Dissabte 28

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Dissabte 28

Entrada Autor: CMB » dv. des. 27, 2013 10:47 am

Demà uns quants ens anem de ruta trail per la zona de les Guilleries i proximitats.

I ho acabem amb un dinar... :okcat

Com que segurament publicarem algunes fotos per aqui, ho faig a saber...

Molts ja esteu al cas, però si algú més ens vol acompanyar serà ben vingut!

Hem quedat al restaurant can Valls de Sant Martí Sapresa abans de les 10h del mati per esmorzar una mica i per sortir al voltant de les 10h.

Més informació a:

Salut

(Tot i ser el dia 28, dia dels innocents, no és cap innocentada!)

:holacat

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: JoanCG » dv. des. 27, 2013 11:48 am

Fins demà !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: Bertu » dv. des. 27, 2013 11:55 am

Jo si que vindria, però porto una setmana malalt.
Que us ho passeu molt bé!!!

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: Llebra » ds. des. 28, 2013 8:09 pm

El primer de tot, agraïr la organització i les atencions de tots plegats quan m'he fotut l'arrossegada !
El segon, acomiadar-me com cal de tots, que he marxat del restaurant sense fer-ho de la meitat, sorry ! (Però encara bo, que he arribat a casa que no notava la ma dreta, uf...)
I el tercer, el parte mèdic: contusions, cap esguinç ni res seriós, Voltarén, gel i repòs, un intermitent, una maneta d'embrague, i la plaqueta (difusor) que protegeix l'escapament abonyegat (no ho entenc, he caigut cap a l'esquerra i s'abonyega això que està a la dreta ??)...

Resumint, que moltes gràcies, bon any a tothom i ens veiem aviat per aquests caminots !!!

P.D.: JoanCG, carinyu :herat , l'arrossegada la vull veure i si n'aprenc alguna cosa o l'aprèn algú altre de com NO s'ha d'anar :wall per no caure, perfecte, però els moments íntims de desprès (striptease inclòs), t'agraïria que els guardéssis per naltros sols (SIEMPRE NOS QUEDARÀ [strike]PARÍS[/strike] ELS VOLTANTS DE SAU) :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: Straw man » ds. des. 28, 2013 10:14 pm

ostres llebra, celebro que no hagi estat res més que unes rascades per donar encara més solera a la xt i tot quedi en pomadeta, gel i repòs.
que et milloris company :okcat
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: CMB » ds. des. 28, 2013 11:00 pm

Bé, una jornada trail esplendida més!

Bon ambient, bona ruta i bon menjar.

Què es pot demanar més!

Algunes 'afotos' de la jornada!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Salut

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: CMB » ds. des. 28, 2013 11:01 pm

[quote user="Llebra" post="249422"]El primer de tot, agraïr la organització i les atencions de tots plegats quan m'he fotut l'arrossegada !
El segon, acomiadar-me com cal de tots, que he marxat del restaurant sense fer-ho de la meitat, sorry ! (Però encara bo, que he arribat a casa que no notava la ma dreta, uf...)
I el tercer, el parte mèdic: contusions, cap esguinç ni res seriós, Voltarén, gel i repòs, un intermitent, una maneta d'embrague, i la plaqueta (difusor) que protegeix l'escapament abonyegat (no ho entenc, he caigut cap a l'esquerra i s'abonyega això que està a la dreta ??)...

Resumint, que moltes gràcies, bon any a tothom i ens veiem aviat per aquests caminots !!!

P.D.: JoanCG, carinyu :herat , l'arrossegada la vull veure i si n'aprenc alguna cosa o l'aprèn algú altre de com NO s'ha d'anar :wall per no caure, perfecte, però els moments íntims de desprès (striptease inclòs), t'agraïria que els guardéssis per naltros sols (SIEMPRE NOS QUEDARÀ [strike]PARÍS[/strike] ELS VOLTANTS DE SAU) :b9 :b9[/quote]

:okcat :okcat :okcat

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: JoanCG » ds. des. 28, 2013 11:39 pm

Home Pere, m'has estrenat; mai li havia tret les botes ni baixat els pantalons a un payu....no et diré que m'ha agradat...per que hi havia massa gent mirant !!! :b9

Fora conyes, genial que no hagi passat del ensurt inicial. En uns dies editaré el vídeo, i ja veure'm el teu estil...."d'aparcar la moto al vol amb tirabuixò final". Per sort al Josep tampoc li ha passat res grèu al marge de quedar-se sense maneta de frè de davant (tot i que després conduia com si la portès...o justament conduia d'aquella manera per que no la portava, no ho tinc clar... :eyes ).

I veure a l'Enric amb el tractor i neumàtics tourance anar a aquelles velocitats per off....no té preu (be, sí que l'haguès tingut si l'haguès arrossegat per terra...)

Quina colla, tú...

Salut i bona nit, companys !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 28, 2013 11:45 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: Xavier » dg. des. 29, 2013 12:48 am

Primer de tot, desitjar que en Llebra es millori desseguida. Pel què expliques no ha estat res gaire greu.

En les fotos he vist alguns pescallunes que feia dies que no veia.

Celebro que us ho hàgiu passat tan bé. Gràcies per les fotos. Esperarem el video del Joan.

Molt bon any nou companys de la secció "estripa terrossos" !!!

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: Jsk » dg. des. 29, 2013 12:56 pm

Bones, aqui dejo la meva contribució fotogràfica de l'espléndida jornada d'ahir, i el meu desitg que el sr. Llebra es recuperi ben aviat i la seva dona no l'hi hagi fotut gaire bronca... :chair
Bon any nou a tothom... :brindis

https://www.dropbox.com/sh/bly2j24a04in27u/t3FfgK3Wg0
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 29, 2013 1:03 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: Charlyxt » dg. des. 29, 2013 2:12 pm

En primer lloc m'alegrp que la caiguda d'en Llebre quedi en un ensurt.
Dons certament va ser una sortida molt complerta , bona companyia, bon mejar i un track divertit.
El grup ben avingut en el que cada component es un personatge en si mateix.
Carles gràcies un cop mes per posar en marxa la sortida.
Bon any a tothom.

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: Llebra » dg. des. 29, 2013 7:41 pm

Gràcies a tots pels ànims !! La cosa evoluciona bé tot i els blaus, els ais i els uis, però demà marxo cap al monte a passar el cap d'any i a caminar una mica (alguns, jo crec que faré d'autobusero i prou, suposo... :conducat ). Estaré uns dies sense connexió, o sigui que ja veuré l'aterratge d'emergència quan torni :mrgreen: .

Companys, molt bon any nou !!

P.D.: La meva santa esposa ha tingut pietat de la meva malmesa moral i no m'ha collonat massa :angel ... Només m'ha :ass a la galta que no tinc inflada... De moment... :birracat :birracat

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: Minina » dg. des. 29, 2013 7:59 pm

Acabat de recuperar Llebra. Enhorabona a tots per aquesta sortida i moltes gràcies per compartir-ho.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Dissabte 28

Entrada Autor: 650X » dt. gen. 07, 2014 10:38 pm

Tard... feia alguns dies que no entrava... i no havia agrait als promotors de la sortida la seva dedicació.

Merci nois!

Enric

Respon

Torna a “Zona Trail”