Sortida Terrassa - Sallent - Cobert De Puigcercós

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Sortida Terrassa - Sallent - Cobert De Puigcercós

Entrada Autor: JoanCG » dc. des. 11, 2013 1:40 pm

Cesc, mira al minut 11:15, on se'ns perd el Arty; ja veuràs com ve darrera, tot i que segurament no em veu...

[video width=500 height=281]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=81576841[/video]

P.D. La segona cançò, crec que és la única que no em cansa "re-sentir-la" una pila de vegades...i mira que en fa anys que la "re-sento"...

Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 12, 2013 7:58 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cibert De Puigcercós

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 11, 2013 1:45 pm

Moltes gràcies per compartir-les..


Puc posar un però joan???
Pq no pengeu proposta de la sortida també aqui... aixi igual es pot apuntar gent :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cibert De Puigcercós

Entrada Autor: JoanCG » dc. des. 11, 2013 1:51 pm

Si jo n'estaria encantat, Jordi...quants més millor...però el tema trail, punyeta, sembla que no tira...

...de totes formes, et faré cas. :okcat

A veure si ho animem, que al menys jo, m'ho passo encara millor fent trail, que amb la de carretera.

El que passa és que ara al hivern, s'ha d'anar amb tacs per força, i suposo que això limita bastant el nº de motos que tenim els de mototurisme. Pensa que vaig amb uns Karoo3 darrera, i Pirelli MT21 davant, i aquest diumenge anava totament venut amb el fang, a punt de caure una pila de vegades.

Ja he encarregat uns mitas E09, que son uns mixtes però més off per darrera, i uns Unicross per davant. Guardaré per l'estiu els que porto ara.

Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 11, 2013 1:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cibert De Puigcercós

Entrada Autor: CMB » dc. des. 11, 2013 5:53 pm

Joan, jo començo a estar operatiu casi per fer Trail...

Al loro!

Bona sortida la que ens ensenyes!

Segurament tenia la vista fixada per on havia de baixar i no us va veure per on giraveu. Cal esperar sempre al de darrera en un trancant d'aquests. :okcat
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 11, 2013 5:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cibert De Puigcercós

Entrada Autor: Jesus » dc. des. 11, 2013 11:20 pm

Joan, molt guapo el vídeo ... això de poder partir la pantalla està molt bé ... així tenim dos vídeos al preu d'un ... ets un crak !!! :okcat

Salut !!! :birracat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cobert De Puigcercós

Entrada Autor: JoanCG » dj. des. 12, 2013 8:01 am

Hola Jesus!

Com et vaig dir utilitzo en Camtasia studio 8, i al marge de les poques opcions que te per fer aparèixer texts, la resta és molt fàcil d'utilitzar. EL tema de la doble pantalla es fa en 30 segons.

Si vols el programa m'ho dius i miro de penjar-lo "ready to use", al dropbox. ;)

Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 12, 2013 8:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cobert De Puigcercós

Entrada Autor: Randy-650 » dj. des. 12, 2013 11:04 am

Bona volteta!
Quants km veu fer? :birracat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cobert De Puigcercós

Entrada Autor: Cesc » dj. des. 12, 2013 12:32 pm

molt xulo aquest video. gracies pel temps que hi dediques.
fins la propera.

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cobert De Puigcercós

Entrada Autor: Xgal » dj. des. 12, 2013 5:18 pm

Joan!!!!

Com sempre una bona sortida, a veure si tornem a sortir junts. :birracat :holacat

Fins aviat.

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cobert De Puigcercós

Entrada Autor: Leclerk » dj. des. 12, 2013 5:41 pm

Bones !!

Que xulos els videos Joan !! Magnífics !

Del tema de sortides trail, jo possiblement si no treballo (per feina pringo força caps de setmana) m'apuntaria a més d'una amb la meva Yamaha wr450. No té una gran autonomia (poc mes de 100 km.) però sortides com la d'aquesta crònica la veig viable si hi ha previstos els repostatges ;)

Fins fa poc no podia perquè tenia pendent de passar la ITV, pero la setmana vinent ja tinc hora i estaré a punt.

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cibert De Puigcercós

Entrada Autor: Jordivili » dj. des. 12, 2013 9:23 pm

[quote user="JoanCG" post="248808"]Si jo n'estaria encantat, Jordi...quants més millor...però el tema trail, punyeta, sembla que no tira...

...de totes formes, et faré cas. :okcat

A veure si ho animem, que al menys jo, m'ho passo encara millor fent trail, que amb la de carretera.

El que passa és que ara al hivern, s'ha d'anar amb tacs per força, i suposo que això limita bastant el nº de motos que tenim els de mototurisme. Pensa que vaig amb uns Karoo3 darrera, i Pirelli MT21 davant, i aquest diumenge anava totament venut amb el fang, a punt de caure una pila de vegades.

Ja he encarregat uns mitas E09, que son uns mixtes però més off per darrera, i uns Unicross per davant. Guardaré per l'estiu els que porto ara.

Salut !![/quote]

Bona Sortida la que vareu fer Joan!!
Em sap greu que la zona trail estigui força parada,per la meva part desde l'estiu que no munto Tacs a la XT.Pero que sapigues que no m'oblido que tenim una ruta pendent :sorry , espero que en breu el sector trail de la osona nord es tornarà a posar en marxa i amb novetats.

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cobert De Puigcercós

Entrada Autor: Mamut » dj. des. 12, 2013 9:49 pm

Marededeusantíssima !!! Com estàn alguns camins...
Acabaran perdent-se.

Molt bo el muntatge.
I un 10 per la muúsica. Els Pinsflois no moriran mai.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Sortida Terrassa - Sallent - Cobert De Puigcercós

Entrada Autor: JoanCG » dv. des. 13, 2013 12:32 pm

[quote user="Randy-650" post="248840"]Bona volteta!
Quants km veu fer? :birracat[/quote]

El track anava de Terrassa a Andorra, és de 375Kms, però el Arty i jo varem fer mitja volta a la meitat (Cobert de Puigcercós), pel que varem fer uns 175Kms off, i 100 més de carretera. El Cesc i Elio varen seguir, i coneixent-los, segur que fins a la fí del track...o del mon.... :b9

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 13, 2013 12:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Respon

Torna a “Zona Trail”