TKC 80 Twinduro 180/55/17
Publicat: dv. feb. 27, 2015 5:53 pm
Estic pensant posar-li a la meva 1190 Adv aquesta goma, ja que tinc que fer un parell de sortides llarges, i acabaré de gastar les KAroo3 que porto ara.
Penso en la mida 180 en comptes de 170 per tenir una mica més d'adherència en asfalt, més superfície de contacte. Son momés 5mm per costat, poca cosa, però els 170 llisquen de seguida, a poc que apretis la moto inclinat a la sortida de les corves; el control de tracció salta al moment.
La BMW 1200GS nova, porta igualment de sèrie un 170 amb llanta 17 a darrera, amb un aro de 4,5" d'ample, i la KTM porta un aro de 5" amb el mateix 170;per tant entenc que el cm de més en un aro de 5" no m'ha de representar problema, i a més entra bé en el basculant.
La pregunta que faig als entesos és:
-Amb fang anirá pitjor el 180 que el 170?
-I en pistes normals es podrà notar diferència de tracció (en positiu o negatiu).
Salut i ja direu què en penseu!!!
Penso en la mida 180 en comptes de 170 per tenir una mica més d'adherència en asfalt, més superfície de contacte. Son momés 5mm per costat, poca cosa, però els 170 llisquen de seguida, a poc que apretis la moto inclinat a la sortida de les corves; el control de tracció salta al moment.
La BMW 1200GS nova, porta igualment de sèrie un 170 amb llanta 17 a darrera, amb un aro de 4,5" d'ample, i la KTM porta un aro de 5" amb el mateix 170;per tant entenc que el cm de més en un aro de 5" no m'ha de representar problema, i a més entra bé en el basculant.
La pregunta que faig als entesos és:
-Amb fang anirá pitjor el 180 que el 170?
-I en pistes normals es podrà notar diferència de tracció (en positiu o negatiu).
Salut i ja direu què en penseu!!!