Liquid Sellant Per Prevenir Punxades

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Liquid Sellant Per Prevenir Punxades

Entrada Autor: Jsk » dl. feb. 25, 2013 8:55 pm

Quina opinió en teniu?
Sembla que es molt efectiu, es una garantía per fer offroad i no haver de patir per si tens un reventón al mitg de la muntanya.


Enllaç
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 25, 2013 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Liquid Sellant Per Prevenir Reventons

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. feb. 25, 2013 9:57 pm

Jo no ho conec, però tot el que ajudi a prevenir punxades, segur que es bó :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Liquid Sellant Per Prevenir Punxades

Entrada Autor: 650X » dt. feb. 26, 2013 12:19 am

No ho he provat mai, però la veritat es que... toquem fusta, però no he punxat mai en moto amb més de 100.000 km diguem-l'hi sort.. :b9

Per off, sobretot quan s'utilitzen pressions molt baixes, 0,8-0,9 per enduro el més recomanable es fer servir una càmera reforçada de 4mm així has de tenir molta mala sort per acabar punxant.
Per carretera aquests líquids antipunxades o reparapunxades (que no es el mateix) cal tenir present de si la roda es tube-less i es porta sensor de pressió com la majoria de les GS's i RT's ULL!! ja que poden fer malbé el sensor de pressió.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Liquid Sellant Per Prevenir Punxades

Entrada Autor: Pere29 » dt. feb. 26, 2013 1:07 pm

Jo le fet servir un cop (aquest concretament no) i un altre un company i en cap dels dos casos va funcionar. En el meu cas en va servir fer tirar un troç uns 10-15 km i per sort erem aprop del restaurant on varem dinar despres de dinar vem canviar la camara. Va se a la sortida del "seguiment del riu ter"

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Liquid Sellant Per Prevenir Punxades

Entrada Autor: Jordivili » dt. feb. 26, 2013 2:09 pm

Jo a la BTT tot hi portar llantes tubeless hi porto un liquid semblant i desde llavors no he punxat mes.Algun cop havia fet servir cameres amb un liquid verd,pero nomes em servia per si es clavava alguna punxa d'arç,si feies ""lantasso" punxaves segur i quedaves pringat de liquit verd :nonocat :nonocat
Amb la moto no se de ningu que ho hagi provat.Altre cosa son els esprays d'espuma que parla en Pere29,que no els tinc gaire confiança ja que aquest estiu en una sortida 1 company va punxar varem possar el spray i semblava que funcionava pero la sorpresa va ser al cap de pocs km quan la roda de davant es va desinflar de cop i no va poder salvar la caiguda,per sort nomes van ser pelats i prou.Tambe he de reconeixer que a mi 1 cop em va permetre tornar a casa desde Andorra.

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Liquid Sellant Per Prevenir Punxades

Entrada Autor: Llebra » ds. març 02, 2013 7:50 pm

Avui he anat a comprar cosetes a l'Outlet moto de Barcelona i m'he trobat un sprai reparapunxades que diu que també funciona amb pneumàtics amb càmara ( No sé si creure-m'ho massa... N'heu provat mai cap ??). Però per 8 € he pensat que mira, l'agafo, i a veure si funciona (Tot i que si hem caduca sense provar-lo tampoc em faria res :okcat )
Llebra l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 02, 2013 7:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Liquid Sellant Per Prevenir Punxades

Entrada Autor: Jsk » ds. març 02, 2013 8:27 pm

Hola, s'ha de tenir en compta que el reparapunxades en spray es per quan tens un reventón i es desinfla el neumàtic, et pot solucionar el problema temporalment, pèro després es millor arreglar el reventón amb els métodes de tota la vida o canvian la càmara.

En cambi el sistema que parla l'enllaç del primer post actúa d'una altra manera; tu hi posses el liquid dins el neumátic i el día que punxis ni te n'enteres, a més el preu es més car (uns 26€)

Salut. :birracat
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Respon

Torna a “Zona Trail”