mixtes en una enduro?

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

mixtes en una enduro?

Entrada Autor: Alex » dj. març 20, 2014 7:08 pm

bones, soc nou en aquest mon del trail, i em vaig comprar una xr 400.

com que la majoria de vegades per horaris he de sortir sol, sols faig pistes i camins facils, he probat fer trialeres i camins estrets i no es lo meu.

I per arribar a les pistes he de fer uns 15 , 20 km per carretera secundaria, i la moto va fent bots al davant a causa de les rodes de tacs.

Llavors la meva pregunta es si es poden posar rodes mixtes en una enduro aixi, de rodes les he trobades amb les mides de la xr, pero no se si faria que per carretera no fesa bots. I com que sols faria pistes crec que aniria be.

Tambe he pensat en cambiar-la per una yamaha xt 600 pero no se si em limitaria en camins.

be, ja em direu els mes savis de per aqui
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: mixtes en una enduro?

Entrada Autor: JoanCG » dj. març 20, 2014 8:54 pm

Per a l'ús que dius que li donaràs, crec que tens una moto fantàstica. Li pots posar sense problemes neumàtics mixtes tipus Heidenau K60, metzeler sahara3, Metzeller Karoo3, etc, cap problema.

Únicament en cas de trovar fang notaràs la pèrdua de grip, però en la resta van absolutament genials. El que no et recomano son mixtes sense tacs tipus Pirelli Scorpion Trail, o Metzeler Tourance o next, llavors sí perds molt en off.
Salut !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: mixtes en una enduro?

Entrada Autor: Cesc » dj. març 20, 2014 9:59 pm

Alex, el teu problema segurament no son les rodes d'enduro, sino que portes fre de cuberta i aixo son 200gr en un punt de la rode. treu el fre de cuberta que nomes serveix si vols anar a 1 kilo de presio d'aire, equilibra les rodes i possa 1.35 de presio. en quan a models de pneumatics els Metzeler Unicros tant devant con derrare son els millors enduro-trail per la teva moto.

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: mixtes en una enduro?

Entrada Autor: Alex » dj. març 20, 2014 11:24 pm

perdoneu la meva ignorancia, que es aixo del fre de cuberta?

i si, havia pensat en els sahara3
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: mixtes en una enduro?

Entrada Autor: Cesc » dv. març 21, 2014 8:51 am

Alex es una peça que va dins la llanta entre la camara i la cuberta, al inflar la camara pressiona aquesta peça contra la cuberta i no deixa que es ballugui.
Alex aquesta moto com a minim te 14 anys, hauries de fer una mica de manteniment de la forquilla, importantisim cambiar l'oli i mesurar la molla.

Respon

Torna a “Zona Trail”