Maletes Metàl•liques A Les Travesses?

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Maletes Metàl•liques A Les Travesses?

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 19, 2013 5:17 pm

Ara que molts de vosaltres feu travesses trail ben maques, observo que ningú porta maletes metàl•liques laterals.

No aguantarien caigudes/arrosegades? O si que aguantarien i el que no ho faria serien els suports.
Suposant que sigui una sortida per camins amples i sense cap complicació, com també en els salts fer sols saltets de pam-pam i mig, no aniria millor que les bosses/motxilles que porteu?

La volta trail que veu fer alguns seria factible fer-ho així, amb les maletes? O hagués realment patit moltíssim?

Ho pregunto perquè aquest cap de setmana he vist per camí una GS amb les famoses maletes d'alumini, tot solet, fent camí xino-xano.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Maletes Metàl•liques A Les Travesses?

Entrada Autor: Cesc » dj. set. 19, 2013 7:03 pm

les maletes queden desgabellades amb els tracatejos de anar trepitjan pedras, sempre molt millor alforjes de cordura o similar i lligades amb cintas als suports de les maletas rigidas. tu diu un motero amb moltisima experiencia de moto-Off Road :okcat

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Maletes Metàl•liques A Les Travesses?

Entrada Autor: Fazer i Nina » dj. set. 19, 2013 7:18 pm

[quote user="Cesc" post="242659"]les maletes queden desgabellades amb els tracatejos de anar trepitjan pedras, sempre molt millor alforjes de cordura o similar i lligades amb cintas als suports de les maletas rigidas. tu diu un motero amb moltisima experiencia de moto-Off Road :okcat[/quote]

I afegeixo que el pes de les maletes es noten en off, per això millor unes alforges

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Maletes Metàl•liques A Les Travesses?

Entrada Autor: 650X » dj. set. 19, 2013 8:16 pm

Jo estic dacord amb el 2, però puntualitzaria que si la ruta es majoritariament per asfalt i ha d'incloure algun tipus de pista ja aniria amb les maletes d'alumini, a part de donar molta capacitat de càrrega, si ha de ser una ruta majoritariament off doncs això boses o alforges.
En cap cas plàstic.

Salut

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Maletes Metàl•liques A Les Travesses?

Entrada Autor: Llebra » ds. set. 21, 2013 9:19 pm

Crec que en Randy fa referència a si aguantarien en aquestes sortides trail que s'estan fent per aquest forum, i pel poc que he vingut, jo diria que no aguantarien massa... Diferent en viatges més llarguets, que t'ho prens amb més calma, però quan els guies coneixen bé el camí, i per aquests camins tan trencats que tenim a casa nostra, els salts, xargais, pedres, etc..., suposo que no aguantarien gaire estona, he, he...
Pateixen molt menys les sobredipòsit o les bosses lligades sobre el seient del copilot o a la parrilla.

Si no era això, Randy, corregeixe'm tranquil.lament :birracat

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Maletes Metàl•liques A Les Travesses?

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 21, 2013 11:08 pm

Exacte, Llebra, amb tot això que comentes junt amb les opinions dels altres ja ho tinc una mica més clar: res de maletes per fer el cabra. :okcat

Merci a tots. :birracat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Zona Trail”