Enduro , Trail, .....

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: CMB » dc. feb. 06, 2013 9:08 am

[quote user="STELVIO 00" post="227107"]No deixa de ser curios que entre els que hi enteneu no us poseu d´acord, imagina els que no hi entenem :callo[/quote]

Val, acabes de definir una cinquena variable a l'equació! :callo
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 06, 2013 9:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 06, 2013 9:30 am

Sou uns anats de l'olla de coll***... :holacat :holacat :holacat :holacat

El tipus de moto crec que és el que jo he definit... l'ús li dóna cascú el que vol, exemple aquesta R1 corrent a l'Ezberg Rodeo...

Imatge

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Josepmaria » dv. feb. 15, 2013 9:00 pm

Hola nois,

Fa dies que estic una mica perdut, entre feina i cursos....

El post em va al "pel". Ja fa dies que vaig comentar que tenia pensat d'afagir una moto de trail....enduro.... ( el dilema de l'Steelman ve al pel) al meu "parc" movil, je je je

Vull fer pistes basicament, pero be, com tots sabem el terreny tart o dora es complica una mica, Te que se una moto de segona má, que estigui ben sencera i preu assequible. Osigui 2004 en endarrera.Vaig comensar pensant en una XR...TTR, inclus XT. Reduim pes.... Una DR400S... meees. una E.... mes de potencia... WR...250...mooolta mes 450.... , ostres , pero les WR son molt cares de manteniment i costa molt trobar-ne alguna entradeta en anys que estigui sencera.... en aquest punt ja em sortia fum del cap.......

Dema vaig a Manlleu a veuren una, pero no se, no ho tinc massa clar.


s'accepten consells je je je

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: CMB » ds. feb. 16, 2013 5:16 pm

[quote user="josepmaria" post="228261"]Hola nois,

Fa dies que estic una mica perdut, entre feina i cursos....

El post em va al "pel". Ja fa dies que vaig comentar que tenia pensat d'afagir una moto de trail....enduro.... ( el dilema de l'Steelman ve al pel) al meu "parc" movil, je je je

Vull fer pistes basicament, pero be, com tots sabem el terreny tart o dora es complica una mica, Te que se una moto de segona má, que estigui ben sencera i preu assequible. Osigui 2004 en endarrera.Vaig comensar pensant en una XR...TTR, inclus XT. Reduim pes.... Una DR400S... meees. una E.... mes de potencia... WR...250...mooolta mes 450.... , ostres , pero les WR son molt cares de manteniment i costa molt trobar-ne alguna entradeta en anys que estigui sencera.... en aquest punt ja em sortia fum del cap.......

Dema vaig a Manlleu a veuren una, pero no se, no ho tinc massa clar.


s'accepten consells je je je[/quote]

Hola

XR, amb l'arrencada a pedal jo la descartaria si o si.

DRZ 400, S o E, hi ja força mercat, alguna trobaras que estigui bé!

WR, ho descartaria per ser enduro. La 250 serà molt justa en enllaços per asfalt, que sempre hi son quan acabes la ruta a 70 km de casa, per exemple. La 450 és pota negre, però pels anys que comentes dificlment en torbaras una que estigui bé!

Les yamahas TTR o XT poden ser bones candidates a començar

Quina moto vas a veure a Manlleu?

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Llebra » ds. feb. 16, 2013 7:15 pm

Si bàsicament vols fer pistes, ja tens una moto per carretera, i la vols fiable, jo buscaria Xt, Domingator, Bmw f 650...
Quan el terreny es trenca, arriben a tot arreu (més tard que una enduro, sí...), són fiables a parir, poc manteniment (la bmw no ho sé), quan has de fer l'enllaç per carretera ho pots fer més o menys dignament...

Que tens un remolc, llavors potser més petita i juganera, una DR 400. Que t'és igual arrancar a patada, que sigui toveta, però indestructible, una Xt 350 (jo en tinc una amb 25 anyets i només he canviat pneumàtics, transmissió i un escapament). Però no la vull vendre, no em malinterpretis :nonocat

Que t'escalfes ràpid, doncs no busquis compromisos i agafa una enduro...

A que t'ho he acabat de complicar ?? :sorry :sorry (la intenció era bona, he, he...)

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Josepmaria » ds. feb. 16, 2013 7:40 pm

[quote user="CMB" post="228302"][quote user="josepmaria" post="228261"]Hola nois,

Fa dies que estic una mica perdut, entre feina i cursos....

El post em va al "pel". Ja fa dies que vaig comentar que tenia pensat d'afagir una moto de trail....enduro.... ( el dilema de l'Steelman ve al pel) al meu "parc" movil, je je je

Vull fer pistes basicament, pero be, com tots sabem el terreny tart o dora es complica una mica, Te que se una moto de segona má, que estigui ben sencera i preu assequible. Osigui 2004 en endarrera.Vaig comensar pensant en una XR...TTR, inclus XT. Reduim pes.... Una DR400S... meees. una E.... mes de potencia... WR...250...mooolta mes 450.... , ostres , pero les WR son molt cares de manteniment i costa molt trobar-ne alguna entradeta en anys que estigui sencera.... en aquest punt ja em sortia fum del cap.......

Dema vaig a Manlleu a veuren una, pero no se, no ho tinc massa clar.


s'accepten consells je je je[/quote]



Hola

XR, amb l'arrencada a pedal jo la descartaria si o si.

DRZ 400, S o E, hi ja força mercat, alguna trobaras que estigui bé!

WR, ho descartaria per ser enduro. La 250 serà molt justa en enllaços per asfalt, que sempre hi son quan acabes la ruta a 70 km de casa, per exemple. La 450 és pota negre, però pels anys que comentes dificlment en torbaras una que estigui bé!

Les yamahas TTR o XT poden ser bones candidates a començar

Quina moto vas a veure a Manlleu?[/quote]


Hola !! ei, gracies per els consells. Dos a Manlleu he vist una WR 450 2003. La sorpresa a estat en el bon estat en la esta. Es una moto que no ha fet gens de enduro,, No te la mes minima marca o "cicatriu " tipica del enduro. La moto portaba molt tems parada. Ha arrancat a la primera, tan amb l'arranc electric com despres a patada. La veritat, una moto que inspira confiança i el noi que la ven, tambe, sincerament. Te una KTM Adventur i no te pro tems ni per sortir amb la Adventur, imagina amb la WR. La pega esta en el preu. Ell en demana 2800 que es poden convertir en 2600. Jo per una enduro de 10 anys, contant que esta molt be, penso que 2000.... 2100, pero mes no es pot pagar.
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2013 7:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Josepmaria » ds. feb. 16, 2013 7:45 pm

[quote user="Llebra" post="228319"]Si bàsicament vols fer pistes, ja tens una moto per carretera, i la vols fiable, jo buscaria Xt, Domingator, Bmw f 650...
Quan el terreny es trenca, arriben a tot arreu (més tard que una enduro, sí...), són fiables a parir, poc manteniment (la bmw no ho sé), quan has de fer l'enllaç per carretera ho pots fer més o menys dignament...

Que tens un remolc, llavors potser més petita i juganera, una DR 400. Que t'és igual arrancar a patada, que sigui toveta, però indestructible, una Xt 350 (jo en tinc una amb 25 anyets i només he canviat pneumàtics, transmissió i un escapament). Però no la vull vendre, no em malinterpretis :nonocat

Que t'escalfes ràpid, doncs no busquis compromisos i agafa una enduro...

A que t'ho he acabat de complicar ?? :sorry :sorry (la intenció era bona, he, he...)[/quote]

je je je, va , fem tractes, que en vols de la XT 350.....

Vaig tindre una F 650 GS de 2003. Vaig fer una mica de piestes, pero sincerament la trovaba una mica pesada, i la llanta 19...

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Llebra » ds. feb. 16, 2013 9:36 pm

[quote user="josepmaria" post="228323"]
je je je, va , fem tractes, que en vols de la XT 350.....

Vaig tindre una F 650 GS de 2003. Vaig fer una mica de piestes, pero sincerament la trovaba una mica pesada, i la llanta 19...[/quote]

Ja veig que vas cap a les enduro , i fora mitges tintes, he, he... Havent tingut la f 650 ja saps com són, però una Xt amb tacos sempre es portarà millor per off, si aquesta XR no acaba caient. Però jo també la trobo carota.

I de la meva entranyable Xt 350, ni mirar-la :666 , que portem molts anys junts, i ja és amor verdader... :herat :mrgreen: :mrgreen:
N'han passat moltes entre mig, però la 350 sempre té un racó al garatge (i m'aguanta les infidelitats)...

Abans em vendré la 600 o la Silver Wing, ja veuràs...
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Josepmaria » ds. feb. 16, 2013 9:53 pm

[quote user="Llebra" post="228342"][quote user="josepmaria" post="228323"]
je je je, va , fem tractes, que en vols de la XT 350.....

Vaig tindre una F 650 GS de 2003. Vaig fer una mica de piestes, pero sincerament la trovaba una mica pesada, i la llanta 19...[/quote]

Ja veig que vas cap a les enduro , i fora mitges tintes, he, he... Havent tingut la f 650 ja saps com són, però una Xt amb tacos sempre es portarà millor per off, si aquesta XR no acaba caient. Però jo també la trobo carota.

I de la meva entranyable Xt 350, ni mirar-la :666 , que portem molts anys junts, i ja és amor verdader... :herat :mrgreen: :mrgreen:
N'han passat moltes entre mig, però la 350 sempre té un racó al garatge (i m'aguanta les infidelitats)...

Abans em vendré la 600 o la Silver Wing, ja veuràs...[/quote]


Hi ha una TTR 600 de 2002 a Igualada, esta impecable, pero es d'arranc a patada... :picant

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Llebra » dg. feb. 17, 2013 1:24 pm

Home, jo me n'he cansat d'arrancar a patada, peró només en fred. Quan feia dos, tres, o :sorry :sorry més mesos que no l'arrancava (la 350), costava un web... però als dos minuts de funcionar, ja arranca cada vegada a la primera. Si aquesta TTR arranca bé, cony, és per pensar-s'ho, que una elèctrica si no l'engegues sovint, potser et quedes sense bateria, i les de patada aquest problema no el tenen...

Jo no sé encara si l'agafava poc per no haver d'arrancar-la el primer moment, o li costava d'arrancar per que l'agafava cada tants mesos... El que sé és que tenint botonet elèctric a la 600, ara l'agafo cada setmana. De fet, potser sí que la tornaria a agafar amb botonet màgic, que la cama ja té 45 anys i la vull conservar, he, he...

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Josepmaria » dl. feb. 25, 2013 10:58 pm

[quote user="STELVIO 00" post="227107"]No deixa de ser curios que entre els que hi enteneu no us poseu d´acord, imagina els que no hi entenem :callo[/quote]

Jo soc dels que no hi entenc ni papa, tot just ara mi possare una mica amb la Beta Alp. Ganes no m'en falten, crec que es la varian motera que em faltaba i que curiosament a mida que em faig gran ( no de mides ) dons em crida mes.

Aixi dons, entre que soc talla S, no domino el tema i l'unic que puc posar son ganes, m'he decidit per una moto que no es ni carn ni peix, un entremig... :burrucat

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Llebra » dt. feb. 26, 2013 6:50 pm

Doncs a veure si la veiem el dia 9 !! És una moto que m'havia mirat molt per substituïr la 350, però mai vaig acabar de fer el pas.

:birracat :birracat

Avatar de l’usuari
Miguel650
Presentats
Entrades: 48
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 1:58 am
Ubicació: Granollers

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Miguel650 » dc. feb. 27, 2013 9:16 pm

[quote user="Josepmaria" post="228322"] ... Dos a Manlleu he vist una WR 450 2003. La sorpresa a estat en el bon estat en la esta. Es una moto que no ha fet gens de enduro,, No te la mes minima marca o "cicatriu " tipica del enduro. La moto portaba molt tems parada. Ha arrancat a la primera, tan amb l'arranc electric com despres a patada. La veritat, una moto que inspira confiança i el noi que la ven, tambe, sincerament. Te una KTM Adventur i no te pro tems ni per sortir amb la Adventur, imagina amb la WR. La pega esta en el preu. Ell en demana 2800 que es poden convertir en 2600. Jo per una enduro de 10 anys, contant que esta molt be, penso que 2000.... 2100, pero mes no es pot pagar.[/quote]

No entraré a valorar el preu, però si la WR de la que parles és la del Caganer, està molt ben cuidada.

Sobre el tema del fil, només diré que el que jo faig l'anomeno Tranki-Trail: vaig al meu ritme, xino-xano (ni la moto ni jo estem per carreres), fugint de les pistes massa fàcils, gaudint dels camins una mica trencats però sense jugar-m'hi el físic ni la integritat de la moto. M'agraden les rutes llargues, de tot el dia, que incloguin miradors, monuments i racons macos i parar a fer fotos.

I tot això ho faig amb la moto que tinc, un ferro vell i pesant que porta unes suspensions massa curtes i roda de 19" davant.

Això és Slow-Trail? Easy-Trail? Tourist-Trail? Per mi, Tranki-Trail.

Salut.
Miguel650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 27, 2013 9:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Enduro , Trail, .....

Entrada Autor: Josepmaria » dc. feb. 27, 2013 10:11 pm

[quote user="Miguel650" post="229473"][quote user="Josepmaria" post="228322"] ... Dos a Manlleu he vist una WR 450 2003. La sorpresa a estat en el bon estat en la esta. Es una moto que no ha fet gens de enduro,, No te la mes minima marca o "cicatriu " tipica del enduro. La moto portaba molt tems parada. Ha arrancat a la primera, tan amb l'arranc electric com despres a patada. La veritat, una moto que inspira confiança i el noi que la ven, tambe, sincerament. Te una KTM Adventur i no te pro tems ni per sortir amb la Adventur, imagina amb la WR. La pega esta en el preu. Ell en demana 2800 que es poden convertir en 2600. Jo per una enduro de 10 anys, contant que esta molt be, penso que 2000.... 2100, pero mes no es pot pagar.[/quote]

No entraré a valorar el preu, però si la WR de la que parles és la del Caganer, està molt ben cuidada.

Sobre el tema del fil, només diré que el que jo faig l'anomeno Tranki-Trail: vaig al meu ritme, xino-xano (ni la moto ni jo estem per carreres), fugint de les pistes massa fàcils, gaudint dels camins una mica trencats però sense jugar-m'hi el físic ni la integritat de la moto. M'agraden les rutes llargues, de tot el dia, que incloguin miradors, monuments i racons macos i parar a fer fotos.

I tot això ho faig amb la moto que tinc, un ferro vell i pesant que porta unes suspensions massa curtes i roda de 19" davant.

Això és Slow-Trail? Easy-Trail? Tourist-Trail? Per mi, Tranki-Trail.

Salut.[/quote]



Siii, es la del Caganer, el Manel. La moto esta impecable, inspira tota la confiança, igual que el Manel, un noi maquissim. No es troben WR 450 amb 10 anys tan ben cuidades. La moto portaba dies parada i va arrancar a la primera. A mes la moto te alguns extres, dos jocs sencers de plastica el Akaprovic mes el tub de serie, i alguna cosa mes. Per mi per ser sincer la vaig veure massa moto.

Pero per el que busqui una enduro pura i dura, es una oportunitat.

Per cert avui ens hem enviat uns correus el Manel i jo, li he dit que si baixa amb la KTM Adventure per el penedes, que no deixi de dir-ho. A veure si algun dia coincidim Miquel.
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 27, 2013 10:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “Zona Trail”