Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Entrada Autor: Josepmaria » dc. gen. 23, 2013 11:04 pm

Felicitats per la compra. Es una moto perfecta per fer un trail. El motor basicament es el de la F si no recordo malament, osigui que de consum deu ser bastan continguda. Veig que has canviat rapidament els neumatics i has posat tacs, com te que ser.

Fa temps que em barrina per el cap comprar alguna trail de bon veure, tipus Suzuki DR 400 Z.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Entrada Autor: CMB » dc. gen. 23, 2013 11:08 pm

[quote user="josepmaria" post="225734"]Felicitats per la compra. Es una moto perfecta per fer un trail. El motor basicament es el de la F si no recordo malament, osigui que de consum deu ser bastan continguda. Veig que has canviat rapidament els neumatics i has posat tacs, com te que ser.

Fa temps que em barrina per el cap comprar alguna trail de bon veure, tipus Suzuki DR 400 Z.[/quote]

La Suzuki és una gran moto trail, que no exigeix massa, segur que no t'he equivocaràs!

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. gen. 24, 2013 11:10 pm

Enhorabona per la nova adquisició :okcat :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Entrada Autor: Josepmaria » dv. gen. 25, 2013 10:50 am

[quote user="CMB" post="225735"][quote user="josepmaria" post="225734"]Felicitats per la compra. Es una moto perfecta per fer un trail. El motor basicament es el de la F si no recordo malament, osigui que de consum deu ser bastan continguda. Veig que has canviat rapidament els neumatics i has posat tacs, com te que ser.

Fa temps que em barrina per el cap comprar alguna trail de bon veure, tipus Suzuki DR 400 Z.[/quote]

La Suzuki és una gran moto trail, que no exigeix massa, segur que no t'he equivocaràs![/quote]

moltes gracies CMB. Fa molts anys que no surto del asfalt. Amb la ultima moto que vaig fer una mica de trail, va ser una F 650 F de 2003. La llanta 19 limitava bastant. Per aixo sempre he pensat amb una Suzuki DR. He mirat per el mercat ( es com el mercat del peix aixó de les motos) i veig que entre 2500 i 3000 euros en hi han de molt bon veure.

El que si que em passa es que trobes a faltar de quan en quan el perdret per els camins
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 25, 2013 10:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Re: Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Entrada Autor: Bertu » dv. gen. 25, 2013 11:28 am

Felicitats Llagasta, que la gaudeixis molts klms i et recullo la invitació per anar a voltar... :birracat

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Entrada Autor: Jsk » dv. gen. 25, 2013 7:32 pm

Felicitats per la nova máquina !!! :birracat
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 25, 2013 7:37 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Annarcis
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: ds. set. 24, 2011 5:41 pm
Ubicació: Girona

Re: Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Entrada Autor: Annarcis » ds. gen. 26, 2013 2:08 pm

felicitats. jo en vaig tenir una si nesesitas el manual de taller nomes has de demanar-ho, son 700M. es el mateix cd que fan servir el servei oficial BMW. salut i gassss.
Annarcis l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 26, 2013 2:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
buscant trail-enduro (suzuki drz 400s)
ex-bmw g 650 xchagenger
yamaha wr 450 f
gas gas 300
suzuki drz 400 s
gas gas pampera 250

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 26, 2013 5:32 pm

felicitper la compra,es veu novisima :birracat aquesta es una maquina ben curiosa,van descatalogar tota la gama G-X perque no es venien gaire,el preu.....las penalitzava,ara de segona ma van buscadisimes.
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Aprofito Per Presentar La Meva Nova Nena

Entrada Autor: Llagasta » dg. gen. 27, 2013 7:39 pm

[quote user="Annarcis" post="225999"]felicitats. jo en vaig tenir una si nesesitas el manual de taller nomes has de demanar-ho, son 700M. es el mateix cd que fan servir el servei oficial BMW. salut i gassss.[/quote]

moltes gracies annarcis......també tinc el CD :okcat
de moment l´unica pega que hi tingut: Un Reventón a darrera !!! :foracat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 27, 2013 7:41 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “Zona Trail”