Crònica Volta a Catalunya Trail "13

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Pasqual » dt. set. 17, 2013 12:51 pm

Malgrat la meva volta va acabar sobtadament el segon dia per culpa d'un arbre què es devia moure just quan passava jo, el tall de ruta què vaig fer em va semblar genial. Amb possibilitats d'alternatives per els què no volien complicar-se la cosa i crec què accessible per tothom amb un nivell mínim (com el meu). Hi tornaria ara mateix!

L'opció de fer més grups i més petits va ser molt encertada i va facilitar què tothom trobés el seu ritme.

El grup genial i en Carxofa un pallasso de cap a peus (sobretot de peus, quins peus!) si us plau poseu una foto... :okcat :okcat

Agrair a l'Enric la feina feta abans i durant la ruta. Totes les sortides què he fet amb ell han estat genials, però en aquesta s'ha superat: GRÀCIES!

El meu dit ja és a lloc, la moto deu estar perduda per la província de Tarragona (em sembla que l'Albert la té controlada) i ara em queden unes 3 setmanes de guix per tornar-hi. Especial agraïment amb en Cesc i en Julià que em van ajudar quan vaig menjar-me aquella alzina i no em van deixar fins que anava direcció a l'hospital i gràcies a l'Albert per acompanyar-mi.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: 650X » dt. set. 17, 2013 5:01 pm

Gràcies per els comentaris, em fareu posar vermell i tampoc n'hi ha per tant.

Crec que la sortida si es volia fer sencera, s'hi havia d'invertir una dossi de patiment extra. Molts quilometres, moltes pedres, molts salts, poques hores per descansar, i tot això tenint en compte que el temps ens va respectar molt i les avaries en general també. Per tant la ideia que tenia inicial de que seria molt dura, es va complir a la perfecció. Vaig dir que seria molt dura i així ha sigut, de costellades ja n'organitzem de tant en tant.

M'apunto els comentaris en quan a variants de cara a l'any vinent. Tot i que tinc "in mente" certs canvis que poden fer la volta més entretinguda i divertida. Ja ho anirem comentant...

Altre cop, gràcies a tots els que heu vingut, no sempre ha sigut fàcil ni tot ha sortit com voliem, sobretot els allotjaments, però al final tothom ha dormit en llits i sopat i esmorzat com es convenient.

Ara les fotos :okcat


La Sortida: Senyors! hem de millorar la puntualitat, quan es diu a les 7:30 esmorzats, s'hi ha d'estar abans si es vol esmorzar. I no arribar tard. En Cesc va estar tanta estona sol fent el cafè amb llet que es pensava que s'havia equivocat de dia. :ass :ass :ass
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Cierren escotillas... ¡Inmersión!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Així es com es buida una moto negada d'aigua, filtre fora, i fer anar el cilindre en buit per expulsar l'aigua. Bona coordinació de l'equip de rescat.

Imatge

Trencar el cable d'emgragatge no es problema, en 15' tot solucionat i la paradeta recollida


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

L'arribada a Sant Celoni, per motius diversos, entre els quals estaven la falta de llum i les nuvolades al montseny vem decidir els 3 últims integrants de la sortida deixar-la per acabada aquí. Així doncs donem per tancada l'expedició

Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Crònica Volta a Catalunya Trail "13

Entrada Autor: 650X » dt. set. 17, 2013 5:54 pm

Bones altre cop, he dividit el tema per separar el que van ser les inscripcions i les cròniques.

Salut a tothom... :okcat

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: PEPI600 » dt. set. 17, 2013 9:00 pm

Veig que ho veu passar molt malament :b9 :b9 :b9

Em sembla que cada cop em pica més el cuquet, qualsevol dia encara faré una bogeria.............. :callo :callo :callo

Moltes gracies per compartir-ho
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: CMB » dt. set. 17, 2013 9:52 pm

Ara, si fotos!!!

:okcat

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Crònica Volta a Catalunya Trail "13

Entrada Autor: Minina » dt. set. 17, 2013 10:03 pm

Unes fotos molt maques i unes altres molt interessants, es veu que us ho heu passat pipa. Enhorabona i moltes gràcies a tots per compartir-ho!
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 17, 2013 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: Llebra » dc. set. 18, 2013 6:27 pm

Felicitats per completar-la !! No ho vaig dubtar en cap moment, entre l'Enric i en JoanCG, segur que això tirava endavant :birracat :birracat

Gràcies per compartir-la i espero que si es repeteix, pugui venir, perquè em feu venir salivera amb les fotos i videos. A partir d'aquest nadal,
quan em toqui la loteria catalana, em passaré el dia fent això i penjant les rutes (Bé, de tant en tant aniré a algun spa de 5 estrelles per refer-me...)

:viscat :viscat

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: Llagasta » dj. set. 19, 2013 10:10 am

Bona " sortideta " encara que - a priori - ( i si em permeteu ) semblava molt fort, poder fer 1000 Qms. per camins en quatre dies.... ( tenint en compte que treure un promitg de 30 Qms/h per camins es de record !! ) i si encara hi afegim les parades .... i potser reduir una mica el quilometratge ( ja sabeu : una linea recta al mapa de desti A a desti B i camins el més ajustat possible )

potser també el tema pneumàtics..... prioritari els de tacs ... i en bon estat !!

Ara bé, pel que sembla us ho vàreu passar de conya, ( Excepte algún òs fora de lloc ) i va ser bona la companyiona, i l´organització, que es el que vàl :birracat :okcat


Ps.- També haureu d´explicar aixó de la dona calenta.... :callo :b9
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 19, 2013 10:18 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Crònica Volta a Catalunya Trail "13

Entrada Autor: 650X » dj. set. 19, 2013 8:25 pm

Jo també sempre he calculat mitjes de 30 fent trail, i cada dia els vem superar. Sempre parlant de mitjes totals (parades i tot) algún dia vem arribar a fregar els 40km/h de mitja. Dona força idea de que les pistes majoritariament eren bones i es podia anar força ràpid. En algunes de la zona de les Borges Blanques fins a Bell Lloc d'Urgell es feien tirades llargues a 90-100 :callo :b9 :b9

Salut!

Avatar de l’usuari
CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dj. set. 19, 2013 10:24 pm

Per fi he tingut temps per gaudir de les fotos i la crònica. Enhorabona, molt complerta. Sort que no s'em va acudir anar amb la vaca...que sino...

Veig que per dalt del Boumort vareu agafar millor vistes que no pas jo fa mesos. I es cert el tema de la "puntualitat". Jo vaig pasar per davant del bar just a les 7:10 per anar a la feina, i no havia ningú encara. També vaig pensar que no era el dia.

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: Cesc » dv. set. 20, 2013 10:08 am

[quote user="CarlesOsonaGS" post="242670"] I es cert el tema de la "puntualitat". Jo vaig pasar per davant del bar just a les 7:10 per anar a la feina, i no havia ningú encara. També vaig pensar que no era el dia.[/quote]
:nonocat anabes dormin, perque a les 6:55 jo amb una Susi blava estava alli

Avatar de l’usuari
Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: Bertu » dv. set. 20, 2013 1:35 pm

Quin reportatge de fotos i explicacions més bonic...
Gràcies

Avatar de l’usuari
CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dv. set. 20, 2013 4:59 pm

[quote user="Cesc" post="242688"][quote user="CarlesOsonaGS" post="242670"] I es cert el tema de la "puntualitat". Jo vaig pasar per davant del bar just a les 7:10 per anar a la feina, i no havia ningú encara. També vaig pensar que no era el dia.[/quote]
:nonocat anabes dormin, perque a les 6:55 jo amb una Susi blava estava alli[/quote]

Doncs potser també...o estabes amagat?

Avatar de l’usuari
Miguel650
Presentats
Entrades: 48
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 1:58 am
Ubicació: Granollers

Re: Crònica Volta A Catalunya Trail "13

Entrada Autor: Miguel650 » dt. set. 24, 2013 9:18 pm

Una ruta magnífica! Gràcies per compartir-la.

Respon

Torna a “Zona Trail”