Busco Opinions I Consells

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Jsk » dg. feb. 17, 2013 11:40 am

Hola, com sabeu, fa díes que estic donant voltes a això de cambiar les gomes de la KLE.

En principi tinc un presupost del taller que vaig habitualment de uns Continental tkc80 que surten per 233€
Ja que la economía no está per grans disbauxes i que el neumátic que porto al davant (michelin Sirac) deu portar com a molt 3000km. havia pensat en cambiar nomès el de darrera.
Pregunto...Es aconsellable anar amb tacs al darrere i al davant no?
Abusant de la vostra sabiduría, també voldría preguntar, si algú sap una botiga física on comprar un joc de palanques per cambiar els neumátics en cas de reventón, ja que en moltes sortides veig que a un o altre l'hi toca el rebre.
MERCI.
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 17, 2013 11:52 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 17, 2013 8:26 pm

Home, tacs al darrera I al davant no.... :nonocat

Que diguis tacs al davant I al darrera no, val. Si t'agrada derrapar constsntment sols, eh?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: CMB » dg. feb. 17, 2013 9:30 pm

Exacte, en Randy té raó!

Munta un estil més similar al davant i al darrera. Inclús podries estirar-te a alguna cosa més offroad, que és l'ús que en fas a la KLE, oi?

Pel que fa a les palanques, diria que Olympia en tenen. Darrera el parc de bombers de Girona

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Fjodor » dg. feb. 17, 2013 9:49 pm

Munta un estil més similar al davant i al darrera. Inclús podries estirar-te a alguna cosa més offroad, que és l'ús que en fas a la KLE, oi?

+1
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 17, 2013 9:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Pere29 » dg. feb. 17, 2013 10:22 pm

El tkc es del neumaticas mes cars crec que seria millor muntar alguna cosa mes economica pero muntar devant i derrera.

Per exemple el mitas per 150 euros aprox muntaries el joc
http://www.neumaticos-pneus-online.es/m ... ieux_notes

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 17, 2013 11:29 pm

Totalment d'acord amb els comentaris anteriors, els tkc80 son els tacs asfàltics més cars que en contrapartida et donen una molt bona qualitat de rodada per asfalt i una duració més que acceptable per ser tacs. Però tenint la varadero i la kle jo aniria a Mitas e..., metzeler karoo, heidenau k60 que et donaràn més prestacions Off i per menys preu. :okcat

Muntar tacs a darrera i mixtes es davant es un mal negoci... :foracat

Salut!

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Tiramilles » dl. feb. 18, 2013 1:08 pm

Si tens 2 motos i aquesta només serà per fer sortides trail jo muntaria:

-Michelin T63
-Mitas E-09
-Pirelli Mt-21

Són neumatics trail que permeten anar força be per carretera i per off-road fincionen molt millor que uns mixtes.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: 650X » dl. feb. 18, 2013 4:20 pm

M'oblidava d'un consell... canvia de taller i mira a altres llocs. Un joc de tkc 80 posat a casa des de pneusonline pot valer 180-190€, com a molt, un taller hauria de cobrar entre 10 i 15€ per roda al muntar-ho.

Salut

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Jsk » dl. feb. 18, 2013 6:00 pm

Merci per les vostres aportacions. La meva idea, abans d'anar al taller, ja era de posar uns Mitas o uns T-63 o uns Karoo. Però ja que tinc la intenció de comprar les palanques, doncs ja m'ho faré jo mateix i així de passada n'aprenc.

Enric, el preu del taller, euro amunt o avall ja es força això. El que no em va convèncer és que havia de ser, si o si, els tkc80.

De totes maneres acabo d'encarregar els Mitas E09 per web.
Salut :birracat
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 18, 2013 10:14 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dl. feb. 18, 2013 10:34 pm

Ja se que arribo tatd pero ja posats dirvos que jo no he pagat mes de 160 euros per un joc de tkc80 que per cert m'han anat sempre molt be a la katy.

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Ximetric » dt. feb. 19, 2013 7:03 pm

De les 3 que cita en Tiramilles, independentment del grip en asfalt, quina creieu que té el millor rendiment en duració?, vaja, que quines duren més.
També he trobat que per duració algú recomena aquesta combinació: Michelin Desert davant, Bridgestone ED12 darrera.
Parlo però en mides més petites, 90/90 21 i 130/100 18
Salut !
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Tiramilles » dc. feb. 20, 2013 9:18 am

[quote user="Ximetric" post="228627"]De les 3 que cita en Tiramilles, independentment del grip en asfalt, quina creieu que té el millor rendiment en duració?, vaja, que quines duren més.
També he trobat que per duració algú recomena aquesta combinació: Michelin Desert davant, Bridgestone ED12 darrera.
Parlo però en mides més petites, 90/90 21 i 130/100 18
Salut !
Ximet Ric[/quote]

Hola.
Jo la Pirelli no l'he provat, de les altres dues si fa no fa, però diria que una mica més la Mitas.
Si tan te fa el grip en asfalt sempre pots muntar la Mitas E-09 DAKAR, que es molt dura i aguanta molt, ara per asfalt moll o fred es un desastre.

La combinació que dius es bona, però molt més off-road, no aniras tan be per carretera. A mes el desert val bastant (uns 100 euros).

Jo ara mateix tinc un joc de desert i van bé, però no crec que valgui la pena pagar el que en demanen.

Estc pensant de muntar un E-09 al darrera i a davant muntar alguna cosa més off-road (p.ex. Metzeler Unicross) ja que quan fas pistes i es compliquen una mica (fang) agraeixes i molt un neumatic més off-road tot i que vagin mes malament per carretera.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: 650X » dc. feb. 20, 2013 10:26 pm

Totalment d'acord amb l'Unicross metzeler, amb mida 90-90/21 dona un rendiment més que acceptable en pista, no es un pneumatic d'enduro 100% però va molt bé i dona molta confiança en off. Per asfalt va bé i no fa coses rares, jo el tinc al 50% i porta 4000km i es baratet. 65-70€ si no em falla la memòria. Per fer trail es molt polivalent. Jo, a no ser que vulgui fer coses rares repetiré :-) salut

PD:merda de mòvils... :callo
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 20, 2013 10:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Jsk » dv. feb. 22, 2013 10:37 pm

Hola, torno a rependre el fil per que tinc un altra consulta per fer-vos. :SOS Avui m'han arribat els neumátics Mitas E09; el de davant és el que havía demanat ( 90/90-21 TT 54T) però el de darrera (130/80-17 TL 65T Dakar).---jo havia demanat el normal--- El model Dakar he llegit per internet que és més dur que el normal i no s'aguanta tant per asfalt, i a més és TL o sigui per anar sense càmera. I pregunto...hi ha algun problema per muntar-lo posan-t'hi la càmera?
Perdoneu el rollo, però no sé si tornar-lo o no.

Merci. :birracat

Pd. (Per cert m'han costat 125 eurillos, a veure si demà els puc montar)
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 22, 2013 10:48 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Kpeps » dv. feb. 22, 2013 11:11 pm

[quote user="Jsk" post="229013"]Hola, torno a rependre el fil per que tinc un altra consulta per fer-vos. :SOS Avui m'han arribat els neumátics Mitas E09; el de davant és el que havía demanat ( 90/90-21 TT 54T) però el de darrera (130/80-17 TL 65T Dakar).---jo havia demanat el normal--- El model Dakar he llegit per internet que és més dur que el normal i no s'aguanta tant per asfalt, i a més és TL o sigui per anar sense càmera. I pregunto...hi ha algun problema per muntar-lo posan-t'hi la càmera?
Perdoneu el rollo, però no sé si tornar-lo o no.

Merci. :birracat

Pd. (Per cert m'han costat 125 eurillos, a veure si demà els puc montar)[/quote]

per l'agarre de mes dur o mes tou per asfalt no et puc dir res...lo de tubeless no te importancia en el teu cas ja que es indiferent,el problema seria si no fos tubeless i tingues que anar sens camara ja que no es podria montar,be,potser agafaria a las taloneres en un primer moment pero hi hauria el perill de destalonar-se i tenir un accident ara aixo ja no es veu pero fa temps si que es trobaven casos d'aquests.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Jsk » ds. feb. 23, 2013 10:39 am

Merci Kpeps, en un primer moment no ho veia gaire clar. Si el neumátic es més dur també durará més i si no hi ha problema per montar-hi la cámera... doncs ja tinc feina per aquesta tarda.

Salut. :birracat
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: CMB » ds. feb. 23, 2013 10:50 am

[quote user="Jsk" post="229039"]Merci Kpeps, en un primer moment no ho veia gaire clar. Si el neumátic es més dur també durará més i si no hi ha problema per montar-hi la cámera... doncs ja tinc feina per aquesta tarda.

Salut. :birracat[/quote]

Apa, ja ens ho mostraràs!

Veuràs quin canvi en tracció que tindràs a la moto!

Ves amb compte al fer la primera prova, avui l'asfalt estarà fred!

:birracat

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Jsk » ds. feb. 23, 2013 10:57 am

[quote user="CMB" post="229043"][quote user="Jsk" post="229039"]Merci Kpeps, en un primer moment no ho veia gaire clar. Si el neumátic es més dur també durará més i si no hi ha problema per montar-hi la cámera... doncs ja tinc feina per aquesta tarda.

Salut. :birracat[/quote]

Apa, ja ens ho mostraràs!

Veuràs quin canvi en tracció que tindràs a la moto!

Ves amb compte al fer la primera prova, avui l'asfalt estarà fred!

:birracat[/quote]

Ok. Carles, ja tinc ganes de provar-les. :okcat
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Tiramilles » dc. feb. 27, 2013 10:15 am

Hola!!

Acabo de comprar els nous neumatics per la TT.

Darrera: Mitas E-09 normal
Imatge
Davant: Mitas C-17 normal
Imatge

El C-17 es un neumatic de cross, homologat per carretera pensat per un 20 on 80 off.

Tan el E-09 com el C-17 es poden trobar en versió "dakar" amb carcassa i compost més dur, però per circular per aquí a l'hivern prefereixo la versió normal.

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Busco Opinions I Consells

Entrada Autor: Straw man » dc. feb. 27, 2013 11:58 am

m'agrada aquest C17 amb els tacs més separats, però em fa la sensació veient la foto que peca de perfil massa arrodonit com la majoria de davanters de Mitas. M?acostaré a preguntar-li a en jordi Artés a veure què m'explica.

Jo provaré de muntar el desert davanter a la AT combinat amb l'E09 o el TKC darrera (encara estic dubtant), ja comentaré les impressions.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Respon

Torna a “Zona Trail”