Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: JoanCG » dv. oct. 04, 2013 12:07 pm

Jo això amb la meva 1190 no ho faria, no....la moto potser podria, però jo no !!! :cat_vergonya

[youtube]vOqVzV-WtXI[/youtube]




I amb una xineta per parella? Cap problema !!!

[youtube]aR-fn6RId1A#t=107[/youtube]

Salut !!!

P.D. No estaria be, tenir un post especial al apartat, per a penjar videos espectaculars?
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: CMB » dv. oct. 04, 2013 1:54 pm

Uauu...

Paradís trail aquest!

Recordo un viatge que vaig fer per l'oest de USA on feies km i km d'asfalt i veies la possibilitat de off durant hores i hores. Vaja el que es veu al 1r video.

Al 2n video, un mèrit especial a la 1a moto que porta acompanyant i no pot anar dret.La cosa canvia molt!

Salut

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: Storm » dv. oct. 04, 2013 2:07 pm

Em fa mal tot només de veure-ho. Que bèsties!

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: Xavier » dv. oct. 04, 2013 5:40 pm

Gràcies pels videos Joan.

Collons com hi van.

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: Danielot » ds. oct. 05, 2013 10:32 am

:jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat
Rodar en moto es lo meu

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 06, 2013 8:47 pm

Tot pedra. Qualsevol caiguda fot a parir la moto i el pilot. Se n'ha de saber molt, però sobretot estar segur de que passaran si o si. El pitjor problema de fer trail és que si comences a tenir dubtes de si passes o no, malament.

Bon vídeo. Merci per compartir-lo.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 06, 2013 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: Jl61 » dg. oct. 06, 2013 9:44 pm

Nomes amb veure-ho, em fa por.
Però xulíssi.
ljl

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: Fjodor » dg. oct. 06, 2013 9:56 pm

Doncs jo ho faria ja mateix!!!

Però es que.. això no són Grossen Vaquen!... :nonocat

Són KTM's!!!!!!! :jajacat :okcat :666

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: Alex » dg. oct. 06, 2013 10:16 pm

no voleu dir que la gent confon motos trail am enduro, motocross i alguns fins i tot per trial ?? :sonat :b9 :holacat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: JoanCG » dl. oct. 07, 2013 9:03 am

[quote user="Alex" post="243438"]no voleu dir que la gent confon motos trail am enduro, motocross i alguns fins i tot per trial ?? :sonat :b9 :holacat[/quote]

Segurament, Alex. I potser el tema, com hem dit moltes vegades, és que cadascú té un concepte diferent del qué és el trail.

En un altre fil, deia la meva percepció del que és que trail:

-Anar per camins de dificultat baixa, mitja i alta, pero camins (més de 2 metres d'amplada).
-Fer puntualment si t'hi trobes per poder continuar alguna trialera o corriol de dificultat baixa. Per exemple com quan els del primer vídeo han posat aquella pedra a terra per poder fer en escaló vertical.

Per tant i segons el meu punt de vista el primer vídeo el calificaría de "hard-trail", però trail. Però el que deiem; qui només faci pistes fàcils ho definiria com a Enduro, y els endureros més bèsties com a "fer pasturar les ovelles"...


Salut !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: Fjodor » dl. oct. 07, 2013 1:05 pm

TRAIL, per mi sempre ha estat...

Passar i recòrrer el què et trobis. Sigui quin sigui el terreny, i sigui com sigui. Només això. Vol dir que:

1. Dependrà del nivell i gust de cadascú el que es vulgui trobar, o sia, que farà o escollirà el tipus de rutes o excursions que més li agradin. I si no saps, no coneixes... ja veurem. Vull dir continuar o girar cua. Vull dir amb això que els conceptes hard trail, etc. etc. per mi no existeixen. Deixem-ho en carretera i fora carretera (on-off), així de simple. Després, tu et pots trobar el què sigui, i de tu depèn que continuis o no. Si mireu el què és una competició d'enduro, considerat clàssic, veureu que hi ha trams de carretera i trams off. Els trams off poden anar d'una simple pista ample fins a una trialera pura i dura de pedra viva.

2. Si ens atenem al que TRAIL vol dir específicament, o sia, el què he dit de recórrer el què et trobis, necesites una muntura que com a mínim et doni unes garanties per poder recórrer una ruta, excursió, etc., sense cap mena de dubte.
Ara ja no entro en el tema marques, models, evolucions, etc. Sabem que les trail grosses (bi), han anat evolucionant de mixtes a asfàltiques, degut a l'ús i la demanda del client. Però això són figues d'unaltre paner.

3. Doncs, cadascú sabrà, amb la muntura que tingui, el que ha de fer i on posar-se... depèn del nivell, faras trialeres amb una bicilíndrica suant la gota, però arribant a destí, o faras plàcidament pistes revirades sense cap maldecap ni trencapeus...

Pour moi, c'est ça!

:birracat :holacat

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: CMB » dl. oct. 07, 2013 10:22 pm

[quote user="Fjodor" post="243459"]TRAIL, per mi sempre ha estat...

Passar i recòrrer el què et trobis. Sigui quin sigui el terreny, i sigui com sigui. Només això. Vol dir que:

1. Dependrà del nivell i gust de cadascú el que es vulgui trobar, o sia, que farà o escollirà el tipus de rutes o excursions que més li agradin. I si no saps, no coneixes... ja veurem. Vull dir continuar o girar cua. Vull dir amb això que els conceptes hard trail, etc. etc. per mi no existeixen. Deixem-ho en carretera i fora carretera (on-off), així de simple. Després, tu et pots trobar el què sigui, i de tu depèn que continuis o no. Si mireu el què és una competició d'enduro, considerat clàssic, veureu que hi ha trams de carretera i trams off. Els trams off poden anar d'una simple pista ample fins a una trialera pura i dura de pedra viva.

2. Si ens atenem al que TRAIL vol dir específicament, o sia, el què he dit de recórrer el què et trobis, necesites una muntura que com a mínim et doni unes garanties per poder recórrer una ruta, excursió, etc., sense cap mena de dubte.
Ara ja no entro en el tema marques, models, evolucions, etc. Sabem que les trail grosses (bi), han anat evolucionant de mixtes a asfàltiques, degut a l'ús i la demanda del client. Però això són figues d'unaltre paner.

3. Doncs, cadascú sabrà, amb la muntura que tingui, el que ha de fer i on posar-se... depèn del nivell, faras trialeres amb una bicilíndrica suant la gota, però arribant a destí, o faras plàcidament pistes revirades sense cap maldecap ni trencapeus...

Pour moi, c'est ça!

:birracat :holacat[/quote]

Bastant d'acord!

:okcat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: 650X » dt. oct. 08, 2013 12:42 am

El trail no existeix :b9 :b9 :b9

Ens l'inventem cada cop que sortim de casa :burrucat

Salut :okcat

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Qui Diu Que Les Grossen Vaquen No Fan Trail De Veritat?

Entrada Autor: Fjodor » dt. oct. 08, 2013 9:52 am

Bona! :jajacat

Respon

Torna a “Zona Trail”