No Se Que Fer....

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

No Se Que Fer....

Entrada Autor: River » dl. des. 02, 2013 11:22 am

Hola companys!!!
Fa uns tres anys amb uns companys de feina, ens varem engrescar i ens varem comprar unes motos de enduro :burrucat i quan coincidíem en el torn de tarda aprofitàvem per sortir amb les motos pel mati i fer unes "rises" i un bon esmorzar :gathering .

Actualment ja no coincidim mai i sortir sol fa molta mandra y la meva Gasgas EC 250 porta força tems al garatge fent badalls :( .
Tot aquest rollo introductori és per que estic pensant en fer algun canvi.

Estic pensant en canviar la moto per una altra mes Trail i menys Enduro que tingui més autonomia que aquesta i em permeti fer trams per carretera amb un mínim de comoditat.
Una altra opció, és fer alguna modificació a la meva actual moto buscant un dipòsit mes gran i muntant unes gomes mes mixtes.

Vagi per endavant que el meu nivell de pilotatge, el meu pes i la meva alçada son mes aviat justets..... i per tan no vull una moto massa grossa ja que el que m'agrada molt de la meva Enduro actual es que el ser tan lleugera et dona molta confiança.

Que en penseu?

AU-dios

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 02, 2013 1:11 pm

Quant de temps!!!
ja no tens la Caponord??
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: CMB » dl. des. 02, 2013 5:28 pm

Estar bastant clar...

Ktm 690

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: JoanCG » dl. des. 02, 2013 5:47 pm

Caram amic Carles, recomenant una KTM? Umm... :picant

Fora bromes; em passava el mateix que a tu, River (venia d'una Husky450), i vaig fer el pas fa cosa d'un any (amb una moto de segona mà).

Primera que sapigues que soc de Lliçà d'Amunt, i CADA dissabte o diumenge surto a fer una volta off, just per on tu vius, pel que ja no tens el problema de sortir sol, que és perillòs.

Segona, el pas donat ha estat com el que et recomana el Carles, una KTM, amb la que vaig a creuers de 120Km/h per carretera a només 5000rpm, pèr tant no s'acaba el motor.

I en off, les seves limitacions les posa el pilot, no la màquina. Amb aquestes big-monos, únicament has d'evitar les trialeres molt bèsties. La autonomía, pots fer més de 300Kms, ja que per una ruta llarga té la funció de "limitar la potència", i no gasta res.

Ara, és cert que amb una moto com la del Carles aniràs igual de bé (Husqvarna 630).

Justament ahir vaig fer una sortida amb un company de "Moteros Trail Barcelona", venia des de BNC per carretera i varem quedar a Sentmenat, i portava justament una Husky 600.

A veure si reconeixes els camins, company:

https://vimeo.com/81047504

[video width=500 height=281]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=81047504[/video]




Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 05, 2013 9:43 am, en total s’ha editat 11 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 02, 2013 5:57 pm

potser tambe t'aniria be,ja que la veig molt ''mixta'' es una HUsqvarna Terra 650,si en trobes alguna la pots comprar be de preu (encara que aixo potser no es el que busques) no soc gaire entes en aquestes motos ''campestres'' :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: CMB » dl. des. 02, 2013 6:02 pm

Joan, quin video més xulo...

Se us veu força àgils a sobre de la neu! :okcat :okcat :okcat :okcat

Certament la Husky va igual de bé per fer sortides trail, com les que fem. Tal com es veu al vídeo que has publicat i per sortides que hem fet conjuntament.

Per persones no massa altes, la husky és més baixeta, que tampoc tant, i s'arriba més bé a terra, que sempre és d'agrair. Però la ktm és més moto en conjunt. També més cara de compra. La Husky ja no la fan actualment i la ktm si. sol haver-hi més ktm de 2a ma que de huskys, més que res per que s'en van vendre menys.

També pots mirar-te alguna Suzuki DRZ-400. Però a aquestes ja solen estar més 'currades' actualment. Encara fa més anys que les van deixar de fabricar.

Apa, ja tens una mica de feina...

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: CMB » dl. des. 02, 2013 6:03 pm

[quote user="Kpeps" post="248261"]potser tambe t'aniria be,ja que la veig molt ''mixta'' es una HUsqvarna Terra 650,si en trobes alguna la pots comprar be de preu (encara que aixo potser no es el que busques) no soc gaire entes en aquestes motos ''campestres'' :birracat[/quote]

Uff, no tinc cap referència d'aquesta moto, però diria que era un pel massa pesada. Això si estèticament era maca.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 02, 2013 6:19 pm

[quote user="CMB" post="248265"][quote user="Kpeps" post="248261"]potser tambe t'aniria be,ja que la veig molt ''mixta'' es una HUsqvarna Terra 650,si en trobes alguna la pots comprar be de preu (encara que aixo potser no es el que busques) no soc gaire entes en aquestes motos ''campestres'' :birracat[/quote]

Uff, no tinc cap referència d'aquesta moto, però diria que era un pel massa pesada. Això si estèticament era maca.[/quote]

diria que es de l'estil Sertao de la BMW amb 60 CV i un pelet mes off,pero ja dic que no se si el que aniria be,potser es mes aviat trail.
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: 650X » dt. des. 03, 2013 7:38 am

Bé, sembla que ja està tot dit... :b9

Jo també et recomano una ktm 690 enduro si vols que segueixi sent una moto per fer off majoritariament, existeixen algunes limitacions en les trialeres com molt bé diu l'amic Joan, però amb decisió acabes pasant per on vols. I per carretera doncs cap problema, els 60 i pico cv donen per molt tenint en compte que la moto no passa dels 150kg.

Autonomia de 300kms?? bé, jo he apurat bastant el diposit i he arribat a fer 244km el que correspon a un 4,9L/100... potser es pot economitzar més, però fins als 300kms ja no ho se.

I si vols més sensacions enduro pots anar a les ktm 530exc, n'hi ha algunes amb dipòsit gran, però aquí ja has de començar a tenir mans perquè arrien que dona gust.

Jo porto algunes setmanes sense la ktm, ja que s'em va trencar la patilla que subjecta el guiacadenes i estic mirant com arreglar-ho sense comprar una moto nova... :666 espero tornar al camp de batalla properament.

Salut

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: Albert » dt. des. 03, 2013 9:34 am

Holaaa,

Molt de temps sense saber de tu ! Ja veus que els companys mes experimentats en el tema no han tardat gens en donar-te la seva opinió.



:okcat :okcat
Sort,

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: River » dt. des. 03, 2013 11:48 am

[quote user="Steelman" post="248249"]Quant de temps!!!
ja no tens la Caponord??[/quote]
[quote user="Albert" post="248325"]Holaaa,

Molt de temps sense saber de tu ! Ja veus que els companys mes experimentats en el tema no han tardat gens en donar-te la seva opinió.



:okcat :okcat[/quote]
Hola Companys!!!

Si, feia temps que no escrivia res, però us segueixo llegint....

I Steelman, la Capo i jo seguim sent bons amics:
[img align=left]http://imagizer.imageshack.us/v2/640x48 ... 7/95ll.jpg[/img]

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: River » dt. des. 03, 2013 11:58 am

Gracies a tots per les aportacions:

La KTM 690 m'agrada molt i amb una cúpula estil Dakariana es una canya, però em fa por que sigui massa bitxo per mi.

La Suzuki no esta mal, però estèticament no em convens. Quines altres 400 interessants hi ha?
Crec que podria ser la meva cilindrada.

També havia pensat amb alguna cosa mes light com una Beta 4.0 o una 250 com la KLX o la nova Honda CRF 250 L

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: No Se Que Fer....

Entrada Autor: Josepmaria » dg. des. 22, 2013 10:01 pm

Jo fa un any també tenia aquets dilemes i em vaig pillar una Beta Alp.4.0

Imatge

aquí li havia fet tot just el primer canvi de neumatics, he tret els mes trail d'origen per uns de mes enduro, mes reforçats, ideal per la pedra que hi ha el Penedés

la questio es que m'ho passo molt be

Imatge

es una moto sencilla, amb una bona autonomía, valida per els que fem 1,7 en endarrera, no es lleugera como una 2t de gas gas, pero be, et permet posar-te en tota clase de lios que t'en ensurts i si no ho fas, t'asseguro que no será per la moto. Aixó si, en zones rapides, no pots portar el ritme d'una gas gas 2t, pero ja et dic, zones técniques, no li fa cap fastic.

de totes maneres, el meu germà Guillem ( Billy) te una XR 400 del 99 que es una maravella per fer el que fem un megamix de enduro/trail/excursió
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 22, 2013 10:14 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
BMW R 1200 GS LC 2015

[smiley smilie=10 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]JM[/smiley]

Respon

Torna a “Zona Trail”