Crònica Volta a Catalunya Trail "13

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Bertu » dl. set. 16, 2013 1:57 pm

[quote user="650X" post="242420"][quote user="Bertu" post="242410"]Gràcies per les fotos Carxofa. I me'n alegro que tot us anés força bé, malgrat la teva retirada per averia.

Sobre el que comenteu de la duresa de la Volta, tot i que no hi he pogut assistir i per tant no he vist la dificultat del recorregut, em fa pensar que sou més "radicals" del que dieu. M'explico; es va anunciar com a volta trail i ha acabat sent més endurera que trail. I no és una sortida d'un dia sinó de quatre, si a sobre la majoria de trams son complicats, es pot tornar un calvari.

És un pensament meu, en cap cas vull fotre merder ni que ningú se senti molest, que últimament les meves paraules s'entenen totes al revés (No en el foro, ..). És el dubte que tinc, quan alguna vegada m'hauria pogut apuntar a alguna sortida i no ho he fet, tement que, si la sortida és per carretera, es corri "massa" i si és per montanya, hi hagi massa trams complicats. I tot això depèn del nivell de cadascú, de la moto i també de les "ganes de marxa" que es tinguin.
Potser la Volta Catalunya Trail no ha estat tant "trail", no?[/quote]

Suposo que podríem entrar a l'eterna discusió del que es considera trail... però ara no crec que sigui el moment.
Per el que fà a la dificultat dels tracks, bé, si d'un total de més de 1.000 km, on els llocs complicats o no aptes per a trails de més de 200kg es podrien resumir en els dits d'una mà i no sumant més de 25km en total. Representa un percentatge poc representatiu del global de la ruta.

Durant els preparatius de la ruta es van dur a terme vàries modificacions per evitat dins el possible alguna situació compromesa, evidentment no es pot anar a testejar tots 1.000 km. Per posar un ex. a Àger per evitat un parell de barreres i un camí pedregós vem fer 45km d'asfalt, al que porta una 450cc i tacs segur que prefereix tirar per el dret i el que porta una 800cc i mixtes segur que prefereix l'asfalt, no es pot tenir content a tothom.

Tot i així prenem nota de les teves apreciacions i ho tindrem en compte si hi ha properes edicions. :okcat[/quote]

Gràcies a tots dos per respondre. Realment Enric, 25 kms dels 100 que heu fet, és un percentatge molt petit. Ho he escrit perquè de les aportacions d'en Carxofa, he entès que havia sigut molt difícil i complicat...

1- Carxofa diu:
Per dir-ho amb paraules fines, per aquí vam passar tots, perquè aquestes eren les fàcils i fins i tot podies parar-te a fer fotos...


2- Carxofa diu:
Ei, que no és per dir que som els més "endurerus" del mon mundial, però us asseguro, que alguns dels trossos, eren difícils de col...ons. Just el troç de després d'on esta el Xavi en aquesta foto amb la GS, era per flipar...e MOLTES més pedres i MOLT més grosses, amb unes parets verticals només aptes per enduros 450. Eh, Enric 650X?

De totes maneres, si hi ha alternatives per carretera, ja està tot solucionat.
I felicito als organitzadors de les rutes, té molt de mèrit.
Salut a tothom

Avatar de l’usuari
Carxofa
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Carxofa » dl. set. 16, 2013 3:25 pm

Jo trobo que les pistes per on vam passar eren accessibles. Mireu, ja he seleccionat alguns moments de la sortida perquè us en feu una idea.

Però no ho digueu a ningú!!!

[youtube]zCyik5UOSvs[/youtube]

Avatar de l’usuari
Carxofa
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Carxofa » dl. set. 16, 2013 3:27 pm

[quote user="Bertu" post="242427"][quote user="650X" post="242420"][quote user="Bertu" post="242410"]Gràcies per les fotos Carxofa. I me'n alegro que tot us anés força bé, malgrat la teva retirada per averia.

Sobre el que comenteu de la duresa de la Volta, tot i que no hi he pogut assistir i per tant no he vist la dificultat del recorregut, em fa pensar que sou més "radicals" del que dieu. M'explico; es va anunciar com a volta trail i ha acabat sent més endurera que trail. I no és una sortida d'un dia sinó de quatre, si a sobre la majoria de trams son complicats, es pot tornar un calvari.

És un pensament meu, en cap cas vull fotre merder ni que ningú se senti molest, que últimament les meves paraules s'entenen totes al revés (No en el foro, ..). És el dubte que tinc, quan alguna vegada m'hauria pogut apuntar a alguna sortida i no ho he fet, tement que, si la sortida és per carretera, es corri "massa" i si és per montanya, hi hagi massa trams complicats. I tot això depèn del nivell de cadascú, de la moto i també de les "ganes de marxa" que es tinguin.
Potser la Volta Catalunya Trail no ha estat tant "trail", no?[/quote]

Suposo que podríem entrar a l'eterna discusió del que es considera trail... però ara no crec que sigui el moment.
Per el que fà a la dificultat dels tracks, bé, si d'un total de més de 1.000 km, on els llocs complicats o no aptes per a trails de més de 200kg es podrien resumir en els dits d'una mà i no sumant més de 25km en total. Representa un percentatge poc representatiu del global de la ruta.

Durant els preparatius de la ruta es van dur a terme vàries modificacions per evitat dins el possible alguna situació compromesa, evidentment no es pot anar a testejar tots 1.000 km. Per posar un ex. a Àger per evitat un parell de barreres i un camí pedregós vem fer 45km d'asfalt, al que porta una 450cc i tacs segur que prefereix tirar per el dret i el que porta una 800cc i mixtes segur que prefereix l'asfalt, no es pot tenir content a tothom.

Tot i així prenem nota de les teves apreciacions i ho tindrem en compte si hi ha properes edicions. :okcat[/quote]

Gràcies a tots dos per respondre. Realment Enric, 25 kms dels 100 que heu fet, és un percentatge molt petit. Ho he escrit perquè de les aportacions d'en Carxofa, he entès que havia sigut molt difícil i complicat...

1- Carxofa diu:
Per dir-ho amb paraules fines, per aquí vam passar tots, perquè aquestes eren les fàcils i fins i tot podies parar-te a fer fotos...


2- Carxofa diu:
Ei, que no és per dir que som els més "endurerus" del mon mundial, però us asseguro, que alguns dels trossos, eren difícils de col...ons. Just el troç de després d'on esta el Xavi en aquesta foto amb la GS, era per flipar...e MOLTES més pedres i MOLT més grosses, amb unes parets verticals només aptes per enduros 450. Eh, Enric 650X?

De totes maneres, si hi ha alternatives per carretera, ja està tot solucionat.
I felicito als organitzadors de les rutes, té molt de mèrit.
Salut a tothom[/quote]

Ui, aquest tal Carxofa, és aquell de la moto a ratlles que no parava de queixar-se tota l'estona, no?

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: CMB » dl. set. 16, 2013 3:28 pm

Nois, no us esvereu...

A veure:

1. Ara tenim un track registrat de poder fer una volta trail a Catalunya amb diferents punts de dificultat extrema per a un tipus de trail.

2. Es van fer prèvies, per comprovar l'estat i dificultat de les pistes. Potser va faltar fer-ho al 100% Però és que eren 1000km.

3. El grup era heterogeni, per tant la visió de cada una dels motoristes era diferent i amb motos diferents. Dificil trobar el punt mig per a tothom!

4. Intentarem fer una segona edició, clar que si!

5. Cal millorar la coordinació de grups per que tothom gaudeixi de la ruta per igual, sigui quin sigui el seu nivell.

6. Cal agrair la feina al que ho ha organitzat, pensat i preparat. Sovint no es té present i la gent s'apunta, participa, opina i adéu.

Apa, dit això, falta veure alguna foto i els comentaris oportuns, que ja sé que n'hi ha un munt!

Salut

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: CMB » dl. set. 16, 2013 3:29 pm

[quote user="Carxofa" post="242431"][quote user="Bertu" post="242427"][quote user="650X" post="242420"][quote user="Bertu" post="242410"]Gràcies per les fotos Carxofa. I me'n alegro que tot us anés força bé, malgrat la teva retirada per averia.

Sobre el que comenteu de la duresa de la Volta, tot i que no hi he pogut assistir i per tant no he vist la dificultat del recorregut, em fa pensar que sou més "radicals" del que dieu. M'explico; es va anunciar com a volta trail i ha acabat sent més endurera que trail. I no és una sortida d'un dia sinó de quatre, si a sobre la majoria de trams son complicats, es pot tornar un calvari.

És un pensament meu, en cap cas vull fotre merder ni que ningú se senti molest, que últimament les meves paraules s'entenen totes al revés (No en el foro, ..). És el dubte que tinc, quan alguna vegada m'hauria pogut apuntar a alguna sortida i no ho he fet, tement que, si la sortida és per carretera, es corri "massa" i si és per montanya, hi hagi massa trams complicats. I tot això depèn del nivell de cadascú, de la moto i també de les "ganes de marxa" que es tinguin.
Potser la Volta Catalunya Trail no ha estat tant "trail", no?[/quote]

Suposo que podríem entrar a l'eterna discusió del que es considera trail... però ara no crec que sigui el moment.
Per el que fà a la dificultat dels tracks, bé, si d'un total de més de 1.000 km, on els llocs complicats o no aptes per a trails de més de 200kg es podrien resumir en els dits d'una mà i no sumant més de 25km en total. Representa un percentatge poc representatiu del global de la ruta.

Durant els preparatius de la ruta es van dur a terme vàries modificacions per evitat dins el possible alguna situació compromesa, evidentment no es pot anar a testejar tots 1.000 km. Per posar un ex. a Àger per evitat un parell de barreres i un camí pedregós vem fer 45km d'asfalt, al que porta una 450cc i tacs segur que prefereix tirar per el dret i el que porta una 800cc i mixtes segur que prefereix l'asfalt, no es pot tenir content a tothom.

Tot i així prenem nota de les teves apreciacions i ho tindrem en compte si hi ha properes edicions. :okcat[/quote]

Gràcies a tots dos per respondre. Realment Enric, 25 kms dels 100 que heu fet, és un percentatge molt petit. Ho he escrit perquè de les aportacions d'en Carxofa, he entès que havia sigut molt difícil i complicat...

1- Carxofa diu:
Per dir-ho amb paraules fines, per aquí vam passar tots, perquè aquestes eren les fàcils i fins i tot podies parar-te a fer fotos...


2- Carxofa diu:
Ei, que no és per dir que som els més "endurerus" del mon mundial, però us asseguro, que alguns dels trossos, eren difícils de col...ons. Just el troç de després d'on esta el Xavi en aquesta foto amb la GS, era per flipar...e MOLTES més pedres i MOLT més grosses, amb unes parets verticals només aptes per enduros 450. Eh, Enric 650X?

De totes maneres, si hi ha alternatives per carretera, ja està tot solucionat.
I felicito als organitzadors de les rutes, té molt de mèrit.
Salut a tothom[/quote]

Ui, aquest tal Carxofa, és aquell de la moto a ratlles que no parava de queixar-se tota l'estona, no?[/quote]

Enric, crec que et recordaran més per un altra detall teu, no?

;-)

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: CMB » dl. set. 16, 2013 3:31 pm

[quote user="Carxofa" post="242430"]Jo trobo que les pistes per on vam passar eren accessibles. Mireu, ja he seleccionat alguns moments de la sortida perquè us en feu una idea.

Però no ho digueu a ningú!!!

[youtube]zCyik5UOSvs[/youtube][/quote]

Uff, què fas?

Per anar amb moto cal anar més recte i no tant per terra!

:jajacat :jajacat :jajacat

Avatar de l’usuari
Rapanui
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 8:42 pm
Ubicació: Porqueres

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Rapanui » dl. set. 16, 2013 3:53 pm

be, realment això que va dir l'Enric que era per valents , queda subratllat, quin tute nois!!!...
No obstant...tenim un Ribes- Centelles amb dinar a Cal Degollat pendent .
Enhorabona a tots.....

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Cesc » dl. set. 16, 2013 4:14 pm

gracies els que eu fet posible aquesta petita aventura :okcat

poseu fotos sisplau :please

Avatar de l’usuari
Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Bertu » dl. set. 16, 2013 5:00 pm

[quote user="Carxofa" post="242430"]Jo trobo que les pistes per on vam passar eren accessibles. Mireu, ja he seleccionat alguns moments de la sortida perquè us en feu una idea.

Però no ho digueu a ningú!!!

[youtube]zCyik5UOSvs[/youtube][/quote]


Carxofa, el millor de tot és que no vas prendre mal!! I que, fins i tot, se't sent riure!!!
I, perquè no se t'engegava la moto i vas haver d'abandonar?

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: JoanCG » dl. set. 16, 2013 8:44 pm

[quote user="CMB" post="242432"]Nois, no us esvereu...

A veure:

1. Ara tenim un track registrat de poder fer una volta trail a Catalunya amb diferents punts de dificultat extrema per a un tipus de trail.

2. Es van fer prèvies, per comprovar l'estat i dificultat de les pistes. Potser va faltar fer-ho al 100% Però és que eren 1000km.

3. El grup era heterogeni, per tant la visió de cada una dels motoristes era diferent i amb motos diferents. Dificil trobar el punt mig per a tothom!

4. Intentarem fer una segona edició, clar que si!

5. Cal millorar la coordinació de grups per que tothom gaudeixi de la ruta per igual, sigui quin sigui el seu nivell.

6. Cal agrair la feina al que ho ha organitzat, pensat i preparat. Sovint no es té present i la gent s'apunta, participa, opina i adéu.

Apa, dit això, falta veure alguna foto i els comentaris oportuns, que ja sé que n'hi ha un munt!

Salut[/quote]


Efectivament, Carles. :okcat


Aquestes coses es fan (com diu el Mas), només d'una forma: amb il•lusió. Volent passar-ho bé un mateix, i volent que els demés també ho gaudeixin.

I així ha estat. Tots hem xalat amb aquesta sortida (i quan dic sortida no parlo de la dona que anava calenta, eh?)

Per tant, Enric, que Déu no només t’ho conservi, si no que t’augmenti !!! (i parlo ara de la i•lussió eh, que sempre malpenseu...), una vegada més, gràcies per fer-ho possible !!!

Fins aviat, penya !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 16, 2013 8:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Carxofa
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Carxofa » dl. set. 16, 2013 10:11 pm

Bones a tots.

Abans de res, dir-vos que potser he enredat la troca una mica i mai amb cap mala intenció. Però estareu d'acord amb mi que si algú pregunta per una foto on estem pujant un camí de pedretes, sempre et surt una mica el cantó fatxenda i t'agrada fardar dels moments on potser et vas veure més el trill als garrons.

Així que, i esmenant qualsevol comentari anterior, el primer que he de dir és que gràcies a tots els que heu fet possible aquesta ruta. Encara que la volgueu minimitzar hem de reconèixer que ha estat una aventura èpica, i que només la idea inicial de fer 1000 km. d'off en 4 dies ja és una proesa digna de grans aventurers.

L'Enric ha estat un dels pilars fonamentals d'aquest repte i sense la seva contribució no hagués pas sigut possible. Un Enric que, com deia la meva avia "las mata callando". Algú que, en aquest viatge, m'ha demostrat que hi ha grans persones que s'esforcen, treballen i fan grans coses amb elegància, destresa, habilitat i sense reclamar grans reconeixements. Un Enric que s'ha currat, n'estic segur, la millor ruta que ha pogut, pensant en passar-s'ho bé i gaudir de la seva afició preferida (crec) i intentant consensuar al màxim una forma pràctica perquè tothom hi tingui cabuda.

Però si l'esforç de l'Enric és digne de menció, no puc pas oblidar en JoanCG que va ser un dels esperits de la ruta. La forma com en Joan cuida i té cura de la resta de l'equip és digna de menció, sobretot essent-ne jo el principal receptor. No cal dir que si és cert que vaig abandonar el quart dia, sense el seu ajut, segurament no hagués arribat al segon. Però no només va vetllar per mi, sinó que, des de la seva estricta rutina, va assegurar que l'aventura fos possible. Va acceptar adaptar-se al ritme dels que anàvem més lents i va acompanyar-nos fins que la ventura va obligar-lo a abandonar la volta.

Vull reclamar també l'esperit de'n Lluís, que va intentar cohesionar el grup tant com va poder. Va esforçar-se per intentar aconseguir que féssim una pinya, i va intentar mantenir l'esperit trail de la ruta. (i ara no entrarem a discutir què és trail i què és enduro) Però en LLuís va ser-hi per demostrar que la volta era assequible a tothom i que l'important no és pas si arribem els primers o els darrers, si seguim el track o si ens desmarquem de la programació per gaudir del trajecte. I em sap greu si hi va haver algú que no va entendre l'esperit de'n LLuís, que és realment el d'un aventurer dels que requereixen el món del Trail.

I també vull agrair especialment aquells que van entendre el meu concepte d'aventura. Sé que hi deu haver tantes formes de fer off-road com persones, però per mi, enfrontar-me a aquest repte amb la meva montura i la seva idiosincràsia, era part del meu compromís. I vaig intentar no defallir, i vaig gaudir tant o més que qualsevol, i sóc conscient que la meitat de les anècdotes hilarants van relacionades amb la meva presència, però que voleu, si un pallasso s'apunta a una sortida al voltant de Catalunya, el mínim que pot fer és el que sap fer, el pallasso.

Sobre la ruta dir que va ser excel·lent i amb l'autèntic esperit d'aventura que requereix una volta trail a Catalunya. Perquè dins el concepte trail és inherent el fet que no tot pot estar previst ni controlat, perquè el terreny canvia cada dia i encara que tot s'hagués repassat minuciosament abans de fer la ruta, segur que el dia de recórrer la pista hauria canviat. S'han fet comentaris sobre la duresa d'alguns trams. Sincerament crec que sempre hi va haver alguna alternativa acceptable i que si bé és cert que hi va haver un parell de llocs on es requeria un nivell tècnic i una preparació altes, també és cert que el 95% del track era accessible.

Potser el principal error no va ser fer la distribució de grups que es va fer el segon dia, des del començament. Per aquest motiu, el primer dia va ser una mica caòtic i desorganitzat. Però també és cert que ara que li hem vist els collons sabem que és mascle, i que la propera vegada que es faci aquesta aventura (perquè tots esperem la segona edició) serà molt més fàcil organitzar-la i fer-la.

I si em permeteu una proposta, la faré. La propera volta a Catalunya a de ser mixta. Perquè penso que als que els agrada gaudir de l'asfalt, també els encantaria poder afegir-se a aquesta proesa. Penso que podria ser genial que hi hagués dues (o tres) rutes, una d'asfàltica 100%, una d'extrema i una d'off assequible. I fins i tot tenir uns punts d'enllaç on els que vulguin puguin canviar de ruta en funció del seu estat.

En resum, gràcies a tots i pendent de la propera!!!

P.D. Això no ho faig mai, però com que hi ha moltes ganes, us deixo els primers 5 minuts que he seleccionat (no està ni editat ni acabat, però ja podeu xalar amb alguns moments èpics!!!)
[youtube]m7du4bEO97o[/youtube]

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: CMB » dt. set. 17, 2013 12:08 am

:okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: JoanCG » dt. set. 17, 2013 8:43 am

Va, animem a ritme de fotos per tal de que els altres companys també les pengin o passin l’enllaços...



Conjugació de paisatges i motos
Imatge






On soc? Què faig? Qui soc? :please
Imatge





Necessito energia... :viscat
Imatge




En Carxofa: ara entenc per què els passava a tots a les frenades... :cat_vergonya
Imatge



Comentari de la moto: "a algú amb el meu tarannà i prestigi, anar amb dos gomes noves de trinca no li senta bè de cap manera...em sento ofesa..." (vàrem canviar el de davant a Valls)
Imatge

Uploaded with ImageShack.us



I el propietari al final de cada dia, quan li preguntaves per qué ho feia, contestava tot sorprés: "...qué no s’ho mereix o què, pobreta?” :okcat
Imatge



Amb arbres i pota de cabra es fa aguantar qualsevol cosa !!!
Imatge



I des de qualsevol angle, clar...
Imatge



No punxada=no sortida (fiveu-vos amb el dibuix de la coberta..). :b9
Imatge
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 17, 2013 12:12 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Xgal » dt. set. 17, 2013 9:00 am

Ooooolen, :okcat

És pot dir més alt, però no mes clar, coincideixo amb el que diu en Carxofa, repeteixo el meu agraiment a l'Enric per la seva feina feta avans i durant la ruta i a tots els paricipants a la volta per el bon rotllo que em tingut i l'esperit de superació que ens ha fet falta en algun moment.

Carxofa: em trec el barret devant teu, la teva tenacitat i en teu tarannà m'ha sorpres gratament i ja et puc dir que jo, que amb la teva moto, no hagues sigut capaç ni d'acabar el segon dia, persones con tú, fan que toquis de peus a terra i vegis que encara et queda molt per apendre (en el meu cas).
Costa d'imaginar, però veure el "Panzer" (Superteneré) per aquelles pistes plenes de pls i rocs, impresiona i ,molt :burrucat

Joan: el que vas fer, costa molt de veure, en tot moment vas estar pendent del grup, dels més lents, del dinar, de les parades, etc, La teva manera de ser, et va portar a fer una cosa que poca gent agues fet: renunciar a fer la teva volta i ajudar als altres, i per mi això no te preu, el poc que et conec, no em deixa dubtes.

El meu agraiment a tots organitzadors i participant d'aquesta primera volata a Catalunya, sens dubte repetiría amb la mateixa gent i la mateixa ruta :jajacat :jajacat , vaig xalar com un nen petit.
:viscat

PD. Tinc agulletes fins i tot a les celles. :sonat

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Straw man » dt. set. 17, 2013 9:29 am

felicitats companys, veig que la cosa ha donat de si com era previsible.
enhorabona als organitzadors i participants, a veure si aneu posant més fotos.
rutes llargues amb grup nombrós i heterogeni només es poden tirar endavant amb l'esperit que veig que alguns comenteu en els vostres posts.
m'alegro de veure-us disfrutar.
editat: Pasqual, que et recuperis aviat company
salut :birracat
Straw man l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 17, 2013 8:34 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Pasqual » dt. set. 17, 2013 12:51 pm

Malgrat la meva volta va acabar sobtadament el segon dia per culpa d'un arbre què es devia moure just quan passava jo, el tall de ruta què vaig fer em va semblar genial. Amb possibilitats d'alternatives per els què no volien complicar-se la cosa i crec què accessible per tothom amb un nivell mínim (com el meu). Hi tornaria ara mateix!

L'opció de fer més grups i més petits va ser molt encertada i va facilitar què tothom trobés el seu ritme.

El grup genial i en Carxofa un pallasso de cap a peus (sobretot de peus, quins peus!) si us plau poseu una foto... :okcat :okcat

Agrair a l'Enric la feina feta abans i durant la ruta. Totes les sortides què he fet amb ell han estat genials, però en aquesta s'ha superat: GRÀCIES!

El meu dit ja és a lloc, la moto deu estar perduda per la província de Tarragona (em sembla que l'Albert la té controlada) i ara em queden unes 3 setmanes de guix per tornar-hi. Especial agraïment amb en Cesc i en Julià que em van ajudar quan vaig menjar-me aquella alzina i no em van deixar fins que anava direcció a l'hospital i gràcies a l'Albert per acompanyar-mi.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: 650X » dt. set. 17, 2013 5:01 pm

Gràcies per els comentaris, em fareu posar vermell i tampoc n'hi ha per tant.

Crec que la sortida si es volia fer sencera, s'hi havia d'invertir una dossi de patiment extra. Molts quilometres, moltes pedres, molts salts, poques hores per descansar, i tot això tenint en compte que el temps ens va respectar molt i les avaries en general també. Per tant la ideia que tenia inicial de que seria molt dura, es va complir a la perfecció. Vaig dir que seria molt dura i així ha sigut, de costellades ja n'organitzem de tant en tant.

M'apunto els comentaris en quan a variants de cara a l'any vinent. Tot i que tinc "in mente" certs canvis que poden fer la volta més entretinguda i divertida. Ja ho anirem comentant...

Altre cop, gràcies a tots els que heu vingut, no sempre ha sigut fàcil ni tot ha sortit com voliem, sobretot els allotjaments, però al final tothom ha dormit en llits i sopat i esmorzat com es convenient.

Ara les fotos :okcat


La Sortida: Senyors! hem de millorar la puntualitat, quan es diu a les 7:30 esmorzats, s'hi ha d'estar abans si es vol esmorzar. I no arribar tard. En Cesc va estar tanta estona sol fent el cafè amb llet que es pensava que s'havia equivocat de dia. :ass :ass :ass
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Cierren escotillas... ¡Inmersión!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Així es com es buida una moto negada d'aigua, filtre fora, i fer anar el cilindre en buit per expulsar l'aigua. Bona coordinació de l'equip de rescat.

Imatge

Trencar el cable d'emgragatge no es problema, en 15' tot solucionat i la paradeta recollida


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

L'arribada a Sant Celoni, per motius diversos, entre els quals estaven la falta de llum i les nuvolades al montseny vem decidir els 3 últims integrants de la sortida deixar-la per acabada aquí. Així doncs donem per tancada l'expedició

Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Crònica Volta a Catalunya Trail "13

Entrada Autor: 650X » dt. set. 17, 2013 5:54 pm

Bones altre cop, he dividit el tema per separar el que van ser les inscripcions i les cròniques.

Salut a tothom... :okcat

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: PEPI600 » dt. set. 17, 2013 9:00 pm

Veig que ho veu passar molt malament :b9 :b9 :b9

Em sembla que cada cop em pica més el cuquet, qualsevol dia encara faré una bogeria.............. :callo :callo :callo

Moltes gracies per compartir-ho
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: CMB » dt. set. 17, 2013 9:52 pm

Ara, si fotos!!!

:okcat

Respon

Torna a “Zona Trail”