Honda NX650, DOMINATOR

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: XaviTwin » dt. set. 24, 2013 8:19 pm

5 minutets de nostalgia

[youtube][/youtube]
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: CMB » dt. set. 24, 2013 11:05 pm

[quote user="650X" post="242920"]Potser l'he liat massa, tampoc es que estigui mirant un model determinat per a fer un viatge concret, estava recabant info per qui sap quan...

Segurament les màquines velles (antigues... com l'hi volguem dir) han estat superades amb escreix per a models nous, més potents, amb un menor consum, millors suspensions...etc etc... però no se si per la simplicitat de la mecànica, o que abans els traileros eren més espavilats, o que tothom tenia més asumit que en qualsevol moment podies quedar tirat, es respirava una major sensació d'indestructibilitat mecànica i major fiabilitat.

Sense anar més lluny i desprès d'haver iniciat aquest post ahir la KTM690 va tenir l'honor de ser la primera moto que em deixa tirat amb 150.000km ( no va ser greu... ) a 6km de casa i amb plà, vaig empenyer i punt.

Les motos et llegeixen el pensament? :666 :666 :666

Salut

PD: ... i no va ser per falta de benzina :b9[/quote]

Ostres, vas empenyer la moto 6 km?

Per més pla que pugui ser, vas estar més d'una hora!

:holacat :cat_vergonya

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Jesus » dj. set. 26, 2013 12:06 am

[quote user="CMB" post="242882"][quote user="Gurringo" post="242878"]Doncs et puc explicar un munt de coses de la primera i autèntica Dominator (com la de la foto).
De fet vaig anar a la seva presentació mundial (en aquella època per la meva feina era el que em tocava), a l'illa de Sicilia. El recorregut de proves era per pistes de cendre i lava fins a pujar tot el que et deixaven al volcà Etna.
En aquells moments no hi havia cap moto semblant, i s'ha de dir que els de Honda la van encertar de ple.
Nomes tornar a casa en vaig encarregar una i vaig estrenar una de les primeres unitats que van arribar (en color blau, però).
La vaig tenir molts anys. De fet la vaig vendre fa només uns 10 anys (crec que per 900€).
En el seu moment era una de les primeres "trail" autèntiques (i el concepte trail també era nou). Amb aquesta moto fèiem de tot: carretera, amb i sense parella, pistes de tot tipus, i fins i tot s'intentava amb més o menys èxit alguna trialera (fàcil, per descomptat).
La moto es (o era, en el meu cas), molt i molt dura i resistent. I senzilla de manteniment. Li vaig fer molts km., molts d'ells amb poca cura de no maltractar-la, i sempre resistia. No vaig tenir cap avaria greu. Canviar oli, bugia, gomes... i apa...
Amb comparació amb una moto actual, suposo que la primera cosa que trobaríem criticable serien les suspensions (poc recorregut), i al pes al davant. Però en canvi era (es) bastant còmoda de posició i de seient, i el motor, sense tenir una potència molt elevada, suficient per fer trail normal.
Ara, agafada amb la comparació de les motos actuals i per fer segons què, i segons per a qui, potser la primera impressió seria que es un "ferro".
Crec que s'ha de valorar amb la perspectiva del que era i va ser en el seu dia. I una prova del seu encert es que encara se'n veuen moltes rodant.[/quote]

Caram, una bona explicació Joan!

Recordo la pujada a l'Etna, actualment amb uns mega-camions amb unes rodes immenses... Havia de ser divertit pujar-hi amb moto alhora que impressionant per les alçades que s'asoleixen!

No he provat mai aquesta moto, pero si hi ha gent que va amb 1200GS al desert, amb aquesta s'hi aniria 100 vegades millor, no?

Quan dius que hi vas Enric?

:okcat[/quote]

Rotundament ...SI... amb una 1200 no torno a fer pistes de sorra ...una imatge val més que mil paraules !!! :callo

Imatge

Salut!!!

PD: Enric i una XTZ660 ... :roll:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: 650X » dj. set. 26, 2013 6:57 am

[quote user="Jesus" post="242979"]
PD: Enric i una XTZ660 ... :roll:[/quote]

Una XTZ660 actual porta tanta electrònica com la 690... potser el motor es més fiable, però la XTZ tot i agradar-me molt per mí hi ha un punt en contra que haurien de solucionar de cara a models següents... molt pès per a poc motor si vols anar per asfalt carregat.

Les Antigues potser... obriré un altre post... jejeje :b9

Avatar de l’usuari
Rapanui
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 8:42 pm
Ubicació: Porqueres

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Rapanui » ds. set. 28, 2013 4:30 pm

Crec que se a on et va caure aquesta mica de fang ,do you remember?, benzinera ,volta a cat. crec que ho vares dir tu, el fang era al tap.

Avatar de l’usuari
Pirata
Presentats
Entrades: 271
Membre des de: dv. des. 14, 2012 5:47 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Contacta:

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Pirata » ds. set. 28, 2013 5:31 pm

:Skull :Skull

Vaig tenir l'oportunitat de disfrutar d'una Dominator una temporada...per asfal...
La meva experiencia es totalment positiva.Lleugera amb uns bons baixos super divertida.
No se per pistes k tal.Pero per carreteras super revirades i amb uns pneumatics adecuats genial.
Actualment segur k trobariem motos superiors...pero no deixa de ser una bona máquina.

Salut i KM. :form

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 02, 2013 5:09 pm

Tot tafanejant en Moterus he vist que n'hi ha una que es veu en bon estat. Si la vols mirar, és aquí:


http://www.moterus.es/grupos/moterus/de ... -dominator
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Albert » ds. nov. 02, 2013 6:20 pm

Holaaaa,

Ostres Randy no està gens malament i no està gaire lluny... `


:( :???:
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Kpeps » ds. nov. 02, 2013 7:14 pm

Cull...s quins preus....es veu molt nova pero crec que son gust i ganas...ja costa vendre las modernes i aquestes maquines trobo que estan fora de preu....pero si algu paga aixo per una moto de 15 anys...
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: 650X » ds. nov. 02, 2013 9:01 pm

[quote user="Randy-650" post="245308"]Tot tafanejant en Moterus he vist que n'hi ha una que es veu en bon estat. Si la vols mirar, és aquí:


http://www.moterus.es/grupos/moterus/de ... -dominator[/quote]

Ostres :okcat m'he la he mirat i sembla en molt bon estat, però de moment esperaré a acabar de definir que vull fer-hi i després em dedicaré a buscar. El preu, penso una mica com en kpeps, del 98 sense cap extra 2.000€ em sembla una mica car, però això es com tot tothom posa el preu que li sembla.

de totes formes moltes gràcies per pensar-hi i penjar-ho :okcat :birracat

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Cesc » dg. nov. 03, 2013 1:33 pm

Doncs jo prefereixo pagar 2000€ i no tinguer de fer mecanica perque tot esta P.M. :okcat que gastar 1000€ de compra i despres 2000€ mes d'arreglos perque segueixi sen una moto poc fiable :foracat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: 650X » dg. nov. 03, 2013 2:30 pm

[quote user="Cesc" post="245370"]Doncs jo prefereixo pagar 2000€ i no tinguer de fer mecanica perque tot esta P.M. :okcat que gastar 1000€ de compra i despres 2000€ mes d'arreglos perque segueixi sen una moto poc fiable :foracat[/quote]

Jo crec que per 1000 s'haurien de trobar motoscom aquesta o similar de 15 anys amb la mecànica amb condicions. No?

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 03, 2013 2:45 pm

Dedueixo que abans la tenia a un preu molt més alt. Llegiu què diu:

Bueno compañeros, en vista del exito y que veo que todo cristo está en las mismas o similares condiciones que yo, se rebaja el peazo de precio de mi domi, quedaría en 2000 lebros, no se creo que como está la moto, los tiempos que corren y como está el mercado, está bien... creo yo, ale, oigo ofertas

Si no l'ha venut en un parell de mesos qui li doni 1200 se l'emporta, tal i com està el mercat avui en dia...
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 03, 2013 2:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Cesc » dg. nov. 03, 2013 5:20 pm

si no m'equivoco en una sortida amb molta penya de fa un any pels Ports de Beceit, vaig coincidir amb aquesta Dominador i la veritat es que si vols una Dominator aquesta es pot comprar.

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: JosepM » dg. nov. 03, 2013 8:01 pm

Fa anys vaig tenir aquesta Dominator pota negra (de les primeres, engegable a pota o elèctric, llantes daurades,...)

Imatge

Corroboro tot el que t'han dit: una delícia de moto apta per trail fàcil i alguna complicació no gaire gran...

Ara bé. No li demanessis creuers de més de 140 km/h. Ni jornades estiuenques de massa hores; de fet, va ser la moto que em va fer prometre que NO compraria més cap moto sense radiador.

Josep

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Honda NX650, DOMINATOR

Entrada Autor: Albert » dl. nov. 04, 2013 12:52 am

Holaaa,

Personalment jo també la trobo fora de preu, potser no tant com diu el Randy, però quasi


:???: :???:
Sort,

Respon

Torna a “Zona Trail”