Un Mos Als Metges ???

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: CMB » dj. nov. 21, 2013 3:31 pm

[quote user="BertuMan" post="247211"][quote user="Eva" post="247176"][quote user="CMB" post="247175"]Ummm

A veure, no ho havia pas vist aixo jo!

He estat out uns dies, ja ho saps... Ara ja estic recuperant normalitat a poc a poc.

Veure't fent trail a tu no m'ho perdo per res del mon, ja fa temps que ho hem parlat.

Aquest diumenge ho tinc complicat familiarment... A veure si hi ha següent convocatòria!

Jo no vindria pas amb la Crosstourer, eh!

Fa molts anys, precisament amb l'Albert (BertuMan) ens vam trobar una redada de Forestals i Mossos amb ganes de tocar el que no sona!

Quina ruta tenies prevista des de la Bisbal?

Apa, a veure si coincidim

Salut[/quote]

Carlos, plica, plica la redada....
ara aixó no pasaría , oi ???

A mes amb la cara de bon minyons que fem.....[/quote]

Que no... Que no era una redada... Era una QUEDADA!!! Una kdd per a una sortida per les Gavarres, que Forestals i Mossos havien fet, donat que els Forestals es coneixen més camins i corriols i els Mossos són més d'asfalt.

Com que els Cossos de Seguretat no descansen mai en l'acompliment dels seus deures amb la ciutadania, per la nostra seguretat, en trobar-nos circulant per allà, varen creure convenient comprovar si nosaltres i els nostres vehicles complíem estrictament amb tota la normativa recollida al codi de circulació.

En veure que havia alguna petita falta en els nostres vehicles, per tal que no ens descuidéssim de corregir-la, i com que casualment portaven aquelles llibretes de paper autocopiador i utensilis d'escriptura, varen CARDAR-NOS un parell de multes a cada un, repartint-se-les com bons companys, de (si no recordo malament) un total de 120€ (x2, és clar)!!!

Sort que només es varen mirar les motos i no ens varen fer bufar perquè, desprès del vinillu i el carajillu que havíem fet a l'esmorzar a Monells, no sé jo si...

Però, en fi... Tot pel nostre bé. De fet, des de llavors. estic molt més conscienciat, pel que a seguretat vial respecta i per la utilitat d'aquests Cossos Policials...

Si em deixo res (Que, segur) en Carles t'ampliarà la informació amb tot "luju" de detalls.

Apa!!! Bon dia tingueu!!![/quote]

No, bastant correcte l'explicació Albert, hi havia fins i tot un helicòpter!

Potser afegir-hi que no podien demostrar que anàvem a més de 30 km/h per la pista!!!!

:okcat :okcat :okcat

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 21, 2013 5:20 pm

Ahhh Una KDD, com les de Mototurisme, ara ho entenc. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Xavmar » dj. nov. 21, 2013 7:04 pm

Entre el Mossos d'Esquadra i els Forestals ens tenen contens.
Personalment penso que els primers estan fent bona a la Guardia Civil, al menys amb ells es podia dialogar que el que es amb els Mossos res de res, ni et miren a la cara.
I dels Forestals que voleu que us digui, començant per el Sr. Dalmases...sense comentaris.
Per cert, l’altre dia els policies de Calonge van multar a un company de trial per accés de velocitat, una moto de trial!!!!!!
Crec que ja ho he dit tot.
:picant :picant :picant
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 21, 2013 9:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: 650X » dj. nov. 21, 2013 7:40 pm

:okcat
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 21, 2013 10:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Xavmar » dj. nov. 21, 2013 9:27 pm

:okcat
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 21, 2013 9:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Xavmar » dj. nov. 21, 2013 9:31 pm

[quote user="Xavmar" post="247250"][quote user="650X" post="247237"]Xavmar, crec sincerament que es poden expressar opinions a favor o en contra d'un col·lectiu sense entrar en jocs de paraules ofensius. El que potser per un es una broma, per un altre pot ser una ofensa.

Fem entre tots la convivència fàcil.

Salut[/quote][/quote]

Sento que algú s'hagi ofés, ja he rectificat el text.
tal com dius es poden dir les mateixes coses amb bones paraules.
salutacions
:okcat :okcat :okcat

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 21, 2013 10:06 pm

[quote user="CMB" post="247226"][quote user="BertuMan" post="247211"][quote user="Eva" post="247176"][quote user="CMB" post="247175"]Ummm

A veure, no ho havia pas vist aixo jo!

He estat out uns dies, ja ho saps... Ara ja estic recuperant normalitat a poc a poc.

Veure't fent trail a tu no m'ho perdo per res del mon, ja fa temps que ho hem parlat.

Aquest diumenge ho tinc complicat familiarment... A veure si hi ha següent convocatòria!

Jo no vindria pas amb la Crosstourer, eh!

Fa molts anys, precisament amb l'Albert (BertuMan) ens vam trobar una redada de Forestals i Mossos amb ganes de tocar el que no sona!

Quina ruta tenies prevista des de la Bisbal?

Apa, a veure si coincidim

Salut[/quote]

Carlos, plica, plica la redada....
ara aixó no pasaría , oi ???

A mes amb la cara de bon minyons que fem.....[/quote]

Que no... Que no era una redada... Era una QUEDADA!!! Una kdd per a una sortida per les Gavarres, que Forestals i Mossos havien fet, donat que els Forestals es coneixen més camins i corriols i els Mossos són més d'asfalt.

Com que els Cossos de Seguretat no descansen mai en l'acompliment dels seus deures amb la ciutadania, per la nostra seguretat, en trobar-nos circulant per allà, varen creure convenient comprovar si nosaltres i els nostres vehicles complíem estrictament amb tota la normativa recollida al codi de circulació.

En veure que havia alguna petita falta en els nostres vehicles, per tal que no ens descuidéssim de corregir-la, i com que casualment portaven aquelles llibretes de paper autocopiador i utensilis d'escriptura, varen CARDAR-NOS un parell de multes a cada un, repartint-se-les com bons companys, de (si no recordo malament) un total de 120€ (x2, és clar)!!!

Sort que només es varen mirar les motos i no ens varen fer bufar perquè, desprès del vinillu i el carajillu que havíem fet a l'esmorzar a Monells, no sé jo si...

Però, en fi... Tot pel nostre bé. De fet, des de llavors. estic molt més conscienciat, pel que a seguretat vial respecta i per la utilitat d'aquests Cossos Policials...

Si em deixo res (Que, segur) en Carles t'ampliarà la informació amb tot "luju" de detalls.

Apa!!! Bon dia tingueu!!![/quote]

No, bastant correcte l'explicació Albert, hi havia fins i tot un helicòpter!

Potser afegir-hi que no podien demostrar que anàvem a més de 30 km/h per la pista!!!!

:okcat :okcat :okcat[/quote]

En sembla que aquest mateix dia fins hi tot varen multar a boletaires per anar sense el cinturó de seguretat cordat per camins de montanya.
Que jo recordi és l'únic cop que hi va haber l'helicopter. Era l'época que els forestals anaven a sac ja que tenien uns caps que volien derivar el Cos cap tasques mes policials i no tant de preservadors del medi natural.
Era l'época de la nova llei que deia que només és podia circular per camins de més de 4 metres d'amplada i a les Gabarres...ni un tu. Més tard els varen fabricar, aixó si, sense malmetre ni un bocí de bosc. :b9
A on no pots circular amb la moto per no malmetre el bosc als propietaris els volen obligar per llei a "netejar" amb les orugues aquelles de les cadenes desbrozadores. Realment val mes riure per no plorar. :b9

Com deia el GRAN George Walker Bush:

" El GRAN problema dels incendis son els boscos". :idea
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: 650X » dl. nov. 25, 2013 8:01 am

Bé i la nova data què? ... haurem d'esperar a que la junta es reuneixi de nou en "conclave"??

Aquesta setmana puc, entre setmana de mantins. Un esmorzar ràpid?


Salut!

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 25, 2013 10:33 am

[quote user="650X" post="247585"]Bé i la nova data què? ... haurem d'esperar a que la junta es reuneixi de nou en "conclave"??

Aquesta setmana puc, entre setmana de mantins. Un esmorzar ràpid?


Salut![/quote]

Enric, aquesta setmana IMPOSIBLE.

La propera parlem , val ????

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: 650X » dl. nov. 25, 2013 8:16 pm

[quote user="Eva" post="247601"][quote user="650X" post="247585"]Bé i la nova data què? ... haurem d'esperar a que la junta es reuneixi de nou en "conclave"??

Aquesta setmana puc, entre setmana de mantins. Un esmorzar ràpid?


Salut![/quote]

Enric, aquesta setmana IMPOSIBLE.

La propera parlem , val ????[/quote]

ok, tot i que la propera encara no se com anirà... també te 7 dies? :b9

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Jsk » dt. des. 03, 2013 10:40 pm

Com tenim la sortida off, que tinc la Kawa plena de trenyines. Algú s'anima aquest cap de setmana? Que hi ha tres díes i sembla que fará bon temps.
Eva, digues alguna cosa que tens aquest post molt abandonat... :callo
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 03, 2013 10:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Eva » dc. des. 04, 2013 4:52 am

[quote user="Jsk" post="248419"]Com tenim la sortida off, que tinc la Kawa plena de trenyines. Algú s'anima aquest cap de setmana? Que hi ha tres díes i sembla que fará bon temps.
Eva, digues alguna cosa que tens aquest post molt abandonat... :callo[/quote]

Josep, jo aquest cap de setmana, malgrat és festiu treballo (casumlolollamablajefa), només faig festa el diumenge i si surto aniré amb la K.

Jo pensava quedar per les vacançes de Nadal, del 22 de dessembre al 10 de gener, busquem alguna data per llavors ???

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Jsk » dj. des. 05, 2013 9:43 pm

Molt bé Eva. Començo a treure la pols a la Kawa. :form
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Un Mos Als Metges ???

Entrada Autor: Eva » dj. des. 19, 2013 5:50 pm

A principis d´any anirem a fer un mos....
vinga que hem d´embrutir moto :b9 :b9 :666 :666
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 19, 2013 5:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Zona Trail”