Fira Off Road Costa Brava 2017

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Fira Off Road Costa Brava 2017

Entrada Autor: Napoleon » dt. oct. 10, 2017 4:14 pm

Cesc ha escrit:Jordi pots penjar la foto d'els tres amb la Caroline, un altre dia t'explicare per que :catok
PER QUÈ????? :esperant :esperant :esperant
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Fira Off Road Costa Brava 2017

Entrada Autor: Cesc » dt. oct. 10, 2017 11:11 pm

Napoleon ha escrit:
Cesc ha escrit:Jordi pots penjar la foto d'els tres amb la Caroline, un altre dia t'explicare per que :catok
PER QUÈ????? :esperant :esperant :esperant
no sé si faig bé donant explicacions, al final del dia parlant en Pascal, amic meu de trial, un dels dos organitzadors de l'event, el perquè en Caroline havia caigut varias vegades, en Pascal amb els ulls llagrimosos em va explicar que Caroline patia un càncer terminal i la quimio la debilitava molt i no tenia forces per aguantar la moto, pero la passió per poder fer les últimes coses podia més. Em va emocionar molt la situació i per això he demanat la foto com a record.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Fira Off Road Costa Brava 2017

Entrada Autor: Napoleon » dt. oct. 10, 2017 11:39 pm

Cesc ha escrit:
Napoleon ha escrit:
Cesc ha escrit:Jordi pots penjar la foto d'els tres amb la Caroline, un altre dia t'explicare per que :catok
PER QUÈ????? :esperant :esperant :esperant
no sé si faig bé donant explicacions, al final del dia parlant en Pascal, amic meu de trial, un dels dos organitzadors de l'event, el perquè en Caroline havia caigut varias vegades, en Pascal amb els ulls llagrimosos em va explicar que Caroline patia un càncer terminal i la quimio la debilitava molt i no tenia forces per aguantar la moto, pero la passió per poder fer les últimes coses podia més. Em va emocionar molt la situació i per això he demanat la foto com a record.
Un record memorable i una actitud envejable :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Fira Off Road Costa Brava 2017

Entrada Autor: Jordivili » dc. oct. 11, 2017 9:25 am

Cesc ha escrit:
Napoleon ha escrit:
Cesc ha escrit:Jordi pots penjar la foto d'els tres amb la Caroline, un altre dia t'explicare per que :catok
PER QUÈ????? :esperant :esperant :esperant
no sé si faig bé donant explicacions, al final del dia parlant en Pascal, amic meu de trial, un dels dos organitzadors de l'event, el perquè en Caroline havia caigut varias vegades, en Pascal amb els ulls llagrimosos em va explicar que Caroline patia un càncer terminal i la quimio la debilitava molt i no tenia forces per aguantar la moto, pero la passió per poder fer les últimes coses podia més. Em va emocionar molt la situació i per això he demanat la foto com a record.
Ostres Cesc, no en sabia res, doncs es d'admirar la força de voluntat que te aquesta dona . Ara m'he quedat commocionat per la noticía.

Respon

Torna a “Zona Trail”