11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Pere29 » ds. abr. 20, 2013 8:09 pm

Fare tot el posible per venir.

Em sap greu no poder confirmar encara

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Llebra » ds. abr. 20, 2013 9:21 pm

Doncs jo confirmo, ja feia temps que tenia ganes de conèixer la zona de Sant Llorenç del Munt :okcat .

M'apunto a esmorzar al bar i dinar.

Fins aviat !

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: PEPI600 » ds. abr. 20, 2013 10:19 pm

Culleres una a la vora de casa i jo estic de bateig :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya

Porteu-vos bé i feu moltes fotos.

Bon lloc per esmorzar.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: JoanCG » ds. abr. 20, 2013 11:52 pm

[quote user="Randy-650" post="233816"]Si m'hii voleu vindré a Sant Sebastià a saludar-vos i a esmorzar amb vosaltres. :okcat

Els que no coneixeu tots aquests indrets d'aquesta volta trail us la recomano, camins i. Vistes per gaudir de l'autèntic trail de muntanya.

PD: Gran la Laia![/quote]

Només faltaria, Randy !!! :birracat
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Llagasta » dl. abr. 22, 2013 7:56 am

[quote user="JoanCG" post="233871"][quote user="Randy-650" post="233816"]Si m'hii voleu vindré a Sant Sebastià a saludar-vos i a esmorzar amb vosaltres. :okcat

Els que no coneixeu tots aquests indrets d'aquesta volta trail us la recomano, camins i. Vistes per gaudir de l'autèntic trail de muntanya.

PD: Gran la Laia![/quote]

Només faltaria, Randy !!! :birracat[/quote]

que posaràs tacs a la Bandy i vindràs ( Tant de bó ) ???? :okcat
per cert, em quedaré a dinar.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 22, 2013 11:23 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. abr. 29, 2013 11:58 pm

Ostres !!! fins ahir, feia un munt que per un motiu o un altre no entraba... i tot llegint he vist aquest post :eyes i la veritat es que té una pinta de collons, per lo que el nen, si tot va bé, s'apunta a la sortida, però a dinar aniré cap a casa que tinc un compromís a la tarda.

Doncs aixó, que si podeu afegir-me a la llista, encantat d'acompanyar-vos :jajacat

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. abr. 30, 2013 8:03 am

Bon dia senyors, tinc un amic que m'ha dit que li agradaria venir. Esta donat d'alta al forum, pero no recorda la contrasenya per entrar, el podeu incloure al llistat, siusplau?

Es diu Francesc Serrano

Doncs vinga, que ja tinc ganes de fer la ruta....

Salut i benzina

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: JoanCG » dt. abr. 30, 2013 12:46 pm

[quote user="Deivid" post="234371"]Bon dia senyors, tinc un amic que m'ha dit que li agradaria venir. Esta donat d'alta al forum, pero no recorda la contrasenya per entrar, el podeu incloure al llistat, siusplau?

Es diu Francesc Serrano

Doncs vinga, que ja tinc ganes de fer la ruta....

Salut i benzina[/quote]

:okcat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 30, 2013 12:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: JoanCG » dt. abr. 30, 2013 11:47 pm

Per cert, Deivid, tant tu com el teu amic Francesc, amb quines motos vindreu? (és que ho estic posant en la llista d'assistents...)

Salut !!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Deivid » dc. maig 01, 2013 12:01 am

Buenes,

jo amb una Vstrom 650 i el Francesc amb una GS1200

:okcat

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 01, 2013 12:21 am

[quote user="Deivid" post="234397"]Buenes,

jo amb una Vstrom 650 i el Francesc amb una GS1200

:okcat[/quote]

Company, no és per posar-me on no em demanen ja que jo no hi pinto res, però com a.coneixedor de quasibé tota la zona no veig gens viable fer-ho ni amb una v-Strom ni amb una GS. Bé, si que es pot fer, clar, però amb uns bons tacs i amb un nivell off bastant altet.

Ho dic perquè si hi aneu us adverteixo que les passareu canutes, i crec que vosaltres no voleu anar a patir. Pensa que són oistes amb molt de fang I sovint molt trencades, més aviat apte per motos amb bones suspensions I mitjanament lleugeres.

Si hi aneu, gaudiu força, i no patiu massa! :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: JoanCG » dc. maig 01, 2013 9:59 am

[quote user="Randy-650" post="234400"][quote user="Deivid" post="234397"]Buenes,

jo amb una Vstrom 650 i el Francesc amb una GS1200

:okcat[/quote]

Company, no és per posar-me on no em demanen ja que jo no hi pinto res, però com a.coneixedor de quasibé tota la zona no veig gens viable fer-ho ni amb una v-Strom ni amb una GS. Bé, si que es pot fer, clar, però amb uns bons tacs i amb un nivell off bastant altet.

Ho dic perquè si hi aneu us adverteixo que les passareu canutes, i crec que vosaltres no voleu anar a patir. Pensa que són oistes amb molt de fang I sovint molt trencades, més aviat apte per motos amb bones suspensions I mitjanament lleugeres.

Si hi aneu, gaudiu força, i no patiu massa! :okcat[/quote]

Deivid, estem contents de que us apunteu, gràcies.

És l’esperit d’aquestes trobades, força penya i passar-s’ho be, però sobretot minimitzant riscos.
El que seria irresponsable per part del Llagasta i meva (disculpeu, ho hauríem d’haver explicat millor abans), és no concretar bé pel tipus de terreny que passarem, per que es tractade que la travessa sigui una experiència agradable, i no un patir pel pilot.


La sortida és tant pel ritme com pel terreny, trail, no enduro, ara bé:

Donada la gran concentració de poblacions al Vallés, hi ha una limitació important a l’hora de buscar camins per anar de segons quin punt A, al B; no n’hi ha tants com a altres comarques. Per tant, no podem triar el tipus de camins si volem fer una circular passant per certs llocs de interès paisatgístic. És més, per falta d’opcions que no siguin asfalt, un 10% d’aquest recorregut son corriols trencats (uns 7kms totals), amb sorra en alguns casos, i la majoria contínuament travessats per “xaragalls”. També hi ha corriols-trialeres que com diem a la ressenya, tot i ser de baixada i per tant menys dificultoses, si envoltats d’arbres cau de costat en baixada una trail de 200kgs, per aixecar-la...a patir.

I per últim, sobretot acostant-nos a Sant Miquel del Fai per la part de dalt, i ha 4 ó 5 corbes en un angle de pujada considerable i plenes de pedres de tamany mig. Per tenir una idea, jo que tinc un nivell mig, ho he de fer amb la KTM 690 enduro en primera i força inèrcia. Si et quedes parat en mig de la corba, al ser a més molt tancades, per tornar a posar-se en marxa, tot i portant tacs amb la meva moto que pesa menys de 150kgs, abusant d’embragament ja em costa...

Per aquests motius posàvem a la ressenya “no revesteix complicació per a trails lleugeres (no recomanem maxi-trails), tot i que és necessari portar neumàtics mixtes, però de tacs (al menys tipus heidenau, metzeler sahara...), ja que si ha plogut, sense tacs tindríem problemes, i a més hi ha algunes pujades pedregoses.”

Com diu en Randy, amb les vostres motos en concret, si aneu amb TKC80, o Karoo (sense la T), i sobretot si teniu experiència en off, clar que passareu. Vaig veure en una ocasió una GS1200 fer coses que em costen de fer amb la meva enduro.

Mireu que diu en CarlesOsonaGS:
[quote user="CarlesOsonaGS" post="233806"]Bona ruta Joan. La última foto es una baixada "trencada" amb pedres, la conec. L'he feta amb la GS amb dificultats. Venin de Centelles careneijant per els cingles fins a l'Atmella....[/quote]
En aquesta baixada amb pedres de tamany mig (la de la foto de la ressenya, on em vaig trobar a la Laia Sanz), tot i que té una amplada de uns 4 metres, si tens la desgràcia de desviar-te per una pedra cap a la dreta i caus cingles avall...s'acabat tot plegat.

En fi, ja ho hem explicat. Gràcies, i sobretot l’únic que el Llagasta i jo pretenem amb aquesta explicació és que passem tots un bon dia de muntanya.

Per allà on passem es pot passar, ni anirem bosc a través ni res d’això, quedi clar. La muntanya s’ha de respectar.

Salut a tots, i gràcies pel comentari, Randy !!! :birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 01, 2013 4:08 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Deivid » dj. maig 02, 2013 12:10 am

Ei, doncs gracies per l'explicacio. Cap problema, tot esta clar i pel que dieu millor no anar-hi, a una altre sortida m'hi apunto, sera per dies i sortides. Igual va ser una mala interpretacio del text o no ho vaig saber veure i mes perque desconeixo el llocs concrets per on anireu.

Es que feia temps que no entraba i vaig veure aquets post, les fotos i com aquell mati podia doncs no m'ho vaig pensar, fallo meu.

Doncs res, es qüestio de seguir mirant i el proper cop que pugui m'apunto.

Esperare les fotos, eh?

Que vagi beeeeee

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Llagasta » dj. maig 02, 2013 9:52 am

Deivid : amb les vostres motos no podrieu passar...

potser la capçalera del post hauria de dir : Travessa Trail-OFF pel Vallès.... de totes maneres ja en muntarem una altre light pèr la zona per què pugueu venir amb les vostres Maxi-Trail. :okcat

Au vá que ja falta poc, animeu-vos gent !!! :viscat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 02, 2013 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Charlyxt » ds. maig 04, 2013 3:02 pm

Dons jo confirmo la asistencia. Vaig amb una GS 800.
Si hi ha track agrairè que me'l facis arribar.
El dinar quasi segur que em quedarè.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: 650X » ds. maig 04, 2013 6:50 pm

Em podeu posar a definitiu... tot i que el dinar encara no el tinc del tot segur.

Jo vindré amb una ktm 690.

Gràcies!!

PD: Algú més que vulgui venir de les comarques de Girona i tingui remolc, i estigui disposat a compartir-lo? :birracat

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Llagasta » ds. maig 04, 2013 8:59 pm

[quote user="Charlyxt" post="234541"]Dons jo confirmo la asistencia. Vaig amb una GS 800.
Si hi ha track agrairè que me'l facis arribar.
El dinar quasi segur que em quedarè.[/quote][quote user="650X" post="234555"]Em podeu posar a definitiu... tot i que el dinar encara no el tinc del tot segur.

Jo vindré amb una ktm 690.

Gràcies!!

PD: Algú més que vulgui venir de les comarques de Girona i tingui remolc, i estigui disposat a compartir-lo? :birracat[/quote]


:okcat :viscat

pels tracks: els podeu demanar per privat al Joan o a mí ....
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: CMB » dl. maig 06, 2013 6:56 pm

Ummm

Jo segueixo com a provisional!

:holacat

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: Straw man » dl. maig 06, 2013 9:43 pm

servidora confirma :birracat
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: 11 De Maig, Travessa Trail Pel Vallès

Entrada Autor: JoanCG » dt. maig 07, 2013 11:40 am

[quote user="Charlyxt" post="234541"]Dons jo confirmo la asistencia. Vaig amb una GS 800.[/quote]

Hola...

Una consulta, Charlyxt (si, diga'm pesat i patidor... :cat_vergonya ), portes tacs?

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 07, 2013 11:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Respon

Torna a “Zona Trail”