Sortida slow-trail Les Gavarres 23/3/2013

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida slow-trail Les Gavarres 23/3/2013

Entrada Autor: Albert » dt. març 26, 2013 8:19 am

Holaaaa,

Enhorabona a totsper la sortida que heu fet... i disfrutat força !!!!

Ara a per la propera !


:okcat
Sort,

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Slow-trail Les Gavarres 23/3/2013

Entrada Autor: CMB » dt. març 26, 2013 8:57 am

[quote user="CarlesOsonaGS" post="232427"][quote user="CMB" post="232425"][quote user="650X" post="232421"][quote user="CarlesOsonaGS" post="232419"]Veig que vareu fer una bona neteja de baixos...de les motos.


Llastima que no hi era, encara que veig que moltes vaques no hi havia.[/quote]Alguns van netejar alguna cosa més que els baixos... :b9 :b9 :b9 vaques no n'hi havia, cert, la culpa la tenen els seus amos que no les treuen a pasejar més que per llocs asfaltats i polits. :mrgreen:[/quote]

Ei, que tu vas dir que vindries amb la GS i no ho vas fer! :nonocat

:birracat

[/quote]

Carles, no pasa res, pero ja vaig dir que no podia venir a aquesta. De fet vaig fer el Montsec el 16/03 perquè ara estaré uns quants caps de setmana que l'unic on/off serà en bici per Montgrí. Pendent fer alguna sortida maxi. Apuntat.

[quote user="CarlesOsonaGS" post="230392"]"Serà una sortida especificament dissenyada per a les Trails més grans i per els conductors més novells. Dificultat 1/10"

Osties, aquesta es per mi. Llastima que el 23/3 ja el tinc ocupat. Imposible. Tindré que esperar un altre moment per coneixer-vos.[/quote][/quote]

Ui, no Carles!!!!!

El missatge anava per l'Enric, no per tu. Disculpa! :holacat

L'Enric havia de venir amb la GS, així ho havia manifestat, bàsicament ho feia per donar suport a les maxitrail que havieu de venir al ser ruta fàcil. Inclús havia fet tota la prèvia complerta, crec, amb la GS per verificar el recorregut.

Ja ho ha confirmarà ell, suposo! :okcat

Hi ha moltes pistes a Catalunya per fer amb les maxitrails a qualsevol ritme i destresa possibles.

A veure si en podem fer una amb aquestes característiques als mesos d'estiu per l'alta muntanya. Haurem de buscar la vostra complicitat! :ban

Salut

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Sortida Slow-trail Les Gavarres 23/3/2013

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dt. març 26, 2013 10:56 pm

Va senyoritooooosssss :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

Com diu l'Albert, a per la propera :castells

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Sortida Slow-trail Les Gavarres 23/3/2013

Entrada Autor: 650X » dc. març 27, 2013 6:44 pm

[quote user="CMB" post="232436"][quote user="CarlesOsonaGS" post="232427"][quote user="CMB" post="232425"][quote user="650X" post="232421"][quote user="CarlesOsonaGS" post="232419"]Veig que vareu fer una bona neteja de baixos...de les motos.


Llastima que no hi era, encara que veig que moltes vaques no hi havia.[/quote]Alguns van netejar alguna cosa més que els baixos... :b9 :b9 :b9 vaques no n'hi havia, cert, la culpa la tenen els seus amos que no les treuen a pasejar més que per llocs asfaltats i polits. :mrgreen:[/quote]

Ei, que tu vas dir que vindries amb la GS i no ho vas fer! :nonocat

:birracat

[/quote]

Carles, no pasa res, pero ja vaig dir que no podia venir a aquesta. De fet vaig fer el Montsec el 16/03 perquè ara estaré uns quants caps de setmana que l'unic on/off serà en bici per Montgrí. Pendent fer alguna sortida maxi. Apuntat.

[quote user="CarlesOsonaGS" post="230392"]"Serà una sortida especificament dissenyada per a les Trails més grans i per els conductors més novells. Dificultat 1/10"

Osties, aquesta es per mi. Llastima que el 23/3 ja el tinc ocupat. Imposible. Tindré que esperar un altre moment per coneixer-vos.[/quote][/quote]

Ui, no Carles!!!!!

El missatge anava per l'Enric, no per tu. Disculpa! :holacat

L'Enric havia de venir amb la GS, així ho havia manifestat, bàsicament ho feia per donar suport a les maxitrail que havieu de venir al ser ruta fàcil. Inclús havia fet tota la prèvia complerta, crec, amb la GS per verificar el recorregut.

Ja ho ha confirmarà ell, suposo! :okcat

Hi ha moltes pistes a Catalunya per fer amb les maxitrails a qualsevol ritme i destresa possibles.

A veure si en podem fer una amb aquestes característiques als mesos d'estiu per l'alta muntanya. Haurem de buscar la vostra complicitat! :ban

Salut[/quote]Perdoneu, estava distret... que deieu? ah! si... vaig dir que vindria amb la GS, cert, vist que seria l'única no vaig voler fer-vos esperar i vaig venir amb la cabra. :mrgreen: Correcte amb el que dius, la previa la vaig fer amb la 1200gs i sense problema tot hi anar amb els tourance llisos. :cat_vergonya
[img width=600]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 1788_o.jpg[/img]

m'ha dit un ocellet que la propera serà per Osona?... :callo
:b9

Salut

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: Sortida Slow-trail Les Gavarres 23/3/2013

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dc. març 27, 2013 11:10 pm

m'ha dit un ocellet que la propera serà per Osona?... :callo
:b9

Salut[/quot

Si de cas deu haber set un ocellas!!! :holacat :holacat :holacat :holacat
Pescallunes4x4 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 27, 2013 11:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Zona Trail”