Sortida Garrotxa 9 De Març

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: 650X » dj. març 07, 2013 11:48 pm

Caram quants requeriments..

a pams... opinió personal, si es va quedar a Serinyà a les 9:30h sortir esmorzats, 1 dia i 1/2 abans es una mica perillós començar a canviar ubicacions i horaris. A part de poc seriós.
Al bar/restaurant de Serinyà apart d'entrepans freds, n'hi ha de calents, peus de porc, vedella... si veniu amb gana i temps podeu sortir d'allà rodolant. Evidentment no és Can Roca.

Tema rius i rieres, el Ser el que dona nom a Serinyà i que ens trobarem escasos 5 min després d'haver sortit avui baixava amb ganes. Hi ha una alternativa per passar-lo 250m més avall i amb una variant que no desvirtua en cap sentit la ruta. El mateix dissabte decidim per on volem passar.
El Fluvià a Besalú l'haurem de passar per el pont de la crta. però tampoc es cap volta.

Pujada a Lliurona: El camí existeix, no per on deia en Pasqual, però existeix. Les plujes dels últims dies han deixat forces esllevisades als camins, arbres caiguts i fang. Tot el que hem fet avui es pot fer amb una trail gran amb tacs, però xino-xano ja que el terreny invita a prestar atenció. El que proposo es que ja anirem separtats amb grups, les enduros i trails lleugeres pujem de Beuda a Lliurona per Can Roure i les trails més grans o qui no vulgui cap complicació ho faci per la pista emporlanada. Ens trobem tots a Lliurona i seguim.

Horaris:La ruta té 165km en el seu traçat original i complet, a una mitja de 20km/h aixó son 8h a comptar a partir de les 9:30h ens porta a ser altre cop a Serinyà a les 17:30h, comptant, això si, cap entrebanc seriós, punxada, avaria, caiguda, etc...
Complir els horaris a part dels factors externs ens implica a tots "puntualitat" a l'hora de sortir. Si a les 9:30h hem de sortir (esmorzats) no es recomanable arribar a 1/4 de 10 sense esmorzar i fer esperar tot el grup...

Tracks:He confeccionat un track amb una aproximació del que volia fer un i volia fer l'altre ... exactament no sé si serà el que desitjaven els organitzadors, però es el que hi ha. Ara faré els últims retocs i serà el que portaré jo i suposo els roadliders de cada grup.

Recordeu que dinarem de pick-nic on toqui l'hora. Crec que serà a l'Hostal de la Muga. Per els que no hi heu estat mai, no espereu res que s'asembli a un hostal. No hi ha ni font.

Si em deixo alguna cosa ja m'ho direu... :cat_vergonya


Apa, Salut a tothom i gas a l'eina!! :viscat

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Eva » dv. març 08, 2013 12:11 am

[quote user="Llebra" post="230604"][quote user="CMB" post="230598"]L'Enric, no sé si tornarà...

amb els amics que ha trobat avui pel mati... :b9 :b9

Imatge

:birracat[/quote]

Ja us ho dic, s'ha d'esmorzar BÉ, i el de l'esquerra només ha esmorzat un cafè i un donut :b9 :b9[/quote]

Desde que vesteixes de Taranja, tens unes amistats molt rares :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 08, 2013 12:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: CMB » dv. març 08, 2013 12:57 am

[quote user="650X" post="230650"]Caram quants requeriments..

a pams... opinió personal, si es va quedar a Serinyà a les 9:30h sortir esmorzats, 1 dia i 1/2 abans es una mica perillós començar a canviar ubicacions i horaris. A part de poc seriós.
Al bar/restaurant de Serinyà apart d'entrepans freds, n'hi ha de calents, peus de porc, vedella... si veniu amb gana i temps podeu sortir d'allà rodolant. Evidentment no és Can Roca.

Tema rius i rieres, el Ser el que dona nom a Serinyà i que ens trobarem escasos 5 min després d'haver sortit avui baixava amb ganes. Hi ha una alternativa per passar-lo 250m més avall i amb una variant que no desvirtua en cap sentit la ruta. El mateix dissabte decidim per on volem passar.
El Fluvià a Besalú l'haurem de passar per el pont de la crta. però tampoc es cap volta.

Pujada a Lliurona: El camí existeix, no per on deia en Pasqual, però existeix. Les plujes dels últims dies han deixat forces esllevisades als camins, arbres caiguts i fang. Tot el que hem fet avui es pot fer amb una trail gran amb tacs, però xino-xano ja que el terreny invita a prestar atenció. El que proposo es que ja anirem separtats amb grups, les enduros i trails lleugeres pujem de Beuda a Lliurona per Can Roure i les trails més grans o qui no vulgui cap complicació ho faci per la pista emporlanada. Ens trobem tots a Lliurona i seguim.

Horaris:La ruta té 165km en el seu traçat original i complet, a una mitja de 20km/h aixó son 8h a comptar a partir de les 9:30h ens porta a ser altre cop a Serinyà a les 17:30h, comptant, això si, cap entrebanc seriós, punxada, avaria, caiguda, etc...
Complir els horaris a part dels factors externs ens implica a tots "puntualitat" a l'hora de sortir. Si a les 9:30h hem de sortir (esmorzats) no es recomanable arribar a 1/4 de 10 sense esmorzar i fer esperar tot el grup...

Tracks:He confeccionat un track amb una aproximació del que volia fer un i volia fer l'altre ... exactament no sé si serà el que desitjaven els organitzadors, però es el que hi ha. Ara faré els últims retocs i serà el que portaré jo i suposo els roadliders de cada grup.

Recordeu que dinarem de pick-nic on toqui l'hora. Crec que serà a l'Hostal de la Muga. Per els que no hi heu estat mai, no espereu res que s'asembli a un hostal. No hi ha ni font.

Si em deixo alguna cosa ja m'ho direu... :cat_vergonya


Apa, Salut a tothom i gas a l'eina!! :viscat[/quote]

Firmes, arrrrr!


:b9 :okcat

Gràcies per la feina feta pre-sortida!

:birracat
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 08, 2013 12:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Xgal » dv. març 08, 2013 8:16 am

Ok, dons així a les 09:30h a la gasolinera de Serinyà. :okcat :okcat

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Sidru » dv. març 08, 2013 9:34 am

Hola que tal a tothom....... :holacat :jajacat
D'entrada dir-vos que em fot molta rabia :foracat no poder venir a la sortida......de la manera que estan les pistes i camins us dono fe que xalareu com nennnnnssss :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat ......tal com diu l'Enric el pas de Serinya segur que es podra fer dema matí (aquesta tarda ho comprovare) sino tal com diu hi ha alternativa i divertida :b9 :b9 :b9

Enric....com vols que es quedi la gent quan veuen arribar un "senglar" al cim del "carro polos taronja"....per aquests corriols.... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 tenen dos opcions o de pedra o als ossos :b9 :b9 :b9 :b9

Apa senyors....per feina i gas a la maquina................................ :conducat :conducat :conducat :conducat :conducat
Salut i benzina.... :viscat

Annarcis
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: ds. set. 24, 2011 5:41 pm
Ubicació: Girona

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Annarcis » dv. març 08, 2013 9:48 am

osties enric, ni IVAN CERVANTES pot amb tu, l'as deixat sec :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

que disfruteu molt i estic a la espere del reportage fotografic, que crec que sera guapo.
disfruteu, i gas
buscant trail-enduro (suzuki drz 400s)
ex-bmw g 650 xchagenger
yamaha wr 450 f
gas gas 300
suzuki drz 400 s
gas gas pampera 250

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Xgal » dv. març 08, 2013 10:15 am

[quote user="Sidru" post="230700"]Hola que tal a tothom....... :holacat :jajacat
D'entrada dir-vos que em fot molta rabia :foracat no poder venir a la sortida......de la manera que estan les pistes i camins us dono fe que xalareu com nennnnnssss :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat ......tal com diu l'Enric el pas de Serinya segur que es podra fer dema matí (aquesta tarda ho comprovare) sino tal com diu hi ha alternativa i divertida :b9 :b9 :b9

Enric....com vols que es quedi la gent quan veuen arribar un "senglar" al cim del "carro polos taronja"....per aquests corriols.... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 tenen dos opcions o de pedra o als ossos :b9 :b9 :b9 :b9

Apa senyors....per feina i gas a la maquina................................ :conducat :conducat :conducat :conducat :conducat
Salut i benzina.... :viscat[/quote]

Nanoooo!!, et trobarem a faltar...... :cry: intetaré deixar el "pavelló ben alt" :castells.

A veure si a la pròxima sortida podem cuadrar-ho tot i podem sortir tots plegats :burrucat , ja t'explicarem com ha anat :birracat

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: CMB » dv. març 08, 2013 12:00 pm

[quote user="Sidru" post="230700"]Hola que tal a tothom....... :holacat :jajacat
D'entrada dir-vos que em fot molta rabia :foracat no poder venir a la sortida......de la manera que estan les pistes i camins us dono fe que xalareu com nennnnnssss :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat ......tal com diu l'Enric el pas de Serinya segur que es podra fer dema matí (aquesta tarda ho comprovare) sino tal com diu hi ha alternativa i divertida :b9 :b9 :b9

Enric....com vols que es quedi la gent quan veuen arribar un "senglar" al cim del "carro polos taronja"....per aquests corriols.... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 tenen dos opcions o de pedra o als ossos :b9 :b9 :b9 :b9

Apa senyors....per feina i gas a la maquina................................ :conducat :conducat :conducat :conducat :conducat
Salut i benzina.... :viscat[/quote]

Ostres Sidru!!

Et trobarem a faltar

:herat :love :form

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Straw man » dv. març 08, 2013 12:39 pm

Enric, gràcies per la feina d'organització crack :viscat
fins demà companys. :birracat
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Annarcis
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: ds. set. 24, 2011 5:41 pm
Ubicació: Girona

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Annarcis » dv. març 08, 2013 1:03 pm

AQUI TENIU UNA IMATGE DE COM ESTARAN ELS CAMINS :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/521/memorial.jpg/]Imatge[/URL]
buscant trail-enduro (suzuki drz 400s)
ex-bmw g 650 xchagenger
yamaha wr 450 f
gas gas 300
suzuki drz 400 s
gas gas pampera 250

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Fjodor » dv. març 08, 2013 1:06 pm

Osti, molt bé! Una Puch Minicross!!!! :okcat

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: CMB » dv. març 08, 2013 1:08 pm

No, home no!

Jejejejeje

Ahir vaig treure la moto per ajustar el manillar de la caiguda. Vaig anar fins a la feina pel bosquet i el terra estava impressionant!!!!!!

:jajacat :jajacat :jajacat

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Xgal » dv. març 08, 2013 1:10 pm

Osti!!!! aixó és una Puch Cobra, no?????

Mare meva quin fangar :jajacat

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Cuco » dv. març 08, 2013 3:53 pm

Estic en negociacions conjugals per si pogués venir. Enric, envia´m el track please.
Dono per suposat que hi ha benzinera entremig del camí, no? O les enduros cal que portin benzina extra?

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Straw man » dv. març 08, 2013 4:14 pm

[quote user="Cuco" post="230758"]Estic en negociacions conjugals per si pogués venir. Enric, envia´m el track please.
Dono per suposat que hi ha benzinera entremig del camí, no? O les enduros cal que portin benzina extra?[/quote]

amb una autonomia mínima de 100km a Coll d'Ares es pot repostar si cal.
el bucle Serinyà-Serinyà són 165km.

el kilometratge just per una drz :viscat
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: CMB » dv. març 08, 2013 4:35 pm

[quote user="Cuco" post="230758"]Estic en negociacions conjugals per si pogués venir. Enric, envia´m el track please.
Dono per suposat que hi ha benzinera entremig del camí, no? O les enduros cal que portin benzina extra?[/quote]

Si és el cas, ets pots arribar a Sant Llorenç de Cerdans. Hi passem a pocs km.

No tinc clar que hi hagi betzinera! No ho recordo!

Ho estic buscant...

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: CMB » dv. març 08, 2013 4:36 pm

[quote user="Straw man" post="230760"][quote user="Cuco" post="230758"]Estic en negociacions conjugals per si pogués venir. Enric, envia´m el track please.
Dono per suposat que hi ha benzinera entremig del camí, no? O les enduros cal que portin benzina extra?[/quote]

amb una autonomia mínima de 100km a Coll d'Ares es pot repostar si cal.
el bucle Serinyà-Serinyà són 165km.

el kilometratge just per una drz :viscat[/quote]

No cal esperar a fer els 165. si estigues tancada la betzinera de coll d'Ares o Molló, sempre et pots arribar a la de Camprodon!

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Straw man » dv. març 08, 2013 5:00 pm

de coll d'Ares a Camprodon és tot baixada, no hi ha problema :b9
Straw man l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 08, 2013 5:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: Cuco » dv. març 08, 2013 6:52 pm

[quote user="Straw man" post="230767"]de coll d'Ares a Camprodon és tot baixada, no hi ha problema :b9[/quote]

Jaja, molt simpàtic... :viscat

Jo posant el dipòsit de 21 l ho tinc solucionat :holacat , si no, puc fer 120 amb el dipòsit petit, i amb 4 l a l'esquena com faig a vegades, els 165 de sobres, però com que hi ha altres enduros em sembla que és perdre el temps perquè serà una qüestió comú i la experiència em diu que els altres ni porten benzina extra ni tenen dipòsit gran, usease que....

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Sortida Garrotxa 9 De Març

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. març 08, 2013 7:20 pm

Cuco, amb al ST no tindries de tenir problemes d'autonomia... :burrucat

Respon

Torna a “Zona Trail”