Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 21, 2013 12:33 am

Acollonant.....

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Trencaferro » dl. oct. 21, 2013 7:10 am

Vaja FDLGP el que ha posat això! N'hi ha per agafar-lo i penjar-lo pels uebs del fil aquest!!!! :666 :666 :666
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 21, 2013 7:11 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: 650X » dl. oct. 21, 2013 7:36 am

Hi ha gent molt malalta... aquestes coses no tenen justificació. Evidentment que tothom te dret a pensar que les motos no han de passar per segons quins llocs, però d'aquí a poder provocar un accident/danys/lesions... Els que ens movem per muntanya amb moto sabem de sobres que amb les normatives actuals aquesta mena d'energúmens se senten protegits i ens certs casos amparats per la llei. Tothom que te un camí centenari que passa per casa seva es veu amb el "DRET" de posar un cartellet de "propietat privada prohibit el pas" i si cola, cola... quan passes per un camí d'aquests i a vegades et trobes amb el propietari sempre hi ha el mateix diàleg:

- eeeeehhhhhhh! (com si crides les cabres..) que no has vist el prohibit el pas???
- Aleshores depén de l'humor del moment i cadascú les respostes son vàries: No, no l'he vist, ho sento ja dono la volta... o si que l'he vist però aquest es un camí que no et pot tancar ja que porta a xxxxx i tenim el dret a passar-hi.


Ningú te raó, ni les motos, perquè s'ha fet molt de mal i a vegades es passa per llocs on no s'hauria de passar, ni els propietaris que volen convertir un bosc o una muntaya amb el seu jardi tancat particular.

Es un tema complicat... ara, possar filferro espí, no te cap justificació :666


salut

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: CMB » dl. oct. 21, 2013 9:08 am

Uffff...

Pels qua anem amb moto ben vestits amb les proteccions encara podem prendre una mica de mal, però no vull ni imaginar-me un ciclista en descens per aquest cami. Es pot fer molt de mal!

Suposo que deu tenir els seus motius, però cap de justificable!

Salut

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Jesus » dl. oct. 21, 2013 3:05 pm

[quote user="CMB" post="244444"]Uffff...

Pels qua anem amb moto ben vestits amb les proteccions encara podem prendre una mica de mal, però no vull ni imaginar-me un ciclista en descens per aquest cami. Es pot fer molt de mal!

Suposo que deu tenir els seus motius, però cap de justificable!

Salut[/quote]

Encara que vagis equipat, et pot arribar adecapitar....que animals!!! :nonocat :foracat :sonat

Salut!!! :birracat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Xavier » dl. oct. 21, 2013 5:59 pm

S'ha de ser molt dolent per posar una trampa d'aquesta mena.

Albertfabregassola
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
Ubicació: Girona

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Albertfabregassola » dl. oct. 21, 2013 10:22 pm

Aixó nomès pot ser obre d'un descerebrat. Mala peça al teler. Com per enganxar-lo fent el montatge. :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666

Avatar de l’usuari
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Unboncatala » dt. oct. 22, 2013 1:00 am

[quote user="CMB" post="244444"]Uffff...

Pels qua anem amb moto ben vestits amb les proteccions encara podem prendre una mica de mal, però no vull ni imaginar-me un ciclista en descens per aquest cami. Es pot fer molt de mal!

Suposo que deu tenir els seus motius, però cap de justificable!

Salut[/quote]

Jo el coll el porto desprotegit davant de tal filferrot...

Acollonant com algú pot ser tant malparit.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 22, 2013 1:14 am

Holaaa,

S’ha de ser molt irresponsable o sentir molt, molt de odi per arribar a fer una cosa així.



:eyes :eyes :eyes
Sort,

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: VMan » dt. oct. 22, 2013 3:45 am

Mireu que bestia,segons sembla a la zona de girona hi ha algun personatge d'aquests :foracat

Imatge

Copiat i enganxat des del face publicat el 18 d'octubre del 13 per Oscar MasMoto


Detenido por colocar trampas contra motoristas y ciclistas en caminos rurales

Los Mossos d'Esquadra detuvieron ayer a un vecino de Vilaür (Girona), que hoy ha prestado declaración ante el juez, acusado de colocar trampas, como maderas con clavos o cables metálicos atados entre dos árboles, en caminos rurales del Alt Empordà frecuentados por bicicletas, quads o motocicletas.

Según ha informado hoy la policía autonómica, al detenido también se le acusa de ser el autor de una nota anónima en la que se denuncia el deterioro de los caminos rurales y el ruido de los vehículos que circulan por los mismos. Los agentes imputan al detenido un delito de amenazas condicionales y otro de lesiones y, tras prestar hoy declaración en la comisaría, será citado por el juez de instrucción de guardia de Figueres.

El pasado sábado, día 17, un motorista que circulaba por los bosques del Alt Empordà encontró una de las trampas, un cable de hierro atado entre dos árboles a un metro y medio de altura, por lo que denunció el hecho en la comisaría de los Mossos de L'Escala. Las trampas han aparecido en caminos rurales, principalmente de Saus-Camallera, Vilaür o Vilopriu, una zona muy frecuentada por gente que hace rutas en bicicleta, quad o motocicleta.

Colectivos de motoristas y ciclistas han mostrado su preocupación ante la aparición de estas "trampas", que consideran muy peligrosas, teniendo en cuenta que les queda a la altura del cuello. Tras la denuncia, la policía comenzó a investigar e incluso un motorista de los Mossos resultó herido por un tablón de madera con clavos de punta que había sido cuidadosamente enterrado en medio del paso.

Cables metálicos

La policía también encontró cables metálicos atados entre dos árboles, de forma que atravesaban los caminos y estaban situados a la altura del cuello de una persona que circulara en un vehículo de dos ruedas. Al lado de uno de los cables, la policía encontró una nota en la que se podía leer: "Estáis destruyendo los caminos y con el ruido hasta los pájaros se han marchado, de ahora en adelante, cuando menos os lo esperéis encontrareis clavos y cables invisibles, sabemos todos los recorridos que hacéis (os estáis cargando la naturaleza, cabrones)".

Según los testigos recogidos por la policía, las primeras trampas se detectaron hace varias semanas y apuntaban que el autor o autores del delito podrían ser propietarios forestales o payeses de la zona. Las investigaciones policiales finalizaron con la detención del presunto autor de las trampas, que fue detenido ayer, y cuya identidad no se ha facilitado.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 22, 2013 9:41 am

[quote user="Albert" post="244511"]Holaaa,

S’ha de ser molt irresponsable o sentir molt, molt de odi per arribar a fer una cosa així.

:eyes :eyes :eyes[/quote]

a Barcelona fa anys,van matar un conegut meu que tornava a casa de treballar,resulta que uns bretols van ficar una corda de banda a banda del carrer perque la trenques l'autobus..........pero no va passar cap autobus :picant :picant vem fer fins i tot un tall de carrer i en poc els van enxampar....coses de nens van dir.....mals records m'ha portat aixo.......
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Llagasta » dt. oct. 22, 2013 10:20 am

[quote user="Kpeps" post="244537"][quote user="Albert" post="244511"]Holaaa,

S’ha de ser molt irresponsable o sentir molt, molt de odi per arribar a fer una cosa així.

:eyes :eyes :eyes[/quote]

a Barcelona fa anys,van matar un conegut meu que tornava a casa de treballar,resulta que uns bretols van ficar una corda de banda a banda del carrer perque la trenques l'autobus..........pero no va passar cap autobus :picant :picant vem fer fins i tot un tall de carrer i en poc els van enxampar....coses de nens van dir.....mals records m'ha portat aixo.......[/quote]

1.-recordo el cas, jo també el coneixia, anava amb una vespa no ?
2.-aixó que dieu del cantó de Girona, era a Vilopriu, també hi va haver un cas d´aquests... van agafar a un veí del poble..
3.- Jo també vaig rebre, encara que no tan bèstia, un paio a prop de castellterçol a un camí bastant transitat: una fusta colgada a terra, amb unes quantes llates de 6 mm. i de 10 cms. de llarg.... resultat dos pneumàtics del Toyota Land cruiser del meu fill per llençar...

:cat_vergonya
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 22, 2013 10:24 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Rad » dt. oct. 22, 2013 9:14 pm

Tot plegat fa por, on anem a parar?
No parem de fer-nos mal els uns als altres.
Que trist.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 23, 2013 12:33 am

Hola,

[quote user="Xavier_vf" post="244572"]Tot plegat fa por, on anem a parar?
No parem de fer-nos mal els uns als altres.
Que trist.[/quote]

Jo recordo històries d'aquesta mena des dels anys 80 / 85, es realment trist.


:please
Sort,

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 23, 2013 3:24 pm

Veig que la cosa s'està extenent més del què ens pensem, hi ho trovo preocupant....

Aqui en aquest foro també es parla del tema i s'hi poden veure imatges esgarrifants...

http://www.forotransportistas.es/discus ... corredores
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: 650X » dc. oct. 23, 2013 7:44 pm

La zona aquesta de Vilaür, Vilopriu, Camallera, Llampaies, Sant Mori (quins noms..) es la que habitualment surto quan em vull esbargir per corriolets i no tinc massa temps ja que em queda al costat de casa i els camins son molt divertits, no he trobat mai trampes, tot i que es molt provable que hi siguin...

Si mai em topo amb una trampa d'aquestes ja pot estar ben posada i deixar-me ben sec... perquè si no...

.... :Disparant :Skull :Disparant :Skull

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Foto D'un Camí De La Serra De Madrid

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. oct. 24, 2013 9:04 pm

Això es ser molt F de P. Aquest estiu un amic meu es va deixar els carters de la KTM amb una varilla de ferro clavada en mig del cami.

El meu fill va sovint amb la Mountain Bike per camins d'aquest tipus. No vull ni pensar-hi... el que aniria a la presó seria jo!!!

Respon

Torna a “Zona Trail”