BMW ¿adeu A Husqvarna?

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fazer i Nina » dj. gen. 31, 2013 9:15 am

Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2013 9:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fjodor » dj. gen. 31, 2013 9:19 am

Mireu, per mi ja va ser estrany que BMW estigués lligada a HVA. De fet, no l'he identificat MAI amb BMW, ni tenen res a veure.
HVA sempre ha sigut i serà la marca de motos de muntanya que quan era petit em flipaven, doncs aqui en corrien ben poques... igual que les KTM.

Coll***.. només faltaria ara que KTM se la quedés... bé, per l'únic que s'ha de patir és per la feina de la gent que hi treballa, que esperem que se la quedi qui se la quedi, segueixin fent bones motos!! :okcat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: 650X » dj. gen. 31, 2013 9:32 am

[quote user="Fjodor" post="226495"]Mireu, per mi ja va ser estrany que BMW estigués lligada a HVA. De fet, no l'he identificat MAI amb BMW, ni tenen res a veure.
HVA sempre ha sigut i serà la marca de motos de muntanya que quan era petit em flipaven, doncs aqui en corrien ben poques... igual que les KTM.

Coll***.. només faltaria ara que KTM se la quedés... bé, per l'únic que s'ha de patir és per la feina de la gent que hi treballa, que esperem que se la quedi qui se la quedi, segueixin fent bones motos!! :okcat[/quote]

Segons aquest article que ha penjat Fazer i Nina... http://www.motoworld.es/actualidad/industria/stefan-pierer-cambia-ktm-por-husqvarna.html l'adquisició de Hva per Ktm no existiria mai, a partir d'ara hauràs d'anar amb turbàn (això si.. de color taronja...) ja que el principal accionista de ktm, passaría a ser Bajaj :sonat

Imatge
Del pita pita del... :orquestra


...uiiii quin merder que hi haurà... :callo
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2013 9:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Jordivili » dj. gen. 31, 2013 9:35 am

Sembla que es una cadena pero ara es Parla que Bajaj agafa el control de KTM i el fins ara president deKTM Stefa Pierer amb la venta de les seves accions de KTM,compra Husqvarna,quim merder tot plegat.Ja es veurà cap on van els tiros

Pierer compra husqvarna
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2013 9:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fazer i Nina » dj. gen. 31, 2013 9:39 am

[youtube]TeaixRv53eg[/youtube]



Vaya no surt el video :cat_vergonya
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2013 9:50 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: 650X » dj. gen. 31, 2013 9:51 am

[quote user="Fazer i Nina" post="226501"]

Vaya no surt el video :cat_vergonya[/quote]

arreglat... ;)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 31, 2013 10:04 am

com diuen ........zapatero a tus zapatos............l'article no diu que KTM es quedi HVA ,sino que el que ha portat KTM a dalt de tot es el que compra HVA.
son bones motos,pero la mala fama que tenen per la desastrosa distribucio que s'ha fet fins ara d'aquesta marca es lo que costa que arranqui,fet que demostra que un mal servei posvenda enfonsa al mes pintat :foracat :foracat els que s'ho quedin que tinguin sort.
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fjodor » dj. gen. 31, 2013 10:04 am

M'encanta el menjar hindú! :okcat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 31, 2013 10:08 am

[quote user="Fjodor" post="226514"]M'encanta el menjar hindú! :okcat[/quote]

que n'ets de picant :b9 :b9 :b9
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fjodor » dj. gen. 31, 2013 10:13 am

...especiat, diria jo.. fixa't que la moto la tinc color butano!!!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 31, 2013 10:38 am

Doncs, i ojalà m'equivoqui, però amb totes aquestes compra-vendes em temo el pitjor:

-El principi de la fi de KTM.

Per molts seguidors que tingui i que tot i que sigui de les poques marques que han obtingut més beneficis el 2012 respecte el 2011, si a Can KTM no mana en Mr. Pierer, que sap què és el que volen els usuaris de veritat, malament. :foracat

De Husqvarna, que va passar de ser una marca puntera en OFF i en rallys d'asfalt arreu del món ( mítica la 610 dels 90'!), a mig desaparèixer i tornar a ser reflotada per BMW, que tot i fallar en recanvis i concessionaris està treient molt bons models. Té una gamma OFF molt efectiva, i en carretera una Nuda, que porto temps volent-la provar i és impossible, que és un tro. Efectiva, ràcing, lleugera i potenta.

No acabarà mai d'arrencar Husqvarna a aquest pas, la veritat.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fjodor » dj. gen. 31, 2013 10:44 am

Vols dir que KTM acabara fent motocarros taronges per circular per Calcuta i Bombai???? :cat_vergonya

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 31, 2013 11:32 am

T'imagines un motocarro taronja 110 CC 2t? :boig :boig :boig
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fjodor » dj. gen. 31, 2013 11:35 am

...
M'imagino un motocarro amb el motor de la RC8, amb 150 tatanus i rodes de tacs per les pistes que pujen a l'Anapurna... :burrucat :burrucat :burrucat

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Ieie » dj. gen. 31, 2013 12:22 pm

Odío aquests comglomerats de vàries marques en una de sola. Cuan t'absorveixen... ja l'has cagada!
Per a mi, és una bona nova. Una casa tant vella com Husqvarna es no es mereix ser "segona marca" de ningú, ni de BMW.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: CMB » dv. feb. 01, 2013 10:45 pm

Carai, quins moviments...

http://motos.coches.net/noticias/husqvarna/bmw_vende_husqvarna/

http://www.bloomberg.com/news/2013-01-31/bmw-to-sell-husqvarna-motorbike-brand-to-focus-on-city-transport.html

...

Ara que hi penso , seran cosines algunes de les que estan per aqui Hva-Ktm, jejejeje

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 01, 2013 10:53 pm

El què està xlar és que les HVA portaran motor KTM.... :burrucat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 03, 2013 2:05 am

Doncs a mi després de re-llegir els articles no em queda clar que Bajaj es quedi amb el 51% de Pierer. Tinc dubtes raonables...

I posats a donar una mica més de morbo al assumpte... i si BMW es quedés amb aquest 51% de Pierer?? :caçador :caçador :caçador :boig :boig :boig :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :patada :patada :patada :Skull :Skull :Skull :Skull

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: CMB » dg. feb. 03, 2013 9:56 am

[quote user="650X" post="226809"]Doncs a mi després de re-llegir els articles no em queda clar que Bajaj es quedi amb el 51% de Pierer. Tinc dubtes raonables...

I posats a donar una mica més de morbo al assumpte... i si BMW es quedés amb aquest 51% de Pierer?? :caçador :caçador :caçador :boig :boig :boig :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :patada :patada :patada :Skull :Skull :Skull :Skull[/quote]

Jo no m'he rellegit l'article, només llegit una vegada, però més aviat semblava que posava que Pierer tenia diferencies amb l'altra soci Bajaj. I com que ell disposa de moltes empreses de components que poden ser proveïdors d'una marca d'enduro, doncs què millor que tenir una marca de motos que t'asseguri que algú t'els compra, no?

Podria ser que el tema anés més per aquí. Això es veurà amb els propers moviments de ktm respecte als components que porti la moto i quins son els proveïdors.
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 03, 2013 9:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fjodor » dg. feb. 03, 2013 5:32 pm

Que fotin el que vulguin, per mi com si PEGASO vol comprar, pero que les motos les fotin iguales i no canviin de filosofia...

Respon

Torna a “Zona Trail”