Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Entrada Autor: JoanCG » dv. ago. 30, 2013 5:19 pm

Hola a tots.

Estava buscant si esta o no prohibit circular entre Juny i Setembre amb vehicles de dues rodes per camins, i he trobat això (que no és el que buscava), però esta bé tenir-ho. No sé si algun company ja havia penjat l’enllaç.

http://www.forestal.cat/bdds/imatges_db ... 285272.pdf

En tot cas aquí si que posa (jo no ho sabia), que el límit d’amplada dels camins on circular, és de mínim DOS metres d’amplada.

Pel que fa a la prohibició de circular en determinades èpoques de l’any, diu en aquest mateix escrit, que depèn de” El Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca”. Però he entrat al departament corresponent de "Gencat", i no he trobat res...

Algú en sap res d’aquesta prohibició(recordem que d’aquí una setmana, fem la "Volta Trail a Catalunya…)?

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 30, 2013 5:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Entrada Autor: 650X » dv. ago. 30, 2013 5:55 pm

A la segona pàgina m'ha vingut mal de cap tanta lletra junta... vols dir que aquestes lleis son realment les que s'apliquen? Perquè a mi em dona l'impressió que tots hauríem d'estar a la garjola, si per això fòs. :b9

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Entrada Autor: JoanCG » dv. ago. 30, 2013 5:59 pm

[quote user="650X" post="241511"]A la segona pàgina m'ha vingut mal de cap tanta lletra junta... vols dir que aquestes lleis son realment les que s'apliquen? Perquè a mi em dona l'impressió que tots hauríem d'estar a la garjola, si per això fòs. :b9[/quote]

Tens tota la raó... :foracat

En tot cas ja he trucat al telèfon corresponent, com és normal a aquesta hora no hi ha ni Déu, i m'han dit que dilluns matí em donaran contesta.

Salut i gas !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Entrada Autor: CMB » dv. ago. 30, 2013 6:26 pm

En alguns camins de les Gavarres hi ha un cartell que posa que en determinades condicions poden tancar els camins de juny a setembre segons una llei xxx.

Quan això passa obre el cartell, quan no, resta tancat.

Potser ès això?

:holacat

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Entrada Autor: JoanCG » dv. ago. 30, 2013 6:44 pm

No ho sé...dilluns us contesto quan tingui resposta de la central de Agents Rurals, que és on he trucat...els hi dic quants, quan i per on passarem?

:b9 :666
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Entrada Autor: Straw man » dv. ago. 30, 2013 8:46 pm

penso que aquesta prohibició és per àrees d'interès natural ( no parc natural on la prohibició acostuma a ser tot l'any excepte camins senyalitzats i autoritzats) per temes de risc d'incendi ( a les gavarres, al cap de creus, a la faixa entre l'estartit i la Cala Montgo per exemple n'hi ha) és habitual i sempre està senyalitzat. Si no hi ha la senyalització en teoria s'autoritza la circulació amb caràcter general.

la llei que surt a l'enllaç va ser modificada per la llei d'acomanyament dels pressupostos de 2012, la qual eliminava algunes de les restriccions (amplada de 4m.) i en suavitzava d'altres.
Straw man l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 30, 2013 8:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Entrada Autor: CMB » dv. ago. 30, 2013 9:45 pm

[quote user="JoanCG" post="241517"]No ho sé...dilluns us contesto quan tingui resposta de la central de Agents Rurals, que és on he trucat...els hi dic quants, quan i per on passarem?

:b9 :666[/quote]

:666 :666 :666

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Entrada Autor: JoanCG » dg. set. 01, 2013 1:48 pm

Ja no fa falta que dilluns pregunti res.

Avui estava confirmant part del track de la volta Trail, em venien de cara per un cami els agents rurals amb el 4x4, i els he parat per preguntar; m'han confirmat que no hi ha aquesta prohibició Juny-Setembre.

A gaudir, doncs. :okcat

Salut!!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Prohibició De Circular Per Camins Del Juny Al Setembre?

Entrada Autor: CMB » dg. set. 01, 2013 3:17 pm

[quote user="JoanCG" post="241582"]Ja no fa falta que dilluns pregunti res.

Avui estava confirmant part del track de la volta Trail, em venien de cara per un cami els agents rurals amb el 4x4, i els he parat per preguntar; m'han confirmat que no hi ha aquesta prohibició Juny-Setembre.

A gaudir, doncs. :okcat

Salut!!![/quote]

:okcat

Suposo que de Setembre a Juny, tampoc!

:jajacat

Respon

Torna a “Zona Trail”