Inscripcions Volta Catalunya Trail

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: CMB » dj. set. 05, 2013 2:26 pm

[quote user="650X" post="241866"][quote user="JoanCG" post="241863"][quote user="650X" post="241862"]Ai senyor... ja estic gairebé convençut d'aprofitar-la... espero no haver de trucar al Racc. :boig :boig :boig[/quote]

No la canviïs, Enric.

Pensa, que per motiu de la solidaritat necessaria que les circumstàncies especials d'aquests complicats temps pels que passem requereix, ens fa falta gent de la teva valía i honorabilitat, per tal de....quedar enrere per culpa de les rodes quan ens persegueixin els forestals !!!


:b9 :b9 :b9[/quote]

:trucant :trucant :trucant :trucant escolti...si el RACC?? estic a la quimbamba sense penumàtics!! :boig :boig :boig[/quote]

N'hi ha que troben tallers per canviar rodes a qualsevol lloc! recordes?

Avatar de l’usuari
Carxofa
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Carxofa » ds. set. 07, 2013 2:06 am

Hola família!

Enric, sense cap mena de dubte, jo canviaria el pneumàtic, i el vell, me'l passes, que em temo que els meus no arriben a temps.

Aquest cap de setmana he estat a Andorra i no hi ha hagut nassos de trobar-lo, i ara l'he encarregat, tot esperant que dimarts o dimecres arribi... A veure si hi ha sort!

Per cert, que tornant m'he creuat amb una moto que duia un parell de rodes a l'esquena. També pot ser una solució, agafes els nous i els carregues, per si els vells no acaben de donar tot el rendiment necessari.

Per cert, abans d'ahir em van demanar si hi havia pressupost de la sortida, i jo vaig fer quatre numeros. No sé si algú ja ho ha fet, però sobre el que s'ha anat parlant, crec que la cosa queda, més o menys, així:

Hotel Nou Alcover 25€
Fonda Can Fasersia 15€
Pensión Fonda Vilalta 20€
Dinar lleuger 4x7€=28€
Sopar recuperador 3x15€=45€
Gasolina 80lx1,5€=120€ (en el meu cas, és clar, que la Superteneré xupa com una condemnada...)
Imprevists 47€ :birracat
Total 300€

Pensàveu una cosa així? (vull dir si m'he deixat alguna cosa)

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: 650X » ds. set. 07, 2013 3:46 am

Jo també calculava una cosa així, rondant els 300€

El meu pneumàtic si vols t'el passo, però em sembla que ni per mides i amb el pès de la teneré et duraria 100km.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: JoanCG » ds. set. 07, 2013 11:13 am

Efectivament, la Yam porta llanta 17, i la KTM 18...com a mida d'urgència, et servirien els de gent que tingui F800Gs, tot i que és més ample...els teus estaban el dia que varem fer la sortida per Espinavell més que cascats, ya...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 07, 2013 11:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Lluismiquel » ds. set. 07, 2013 4:59 pm

Uiiii que nervioozzzzzz, ja toy en caza eg que me z'ha pegao l'hablar d'andalusía pae-mentira, ja no m'acuerldo d'hablal catalang.
Be ja tinc les rodes noves i ja sta tot a punt potser sería convenient de fer una llista de wtsaps i passarla en privat ja que d'els que anem no tots ens coneixem i sempre va be estar comunicats.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: 650X » ds. set. 07, 2013 11:08 pm

[quote user="Lluismiquel" post="242008"]Uiiii que nervioozzzzzz, ja toy en caza eg que me z'ha pegao l'hablar d'andalusía pae-mentira, ja no m'acuerldo d'hablal catalang.
Be ja tinc les rodes noves i ja sta tot a punt potser sería convenient de fer una llista de wtsaps i passarla en privat ja que d'els que anem no tots ens coneixem i sempre va be estar comunicats.[/quote]

Jo també estic nerviós!!

:picant :picant :picant :picant :picant

El dia de la sortida a Centelles podem intercanviar els telefons o fer un grup de whatsapp. T'enviem els números de telèfon per mp a tu i el crees? :trucant

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: 650X » ds. set. 07, 2013 11:23 pm

De moment els mapes del temps pinten temps estable a partir de dimarts 10 :okcat tot i que aquestes plujes d'avui poden haver fet malbé alguns camins...
Imatge

Salut

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Lluismiquel » dg. set. 08, 2013 9:50 am


Jo també estic nerviós!!

:picant :picant :picant :picant :picant

El dia de la sortida a Centelles podem intercanviar els telefons o fer un grup de whatsapp. T'enviem els números de telèfon per mp a tu i el crees?
Com et sembli potser millor tenir'ho preparat ja per no perdre temps a Centelles, si mels passeu ja ho preparo :computer
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 08, 2013 10:40 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: 650X » dg. set. 08, 2013 10:49 pm

JoanCG, Pasqual, Lluís, Rafael ja us he enviat per mail els tracks actualitzats per que tothom vagi per el mateix camí... com a minim el primer dia :b9 :b9 :b9

Cesc, t'he enviat un MP per si vols el tracks.

Lluís, al correu tens el meu numero de telf per anar creant el grup de whatsappeo.

El primer dia voleu fer entrepans per dinar? si es que sí, com a mínim el primer dia tindrem més llibertat per parar on vulguem.

Imatge


Salut...

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: JoanCG » dg. set. 08, 2013 11:04 pm

[quote user="650X" post="242060"]

El primer dia voleu fer entrepans per dinar? si es que sí, com a mínim el primer dia tindrem més llibertat per parar on vulguem.

.[/quote]
Per a mí cap problema. Les etapes seran llargues de nassos, i entre que parem i no parem a qualsevol tasca, 1 horeta no ens la treu ningú, per tant OK. M'estimo més un bon sopar en acabar la jornada (però el sopar que no falti, eh?) :nonocat

Fins ben aviat !!! :birracat

Per cert, sembla que encara tenim possibilitats que se'ns apunti Mr.Tiramilles... :okcat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 08, 2013 11:06 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: 650X » dg. set. 08, 2013 11:26 pm

[quote user="JoanCG" post="242061"][quote user="650X" post="242060"]

El primer dia voleu fer entrepans per dinar? si es que sí, com a mínim el primer dia tindrem més llibertat per parar on vulguem.

.[/quote]
Per a mí cap problema. Les etapes seran llargues de nassos, i entre que parem i no parem a qualsevol tasca, 1 horeta no ens la treu ningú, per tant OK. M'estimo més un bon sopar en acabar la jornada (però el sopar que no falti, eh?) :nonocat

Fins ben aviat !!! :birracat

Per cert, sembla que encara tenim possibilitats que se'ns apunti Mr.Tiramilles... :okcat[/quote]

Seria un fixatge d'última hora de lo més mediàtic!! quina clausula té? :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

:viscat

Edito: m'havia deixat la afotu...

[img width=700]http://i19.photobucket.com/albums/b188/ ... C00413.jpg[/img]
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 08, 2013 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Lluismiquel » dl. set. 09, 2013 12:45 am

Nois ja esta el grup de watsap creat, de moment hi han els seguents:

Xavi xgal
Enric Coromines
Cesc DRZ400S 
Enric Tarrago
Joan Clape
Jordi Casanovas(tiramilles

els que falten, si m'envien el Nº per privi els afegiré

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: 650X » dl. set. 09, 2013 2:26 am

[quote user="Lluismiquel" post="242067"]Nois ja esta el grup de watsap creat, de moment hi han els seguents:

Xavi xgal
Enric Coromines
Cesc DRZ400S 
Enric Tarrago
Joan Clape
Jordi Casanovas(tiramilles

els que falten, si m'envien el Nº per privi els afegiré[/quote]

Perfecte!!

Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: CMB » dl. set. 09, 2013 7:49 am

[quote user="650X" post="242064"][quote user="JoanCG" post="242061"][quote user="650X" post="242060"]

El primer dia voleu fer entrepans per dinar? si es que sí, com a mínim el primer dia tindrem més llibertat per parar on vulguem.

.[/quote]
Per a mí cap problema. Les etapes seran llargues de nassos, i entre que parem i no parem a qualsevol tasca, 1 horeta no ens la treu ningú, per tant OK. M'estimo més un bon sopar en acabar la jornada (però el sopar que no falti, eh?) :nonocat

Fins ben aviat !!! :birracat

Per cert, sembla que encara tenim possibilitats que se'ns apunti Mr.Tiramilles... :okcat[/quote]

Seria un fixatge d'última hora de lo més mediàtic!! quina clausula té? :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

:viscat

Edito: m'havia deixat la afotu...

[img width=700]http://i19.photobucket.com/albums/b188/ ... C00413.jpg[/img][/quote]

Ohhhhh

I aquesta foto?

:okcat :okcat :okcat :okcat

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Lluismiquel » dl. set. 09, 2013 11:09 am

Actualitzada llista de watsaps:

Xavi xgal
Enric Coromines
Cesc DRZ400S
Enric Tarrago
Joan Clape
Jordi Casanovas(tiramilles
Pasqual DRZ
XaviWait (pendent de trobar pneumatics)

Us recordo que ells qui vulguin que m'enviin el Nº per privi

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Lluismiquel » dl. set. 09, 2013 3:14 pm

Enric, s'hem acaba d'afegir un company Joan Soler amb yamaha 600XT espero que no haigui problema, alguns ja el coneixeu d'altres vegades.

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Tiramilles » dl. set. 09, 2013 6:38 pm

[quote user="JoanCG" post="242061"][quote user="650X" post="242060"]

El primer dia voleu fer entrepans per dinar? si es que sí, com a mínim el primer dia tindrem més llibertat per parar on vulguem.

.[/quote]
Per a mí cap problema. Les etapes seran llargues de nassos, i entre que parem i no parem a qualsevol tasca, 1 horeta no ens la treu ningú, per tant OK. M'estimo més un bon sopar en acabar la jornada (però el sopar que no falti, eh?) :nonocat

Fins ben aviat !!! :birracat

Per cert, sembla que encara tenim possibilitats que se'ns apunti Mr.Tiramilles... :okcat[/quote]


Hola a tothom!!
Doncs malauradament no podré venir! :enfadat

La cosa a nivell de feina s'ha complicat una mica i serà impossible fer festa els dos dies.
A mes no se pas si hagués pogut tenir la TT apunt.

De totes maners segurament el dissabte al vespre us vindrem a visitar alguns a Ribes, i qui sap si el diumenge acompanyar-vos a fer l'últim tram fins a Centelles.

Res, que vagi molt bé i aneu informant!

Avatar de l’usuari
Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Lluismiquel » dl. set. 09, 2013 6:58 pm

Catxis Jordi, be et deixo igualment en el grup de watsap i aixi pots anar veient on som o com va tot, vinga tu que la feina es lo primer en aqests moments
Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 09, 2013 6:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Cuco » dl. set. 09, 2013 10:20 pm

Jo estic fent el possible per escaparme també un dia si més no. Si no us faig nosa segurament seria el dia 12 que vindria de Centelles fins a Igualada. Si em vols passar tracks Enric ja saps "lo emilio meu"

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: 650X » dl. set. 09, 2013 10:36 pm

Ja se sap, el primer es el primer... i la feina passa davant de l'oci. A veure doncs si us podeu afegir a Ribes.

Lluís, Afegeixo en Joan Soler a la llista, suposo que ja l'hi has comentat la llargada, quins tipus de ruta anem a fer i quins entrebancs podem trobar...

En un altre post poses:
XaviWait (pendent de trobar pneumatics)
Això vol dir que possiblement vindrà a la ruta o només ens acompanyarà virtualment per whatsapp?

Va que ja tinc la moto neta...

Imatge

Respon

Torna a “Zona Trail”