15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 4 PLACES)

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dt. feb. 11, 2014 7:46 pm

Val nois desde el Japo m'ha arribat una montura, no es taronja pero servira jeje
Aixi q torno ha estar a la llista

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 4 PLACES)

Entrada Autor: Sidru » dt. feb. 11, 2014 7:56 pm

Hola que tal........... :holacat
Em sembla perfecte l'organitzacio dels grups.....sempre i quan no sem foti el Tiramilles al cim.... :okcat :okcat :okcat ,,,,jajajaja
Fins dissabte ............... :viscat

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 4 PLACES)

Entrada Autor: Jordivili » dt. feb. 11, 2014 9:52 pm

[quote user="Leclerk" post="251295"]Va que això ja és aquí mateix !!! :okcat

OK això dels grups i gràcies de nou als organitzadors per tot plegat.

Per cert, tot i que ja heu dit que hi ha lloc per a deixar els cotxes i remolcs. Els que ho coneixeu, on és el millor lloc per a deixar-los? Al mateix parking de la gasolinera?

Jo vindré amb remolc i no voldria que fes nosa allà on es quedi aparcat.

Leclerk.[/quote]

Bones,
respecte al lloc on deixar els remolcs,millor no deixar-los a la betzinera,a l'altre banda de la rotonda hi ha una avinguda molt ample on hi ha una zona de aparcament molt amplia en la foto que ha posat en Tiramilles al inici està marcat en negre no es veu gaire pero si t'hi fixes està marcat.

[quote user="Tiramilles" post="250363"]Després de molt temps de promeses, ja la tenim aquí!!








LLOC SORTIDA: Torelló, gasolinera GALP (Enllaç)
hi ha lloc per aparcar cotxes i remolcs si s’escau i lloc per esmorzar.

Imatge

[/quote]

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 4 PLACES)

Entrada Autor: Jordivili » dt. feb. 11, 2014 9:57 pm

[quote user="JoanCG" post="251299"]Houston, we have a problem.... :wall

He venut i entregat la KTM690, i la nova, en contra del que em varen prometre, no arriba finalment fins la setmana que ve, per tant...a no ser que pugui venir amb la 1190 (i només ho faré si em dieu que es pot passar pel terreny), no podré acompanyar-vos... :666

Com ho veieu, organitzadors, per venir SENSE PATIR amb la grossen-vaquen amb neumàtics sense tacs? Acostumat al off ho estic, el problema és el fang amb les últimes pluges d’ahir i abans d’ahir, no?

Sempre em podríeu passar el track i vaig fent pel darrera tot sol...punyeta, amb la il•lusió que em feia fer aquesta sortida amb la moto off...

P.D. SI no vinc a fer la volta per off, m’agradaria dinar amb vosaltres, però hi ha quelcom que no entenc: L’hora de dinar aproximada serà a les 17:30, o aquesta és la hora aproximada de que s’acabi el dinar?

Salut !!

:sorry[/quote]


Hola Joan,per una banda felicitar-te per la rapidesa de vendre la 690,per l'altre es una putada que tinguis la nova.Respecte a la ruta amb la 1190 nomes tindries de tenir problemes en un parell de trams,no obstant deixe'm una mica de temps per veure quines alternatives hi veig i et dic algo.Respecte l'hora de dinar la hora prevista es la de començar a dinar a les 17,30,per aixo deiem de fer una paradeta al voltant dew les 12 per menjar un bocata per poder aguantar fins les 17,30h

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 4 PLACES)

Entrada Autor: Jordivili » dt. feb. 11, 2014 9:59 pm

[quote user="Caganer" post="251301"]companys tinc un bon gripassu i em fa l'efecte que no us podré acompanyar

com que no puc assegurar que ni estigui en condicions pel dinar, borreu-me també

en tot cas, pujaria a fer el cafè

salut, que falta em fa...[/quote]

Ostes,em sap greu,que't milloris i et dic el mateix que li vaig dir al Xgal,si vols la fem un altre dia

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 4 PLACES)

Entrada Autor: Jordivili » dt. feb. 11, 2014 10:00 pm

[quote user="Pescallunes4x4" post="251310"]Val nois desde el Japo m'ha arribat una montura, no es taronja pero servira jeje
Aixi q torno ha estar a la llista[/quote]

Me'n alegro que al final vinguis :jajacat :jajacat ,que t'han deixat un piano a pedal? :conducat

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 4 PLACES)

Entrada Autor: JoanCG » dt. feb. 11, 2014 11:11 pm

[quote user="Jordivili" post="251318"][quote user="JoanCG" post="251299"]Houston, we have a problem.... :wall

He venut i entregat la KTM690, i la nova, en contra del que em varen prometre, no arriba finalment fins la setmana que ve, per tant...a no ser que pugui venir amb la 1190 (i només ho faré si em dieu que es pot passar pel terreny), no podré acompanyar-vos... :666

Com ho veieu, organitzadors, per venir SENSE PATIR amb la grossen-vaquen amb neumàtics sense tacs? Acostumat al off ho estic, el problema és el fang amb les últimes pluges d’ahir i abans d’ahir, no?

Sempre em podríeu passar el track i vaig fent pel darrera tot sol...punyeta, amb la il•lusió que em feia fer aquesta sortida amb la moto off...

P.D. SI no vinc a fer la volta per off, m’agradaria dinar amb vosaltres, però hi ha quelcom que no entenc: L’hora de dinar aproximada serà a les 17:30, o aquesta és la hora aproximada de que s’acabi el dinar?

Salut !!

:sorry[/quote]


Hola Joan,per una banda felicitar-te per la rapidesa de vendre la 690,per l'altre es una putada que tinguis la nova.Respecte a la ruta amb la 1190 nomes tindries de tenir problemes en un parell de trams,no obstant deixe'm una mica de temps per veure quines alternatives hi veig i et dic algo.Respecte l'hora de dinar la hora prevista es la de començar a dinar a les 17,30,per aixo deiem de fer una paradeta al voltant dew les 12 per menjar un bocata per poder aguantar fins les 17,30h[/quote]

Gràcies. Quedo pendent de la resposta, doncs.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 4 PLACES)

Entrada Autor: CMB » dt. feb. 11, 2014 11:18 pm

[quote user="Jordivili" post="251320"][quote user="Pescallunes4x4" post="251310"]Val nois desde el Japo m'ha arribat una montura, no es taronja pero servira jeje
Aixi q torno ha estar a la llista[/quote]

Me'n alegro que al final vinguis :jajacat :jajacat ,que t'han deixat un piano a pedal? :conducat[/quote]

Una Yamaha?

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 5 PLACES)

Entrada Autor: Tiramilles » dc. feb. 12, 2014 10:04 am

LLISTA ACTUALITZADA FINS AQUÍ.

Joan CG, miraré de passar-te un track amb alternatives , si portessis tacs podries fer tota la ruta, però amb mixtes i després de les plujes aquests dies.... :nonocat .
Jo crec que a partir del Km 60, ja podràs fer tota la ruta igual, però aquests 60 primers ja et buscare recorreguts "sense fang" i una mica de carretera.

Caganer, llàstima, a veure si et recuperes, sinó t'esperem a fer el café. :okcat

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 5 PLACES)

Entrada Autor: Pere29 » dc. feb. 12, 2014 12:19 pm

Joan amb el trak o les indicacions que et farem sobre la marxa els trams ( de fangueres) que tenim controlats els evitaras, pero tu que tens experiencia en off road saps que el terreny es variable i que un lloc que creiem que no tens que tenir problema per passar, aquell dia un ramat de vaques es posan a pasturar per alla i et formen un merder rapid.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: JoanCG » dc. feb. 12, 2014 2:08 pm

Ah !!! Així no us responsabilitzeu per escrit davant notari i per triplicat que no hi haurà mica de fang en tota la ruta????!!!! Desaprensius !!!! Serà possible !!! :b9 :b9 :b9

Us agraieixo enormement el tema del track alternatiu; si ho veig complicat, mitja volta i ja esta...i si us comporta massa feina fer-ho, de debò, deixeu-ho.. :okcat

Gràcies per tot !!!! :birracat

P.D: En tot cas, compteu amb mi per l'esmorçar igualment, i per si un cas, doneu-me de baixa al dinar, no fos el cas...

:viscat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 12, 2014 2:10 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: Tiramilles » dc. feb. 12, 2014 3:13 pm

[quote user="JoanCG" post="251350"]Ah !!! Així no us responsabilitzeu per escrit davant notari i per triplicat que no hi haurà mica de fang en tota la ruta????!!!! Desaprensius !!!! Serà possible !!! :b9 :b9 :b9

Us agraieixo enormement el tema del track alternatiu; si ho veig complicat, mitja volta i ja esta...i si us comporta massa feina fer-ho, de debò, deixeu-ho.. :okcat

Gràcies per tot !!!! :birracat

P.D: En tot cas, compteu amb mi per l'esmorçar igualment, i per si un cas, doneu-me de baixa al dinar, no fos el cas...

:viscat[/quote]

Collons Joan! no siguis cagat!

Podras fer gran part de la ruta, i les alternatives també estan bé, i si s'ha d'anar una mica més tranquil si va!, faràs tota la ruta i podras venir a dinar :okcat

A no ser que tinguis altres raons, de moment no et borro pas del dinar.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: 650X » dj. feb. 13, 2014 8:07 am

Els mandataris ja ho saben, però hi deixo aqui... passo de provisional a definitiu... ktm690R ens veiem a les 8h a Torelló.

JoanCG... quina mania en anar canviant de moto... jo de gran vull ser com tu. Ho sabem tots que acabaràs venint amb uns TKC80 o uns Karoo amb la grossenvaken... :b9 :b9

Xgal... les KTM son per a homes, amb dits de ferro i cullons de titani, millorat tet amb 4 dies la fem altre cop. :birracat

Sidru... res, que no sapigues... jo per si de càs aniré uns metres separat per quan us agafin els fogonassos a tu i en Jordi que us estarrasseu a fer l'amor al mig del camí. :sonat :sonat :b9

Pescallunes... tinc ganes de veure't, semblara una poketbike la tt600, ja en sabràs? :b9

CMB... deixa les pedreres, que al final semblaràs l'Obèlix, com ho veus per venir? el metge ja t'ha donat permís? :okcat

Apa ens la veiem dissabte...

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: Xgal » dj. feb. 13, 2014 10:01 am

Joan... no ho dubtis, si nomes pots fer una part de la rura amb ells, ja valdrà la pena :conducat :conducat

Enric... no pateixis que dintre de poc, ja estaré donant la murga per sortir!! :holacat

Que us ho passeu molt be dissabte, ja penjareu la crónica i fotos de la sortida.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: JoanCG » dj. feb. 13, 2014 7:34 pm

[quote user="650X" post="251378"]JoanCG... Ho sabem tots que acabaràs venint amb uns TKC80 o uns Karoo amb la grossenvaken... :b9 :b9

.[/quote]

El Dèu que us ha mort !! He plipat. :shock: :shock:

Com cony ho saps? Efectivament vindré ambs un Karoo. :cat_vergonya :cat_vergonya

Tant previsible soc?? :666


(Espera, que ve la meva dona: "Res, reina, no fotem, no son pas noves, son unes gomes velles que tenia al taller de un Seat Arosa que s’anaven a llençar; com vols que posi rodes noves, que no em coneixes, com pots pensar això?” Ja esta, crec que s’ho ha empassat, tot i que marxava rient...) :out

En tot cas, tots aneu amb enduros, hauré d’anar un bon tros enrere, perquè si em trobo a algú al mig mentre faig una pujada no podré parar, amb 350Kgs de inèrcia...per tant...aparteu les criatures !!!

Salut i gràcies per les molèsties, organitzadors !! :birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 14, 2014 8:28 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: Pere29 » dj. feb. 13, 2014 11:56 pm

Joan CG un pages necessita llaurar un camp no et sap greu no mentre esmorzem fer-li un cop de gas :b9 :b9 :b9 :b9
Pere29 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 14, 2014 12:24 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: 650X » dv. feb. 14, 2014 9:45 am

[quote user="JoanCG" post="251419"][quote user="650X" post="251378"]JoanCG... Ho sabem tots que acabaràs venint amb uns TKC80 o uns Karoo amb la grossenvaken... :b9 :b9

.[/quote]

Com cony ho saps? Efectivament vindré ambs un Karoo. [/quote]

Tinc a nòmina la vieja del visillo... :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: Tiramilles » dv. feb. 14, 2014 5:17 pm

RECORDATORI PER DEMÀ!

-Qui vulgui esmorzar abans de sortir a les 7:45-8.00 al punt de sortida.
-Qui no vulgui esmorzar a les 8:30
-A les 8:45 arranca el primer gurp.
(Agrairem puntualitat)

REPASSEU EL SISTEMA DE FUNCIONAMENT DINS DELS GRUPS

PORTEU ESMORZAR/DINAR PER MENJAR ALLÀ LES 12 EN RUTA.

Hora prevista dinar 17 - 17:30 aprox.

GRUPS.

Grup1 Tiramilles
-Sidru, Borja,Cesc(no final), 650X

Grup2 Jordivili
- Rapanui,Juli,Cuco(no final) ,Leclerk,Joan CG

Grup3 Pere 29
-Snorkel, Pescallunes, Inot, cunyat(Inot), CMB?
Tiramilles l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 14, 2014 5:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: Leclerk » dv. feb. 14, 2014 6:26 pm

OK !

Jo vindré a esmorzar, abans de les 08h soc allà per tenir temps de baixar la moto del remolc i canviar-me.

Si fa una temperatura com avui més val que no ens abriguem massa... (el temps és :sonat )

Fins demà !

Leclerk.
Leclerk l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 14, 2014 6:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: 15 FEBRER VOLTA OSONA OEST (QUEDEN 3 PLACES)

Entrada Autor: Cesc » dv. feb. 14, 2014 9:11 pm

fins dema :okcat

Respon

Torna a “Zona Trail”