BMW ¿adeu A Husqvarna?

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: CMB » dv. feb. 01, 2013 10:45 pm

Carai, quins moviments...

http://motos.coches.net/noticias/husqvarna/bmw_vende_husqvarna/

http://www.bloomberg.com/news/2013-01-31/bmw-to-sell-husqvarna-motorbike-brand-to-focus-on-city-transport.html

...

Ara que hi penso , seran cosines algunes de les que estan per aqui Hva-Ktm, jejejeje

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 01, 2013 10:53 pm

El què està xlar és que les HVA portaran motor KTM.... :burrucat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 03, 2013 2:05 am

Doncs a mi després de re-llegir els articles no em queda clar que Bajaj es quedi amb el 51% de Pierer. Tinc dubtes raonables...

I posats a donar una mica més de morbo al assumpte... i si BMW es quedés amb aquest 51% de Pierer?? :caçador :caçador :caçador :boig :boig :boig :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :patada :patada :patada :Skull :Skull :Skull :Skull

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: CMB » dg. feb. 03, 2013 9:56 am

[quote user="650X" post="226809"]Doncs a mi després de re-llegir els articles no em queda clar que Bajaj es quedi amb el 51% de Pierer. Tinc dubtes raonables...

I posats a donar una mica més de morbo al assumpte... i si BMW es quedés amb aquest 51% de Pierer?? :caçador :caçador :caçador :boig :boig :boig :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :patada :patada :patada :Skull :Skull :Skull :Skull[/quote]

Jo no m'he rellegit l'article, només llegit una vegada, però més aviat semblava que posava que Pierer tenia diferencies amb l'altra soci Bajaj. I com que ell disposa de moltes empreses de components que poden ser proveïdors d'una marca d'enduro, doncs què millor que tenir una marca de motos que t'asseguri que algú t'els compra, no?

Podria ser que el tema anés més per aquí. Això es veurà amb els propers moviments de ktm respecte als components que porti la moto i quins son els proveïdors.
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 03, 2013 9:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fjodor » dg. feb. 03, 2013 5:32 pm

Que fotin el que vulguin, per mi com si PEGASO vol comprar, pero que les motos les fotin iguales i no canviin de filosofia...

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 03, 2013 6:12 pm

[quote user="Fjodor" post="226830"]Que fotin el que vulguin, per mi com si PEGASO vol comprar, pero que les motos les fotin iguales i no canviin de filosofia...[/quote]

No crec que la canviïn. Com has de saber KTM té una clientela que busca un producte que pràcticament cap altre marca els hi pot oferir, i per això té l'èxit que té. Si canvien de filosofia i volen fer motos més comercials, per tal de vendre més, corren el perill de cagar-la. Oite què ha passat amb la RC8 volent-se introduir al món de les motos de carretera....

Suposo que a partir d'això van decidir fer com sempre, motos pures i dures per homes durs i purs. Gent que sap què busca i què pot oferir-li la marca.
I de moment la marca ha respós. Continuarà responent? Bona pregunta, oi?........
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Fjodor » dg. feb. 03, 2013 6:17 pm

motos pures i dures per homes durs i purs



:cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Gurringo » dt. feb. 05, 2013 12:36 pm

Caram, quin embolic.

Sembla ser que la conclusió final es que el soci principal (i ànima) de KTM es ven la seva participació per quedar-se Husqvarna...
Penso que això pot reforçar aquesta i segurament sense empobrir la austríaca, que està prou consolidada a tots nivells. Pot ser bo... més competència sempre dona com a resultat millor oferta pel consumidor.

A nivell de distribució i post-venda aquí, penso que no ha de canviar res, ja que l'anterior importador, Motos Bordoy, ha continuat fent mes o menys el mateix en aquesta època de dependència de BMW. El que si haurien de fer es millorar la xarxa i el servei, es clar. El que queda una mica estrany ara mateix son els models actuals, la Nuda i les Terra i Strada amb motor BMW...

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: CMB » dt. feb. 05, 2013 1:49 pm

[quote user="Fjodor" post="226835"] motos pures i dures per homes durs i purs



:cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya[/quote]

Imatge

:birracat :idea
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2013 1:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: CMB » dt. feb. 05, 2013 1:57 pm

[quote user="Gurringo" post="227011"]Caram, quin embolic.

Sembla ser que la conclusió final es que el soci principal (i ànima) de KTM es ven la seva participació per quedar-se Husqvarna...
Penso que això pot reforçar aquesta i segurament sense empobrir la austríaca, que està prou consolidada a tots nivells. Pot ser bo... més competència sempre dona com a resultat millor oferta pel consumidor.

A nivell de distribució i post-venda aquí, penso que no ha de canviar res, ja que l'anterior importador, Motos Bordoy, ha continuat fent mes o menys el mateix en aquesta època de dependència de BMW. El que si haurien de fer es millorar la xarxa i el servei, es clar. El que queda una mica estrany ara mateix son els models actuals, la Nuda i les Terra i Strada amb motor BMW...[/quote]

Segurament hi haurà un acord entre Husqvarna i BMW, no? Inclús pot ser-hi de possible fabricació d'una enduro per a BMW. A veure al temps...

Salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 05, 2013 2:05 pm

[quote user="CMB" post="227013"]

Segurament hi haurà un acord entre Husqvarna i BMW, no? Inclús pot ser-hi de possible fabricació d'una enduro per a BMW. A veure al temps...

[/quote]

No crec! :nonocat

Vols dir que BMW no en va tenir prou amb el fiasc de de la G450X?

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: Gurringo » dt. feb. 05, 2013 2:11 pm

[quote user="CMB" post="227013"]

Segurament hi haurà un acord entre Husqvarna i BMW, no? Inclús pot ser-hi de possible fabricació d'una enduro per a BMW. A veure al temps...

Salut[/quote]


Igual Husqvarna recupera la nostre TE630!. Em consta que encara es una moto buscada, i a la web de Husqvarna Italia (que es el pais on es fabrica, no ho oblidem) encara la tenen en catàleg.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: BMW ¿adeu A Husqvarna?

Entrada Autor: CMB » dt. feb. 05, 2013 2:17 pm

[quote user="Gurringo" post="227016"][quote user="CMB" post="227013"]

Segurament hi haurà un acord entre Husqvarna i BMW, no? Inclús pot ser-hi de possible fabricació d'una enduro per a BMW. A veure al temps...

Salut[/quote]


Igual Husqvarna recupera la nostre TE630!. Em consta que encara es una moto buscada, i a la web de Husqvarna Italia (que es el pais on es fabrica, no ho oblidem) encara la tenen en catàleg.[/quote]

Això estaria molt bé!

Molts pensem que aquest és el concepte trail que agrada a molta gent!

Respon

Torna a “Zona Trail”