. gen. 01, 2013 10:33 am

Carles gràcies per la crónica, es una bona manera de compartir- ho i recordar- ho els qui hi hem anat. Per cert aquesta nova seccio trail facilitarà que tots podem participar de properes sortides.

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Gurringo » dt. gen. 01, 2013 6:27 pm

Estic d'acord amb els que demanen que es publiquin les convocatòries de les rutes.
Crec que precisament aquesta ZONA TRAIL farà fàcil aquesta tasca. Serà formidable si es va afegint mes gent a les properes sortides.
Segur que aviat surt el proper suggeriment.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: 650X » dt. gen. 01, 2013 7:20 pm

[quote user="Gurringo" post="223225"]Estic d'acord amb els que demanen que es publiquin les convocatòries de les rutes.
Crec que precisament aquesta ZONA TRAIL farà fàcil aquesta tasca. Serà formidable si es va afegint mes gent a les properes sortides.
Segur que aviat surt el proper suggeriment.[/quote]Dit i fet... abans ho haguessis dit... :burrucat

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Lluismiquel » dt. gen. 08, 2013 10:39 am

Ei genial a veure si aixi s'apunta mes penya a fer sortides, a i aprofito per fer public que disposo de tots els dimarts i divendres per mi aixi que si algu coincideix ja ho sap nomes m'ho ha de dir i començar a montar sortides

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 08, 2013 1:02 pm

no l'havia vist aquesta cronica tan xula,las fotos de les fulles son espectaculars :birracat :birracat amb tanta colla tindreu que posar cruillers i tot :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Voltant El Montseny

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 08, 2013 2:22 pm

Molt gracies per compartir ruta e imatges.
M encanta veu les cares de felicitat en terreny no asfaltat. :viscat :viscat

Respon

Torna a “Zona Trail”