Controls Mossos Accès Medi Natural

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Controls Mossos Accès Medi Natural

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 04, 2013 10:28 am

Hola:
Avui obro el Diari de sabadell i hi han dues págines a tot color ,amb un informe " amenaçant " que ampliarán els controls al medi natural de motos i demés sobretot a les zones de Castellar i Sentmenat.

Tots els que ens movem per allà, sabem que els controls son d´alcoholemia, papers ( assegurances i ITV ) , però s´han donat casos de multes de 300 € ( si es la primera vegada ) per circular per corriols i trialeres
i camins amb accès prohibit ( per cadenes i senyals verticals ) ...

jo hi circulo sovint per aquesta zona amb la X i mai m´han dit res ( tot i trobar-los " per feina " mossos, policia local i forestals ) es més, moltes vegades ni m´han parat...

Seria bó de Saber que hi diu la modificació a través de la llei òmnibus que diuen si s´ha aplica i si permetrà la circulació per camins de menys de 4 metres ....

També em consta que la moltes d´aquestes multes per aquest motiu , no arriben mai....

M´hi possat a mirar una mica per internet i he trobat algunes explicacions ... sobretot de gent de la zona de Vallès Occidental...

http://www.2y4t.com/8/viewtopic.php?p=1505213

http://www.naciodigital.cat/ecodiari/no ... di/natural

www.gencat.cat/lleisomnibus/capitol_17.html

http://www.324.cat/noticia/1242487/cata ... otoritzats




estarem atents... :form
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 04, 2013 11:21 am, en total s’ha editat 7 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Controls Mossos Accès Medi Natural

Entrada Autor: JoanCG » dt. juny 04, 2013 1:48 pm

Com diu en un dels enllaços que has posat (per cert, gràcies):

"La nova norma preveu facilitar la circulació de motos als boscos i acabar amb la prohibició que estipula que només es pot passar per un camí de més de quatre metres d'amplada. Això sí, la Generalitat ho vol fer de forma controlada, i per això preveu crear una llista de les rutes aptes per a aquests usos.

Tot de forma consensuada entre els ajuntaments i els propietaris forestals, i amb la supervisió total del Departament de Medi Natural, que podria exigir una taxa als usuaris que hi vulguin accedir."


Però de tot això, des de el 2011 que se'n parla i no em consta cap moviment, ni de "tarjas verdes", ni res. Tinc pendent quan em trobi un dia a un forestal, pregunta-li, ja que a tots els mossos que ho he fet, no en tenen ni idea.

SAlut !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Re: Controls Mossos Accès Medi Natural

Entrada Autor: River » dt. juny 04, 2013 4:19 pm

Jo els he Trobat alguna vegada per pistes amb la endurito i la veritat és que mai m'han dit res. Però sempre que els veig venir ja em preparo pel pitjo :ass ...

Estaria bé que quedes definit de una vegada que es pot fer i que no i aixi com a mínim ja sabríem a que ens exposem.

Respon

Torna a “Zona Trail”